Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part II)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Beerse Bekijk Berichten
    Kan iemand me vertellen of het mogelijk is om de lichten te laten ontsteken wanneer je met de afstandsbediening de deuren opent ?

Tweede vraag: heb na veel moeite mijn gsm (een Samsung Star) kunnen connecteren met de DVD800, maar niet alle contacten verschijnen... slechts 80%. Daarnaast gaan binnenkomende calls niet door. Iemand enige suggestie ?

Alvast bedankt.
    Ik heb hetzelfde met mijn samsung E900 en een cdc400 radio. Aangezien ik wel meer problemen heb met mijn radio ga ik voor een software-update. Hopelijk zijn dan alle problemen verholpen.

Comment

• automatische kofferklep geblokkeerd?

hallo, mijn eerste post en meteen al een probleem met de Insignia ST. Heb deze nu een week en tot gisteren werkte de automatische kofferklep perfect ... tot gisteren ... deze ochtend werkte het niet meer en ik dien nu de kofferklep handmatig open te doen. Iemand enig idee of ook al eerdere ervaringen hiermee?
      Ik heb de handleiding al helemaal doorlezen en er staat enkel in dat er geen voorwerpen de klep mogen blokkeren. Dat is in elk geval niet wat er scheelt. Ik snap het echt niet ...

Iemand suggesties?
      Bedankt

Comment

• Hop, naar de dealer ermee zou ik zeggen!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
          Hop, naar de dealer ermee zou ik zeggen!!
          ben ik vandaag geweest..
          nr 75 -> mijne insignia is geleverd. 3 weke na datum
          yyiiihaaaaaa

Artikel 10
          Last edited by McClane; 18/07/2009, 18:11. Reden: Artikel 10 van het forumreglement.

Comment

• Ik heb er ondertussen 18.000km opzitten met de insignia. Naast de gekende problemen (uitvallen DVD800 enz.) zit ik met een zeer irriterend fenomeen. De middenconsole onder het navigatiescherm kraakt enorm. Het valt te vergelijken met een jong koppel dat hun ding doet op een 40 jaar oud bed.

Ik ben hiervoor reeds naar de garage geweest en daar wisten ze me te vertellen dat ze het niet gaan bekijken zolang er niet genoeg meldingen zijn bij opel en opel zelf met een oplossing komt. Het kan met andere woorden nog maanden duren eer ze het zelfs maar eens willen onderzoeken.

Ik heb daarna met opel klantendienst contact opgenomen en m'n probleem uit de doeken gedaan. Daar wisten ze me hetzelfde verhaal te vertellen. Ik kreeg zelfs te horen dat dit geen mankement is .

Opel ging contact opnemen met de garage en ik ging nog iets horen. Ik ben benieuwd.

Wat zijn de meningen hier over dit voorval?

gtz

Andy
            Last edited by ; 17/07/2009, 09:39.

Comment

• Dat is een erg mooie auto!

Gefeliciteerd.

ps. als je geen ruzie met de moderater wil krijgen moet je in het vervolg maximaal 3 plaatjes per post doen. Schijnt iets te maken te hebben met het uploaden.

Comment

• Als je vraagt om een mening dan krijg je mijn mening dat een auto niet hoort te kraken.
                Het comfort van een auto is in belangrijke mate afhankelijk van dit soort dingen.
                Ik heb ooit een auto weggedaan om drie redenen waarvan één het kraken was.

Een paar maanden oude auto mag nog lang niet kraken. Mijn vorige vier jaar oude auto kraakte ook nog totaal niet.

M.a.w. je auto voldoet niet aan de verwachtingen die je er als consument redelijkerwijze van mag hebben. (juridische insteek) Daarmee heeft de dealer je dus niet geleverd wat je dacht te krijgen en waarvoor je getekend en betaald hebt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geldrop e.o. Bekijk Berichten
                  Als je vraagt om een mening dan krijg je mijn mening dat een auto niet hoort te kraken.
                  Het comfort van een auto is in belangrijke mate afhankelijk van dit soort dingen.
                  Ik heb ooit een auto weggedaan om drie redenen waarvan één het kraken was.

Een paar maanden oude auto mag nog lang niet kraken. Mijn vorige vier jaar oude auto kraakte ook nog totaal niet.

M.a.w. je auto voldoet niet aan de verwachtingen die je er als consument redelijkerwijze van mag hebben. (juridische insteek) Daarmee heeft de dealer je dus niet geleverd wat je dacht te krijgen en waarvoor je getekend en betaald hebt.
                  Volledig mee eens, in mijn garage hebben ze mij van mijn andere kant leren kennen en zijn vanaf toen wat voorzichtiger geworden met hun uitspraken. Laat je gewoon niet afschudden en laat je tanden zien.
                  Last edited by ; 17/07/2009, 10:46.

Comment

• Ik heb ook licht gekraak in de middenconsole. Als ik dan duw voor het navigatiescherm, dan hoor ik het niet meer. Valt ook dat het gekraak erg afhankelijk is van het weer.
                    2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
                    2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
                    2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door adnkoks Bekijk Berichten
                      Ik heb er ondertussen 18.000km opzitten met de insignia. Naast de gekende problemen (uitvallen DVD800 enz.) zit ik met een zeer irriterend fenomeen. De middenconsole onder het navigatiescherm kraakt enorm. Het valt te vergelijken met een jong koppel dat hun ding doet op een 40 jaar oud bed.

Ik ben hiervoor reeds naar de garage geweest en daar wisten ze me te vertellen dat ze het niet gaan bekijken zolang er niet genoeg meldingen zijn bij opel en opel zelf met een oplossing komt. Het kan met andere woorden nog maanden duren eer ze het zelfs maar eens willen onderzoeken.

Ik heb daarna met opel klantendienst contact opgenomen en m'n probleem uit de doeken gedaan. Daar wisten ze me hetzelfde verhaal te vertellen. Ik kreeg zelfs te horen dat dit geen mankement is .

Opel ging contact opnemen met de garage en ik ging nog iets horen. Ik ben benieuwd.

Wat zijn de meningen hier over dit voorval?

gtz

Andy
                      Zelfde probleem hier. Gisteren naar de garage geweest en de dealer heeft contact opgenomen met GM. Hem wisten ze te vertellen dat er al verschillende klachten waren van insignia eigenaars maar nog steeds geen oplossing was gevonden. Heb zelf ook een klachtenbrief geschreven en zelf al antwoord gehad. Zie vorige post.
                      De dealer heeft het probleem tijdelijk opgelost door mousse te plakken. Indien het een positief effect heeft zal de dealer het verder afwerken.

Maar het blijft schandalig dat een wagen met een hoog prijskaartje zulke problemen heeft en moet samengeplakt worden met mousse.
                      De wagen heeft al verschillende keer daarvoor in de garage geweest maar een financiële toekoming van GM zullen we wellicht niet ontvangen zeker?

Ik zal één dezer dagen eens een foto posten van de tijdelijke oplossing. Mss dat je dealer hier iets aan heeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk Berichten
                        Ik heb ook licht gekraak in de middenconsole. Als ik dan duw voor het navigatiescherm, dan hoor ik het niet meer. Valt ook dat het gekraak erg afhankelijk is van het weer.

Idem hier. Als ik de wagen start 's morgens vroeg en het is een beetje vochtig vochtig in de auto heb ik dat probleem niet.

Comment

• Kunnen we samen geen klacht indienen bij GM?

Comment

• Tijdelijke oplossing. Kmoet hier een week zo mee rijden. Indien het helpt zal de dealer de middenconsole verwijderen en de mouse erachter plakken.
                            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• en helpt het?

Comment

• Ik geloof overigens dat van het kraakprobleem in dit topic in een ver verleden al een keer eerder melding is gemaakt. Maar ik heb geen gekraak en geen zin/tijd om 170 pagina's van dit topic door te lopen. Ik meen te herinneren dat toen inderdaad ergens met dit soort schuim is gewerkt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geldrop e.o. Bekijk Berichten
                                  Ik geloof overigens dat van het kraakprobleem in dit topic in een ver verleden al een keer eerder melding is gemaakt. Maar ik heb geen gekraak en geen zin/tijd om 170 pagina's van dit topic door te lopen. Ik meen te herinneren dat toen inderdaad ergens met dit soort schuim is gewerkt.
                                  Dit probleem heb ik ook (vanin het begin). Dealer heeft dit tot nu toe opgelost met siliconenspray.Op Duits en Frans forum is dit ook al dikwijls aan de orde geweest, en iemand heeft dit opgelost met te "ondervoeren" met vilt. Kennelijk moeten we allemaal afzonderlijk hierover klacht indienen bij onze dealer, alvorens opel hier iets aan gaat doen? http://www.motor-talk.de/forum/hat-o...-t2330582.html

Comment

• Welke auto heeft er géén kraakje of piepje ? Ken zelfs iemand met een nieuwe Jetta die houten spietjes heeft moeten steken tegen het gekraak ! Was volgens de dealer ook niets aan de hand.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door x37 Bekijk Berichten
                                      nr 75 -> mijne insignia is geleverd. 3 weke na datum
                                      yyiiihaaaaaa
                                      Wa ne foorbak man...
                                      Meneer ook nog commentaar op de ultrasnelle levering? Dinsdagavond binnen, donderdagmiddag bij de dealer.. Awel merci... Van uw bijna-familie moet ge't hebben..

Ah ja, bij uwen tweede foto, hebt ge 'm al op zenne kant geparkeerd?

Mvg,
                                      Last edited by The_ReBeL; 17/07/2009, 14:27.
                                      =================
                                      2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bercki Bekijk Berichten
                                        Welke auto heeft er géén kraakje of piepje ? Ken zelfs iemand met een nieuwe Jetta die houten spietjes heeft moeten steken tegen het gekraak ! Was volgens de dealer ook niets aan de hand.
                                        Zeker geen nieuwe en zo wel dan is mijn zin er al van de éérste dag eraf, wanneer dit dan niet vlot verholpen kan worden is bij mij snel de maat vol.
                                        In 2005 een niewe bmw E90 gekocht ter vervanging van een goede E46 en dit was in mijn ogen een maandag auto, ik zat met tandenstokers te frutsen tussen de binnenverlichtingen, de passagiersgordel te voorzien van moeskes en rubberkes, ging niet vooruit in combinatie met een veel hoger verbruik, stijf op de weg terwijl deze niet zo sportief was uitgerust als de vorige enz.
                                        Dit drie weken aangezien zelfs de auto zo lang niet ingeschreven en de maat was vol waarna in dezelfde garage terug ingegeven op een ander type.
                                        Resultaat 1800 euro verloren maar ik was tevreden .

Comment

• de mijne heeft een OPC line kit eronder staan.
                                          bij bestelling van deze optie stond in de lijst spoilers rondom rond + OPC line badge.
                                          ben 2 weken geleden mijn wagen gaan halen en de badge's stonden er niet op, dit gemeld aan verkoper, hij ging erachter horen.
                                          vandaag telefoon gehad, verkoper had badge's liggen.
                                          nu is mijn vraag, heeft iemand een foto van een OPC line kit met die badge's erop zodat ik weet waar ik deze moet kleven?

Comment

Working...
                                          X