Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part II)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk Berichten

Mvg,
    nog 4 weken en heb een rode met OPC-Line.
    heeft iemand daar soms foto's van?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PepeBel4 Bekijk Berichten
      Vandaag had ik een afspraak in de garage vanwege :
      - Richtingaanwijzers doen vreemd bij aansluiten fietsendrager
      - Grootlichtassistentie werkt niet.

Eerste probleem was na kwartiertje opgelost.
      Tweede probleem was na een uur opgelost (heb nog niet kunnen testen)
      Maar!...
      Vertrek en merk na 10 minuutjes dat de cruise control niet meer werkt.
      Wit lichtje brandt wel, maar geen groen lichtje, dus geen activatie van de cruise control.
      Keer terug naar de garage en probleem is na 20 minuutjes opgelost.
      Maar!...
      Richtingaanwijzers geven nu geen signaaltoon meer.
      Opnieuw teruggekeerd en wagen is nu in de garage gebleven.
      Tot morgenavond met Corsa reservewagen.
      Hopelijk zijn tegen morgenavond alle problemen van de baan.

Heel leuke wagen, heb nu 3000km, maar mijn vertrouwen zakt nu wel wat weg...
      Cruise control werkt pas na deze te hebben opgezet, een keer te hebben geremd en dan te hebben ingesteld op snelheid.
      1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
      2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
        Cruise control werkt pas na deze te hebben opgezet, een keer te hebben geremd en dan te hebben ingesteld op snelheid.
        Zelfs dan werkte het niet, was blijkbaar een softwareprobleem.
        de wagen heeft vandaag ettelijke uurtjes aan de controleconsole gehangen.
        Het lijkt best wel ingewikkeld allemaal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
          Doe mij de witte maar

Waarom staan die wissers eigenlijk recht?
          Tegen de vrieskou
          1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
          2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PepeBel4 Bekijk Berichten
            En gaat dat lampje met de A automatisch aan of moet je het activeren?
            Ik probeer het nu al te activeren maar het lukt me niet.
            Misschien omdat het nog niet donker is?
            Ik probeerde het ook in de kennedytunnel, door tweemaal aan de richtinsgaanwijzer te drukken, maar ook toen activeerde het niet. De grootlichten gingen gewoon branden en het blauwe icoon ging aan...
            Gaat automatisch, gewoon lichten op auto zetten en wanneer de gewone lichten ook aangaan gaat dat ook branden.
            Opel Insignia OPC
            BMW X5 3.0i
            Caterham Super 7

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dami Bekijk Berichten
              Zou ik ook wel eens foto's van willen zien.
              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dami Bekijk Berichten
                Hier een paar fotos
                Bijgevoegde Bestanden
                Opel Insignia OPC
                BMW X5 3.0i
                Caterham Super 7

Comment

• Vandaag gaan tanken met mijn 160pk aut. nu volgens boordcomputer 8,5L/100km maar had 54 liter getankt voor 700km (waarvan 400km autosnelweg) en volgens mij is dit maar 7,7L/100km . Vorige keer 9,2L.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door split-second Bekijk Berichten
                    Vraagje ivm de dieselpartikelfilter.

Krijg je, buiten het tijdelijk meerverbruik, nog een andere indicatie binnen dat die zelfreiniging gestart is ?
                    Heb nu 1500km op mijn teller staan en heb nog steeds niets gemerkt, is dit normaal ?

hallo,ik heb een astra twintop met de 1.9 cdti en dieselpartikelfilter..ja,er is een nog een andere indicatie...in mijn wagen is dat het lampje van de voorgloeiinstallatie..dat knippert gedurende een aantal seconden..wist niet waardoor dat kwam en bij vraag in de garage zei men dus dat dat het signaal van reiniging van de filter is..nu,maak je geen zorgen..mijn wagen had dat toen ik hem pas opgehaald had..ondertussen heb ik 19000km en het is niet één keer meer gebeurd..tenzij het was terwijl m'n vrouw reed...die merkt dat toch niet....

knappe foto's..en voor mij ook ne witte..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door split-second Bekijk Berichten
                      Vraagje ivm de dieselpartikelfilter.

Krijg je, buiten het tijdelijk meerverbruik, nog een andere indicatie binnen dat die zelfreiniging gestart is ?
                      Heb nu 1500km op mijn teller staan en heb nog steeds niets gemerkt, is dit normaal ?
                      Nee, geen andere indicatie. De reiniging gebeurt automatisch, echter als je veel kleine afstanden doet en de motor de tijd niet krijgt voor de reiniging van de filter komt het voorgloeilampje te branden en dan MOET je het reinigingsproces afronden (duurt ongeveer 20min) met een belast toerental (maw al rijdend) boven de 2000 rpm. Staat in de handleiding en op een afzonderlijk foldertje.
                      Opel Insignia Sport 2.0 cdti 118kw

Opel Vectra GTS 1.9 cdti 88kw
                      Opel Astra Coupé 1.8 92kw
                      Opel Zafira 1.8 85kw
                      VW Golf III GTI 16v 2.0 110kw
                      Mazda 323F 1.6 66kw
                      Mazda 323 1.7 diesel 42kw
                      Opel Manta B 1.6 55kw

Comment

• Mooie zwart /Wit vergelijk. Ik wilde ook een Witte maar dan een ST maar de vrouw wilden een Technical grey. En wie denk je dat gewonnen heeft ?
                        Is er iemand die hem nog in Technical grey heeft maar dan een ST een mooie grote foto met privacy glas ? Ook in het vergelijk met zwart en wit ?

Dan kan ik die netjes als achtergrond zetten en van genieten over mijn auto die komt op 25 Juni..............

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                          Waarom staan die wissers eigenlijk recht?
                          Wagens zijn door carchecker op transportschade/manco's gecontroleerd, en mogen dus door de carjockeys weggereden worden

Mvg,
                          =================
                          2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Ik zag vorig weekend van een afstandje een witte insignia voorbij komen en moet zeggen dat het niet misstaat. Wel moet je dan mooie velgen onder je auto hebben en niet van die doppen die ik nu heb. Ik zag gisteren een mooie originele set 19" voorbij komen op ebay voor 850 euro. Geen verkeerde prijs voor die velgen lijkt.

ps. met betrekking tot de automatische lampen moet je deze wel eerst op auto zetten. Als je de lichtknop naar links draait gaat ie op automatisch (zie info display die dit dan ook meldt) en nog een keer naar links draaien en je zet 'm weer uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geldrop e.o. Bekijk Berichten
                              Ik zag vorig weekend van een afstandje een witte insignia voorbij komen en moet zeggen dat het niet misstaat. Wel moet je dan mooie velgen onder je auto hebben en niet van die doppen die ik nu heb. Ik zag gisteren een mooie originele set 19" voorbij komen op ebay voor 850 euro. Geen verkeerde prijs voor die velgen lijkt.
                              He Geldrop. Heb jij van die 17 inch 5 spaaks doppen. Die krijg ik ook kun je niet een fotootje plaatsen ?

Dank je......

Comment

Ik zag vorig weekend van een afstandje een witte insignia voorbij komen en moet zeggen dat het niet misstaat. Wel moet je dan mooie velgen onder je auto hebben en niet van die doppen die ik nu heb. Ik zag gisteren een mooie originele set 19" voorbij komen op ebay voor 850 euro. Geen verkeerde prijs voor die velgen lijkt.

ps. met betrekking tot de automatische lampen moet je deze wel eerst op auto zetten. Als je de lichtknop naar links draait gaat ie op automatisch (zie info display die dit dan ook meldt) en nog een keer naar links draaien en je zet 'm weer uit.
                                Probleem met de grootlichtassistent die niet werkt is op mijn wagen nog steeds aanwezig.
                                Kan er iemand van jullie mij op weg helpen. Kan ik dit zien tijdens dat de wagen stil staat?
                                Gaat bij jullie het groene icoontje met die letter A in al branden wanneer de wagen stil staat in een donkere ruimte bijvoorbeeld of wanneer jullie in een tunnel rijden?
                                De garage zegt dat het werkt, maar ik zou het willen testen wanneer de wagen bij hen staat en niet hoef te wachten tot het pikdonker is om telkens te testen

Comment

• Ik kan nu zelf geen foto's maken maar ze zijn zoals deze van autotrack.nl en mobile.de:

Doordat je geen stalen velg ziet omdat deze ook vijfspaaks is valt het in eerste instantie niet eens op. Alleen een "kenner" zal het verschil zien. De meeste mensen zijn tot dusver verrast als ik zeg wieldoppen te hebben.

Comment

Ik kan nu zelf geen foto's maken maar ze zijn zoals deze van autotrack.nl en mobile.de:

Doordat je geen stalen velg ziet omdat deze ook vijfspaaks is valt het in eerste instantie niet eens op. Alleen een "kenner" zal het verschil zien. De meeste mensen zijn tot dusver verrast als ik zeg wieldoppen te hebben.
                                    Mooi zo ik had ook zo iets op de Astra daar waren ook menig mensen verrast. Bedankt....

Comment

• Ik heb sterk het vermoeden dat het exact dezelfde velgen zijn als op de astra en zafira (wel andere steek). Hoewel mijn schoonvader een jaar een zafira heeft gehad heb ik destijds nooit geweten dat hij wieldoppen had en geen lichtmetaal.

Comment

• Zou best wel eens kunnen. Maar dit is toch 17 inch. Op mijn astra heb ik 16 inch 5 spaaks "design" velgen.

Ga ook eens op zoek naar mooie 17 inch lichtmetaal. 18 inch vindt de lease maatschappij niet zo leuk....ik vindt donkere wielen wel mooi. Mischien dat ik een extra setje wieldoppen neem en deze glans zwart laat spuiten....

Wel mooi technical grey met glans zwarte wielen.......
                                        Maar eerst de aanapssingen die al klaar liggen:

Corsa OPC knipperlichten (helder zwart + roostertjes)
                                        t20 led lampjes ipv halogeen dagrijlampen. (effe proberen)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Patjenator Bekijk Berichten
                                          Zou best wel eens kunnen. Maar dit is toch 17 inch. Op mijn astra heb ik 16 inch 5 spaaks "design" velgen.

Ga ook eens op zoek naar mooie 17 inch lichtmetaal. 18 inch vindt de lease maatschappij niet zo leuk....ik vindt donkere wielen wel mooi. Mischien dat ik een extra setje wieldoppen neem en deze glans zwart laat spuiten....

Wel mooi technical grey met glans zwarte wielen.......
                                          Maar eerst de aanapssingen die al klaar liggen:

Corsa OPC knipperlichten (helder zwart + roostertjes)
                                          t20 led lampjes ipv halogeen dagrijlampen. (effe proberen)

Heb jij al van die led lichten? Waar kan je die krijgen?

Comment

Working...
                                          X