Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part II)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TimothyV Bekijk Berichten
    Hey,

Ik heb een insignia sports tourer , edition uitvoering. Is er iemand die weet hoe ik de datum op het scherm van de radio/nav/... kan plaatsen? Ik krijg er enkel het uur (hh:mm) , maar geen datum. Of is dit niet mogelijk?

mvg

Timothy
    Naar config. gaan en linken naar tijd en datum.Daar kan je je datum verbergen of laten zien.
    Succses

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door louisrr Bekijk Berichten
      Ik zie geen uitzonderingen in het boekje staan.
      hallo, sorry dat ik zomaar binnen vlieg! ik ben nieuw hier!!!
      ik wil me een nieuwe insignia aanschaffen kan jij me nuttige tips geven?
      IK HAD GEDACHT AAN DE 2.0cdti 110
      130 pk
      black sapphire lederen intrieur,velgen'' ? (wel 5 spaken)
      op wat moet ik zeker letten voor ik hem aanschaf
      alvast bedankt grt franky
      tes wel ne ferme bak he !!!!!

Comment

• das den auto van mijn dromen
        ik begin te kwijlen!!
        hopelijk kan ik ook
        vlug mijn foto s tonen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pnoo Bekijk Berichten
          Naar config. gaan en linken naar tijd en datum.Daar kan je je datum verbergen of laten zien.
          Succses
          toont bij mij enkel datum wanneer infotainment uit staat

Comment

• berre auto,is ook mooi in t rood moet ik zeggen

Comment

• Bij mij zat de ruitenwisser er nog standaard op maar heb die nog maar 1 keer gebruikt, gewoon om hem is gebruikt te hebben
              De achterruit ingesmeerd met RainX en als je begint te rijden gaan de druppels zo eraf.
              Ik zou het ook niet echt als optie aanvinken
              Opel Insignia OPC
              BMW X5 3.0i
              Caterham Super 7

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pnoo Bekijk Berichten
                Succses
                Gek ik heb deze optie ook niet. Kan wel een datum instellen maar kan hem niet "laten zien". Net effe gecontroleerd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Patjenator Bekijk Berichten
                  Gek ik heb deze optie ook niet. Kan wel een datum instellen maar kan hem niet "laten zien". Net effe gecontroleerd.
                  Klopt, is inderdaad niet mogelijk.

Comment

• hallo ik ben nieuw hier,( steven 34 jaar)
                    ik heb mijn vorige week een insignia sport tourer besteld
                    cosmo versie cdti met 160 pk (6 traps automaat)
                    kleur : zwart
                    20 inch velgen
                    navigatie pakket
                    levertijd = eind september

ik rij nu met een astra twintop 2jaar oud
                    maar doordat ik mijn moet verplaatsen in een rolstoel , is mijn twintop nu te klein, dus met spijt moet ik mijn twintop verkopen,

ik had graag eens gehoord of er nog mensen zijn met de cdti 160 pk,
                    ik ben namelijk benieuwd hoe die bold ,ik bedoel in het optrekken enzo..,
                    of zijn die 160 pk maar net voldoende met die 1600 kg,
                    want ik hou er namelijk van om eens goed uit de start blokken te schieten

alle reactie en tips zijn welcome

greetz steven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steven_vdp Bekijk Berichten
                      hallo ik ben nieuw hier,( steven 34 jaar)
                      ik heb mijn vorige week een insignia sport tourer besteld
                      cosmo versie cdti met 160 pk (6 traps automaat)
                      kleur : zwart
                      20 inch velgen
                      navigatie pakket
                      levertijd = eind september

ik rij nu met een astra twintop 2jaar oud
                      maar doordat ik mijn moet verplaatsen in een rolstoel , is mijn twintop nu te klein, dus met spijt moet ik mijn twintop verkopen,

ik had graag eens gehoord of er nog mensen zijn met de cdti 160 pk,
                      ik ben namelijk benieuwd hoe die bold ,ik bedoel in het optrekken enzo..,
                      of zijn die 160 pk maar net voldoende met die 1600 kg,
                      want ik hou er namelijk van om eens goed uit de start blokken te schieten

alle reactie en tips zijn welcome

greetz steven
                      Geen ervaring met ST of met automaat maar in 5dr is de 160pk echt limiet.
                      Topsnelheid valt goed mee maar je houdt er ook van als eerste weg te geraken en dat zal niet makkelijk zijn. Auto heeft redelijk gewicht en duurt dus wel eventjes voor die "echt" weg is.
                      Is dat of de 200pk en die kost je dan weer eens meer hé ;-)

Uiteraard tov je twintop zal het wellicht een verbetering zijn en alles is relatief. Ik kom van een 3 coupé en dus voor mij gaat de Insignia ni vooruit maar dat is persoonlijk ...

Zoniet leuke config.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JohnnyGazet Bekijk Berichten
                        Klopt, is inderdaad niet mogelijk.
                        Ik dacht het al, daarmee dat ik het voor alle zekerheid hier nog es vroeg. Vind ik wel pover, dat zo'n systeem er niet op voorzien is om de datum te tonen.

Comment

• hallo en alle insignia bestuurders wie kan me nuttige tips geven voor ik een nieuwe aanschaf!!!
                          iedereen alvast bedankt!!! grt franky

Comment

• 160pk en het koppel van een diesel zal toch echt wel meer dan voldoende zijn.
                            mijn 180pk benzine is ook zeker niet traag en om te rijden moet een diesel alleen nog maar fijner zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door franky.l Bekijk Berichten
                              hallo en alle insignia bestuurders wie kan me nuttige tips geven voor ik een nieuwe aanschaf!!!
                              iedereen alvast bedankt!!! grt franky
                              Lees je eerst goed in op dit forum en je komt al heel veel te weten.
                              Vaak werkt het stellen van een specifieke vraag veel beter dan een algemene vraag. In zijn algemeenheid kan ik stellen dat het een prettige reisauto is. Meer specifiek ben ik erg tevreden met de sportstoelen.

Wat is voor jou belangrijk aan een auto?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geldrop e.o. Bekijk Berichten

Wat is voor jou belangrijk aan een auto?
                                Een stuur ?

Sorry kon het niet laten.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door split-second Bekijk Berichten
                                  Een stuur ?

Sorry kon het niet laten.....
                                  Ik heb mijn stuur liever in de auto dan er aan..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimothyV Bekijk Berichten
                                    Ik dacht het al, daarmee dat ik het voor alle zekerheid hier nog es vroeg. Vind ik wel pover, dat zo'n systeem er niet op voorzien is om de datum te tonen.
                                    Sorry is inderdaad bij mij ook niet.Had me vergist met het uur

Comment

• hallo bedankt voor u reactie!!!
                                      ik ben in twijfel, zeker een diesel maar 110,130 of 160 pk?
                                      ikheb gelezen dat de diesel nog een rommelig geluid maakt vergeleken met de benzine!
                                      ook de velgen keuze , de 5 spaken vind ik het mooist maar nu 18' 19' of 20'
                                      heb je dan geen problemen in de autokeuring als je 20' neemt?
                                      EN WAT VINDENJULLIE vanhet flexride-chassis?
                                      hopelijk kunnen jullie me helpen! want het begint te kriebelen in het verlof nog ga ik hem misschien bestellen
                                      alvast bedankt! grt franky

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door franky.l Bekijk Berichten
                                        hallo bedankt voor u reactie!!!
                                        ik ben in twijfel, zeker een diesel maar 110,130 of 160 pk?
                                        ikheb gelezen dat de diesel nog een rommelig geluid maakt vergeleken met de benzine!
                                        ook de velgen keuze , de 5 spaken vind ik het mooist maar nu 18' 19' of 20'
                                        heb je dan geen problemen in de autokeuring als je 20' neemt?
                                        EN WAT VINDENJULLIE vanhet flexride-chassis?
                                        hopelijk kunnen jullie me helpen! want het begint te kriebelen in het verlof nog ga ik hem misschien bestellen
                                        alvast bedankt! grt franky
                                        Heb een 5 deurs sport, 2.0 CDTI 130 pk.
                                        Vind zelf dat dit vlot genoeg rijd, had een vectra 120 pk.
                                        Wat betreft geluid, diesel maakt nu eenmaal altijd meer geluid dan een benzine.
                                        Heb ook de 20" velgen en qua comfort valt dit zeer goed mee.
                                        Waarom zou je problemen hebben met 20" op de keuring?
                                        Flexride chassis valt reuze mee

Comment

• Francky,ik heb sedertt vrijdag de touer 130 pk (sport versie)en ik vind hem zalig rijden.De 130 pk vind ik meer dan genoeg.Alles hangt er natuurlijk van af wat je persoonlijke rijstijl is.Het flexride systeem dan.Moet met een korreltje zout genomen worden is mijn mening.Als je het hebt zal je natuurlijk de neiging hebben om het zeer goed te vinden,maar ik denk dat het meer een psychologische kwestie is dan wat anders.Voor de rest ,echt een schitterende wagen,ik ben er zot van.Niet twijfelen maar kopen.

Comment

Working...
                                          X