Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part II)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door WhN Bekijk Berichten
    3 Dagen later besteld dan de mijne en nu pas levering???
    Is de wagen er nu pas?
    Klopt, de "bottleneck" was OpelEye..! Deze optie heeft de levering vertraagd. Ook de 20" velgen hebben bijgedragen tot een latere levering.

Comment

• Samsung SGH-J600

Ik heb een vraagje betreffende de bluetooth en de Samsung SGH-J600 in de insignia.
      Ik heb de bluetooth module in mijn Insignia ST en ik kan mijn GSM zonder problemen met de koppelen.

Het probleem is echter als iemand mij belt en ik weiger het gesprek dan blijft de DVD800 bellen, als ik een gesprek voer en ik stop dit dan blift de DVD800 telefoon module hangen, enz...

Nu heb ik dit ook geprobeert met de GSM van mijn zus (SGH-D600) en daar is er geen enkel probleem.
      Heeft hier iemand soms dezelfde GSM en heb je dan ook deze problemen?
      Skoda Octavia 3 - 1.6 TDI - Topaz Bruin.

Comment

• Gereden: Opel Insignia Ecoflex

15 juni 2009
        Zuinige versies van middenklassers hebben meestal de wat bescheidener dieselmotoren onder de kap. Opel bewandelt een andere weg en lepelt doodleuk de sterkste dieselmotor in de Insignia Ecoflex.

De zuiniger Insignia heeft namelijk de beschikking over de 2.0 CDTI diesel met 160 pk. Ondanks de langere overbrengingen die bij de Ecoflex-conversie horen, sprint de auto in 9,5 seconden naar 100 kilometer per uur en de koek is pas op bij 221 kilometer per uur. Door het koppel van 380 Nm heb je geen last van de langere overbrengingen.
        In het geval van de Insignia Ecoflex zijn de beloofde verbruikscijfers geen utopie: tijdens een rit op de Autobahn haalden we een verbruik van 5,5 liter per 100 kilometer. Een keurige waarde voor zo’n forse auto.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Dedju, dedju..... ik wist dat ik de electrische koffersluiting als optie op mijn ST moest nemen. (maar ja : op het moment dat ik mijn ST bestelde was dit nog niet mogelijk op de Edition uitvoering....)
          Heb dit week-end de kofferklep op een ietwat 'onhandige' manier proberen toe te trekken, en aangezien die kofferklep toch al niet van de lichtste is wou er een spiertje in de pols niet meer mee.... Gevolg : spierscheur van 3cm en 14 dagen pols in het gips

Comment

• Dat is balen. Verplicht op alle Insignia ST gratis electrische kofferbak sluitingen....zeg ik zo.

Comment

• Er komt nog een insignia bij in het straatbeeld.
              Mag de mijne donderdag gaan afhalen.
              De verkoper en mijn vrees dat de papieren veel later zouden komen
              blijken ongegrond, want de auto en de papieren zijn op dezelfde dag (vandaag)
              toegekomen.
              Vandaag nog alles regelen en dan nog 2 keer slapen ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Patjenator Bekijk Berichten
                Dat is balen. Verplicht op alle Insignia ST gratis electrische kofferbak sluitingen....zeg ik zo.
                Op mijn huidige Vectra break staat het erop en pomp is al vervangen (+-200eur) en motor moet ook vervangen worden...580eur zonder plaatsen!! Ik heb het dus wel gehad met zo'n koffer.

De kans is reeel dat ik mij binnenkort nen nieuwe ST bestel, iemand wil mijne waarschijnlijk overkopen maar moet daar eerst zeker van zijn.
                Dan wordt het nen 160pk Sport Automaat met Goldpack, leder met elektrische zetels, Climate pack, AFL, 20",...
                Zal een Sport worden net omdat die géén elektrisch koffer heeft.
                Enkel de kleur daar geraak ik voorlopig nog ni uit, maar daar ga ik pas van 'wakkerliggen' als dien andere verkocht is...
                2007 Audi A6 Avant 2.7tdi S-line Quattro Tiptronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ENO Bekijk Berichten
                  Dedju, dedju..... ik wist dat ik de electrische koffersluiting als optie op mijn ST moest nemen. (maar ja : op het moment dat ik mijn ST bestelde was dit nog niet mogelijk op de Edition uitvoering....)
                  Heb dit week-end de kofferklep op een ietwat 'onhandige' manier proberen toe te trekken, en aangezien die kofferklep toch al niet van de lichtste is wou er een spiertje in de pols niet meer mee.... Gevolg : spierscheur van 3cm en 14 dagen pols in het gips

Och, ik vind die niet zo zwaar zunne

Maar een spierscheur kan je soms snel hebben, je moet maar een verkeerde beweging doen en je hebt prijs.
                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ENO Bekijk Berichten
                    Dedju, dedju..... ik wist dat ik de electrische koffersluiting als optie op mijn ST moest nemen. (maar ja : op het moment dat ik mijn ST bestelde was dit nog niet mogelijk op de Edition uitvoering....)
                    Handig zijn is persoonsgebonden, zelden wagengebonden

Comment

• Vandaag bericht ontvangen dat productie voorzien is voor 29 juni.Hoelang duurt het dan nog voordat wagen geleverd wordt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinny1970 Bekijk Berichten
                        Vandaag bericht ontvangen dat productie voorzien is voor 29 juni.Hoelang duurt het dan nog voordat wagen geleverd wordt?
                        Toen ik twee weken geleden belde naar de garage vertelde ze me dat hij in event 35 stond, productie maw. Precies 10 dagen later (vandaag dus 16/06) belde de garage dat hij binnengekomen was.
                        Eigenlijk wel vreemd want gisteren kon ik mij weer niet houden en belde ik nogmaals en toen stond hij in event 40 (wagen wordt voorbereid voor verzending). Dus die eventcodes worden niet echt up-to-date gehouden.

Comment

• Gisteren bericht gekregen en éérste pics genomen, levering is gepland voor donderdag.
                          Nu eens uitzoeken hoe pics te plaatsen op 't forum.

Comment

• proficiat he,ik ga de mijne donderdag ook afhalen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fa820373 Bekijk Berichten
                              Op mijn huidige Vectra break staat het erop en pomp is al vervangen (+-200eur) en motor moet ook vervangen worden...580eur zonder plaatsen!! Ik heb het dus wel gehad met zo'n koffer.
                              vergelijkbaar verhaal hier: potentiometer (?) moeten laten vervangen, en dan nog regelmatig dat de klep weigerde om dicht te gaan. Gelukkig was het een leasing-bak, maar voor mij hoefde het niet meer. Dus ook een ST Sport.

Comment

• Insignia #100.000 is in aantocht... http://www.autohaus.de/opel-kuerzt-werksferien-849514.html, laat die van mij nu deze week ongeveer in elkaar geknutseld worden

Comment

• Ik heb vorige week kennisgemaakt met een Insignia ST Cosmo bij mijn lokale Opelbakker. Even mijn eerste indruk neerpennen:

Positief
                                  • De opstelling pook + middensteun. Die is een pak beter dan bij m'n Vectra.
                                  • Het elektrisch kofferdeksel kan je nu van binnenuit instellen qua hoogte. Een geweldig idee, hoewel ik nog steeds geen fan ben van de automatische kofferklep van mijn Vectra.
                                  • De algemene layout van de cockpit. De wagen toont ruimer en minder steriel.
                                  Negatief
                                  • Hij is groot! Mijn Vectra is al geen kleintje maar deze toont nog veel groter (en het scheelt inderdaad enkele centimeters dacht ik)
                                  • De laaddrempel: gigantisch breed en m.i. gedoemd om snel beschadigd te raken, ongeacht de beschermstrips.
                                  • Het zicht naar achter. Je kijkt tegen een hoofdsteun aan en daar komt nog bij dat de achterruit wel erg klein lijkt. Of dit in praktijk ook zo is kan ik niet beoordelen maar het lijkt (!) me echt niet handig.
                                  Let wel: ik heb enkel kennisgemaakt met een model in de showroom. Ik heb er dus niet mee gereden. Dat staat echter wel op de planning.
                                  American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maaher Bekijk Berichten
                                    Ik heb vorige week kennisgemaakt met een Insignia ST Cosmo bij mijn lokale Opelbakker. Even mijn eerste indruk neerpennen:

Positief
                                    • De opstelling pook + middensteun. Die is een pak beter dan bij m'n Vectra.
                                    • Het elektrisch kofferdeksel kan je nu van binnenuit instellen qua hoogte. Een geweldig idee, hoewel ik nog steeds geen fan ben van de automatische kofferklep van mijn Vectra.
                                    • De algemene layout van de cockpit. De wagen toont ruimer en minder steriel.
                                    Negatief
                                    • Hij is groot! Mijn Vectra is al geen kleintje maar deze toont nog veel groter (en het scheelt inderdaad enkele centimeters dacht ik)
                                    • De laaddrempel: gigantisch breed en m.i. gedoemd om snel beschadigd te raken, ongeacht de beschermstrips.
                                    • Het zicht naar achter. Je kijkt tegen een hoofdsteun aan en daar komt nog bij dat de achterruit wel erg klein lijkt. Of dit in praktijk ook zo is kan ik niet beoordelen maar het lijkt (!) me echt niet handig.
                                    Let wel: ik heb enkel kennisgemaakt met een model in de showroom. Ik heb er dus niet mee gereden. Dat staat echter wel op de planning.
                                    Voordelen helemaal goed...

Nadelen: Enige opmerkingen.
                                    • Hij is inderdaad groot maar niet lomp groot. Vindt dit niet bezwaarlijk. Heb daarom Parkeersensoren voor en achter genomen.
                                    • Laaddrempel. Inderdaad beschadigt iets sneller gewoon opletten. Auto blijft niet altijd nieuw.
                                    • Zicht naar achter. Is geen probleem, je krijgt er ook een linker en rechter buitenspiegel bij. Dus 2 zien meer als 1.
                                    • Elektrische kofferklep is alleen bij de Cosmo en de Executive (nederland). Verder is deze manueel. Maar zie vorige topics is niet erg hoor. Misschien zelfs beter.
                                    Ga maar eens rijden, rijdt fantastisch ondanks de grootte.

En effe serieus mooie auto toch.........

Comment

• Hé,

Stilaan toch de eerste kleine probleempjes met de Insignia maar die bederven de pret niet.
                                      Twee keer zonder dat gps aanstaat tijdens rijden gaat audio minder en hoor ik de onaangename damesstem van de gps iets brabbelen.
                                      Eén keer bij achteruitrijden geen geluid en dan bij terug vooruitrijden gaat geluid van achteruit aan en blijft gedurende ongeveer 30 seconden branden.

Allemaal details dus tot gisteren maar dat is los van de Insignia zelf ...
                                      Gisteren op parking een auto die me niet gezien had en om een frontale aanrijding (weliswaar aan lage snelheid) te ontwijken, ben ik moeten uitwijken naar links en heb met mijn 20” een borduur geraakt ... L
                                      Resultaat band lichtjes beschadigd (zie je enkel als je er op 5cm van bent) maar vooral velg geschuurd over kleine 10 cm D’OH!
                                      Uiteraard was de andere auto ondertussen al weg gereden – not nice!
                                      Bon beter dat dan aanrijding op parking en er is niets aan band blijkbaar want druk nog steeds ok en velg ook niet beschadigd op zich maar gewoon zonde want ik har er zo opgelet .
                                      Vrees ook dat de kost te hoog is om die nu al te vervangen ..

Comment

• Naar aanleiding van de problemen met de achterklep
                                        Heb hetzelfde probleem met mijn ST executive van 2.5 maand oud.

Een paar dagen geleden bijna onthoofd!!
                                        De elektrische klep omhoog gedaan maar kwam echt met een geweldige vaart meteen naar beneden en vol op mijn rug ( kan een stootje hebben maar toch). Zou je kind maar even iets in de auto laten pakken, heb je echt een serieus probleem.
                                        Ben naar de garage geweest en ze weten vooralsnog geen oplossing.
                                        Ook hebben ze Opel gebeld, maar helaas
                                        Ze gaan kijken voor een nieuw kastje of welk apparaat zoiets aanstuurt.
                                        Is dit herkenbaar voor iemand?

Wordt ongetwijfeld vervolgd.

Comment

• [quote=Executive;3466773]
                                          Wie staat er nog niet op de lijst? Eventjes aanvullen aub? Er zijn op dit forum verschillende Insignia-bestellers & eigenaars die zich zeker nog niet hebben toegevoegd aan de lijst. Gelieve dit aub eventjes in orde te maken. Zo kunnen we op naar de 100 .

Wij wachten allemaal op foto's van de geleverde wagens dus aub op "Mijn duitse auto" een nieuwe thread aanmaken, alle info van je wagen meegeven en wat mooie foto's posten. Wij wachten allemaal vol ongeduld en willen graag dat er op één volledige pagina alleen maar Insignia's staan. Zou leuk zijn .

Geleverd + datum - 2 weken : Indien later geleverd dan verwacht + datum + aantal weken vertraging
                                          Geleverd + datum - 2 weken : indien vroeger geleverd dan verwacht + datum + aantal weken vroeger

1 - Gtske : 4drs Sport 2.0 CDTI 160pk - Black Sapphire - besteld : 29/09/2008 - Geleverd 20/01/2009 - 1 week
                                          2 - desmet! : 4drs Cosmo 1.8 140pk - Technical Grey - besteld : ???? - Geleverd 29/01/2009 - 1 week
                                          3 - Geff : 4drs Sport 2.0 CDTI 160pk - Technical Grey - besteld : 05/11/2009 - Geleverd : 29/01/2009 - 4-5 weken
                                          4 - arie26 : Geleverd
                                          5 - louisrr : 4drs Sport 1.6 Turbo 180pk -Black Sapphire - besteld : begin december - geleverd : 1/2 april
                                          6 - dirk59 : 4drs Sport 2.0 Turbo 220pk - Black Sapphire - besteld : 12/12/2008 - geleverd 18/03/2009 - 2 weken
                                          7 - lusto : 4drs Sport 2.0 CDTI 130pk - Technical Grey - besteld : 04/12/2009 - Geleverd : 09/02/2009 - 7 weken
                                          8 - adnkoks : 4drs Edition 2.0 CDTI 130pk - Technical Grey - besteld : 26/01/2009 - Geleverd : 03/03/2009 - 1 week
                                          9 - casbas : 5drs Business 2.0 CDTI 130pk - besteld : 30/12/2008 - Geleverd
                                          10 - PepeBel4 : Black Sapphire - besteld : 24/12/2008 - Geleverd : 05/02/2009 - 5 weken (maar mag pas ophalen 10/05/2009, dan pas einde leasing huidige wagen)
                                          11 - McClane : ST Edition 2.0 CDTI 110pk - Technical Grey - besteld : 30/12/2008 - Geleverd : 18/03/2009 - 4-5 weken
                                          12 - Racingboy : 5drs Sport 2.0 CDTI 160pk - Sovereign Silver - besteld : 30/12/2008 - Geleverd
                                          13 - Egeltje : Geleverd
                                          14 - FCB : 4drs Cosmo 1.8 140pk - Black Sapphire - besteld : 19/01/2009 - Geleverd : 01/04/2009
                                          15 - 2.0T : ST Business 2.0 Turbo 220pk - besteld : 07/01/2009 - levering : half april
                                          16 - Twente70 : 4drs Sport 2.0 Turbo 220pk - Silver Lightning - besteld : 04/12/2008 - Geleverd: 10 weken- 29/04/2009
                                          17 - JohnnyGazet : 5drs Cosmo 2.0 CDTI 160pk - Black Sapphire - besteld : 24/10/2008 (wegvallen opel-eye 28/01/2009) - Geleverd : 05/03/2009 - 0 weken
                                          18 - Jackie74 : ST Cosmo 2.0 CDTI 130pk - Metro - besteld : 20/01/2009 - Geleverd : 17/04/2009 - 6 weken
                                          19 - Opelken : 4drs Edition 2.0 CDTI 110pk - besteld : 12/01/2009 - Geleverd
                                          20 - Thomas20VT : 4drs Executive 1.6 Turbo 180pk - Pommegranate Red - besteld : 10/02/2009 - levering : 27/04/2009 -> 11/05/2009 -> 27/05/2009 - Geleverd: 22/05/2009
                                          21 - Sig : 5drs 1.6 Turbo 180pk - Metro - besteld : 02/01/2009 - Geleverd : 12/03/2009
                                          22 - Voodoo077 : 5drs Sport 2.0 CDTI 160pk - Black Sapphire - besteld : 24/01/2009 Geleverd 25/04/2009 - 4 weken
                                          23 - mike : 5drs Cosmo 1.8 140pk - Souvereign Silver - besteld : 09/01/2009 - productie : week 13 - Geleverd : 04/04/2009 - 1 week
                                          24 - bereboot : 4drs Cosmo 130pk - Pommegranate Red -besteld : 29/01/2009 - Geleverd : 12/03/2009 - 1 week
                                          25 - eurowines : ST Cosmo 2.0 CDTI 130pk - Technical Grey - besteld : 24/01/2009 - levering : in mei
                                          26 - split-second : ST Cosmo 2.0 CDTI 130pk - Black Sapphire - besteld 26/01/2009 - geleverd: 17/04/2009 - 4 weken
                                          27 - The Abolone : 4drs Edition 2.0 CDTI 110pk - Black Sapphire - besteld 25/01/2009 - geleverd : 06/03/2009 - 1 week
                                          28 - ironmangeorges : 5drs Cosmo 2.0 CDTI 160pk - Black Sapphire - besteld : 26/01/09 - geleverd : 24/04/2009 - 3 weken
                                          29 - Chriske : 4drs Edition 2.0 CDTI 130pk - Metro - besteld : 26/01/2009 - geleverd : 06/03/09 - 0 weken
                                          30 - ENO : ST Edition 2.0 CDTI 130pk - Panacotta - besteld : 04/02/2009 - geleverd : 20/03/2009 - 9 weken
                                          31 - Mr. Blonde : 4drs Executive 1.8 140pk - Black Sapphire besteld : 18/12/2008 - Geleverd : 11/03/2009 - 0 Weken
                                          32 - Appelgoedje : 4drs Edition 2.0 CDTI 110pk - Technical Grey - besteld : 21/01/2009 - geleverd : 31/03/2009 - 4 weken
                                          33 - dungen2003 : ST Executive 2.0 CDTI 130pk - Technical Grey - besteld : 04/02/2009 - geleverd : 14/03/2009 - 7 weken
                                          34 - geldrop e.o. : ST Business 1.6 Turbo 180pk - Pommegranate Red - besteld : 16/02/2009 - geleverd : 04/05/2009 - 2 weken
                                          35 - Friemel : 5drs Executive 1.6 Turbo 180pk - Technical Grey - 1ste keer besteld : 05/02/2009 - levering : door failissement 09/06/2009 opnieuw besteld :-( - levertijd 8 tot 12 weken.
                                          36 - Piet Neelen : 4drs Cosmo 1.6 Turbo 180pk - besteld : 02/01/2009 - Geleverd : 05/02/2009 - 1 week
                                          37 - Marang73 : ST Business 1.6 Turbo 180pk - besteld : 12/02/2009 - Geleverd : 30/03/2009 - 4 weken
                                          38 - Spoenk : 4drs Sport 2.0 CDTI 130pk - Technical Grey - besteld : 09/02/2009 - levering : week 14 - Geleverd : 8/04/09 (was wel week 14 in garage) - 0 weken
                                          39 - Tomira : 5drs Edition 2.0 CDTI 130pk - besteld : 15/11/2008 - levering : week 5 - Geleverd
                                          40 - Hellas : ST Cosmo 2.0 CDTI 160pk - Black Sapphire - besteld : 12/02/2009 - levering : week 22 Geleverd 22/04/09 - 5weken
                                          41 - JBA : 4drs Sport 1.6 Turbo 180pk - Technical Grey - besteld : 13/01/2009 - Geleverd : 27/02/09 (ivm vak. ophalen 10/03/09) - 4 weken
                                          42 - geert15 : ST Cosmo 2.0 CDTI 160pk - Technical Grey - besteld : 31/01/2009 - levering : ???
                                          43 - mdg : 4drs Cosmo 1.8 140pk - Black Sapphire - besteld : 09/02/2009 - levering : 25/04/2009
                                          44 - Mili : ST Cosmo 2.0 CDTI 160pk - Pannacotta - besteld : 08/01/2009 - levering definitief op 04-06-2009 (vertraagd van 20/04/2009) : Eindelijk geleverd op 04/06/09
                                          45 - GJB : 4drs Cosmo 1.6 Turbo 180pk - Black Sapphire - besteld : 24/02/2009 - levering : week 17
                                          46 - bjodes : ST Sport 2.0 CDTI 130pk - Metro - besteld : 24/02/2009 - levering : half mei 2009 ipv juli 2009
                                          47 - ftielema : ST Cosmo 2.0 CDTI 130pk - besteld : 17/02/2009 - levering : 29/04/2009
                                          48 - InsigniA : ST Edition 2.0 CDTI 130pk - Technical Grey - besteld : 04/03/2009 - levering : week 21 - geleverd 14 mei - 1 week
                                          49 - Rogerke : ST Sport 2.0 CDTI 160pk - besteld : 27/01/2009 - levering : mei 2009
                                          50 - Baarsje : ST Cosmo 2.0 CDTI 130pk - Olympic White - besteld : 25/02/2009 - Geleverd: 15/05/2009 - 6 weken
                                          51 - Knorrie22 : 5drs Executive 2.0 CDTI 160pk - Black Sapphire - besteld : 15/11/2008 - levering : week 6 - uitgesteld naar week 13 - geleverd 16/04/09 (week 16) - 10 weken
                                          52 - Tigro033 : ST Sport 2.0 CDTI 130pk - Technical Grey - besteld : 26/02/2009 - Geleverd : 11/06/2009 - 2 weken
                                          53 - burton : 4drs Sport 2.0 CDTI 160pk - Black Sapphire - besteld : 21/02/09 - levering : week 20
                                          54 - Althalus : 4drs Sport 2.0 CDTI 130pk - Black Sapphire - besteld : 07/02/2009 - Geleverd : 25/03/2009 - 0 weken
                                          55 - WhN : 5drs Sport 2.8 V6 Turbo 260pk - Black Sapphire - besteld : 29/01/2009 - levering : 23/03/2009 - Geleverd: 6/05/2009 - 6 weken
                                          56 - TomKé : ST Edition 2.0 CDTI 110pk - Technical Grey - besteld : 06/02/2009 -
                                          57 - Oasis : 4drs Cosmo 2.8 V6 Turbo 260pk - Black Sapphire - besteld : 01/02/2009 - Levering 18-06-2009 + 9 weken..!
                                          58 - Marc 99 : 4drs Sport 2.0 CDTI 160pk - Technical Grey - besteld : 24/01/2009 - levering : 25/03/2009 - Levering op 24/04/09 + 4 weken
                                          59 - RW1969 : 4drs Executive 1.6 Turbo 180pk - Technical Grey - besteld : 07/02/2009 - levering : 04/04/2009
                                          60 - stephanvda : 5drs Editon 2.0 CDTI 130pk - Myth Green - besteld : 11/02/2009 - levering : 30/03/2009 - Levering op 17/04/2009 + 2 weken
                                          61 - jveck : ST Executive 2.0 CDTI 160pk - Technical Grey - besteld : 13/03/2009 - levering : 31/07/2009
                                          62 - DaVe bis : ST Cosmo 2.0 CDTI 130pk - Black Sapphire - besteld : 17/02/2009 - 06/06/2009
                                          63 - Just : ST Cosmo 1.8 140pk - Panacotta - besteld : 13/02/2009 - Geleverd : 03/04/09 - 0 weken
                                          64 - tom39 : ST Cosmo 2.0 Turbo 220pk -Technical grey - besteld : 02/03/2009 - Geleverd-0 weken
                                          65 - chucky : ST Cosmo 2.0 CDTI 160pk - Technical Grey - besteld : 12/03/2009 - levering : eind mei / begin juni
                                          66 - ventura7 : ST Cosmo 1.6 Turbo 180pk - Technical Grey - besteld : 21/01/2009 - levering : 01-05-2009
                                          67 - pnoo : 4drs Edition 2.0 CDTI 110pk - Black Sapphire - besteld : 21/01/2009 - levering : week 24 : 02/06/2009 - 0 weken
                                          68 - Apiebe: ST Edition 2.0 CDTI 110pk - Pannacotta - besteld: 24/03/2009 - Geleverd : 11/05/2009 - 0 weken
                                          69 - NNDJ : 5drs Edition 1.8 140pk - Technical Grey - besteld : 25/02/2009 - Geleverd : 17/04/2009 - 0 weken
                                          70 - FastFluppie : ST Cosmo 2.0 CDTI 130pk - Technical Grey - besteld : 21/01/2009 -Geleverd : 23/03/2009 - 8 weken
                                          71 - Rêve d'Or : ST Cosmo 2.0 CDTI 130pk - Technical Grey - besteld : eind januari - levering : half mei
                                          72 - DRB : ST Edition 2.0 CDTI 110pk - Technical Grey - besteld: 31/01/2009 - Geleverd : 30/03/2009 - 8 weken
                                          73 - LORKI : 4drs Edition 2.0 CDTI 110pk - Technical Grey - besteld : 31/01/2009 - levering : eind mei Geleverd: 28/04/2009- 5WEKEN
                                          74 - tinsignie : ST Edition 2.0 CDTI 130pk - Black Sapphire - besteld : 21/02/2009 - levering : mei
                                          75 - x37: ST Sport 2.0 CDTI 130pk - Technical Grey - besteld : 31/03/2009 - levering : 26/06/2009
                                          76 - Xenixdtp: ST Cosmo 2.0 CDTI 130pk - Technical Grey - Besteld 29/01/2009 - Levering week 17
                                          77- J84: ST Sport 2.0 CDTI 130pk - Technical Grey - Besteld 31/03/2009 - Levering : 26/06/2009
                                          78 - PT Conzales: ST Business 2.0 CDTI 130pk - Technical Grey - Besteld : ? - Levering : 10/04/2009
                                          79 - Jim79 : 5drs Executive 2.0 CDTI 160pk - Black Sapphire - besteld : 24/03/2009 - levering : week 20
                                          80 - Rpr1 : ST Cosmo 1.8 140pk - Black Sapphire - Besteld : 06/04/2009 - Levering : eind mei Geleverd 6 juni 2009 + 1 week
                                          81 - dami : 5drs Sport 2.0 CDT8 130pk - Pommegranate Red - Besteld : 29/03/2009 - Levering : 18/06/2009 / Levering eind juni +2 weken
                                          82 - Beerse: ST Cosmo 2.0 CDTI 130pk - Technical Grey - Besteld: 23/03/09 - Levering: 11/05/2009 - Geleverd 11/05/2009 - 0 weken
                                          83 - El Tigre : ST Sport 2.0 CDTI 130pk - Olympic White - Besteld : 21/04/09 - Levering: Eind Juni
                                          84 - Hardhit : ST Cosmo 2.0 CDTI 130pk - Souvereign Silver - Besteld: 01/04/09 - Geleverd: 11/06/09 - 0 weken
                                          85 - Trippy : ST Cosmo 2.0 CDTI 130pk - Black Sapphire - Besteld: 10/04/09 - Levering: Midden Juni
                                          86 - Insigni@ : ST Business 1.6 Turbo 180pk - Black Sapphire - Besteld: 20/03/2009 - Levereing week 23
                                          87 - yannb : ST Edition 2.0 CDTI 130pk - Technical Grey - Besteld: 31/01/2009 - Geleverd: 27/04/2009- 1WEEK
                                          88 - Patjenator: ST Business 2.0 CDTI 110pk - Technical Grey - Besteld: 05/05/2009 - Levering week 26
                                          89 - Katjan : st sport 2.0 CDTI 130 pk - technical Grey - Besteld : 21/03/2009 - Levering week 26
                                          90 - Pirewiet: 5drs Cosmo 2.0 CDTI Ecoflex 160pk - Metro - Besteld: 13/05/09 - Levering 24/08/09
                                          91 - Executive: ST Executive 2.0 Turbo 220pk - Black Sapphire - Besteld: 24-04-2009 - Levering week 28
                                          92 - Arachna: ST Cosmo 2.0 CDTI 130pk - Black Sapphire - Besteld 20-05-2009 - Levering augustus/september
                                          93 - CarCollector: ST Cosmo 1.8i 140pk - Silver Lighting - Besteld 22-05-2009 - Levering week 29
                                          94 - Ziggy800: 4drs Cosmo 2.0 CDTI 130 pk - Black Sapphire - Besteld: 11-05-2009 - Levering 10-08-09
                                          95 - Vinny1970: ST Sport 2.0 CDTI 130 pk - Black Sapphire - Besteld: 22-4-2009 - Levering eind juni
                                          96 - Evy27: 4drs Cosmo 2.0 CDTI 160 pk - Black Sapphire - Besteld: 25-01-2009 - Geleverd: 19-05-2009 - 7 weken
                                          97 - Vlaamsinsigniake: ST SPORT 2.0 CDTI 130 pk - Technical Grey- Besteld 30-04-2009 - Levering: 02-07-2009
                                          98 - Rorevise: ST Cosmo 1.8i 140pk - Black Sapphire - Besteld 22-05-2009 - Levering 28-06-2009, week 27
                                          99 - ikke2: ST Cosmo 2.0 CDTI 130pk - Back Saphire - Besteld 03-06-2009 - Levering eind augustus

Beerse: heb mijn ST nu één maand en ik moet zeggen dat hij ronduit schitterend rijdt !!! Heb de cosmo met 19 inch velgen, lederen sportzetels, AFL's en automaat (130 pk). Vooral de automaat is zalig - echte aanrader !!

Comment

Working...
                                          X