Oorspronkelijk geplaatst door Geff
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia (Part II)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk BerichtenVandaag op de parking van de makro een rode ST zien staan. De kleur viel me eerlijk gezegd wat tegen, ik had er meer van verwacht. Heb ook een foto genomen met de gsm, dus als iemand interesse heeft zet ik ze wel online.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Patjenator Bekijk BerichtenZal ook eens zoeken. Dus we zoekn 2 maal de t20 led in wit 12volt. Als ik iets vindt hoor je het.
Net terug van tripje door Schotland . +/- 2000km gereden , verbruik 6,5 l (160pk CDTI) - meestal rustige landweggetjes . Wagen bolt fantastisch . Kaartmateriaal van Groot Brittannië OK , behalve een nieuw stukje ringweg rond Edinburgh , was nog niet gekend door mijn systeem . Wel opgevallen dat er daar al (zeer zeer ) veel Insignia's rondbollen , ik denk dat iedere Schot zijn Vectra heeft ingeruild voor een knappe Insignia , meestal in het zilver , uitvoering SRi ( hier de Sport) . Wel geen enkele gezien met 20" ..
Hier verder gezocht naar vervangleds voor de dagrijlichten ( T20 met 7443 voet) en gevonden op Kapaza . Ze worden verkocht door iemand in Deurne , ga ze waarschijnlijk morgen halen . Zal proberen dan enkele "voor-na" foto's te maken en te posten ... als ze passen en werken natuurlijk .
Vraagje : bij rustig rijden met konstante snelheid hoor ik af en toe een "geluidje". Niet dat het echt stoort , maar zou toch graag weten wat het is . Klinkt een beetje als een werkende servopomp of een aanzuiggeluid . Nog iemand last van , of spookt het alleen in mijn wagen .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marc 99 Bekijk BerichtenNet terug van tripje door Schotland . +/- 2000km gereden , verbruik 6,5 l (160pk CDTI) - meestal rustige landweggetjes . Wagen bolt fantastisch . Kaartmateriaal van Groot Brittannië OK , behalve een nieuw stukje ringweg rond Edinburgh , was nog niet gekend door mijn systeem . Wel opgevallen dat er daar al (zeer zeer ) veel Insignia's rondbollen , ik denk dat iedere Schot zijn Vectra heeft ingeruild voor een knappe Insignia , meestal in het zilver , uitvoering SRi ( hier de Sport) . Wel geen enkele gezien met 20" ..
Hier verder gezocht naar vervangleds voor de dagrijlichten ( T20 met 7443 voet) en gevonden op Kapaza . Ze worden verkocht door iemand in Deurne , ga ze waarschijnlijk morgen halen . Zal proberen dan enkele "voor-na" foto's te maken en te posten ... als ze passen en werken natuurlijk .
Vraagje : bij rustig rijden met konstante snelheid hoor ik af en toe een "geluidje". Niet dat het echt stoort , maar zou toch graag weten wat het is . Klinkt een beetje als een werkende servopomp of een aanzuiggeluid . Nog iemand last van , of spookt het alleen in mijn wagen .
Bedankt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door maychel Bekijk BerichtenHallo 1.8 insignia rijders,
heeft een van jullie al gemerkt dat bij optrekken vanuit stilstand en
bij overschakelen naar 2 of 3 en weer gasgeven een vreselijke resonantie
hoorbaar is.
is eea bij jullie bekend en weet er misschien al iemand een oplossing en/of
is er bij jullie al iets aan gedaan?
Naar het schijnt komt dit verschijnsel ook al voor bij 1.6
Zou graag willen weten van je of bij jou is het opgeloost en wat het was zodat ik ook kan bij mij dealer ze kunnen hint geven waar de problem kunnen zijn.
Er zijn misschien nog andere Insignia rijders di zelfde problem hebben?
Groetjes Aleks.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenIk wil die wel eens zien!
Vriendin is de deur uit dus even rustig de tijd om dit te doen.
Blijkt dat ze het fototoestel mee heeft genomen..
(Sinds we een kleine hebben gaat ze nooit meer van huis zonder.)
Over het algemeen zijn de opmerkingen tot dusver op de kleur (en auto) erg positief. Nu moet ik zeggen dat met de volle zon op de auto de kleur ook wel extra mooi uitkomt.
Comment
-
Hier zijn de 2 foto's. Pas op, ik vind het zeker niet lelijk maar had er gewoon meer van verwacht. Gelukkig bestaat het verschil van smaken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk BerichtenHier zijn de 2 foto's. Pas op, ik vind het zeker niet lelijk maar had er gewoon meer van verwacht. Gelukkig bestaat het verschil van smaken
Wat dat kleurtje betreft : vind het zeker niet mis, maar zou het zelf nooit kiezen... smaken hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door katjan Bekijk BerichtenIk vind dit een grappige foto : het lijkt alsof hij 1 m langer is dan die bmw 3 en wel 2 m langer dan die volvo s40/v50.
Wat dat kleurtje betreft : vind het zeker niet mis, maar zou het zelf nooit kiezen... smaken hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ikke2 Bekijk BerichtenHallo, ben nieuw hier, maar heb al heel vaak de posts doorgenomen omtrent de Insignia.
Volgende week bestel ik mijn exemplaar ST in het zwart (Cosmo).
Heb als kampeerder (caravan) het optionele 'trailer pack' bijgenomen. Kan iemand zijn bevindingen hieromtrent eens geven (automatische niveauregeling ?).
Bijkomend vraagje: komt dit pakket op de wagen vanuit de fabriek ? Zo ja, betreft het hier een 13-polige stekker ?
Kan je op de Cosmo het zwarte dashboard kiezen ipv houtinleg ? Meerprijs ?
Dank voor jullie respons.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marc 99 Bekijk BerichtenNet terug van tripje door Schotland . +/- 2000km gereden , verbruik 6,5 l (160pk CDTI) - meestal rustige landweggetjes . Wagen bolt fantastisch . Kaartmateriaal van Groot Brittannië OK , behalve een nieuw stukje ringweg rond Edinburgh , was nog niet gekend door mijn systeem . Wel opgevallen dat er daar al (zeer zeer ) veel Insignia's rondbollen , ik denk dat iedere Schot zijn Vectra heeft ingeruild voor een knappe Insignia , meestal in het zilver , uitvoering SRi ( hier de Sport) . Wel geen enkele gezien met 20" ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ikke2 Bekijk BerichtenNiemand ivm trailerpack ??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geert15 Bekijk Berichtenhad deze optie ook genomen maar ze hebben acheraf voorgesteld om een wegklapbare trekhaak te nemen zonder niveauregeling omwille van de leveringstermijn.met niveauregeling kon hij pas in oktober geleverd worden.deze wordt geleverd van het fabriek uit met 13 -polige stekker geloof ik maar zal het eens nakijken.ik heb ook op mijn cosmo het zwarte dashboard gekozen.zeer knap en zonder meerprijs
Hij wordt wel met een 13-polige stekker geleverd welke in de zijkant van de kogel zit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ikke2 Bekijk BerichtenNiemand ivm trailerpack ??Oorspronkelijk geplaatst door geert15 Bekijk Berichtenhad deze optie ook genomen maar ze hebben acheraf voorgesteld om een wegklapbare trekhaak te nemen zonder niveauregeling omwille van de leveringstermijn.met niveauregeling kon hij pas in oktober geleverd worden.deze wordt geleverd van het fabriek uit met 13 -polige stekker geloof ik maar zal het eens nakijken.ik heb ook op mijn cosmo het zwarte dashboard gekozen.zeer knap en zonder meerprijsOorspronkelijk geplaatst door Thomas20VT Bekijk BerichtenWij hebben ook trailer pakket besteld op de Insignia. Dit is echter een sedan, dus geen idee of er hoogte regeling op zit.
Hij wordt wel met een 13-polige stekker geleverd welke in de zijkant van de kogel zit.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Sports Tourer EcoFlex?
Weet er soms iemand wanneer de Sports Tourer ook beschikbaar zal zijn i.c.m. de nieuwe 160pk EcoFlex motor?
Ik zie dat dat de EcoFlex motor momenteel op de 4d/5d ook alleen beschikbaar is in de Edition en Cosmo uitvoeringen? Waarom niet in de Sport?
Comment
-
ivm het vervangen van de gewone dagverlichting door led's. Ik heb navraag gedaan hierover en dit zou niet gaan omdat er dan steeds een foutmelding zal gegeven worden van een lamp die stuk is. Dit omdat de led's veel minder stroom afnemen dan gewone en daardoor denkt dat deze stuk is. Mijn schoonbroer heeft dit ook voor met zijn audi A4.
Comment
-
Nog geen info gevonden wanneer die zou uitkomen.
Ik denk niet in sport door het sport knopje waardoor je je auto pittiger kan maken maar ook meer zal verbruiken.
Allez ik snap het niet goed, andere merken doen alle soorten aanpassingen, kleinere velgen (want grote open velgen doen het verbuik stijgen), verlagen, aanpassingen voor de voorkant om minder luchtweerstand. Andere spreiding van de versnellingen enz.
Terwijl de ecoflex zijn topsnelheid iets minder is maar voor de rest alles identiek is al de gewone 160 pk versie??? Toch in de info die ik gevonden heb.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LORKI Bekijk Berichtenivm het vervangen van de gewone dagverlichting door led's. Ik heb navraag gedaan hierover en dit zou niet gaan omdat er dan steeds een foutmelding zal gegeven worden van een lamp die stuk is. Dit omdat de led's veel minder stroom afnemen dan gewone en daardoor denkt dat deze stuk is. Mijn schoonbroer heeft dit ook voor met zijn audi A4.
Comment
-
Zondagmorgen gaat de vrouw de auto uit de garage gaan halen, wat blijkt, er is een plank losgekomen van de muur in de garage en die is natuurlijk op mijn auto gevallen,
In de motorkap een ferme neep en nog wat krassen door het stuk hout dat er dan afgegleden is.
Pfff, de auto is met moeite twee weken oud.
Comment
Comment