Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part II)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vandaag mijn auto naar de experts gebracht voor de problemen met de elektrische achterklep. Zie eerdere posts.
    Ben benieuwd wat eruit komt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door friemel Bekijk Berichten
      Magma? broodje aap.

Neem iig de moeite om het goed te spellen en toe te lichten hoe het dan wel zit?!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tinus ISP Bekijk Berichten
        Neem iig de moeite om het goed te spellen en toe te lichten hoe het dan wel zit?!
        Magna dus :-)

Tot op heden is slechts de intentie uitgesproken, de bedrijfsvoering is nog in zijn geheel in handen van GM, Opel en de lokale importeurs.

De kans dat de deal met Magna niet doorgaat is er nog steeds: die ene investeringsmaatschappijdie nu ook nog een bod heeft uitgebracht en de duitse(regering) die in eerste instantie niet zo gecharmeerd was van een overname/fusie van/door Fiat maar nu aan het bijdraaien is. Iedereen kan nog alle kanten op. "The show ain't over until the fat lady has sung" zeggen ze wel eens in de engelstalige wereld

Volgens GM zou Magna zich inmiddels al niet aan de gemaakte afspraken houden die nodig zijn op route te blijven om over x tijd het eigendom van Opel over te nemen van GM.

In de media stond dat GM het liefste de optie openhoud om tzt Opel zelfs weer terug te kopen.

Comment

• De kleur zwart bij opel is zoals jullie wel weten een ander zwart geworden. Tot voorheen kon je uw opel Insignia bestellen in 'Black Saphire', nu heet het zwart 'Carbon Black'.
          Mijn vraag : Zit er veel verschil op deze zwarte wagens?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Baantje Bekijk Berichten
            De kleur zwart bij opel is zoals jullie wel weten een ander zwart geworden. Tot voorheen kon je uw opel Insignia bestellen in 'Black Saphire', nu heet het zwart 'Carbon Black'.
            Mijn vraag : Zit er veel verschil op deze zwarte wagens?
            Volgens sommigen hier op het forum is Black Saphire blinkend diepzwart en geeft Carbon Black een paarse schijn door lichtinval.Naargelang meer of helderder licht krijg je een hele donkerpaarsgetinte auto.Een klant van mij heeft een gelijkaardige kleur bij een ander merk en het blijft telkens een kwestie van smaak.Als hij naast de mijne staat vind ik de mijne van kleur zwart wel mooier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JohnnyGazet Bekijk Berichten
              .Als hij naast de mijne staat vind ik de mijne van kleur zwart wel mooier
              2nd that

Comment

• klapperend onderstel insignia

Klapperend onderstel kent iemand dit probleem die ook 20 inch velgen heeft.
                De dealer dacht dat het kapotte schokbrekers waren en deze zijn vervangen door nieuwe, maar het probleem is er nog steeds en is vooral te horen op klinkerwegen!
                De dealer weet het ook niet meer en heeft alles nagekeken.
                Of heeft iemand iets gelezen ergens over dit probleem,opel weet nergens van.
                Ik word er niet goed van en hoop dat er iemand wel iets weet waar dit vandaan kan komen.
                De banden zijn het niet dit is een ander geluid, en het klapperen komt van achter weg.
                Last edited by ; 15/07/2009, 20:05.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Twente70 Bekijk Berichten
                  De dealer dacht dat het kapotte schokbrekers waren en deze zijn vervangen door nieuwe, maar het probleem is er nog steeds en is vooral te horen op klinkerwegen!
                  Ik word er niet goed van en hoop dat er iemand wel iets weet waar dit vandaan kan komen.
                  De banden zijn het niet dit is een ander geluid, en het klapperen komt van achter weg.
                  misschien iets met de Flexride, als dit aanwezig is op je wagen?

Comment

• Ga dit weekend een swat foto's maken van de mijne, ben nog op zoek naar een speciale lokatie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JohnnyGazet Bekijk Berichten
                      Volgens sommigen hier op het forum is Black Saphire blinkend diepzwart en geeft Carbon Black een paarse schijn door lichtinval.Naargelang meer of helderder licht krijg je een hele donkerpaarsgetinte auto.Een klant van mij heeft een gelijkaardige kleur bij een ander merk en het blijft telkens een kwestie van smaak.Als hij naast de mijne staat vind ik de mijne van kleur zwart wel mooier
                      Jammer dat ze de klant geen keuze laten tussen Black saphire of Carbon Black....

Comment

Doe eens een ritje met kleinere velgen (als dat mogelijk is natuurlijk)

Comment

erg vervelend voor je!

Heb zelf eens een tijdlang met een rammel rondgereden waar ik dacht dat het onder de motorkap zat.....tot ik de rugleuning van de bank plat moest leggen ....en bleek dat een helft niet in het slot zat.....daarna was het opgelost

Moraal van dit verhaal: kan soms heel bedriegelijk zijn waar het vandaan komt. Misschien is het wel iets heel anders, ik noem maar een dwarsstraat: loszittende accu die op zijn voet staat mee te klapperen op een kasseienweg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dami Bekijk Berichten
                            misschien iets met de Flexride, als dit aanwezig is op je wagen?
                            Ja ik heb er wel flexride op zitten, wat kan hier mis aan zijn dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                              Doe eens een ritje met kleinere velgen (als dat mogelijk is natuurlijk)

Hebben ze ook geprobeerd met 18 inch, het was wel minder maar niet weg.
                              Dit komt door dat de band een hogere wang heeft en dus minder door geeft aan het onderstel dan de 20 inch velgen.

Comment

• Kan iemand me vertellen of het mogelijk is om de lichten te laten ontsteken wanneer je met de afstandsbediening de deuren opent ?

Tweede vraag: heb na veel moeite mijn gsm (een Samsung Star) kunnen connecteren met de DVD800, maar niet alle contacten verschijnen... slechts 80%. Daarnaast gaan binnenkomende calls niet door. Iemand enige suggestie ?

Alvast bedankt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beerse Bekijk Berichten
                                  Kan iemand me vertellen of het mogelijk is om de lichten te laten ontsteken wanneer je met de afstandsbediening de deuren opent ?

Tweede vraag: heb na veel moeite mijn gsm (een Samsung Star) kunnen connecteren met de DVD800, maar niet alle contacten verschijnen... slechts 80%. Daarnaast gaan binnenkomende calls niet door. Iemand enige suggestie ?

Alvast bedankt.
                                  Telefoon geen idee heb ik geen last van. De verlichting is een instelling in het menu. Welke precies weet ik niet. Ik dacht in het auto menu.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door friemel Bekijk Berichten
                                    Magna dus :-)

Tot op heden is slechts de intentie uitgesproken, de bedrijfsvoering is nog in zijn geheel in handen van GM, Opel en de lokale importeurs.

De kans dat de deal met Magna niet doorgaat is er nog steeds: die ene investeringsmaatschappijdie nu ook nog een bod heeft uitgebracht en de duitse(regering) die in eerste instantie niet zo gecharmeerd was van een overname/fusie van/door Fiat maar nu aan het bijdraaien is. Iedereen kan nog alle kanten op. "The show ain't over until the fat lady has sung" zeggen ze wel eens in de engelstalige wereld

Volgens GM zou Magna zich inmiddels al niet aan de gemaakte afspraken houden die nodig zijn op route te blijven om over x tijd het eigendom van Opel over te nemen van GM.

In de media stond dat GM het liefste de optie openhoud om tzt Opel zelfs weer terug te kopen.
                                    Dank voor je reactie. Klinkt ook logisch, echter was wat de verkoper (Merel A'dam Z.O.) mij als reden aangaf dat het kenteken langer op zich liet wachten...

Comment

• Ik lees hier en daar wel wat over de trekhaak, maar heeft iemand misschien
                                      ook al wat ervaringen met caravanspiegels, al dan niet origineel Opel of universeel?

De mijne (van mijn vorige auto) passen niet door de grootte en vorm van de spiegel..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beerse Bekijk Berichten
                                        Kan iemand me vertellen of het mogelijk is om de lichten te laten ontsteken wanneer je met de afstandsbediening de deuren opent ?

Alvast bedankt.
                                        Knop config, dan autoinstellingen , daarna verlichting en dan oriëntatieverlichting (of iets in die aard) activeren.
                                        1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                        2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tinus ISP Bekijk Berichten
                                          Ik lees hier en daar wel wat over de trekhaak, maar heeft iemand misschien
                                          ook al wat ervaringen met caravanspiegels, al dan niet origineel Opel of universeel?

De mijne (van mijn vorige auto) passen niet door de grootte en vorm van de spiegel..
                                          Ik weet dat de originele er wel zijn kosten iets van 100 euro. Ik heb universele die passen goed. Weet echt niet welk merk ik heb hoor...

Comment

Working...
                                          X