Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
nog een vraagsken ; weet er iemand hoe je dat kl.... geluid kan afzetten als de deur openstaat????? in de week in de garage een reserve sleutel programeren = 1 uur!!!!!!
en 1 uur plim plim plim plim plim plim plim , ik hoor de het in bed nog aaaarg
Het enige wat ik doe als ik een tijdje bezig ben aan een Insignia met de deur open is het slotmechanisme met de sleutel ofzo naar binnenklikken zodat de deur 'volgens den auto' dicht is. En zo doet dat niet meer plim plim plim
morgen kan ik eindelijk rijden met , mijn 160 pk CDTI sport , rijd zalig in sportstand maar nu na maanden wachten staat ie morgen op 200pk en 470 NM (overboost)
De dubbele uitlaat van irmcher is er al maar nog niet oficieel ( homologatie bezig)
maar zo gauw die er is gaat die erop .
morgen rij ervaring whiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Bij mij ook, wat is de prijs? In Duitsland 893 € voor de uitlaat en 280 € voor de schort, die moet er wel bij want anders lukt het niet en dan zou ik ze toch in het kleur van de wagen laten spuiten.
Voor die die met een 160pk rijden, wat is de snelheid nu aan 3000 rpm
met mijn vectra is dat nu 170 km/u aan 3000 rpm
Ben juist terug van een weekje Duitsland, en met de 130pk in 6de versnelling kwam ik uit op 184km/uur aan 2.850 rpm......
het verbruik ging er ook serieus op achteruit, na vele snelwegkilometers. Voor de eerste keer meer dan 1100 km met een tank gereden. Kwam aan een verbruik van 5,9 liter/100 km.
Bij mij ook, wat is de prijs? In Duitsland 893 € voor de uitlaat en 280 € voor de schort, die moet er wel bij want anders lukt het niet en dan zou ik ze toch in het kleur van de wagen laten spuiten.
euhm bij mij is de achterste lip al voorzien voor een tweede uitlaat , aan de rechterkant kan je dezelfde vorm als links eruitklikken en de uitlaat kan er zo op .
ozze garagist zei iets rond de 500 euro maar da zal er wel grellig naast zijn .
let u know
Zonet in de wagen gezeten en de optie dat de spiegels omlaag gericht worden als de achteruit versnelling gekozen wordt aangezet: ik heb wel 15 keer achteruit - voorruit geschakeld en de spiegels komen telkens in de juiste stand terug....
Verbruik 1.6 Turbo
Heb de Insignia sinds vorige week woensdag, veel al kleine stukje gereden in de omgeving, na 500km zat ik op een gemiddelde van 10Ltr/100Km. Vanmorgen was de vakantie voorbij en had ik de eerste rit naar en van het werk, 80km heen en terug, 90% autoweg, Op de snelweg tussen de 100 en 125 gereden met regelmatiig versnellen en vertragen wegens het andere verkeer: bij thuiskomst een gemiddeld verbruik van 8.0ltr/100Km. (er staan nog geen 700Km op de teller).
euhm bij mij is de achterste lip al voorzien voor een tweede uitlaat , aan de rechterkant kan je dezelfde vorm als links eruitklikken en de uitlaat kan er zo op .
ozze garagist zei iets rond de 500 euro maar da zal er wel grellig naast zijn .
let u know
Goed voor jou, maar ik heb daar mijn twijfels over. De irmscher uitlaten zijn DUBBEL en bijgevolg is je uitsparing niet breed genoeg. En dat je dat kan uitklikken? Al eens goed bekeken? Ik wel en bij mij valt er niets uit te klikken.
gisternen met de Insignia naar Basel gereden en nogmaals een bevestiging van het uitstekende rijgedrag van de wagen gekregen. Vandaag dan Basel - Zinal met als abolute bekroning het stuk van Sierre naar Zinal (zie google). De Flexride in Sport en op koppel naar boven crossen, een zaaaaalige 30 km. En later deze week mag ik dat traject nog enkele keren afleggen
gisternen met de Insignia naar Basel gereden en nogmaals een bevestiging van het uitstekende rijgedrag van de wagen gekregen. Vandaag dan Basel - Zinal met als abolute bekroning het stuk van Sierre naar Zinal (zie google). De Flexride in Sport en op koppel naar boven crossen, een zaaaaalige 30 km. En later deze week mag ik dat traject nog enkele keren afleggen
Leuk om te horen, ik ga volgende week ook een toer naar Basel en terug doen Enige tips zijn welkom :p
Geleverd + datum - 2 weken : Indien later geleverd dan verwacht + datum + aantal weken vertraging Geleverd + datum - 2 weken : indien vroeger geleverd dan verwacht + datum + aantal weken vroeger
Gisteren te horen gekregen dat mijn levering vertraagd is van week 35 naar week 36. Valt dus nog erg mee. Rare is alleen dat vorige week vrijdag de levering nog op week 35 stond, terwijl de auto al in event 42 stond ( shipped to gate ).
Geleverd + datum - 2 weken : Indien later geleverd dan verwacht + datum + aantal weken vertraging Geleverd + datum - 2 weken : indien vroeger geleverd dan verwacht + datum + aantal weken vroeger
Ik heb ondertussen het probleem met de krakende middenconsole zelf opgelost.
De fix duurt 5min max, iedereen kan het en het kost 2x niets...
Wat heb je nodig :
- een 5cm lang stuk velcro
- scherp mesje
Hoe ga je te werk :
1. Snij de velcro in 2 gelijke stukken
2. Schuif de velcro op z'n lengte tussen het bovenste deel van de middenconsole (waar het scherm zit) en het onderste deel (met al de knoppekes op). Doe dit aan de linker en rechter kant.
3. Snij het uitstekende deel van de velcro af met het mesje.
That's it!
Ik het het getest op zeer slechte wegen, geen kraakje meer. En dit al een paar weken.
Zonet in de wagen gezeten en de optie dat de spiegels omlaag gericht worden als de achteruit versnelling gekozen wordt aangezet: ik heb wel 15 keer achteruit - voorruit geschakeld en de spiegels komen telkens in de juiste stand terug....
Hoe heb je dat gedaan ?
En is dat op elke versie (gezien je het woord optie gebruikt vrees ik van niet) ?
Dan nog een ander vraagje : heb eerder hier op het forum iemand horen klagen over dat "flapje" dat de bagage bij de st uit het zicht houdt.
Bij mij komen die middelste "pinnetjes" ook steeds los. Aan de zijkant blijven ze mooi op z'n plaats, maar in het midden is het precies
of het is te kort gemaakt. Iemand hier al een oplossing voor gevonden ?
Dan nog een ander vraagje : heb eerder hier op het forum iemand horen klagen over dat "flapje" dat de bagage bij de st uit het zicht houdt.
Bij mij komen die middelste "pinnetjes" ook steeds los. Aan de zijkant blijven ze mooi op z'n plaats, maar in het midden is het precies
of het is te kort gemaakt. Iemand hier al een oplossing voor gevonden ?
Hallo berichtje was van mij, ik zal deze week eens langsgaan en aankaarten bij de garage, zal dan wel een update posten hier.
Comment