Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part II)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bereboot Bekijk Berichten
    Dit probleem heb ik ook (vanin het begin). Dealer heeft dit tot nu toe opgelost met siliconenspray.
    siliconespray kan tijdelijk wonderen doen, maar ik zou bijkomend stukjes van een fiets-binnenband gebruiken om de twee plastic-delen niet meer tegen mekaar te laten vrijven
    bijna onzichtbaar en dan blijft een spleetje open waar af en toe silicone kan bijgespoten worden

Comment

• Zo deze jongen zit na 1000 km in Italie. Je wil het niet weten: na een nacht van hagel ziet de Black-beauty eruit als een poffertjespan.
      Ben in staat om 'm in het Lugano meer te rijden...........

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bercki Bekijk Berichten
        Welke auto heeft er géén kraakje of piepje ? Ken zelfs iemand met een nieuwe Jetta die houten spietjes heeft moeten steken tegen het gekraak ! Was volgens de dealer ook niets aan de hand.
        Uit eigen ervaring weet ik dat BMW's en Honda's dus niet kraken........ ook ik hoor gekraak uit de middenconsole en af en toe een licht gerammel achter m'n navigatie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dami Bekijk Berichten
          de mijne heeft een OPC line kit eronder staan.
          bij bestelling van deze optie stond in de lijst spoilers rondom rond + OPC line badge.
          ben 2 weken geleden mijn wagen gaan halen en de badge's stonden er niet op, dit gemeld aan verkoper, hij ging erachter horen.
          vandaag telefoon gehad, verkoper had badge's liggen.
          nu is mijn vraag, heeft iemand een foto van een OPC line kit met die badge's erop zodat ik weet waar ik deze moet kleven?
          Niet erop plakken, als ik jou was
          btw. Bij mijn Zafira hoor ik maar één kraakje. En dat is die kut-brandblusser in de passagiersvoetruimte. Welke idioot heeft beslist dat die daar moet staan. Gewoon in de koffer daarmee.
          2012 Opel Astra ST Ecoflex
          2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichten
            Niet erop plakken, als ik jou was
            btw. Bij mijn Zafira hoor ik maar één kraakje. En dat is die kut-brandblusser in de passagiersvoetruimte. Welke idioot heeft beslist dat die daar moet staan. Gewoon in de koffer daarmee.
            In principe moet de brandblusser op een plaats staan waar de bestuurder er makkelijk bij kan.
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
              In principe moet de brandblusser op een plaats staan waar de bestuurder er makkelijk bij kan.
              Dat dacht ik ook, maar bij mijn ouders hun wagen (2007 VW Golf Plus) en mijn zus (2009 Audi A3 SB) staan ze allebei in de koffer.
              En bij mijn vriendin hare (2008 Peugeot 207) zit ie ook in de passagiersruimte. Begrijpe wie kan
              Last edited by prins207; 17/07/2009, 21:16.
              2012 Opel Astra ST Ecoflex
              2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• @louisRR: dat is wel flink balen voor je. heb je zo lang moeten wachten op je wagen en nu dit ....

sterkte gast !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichten
                  Dat dacht ik ook, maar bij mijn ouders hun wagen (2007 VW Golf Plus) en mijn zus (2009 Audi A3 SB) staan ze allebei in de koffer.
                  En bij mijn vriendin hare (2008 Peugeot 207) zit ie ook in de passagiersruimte. Begrijpe wie kan
                  Bij de merken van de VW groep gebeurt dat wel meer dat ze dat in de koffer zetten heb ik de indruk.
                  Bij Peugeot en Citroën plaatsen ze hem meestal vooraan in de auto.
                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door adnkoks Bekijk Berichten
                    en helpt het?
                    voorlopig geen gekraak meer.

Comment

• Ai, dat van die poffertjes pan moet serieus pijn doen. Sterkte ermee en laat het je vakantie niet te veel verpesten. Je kunt er nu toch even niets aan doen dus blijf genieten van het mooie italie en regel de auto na je vakantie.

Dit is al de tweede insignia op dit forum met dit euvel en bij de andere insignia is het keurig uitgedeukt zonder uiteindelijke zichtbare schade. Terwijl er eerst werd gesproken over total loss.

Comment

• Eindelijk is hij in mijn bezit.Wat is hij prachtig zeg.Heb weer vlinders in de buik,wat een zalig gevoel.

Comment

• Levertermijn

Iemand een idee wat de gemiddelde levertermijn tegenwoordig is van de insignia ST?
                          Is net bestelt deze week...

Leasewagen Edition 2.0 cdti 110 pk st

Met gold pack en telefoonvoorbereiding...
                          kleur black saphirre

Comment

• Hij is binnen

Via een SMS'je in mijn vakantie meldde mijn garage dat onze bestelde Insignia binnen is.
                            Besteld op 22-5-2009 en volgende week vrijdag 24-7-2009 kunnen we hem afhalen.
                            Natuurlijk even wezen kijken bij de garage hoe hij erbij staat, en ziet er voortreffelijk uit.
                            Voor verdere details en een aantal foto's moet je even kijken op mijn thread.
                            Onderstaand een voorproefje. Nu gaan we de dagen echt aftellen.

Last edited by ; 18/07/2009, 11:06.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dami Bekijk Berichten
                              de mijne heeft een OPC line kit eronder staan.
                              bij bestelling van deze optie stond in de lijst spoilers rondom rond + OPC line badge.
                              ben 2 weken geleden mijn wagen gaan halen en de badge's stonden er niet op, dit gemeld aan verkoper, hij ging erachter horen.
                              vandaag telefoon gehad, verkoper had badge's liggen.
                              nu is mijn vraag, heeft iemand een foto van een OPC line kit met die badge's erop zodat ik weet waar ik deze moet kleven?

De OPC badge`s moet je onder de zijknipperlichten plakken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door soren Bekijk Berichten
                                Iemand een idee wat de gemiddelde levertermijn tegenwoordig is van de insignia ST?
                                Is net bestelt deze week...

Leasewagen Edition 2.0 cdti 110 pk st

Met gold pack en telefoonvoorbereiding...
                                kleur black saphirre

Die kleur zal wel een probleem worden.
                                Waarschijnlijk krijg je binnenkort bericht dat het "Carbon Flash" gaat worden.
                                "black saphirre" is sinds 2 weken geen optie meer.

Kijk maar eens bij opel.be (of nl)

Voor de rest zal het 6 tot 8 weken zijn.
                                Last edited by ; 18/07/2009, 16:50.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Twente70 Bekijk Berichten
                                  De OPC badge`s moet je onder de zijknipperlichten plakken.
                                  de knipperlichten staan wel een beetje schuin, moeten de badges dan ook schuin geplaatst worden of gewoon recht?

Comment

• Da kan toch nooit de bedoeling zijn dat jij zelf die stickers moet kleven?

Wat voor ne service is da???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                      Bij de merken van de VW groep gebeurt dat wel meer dat ze dat in de koffer zetten heb ik de indruk..
                                      Klopt. Sommige merken van de VAG groep, hebben dit af-fabriek erin liggen of gemonteerd; bij andere merken wordt dit door de invoerder gedaan (lees: in de koffer gesmeten) en dan moet de dealer maar zien waar hij het legt/monteert.

Mvg,
                                      =================
                                      2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk Berichten
                                        Klopt. Sommige merken van de VAG groep, hebben dit af-fabriek erin liggen of gemonteerd; bij andere merken wordt dit door de invoerder gedaan (lees: in de koffer gesmeten) en dan moet de dealer maar zien waar hij het legt/monteert.

Mvg,
                                        Af-fabriek komt zoiets nooit. Bij D'ieteren steken ze een verbandetui, gevarendriehoek, reflecterend vestje en een brandblusser in de koffer. Dat ligt daar samen met de tapijten, boekjes (en soms wieldeksels) los in. De dealer bepaalt gewoon zelf waar hij de brandblusser monteert.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                                          Da kan toch nooit de bedoeling zijn dat jij zelf die stickers moet kleven?

Wat voor ne service is da???
                                          Heb zelf voorgesteld om die zelf te kleven, in de garage plakken zien ze niet op een centimeter, dus dit liever zelf.

Comment

Working...
                                          X