Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hierbij een overzicht van telefoons die samenwerken met DVD800.
Ik zal het regelmatig aanvullen met ervaringen van andere forumleden.
Denk dat er beter een lijst kan gemaakt worden van telefoons die niet samenwerken met de bluetooth van DVD800. Bij mijn weten werken zowat alle standaardtelefoons goed met de DVD800, zeker alle Nokia's (volgens mijn garage) en dus ook mijn Nokia 6300.
Ik heb, op verzoek van Pirewiet, de lijst aangepast.
In groen de telefoons die werken.
In paars de telefoons die gedeeltelijk werken.
In rood de telefoons die niet werken.
Merk Type Blackberry Alle typen HTC Tytn met WM 6.5 HTC Tytn II met WM 6.5 HTC Tytn II met WM 6.1 HTC S740 Nokia 6300 Nokia E75 Nokia N73 (Geen telefoonboek) Sony Ericsson K800 Sony Ericsson C905
Graag hoor ik meer ervaringen om de lijst compleet te kunnen maken.
Merk Type Blackberry Alle typen HTC Tytn met WM 6.5 HTC Tytn II met WM 6.5 HTC Tytn II met WM 6.1 HTC S740 Nokia 6300 Nokia E75 Nokia N73 (Geen telefoonboek) Nokia N95 (Geen telefoonboek) Sony Ericsson K800 Sony Ericsson C905
Vandaag bevrijdend bericht gekregen vanwege de leasingmij: mijn auto is geleverd en kan woensdag 01/09 opgehaald worden (nr 99 in de lijst). Perfect zoals oorspronkelijk voorzien (eind augustus).
Heb trailer pack besteld en garage heeft bevestigd dat deze er integraal opzit (incl automatische niveauregeling - gelukkig want ben caravanner).
Jihaaa !!!
Merk Type Blackberry Alle typen HTC Tytn met WM 6.5 HTC Tytn II met WM 6.5 HTC Tytn II met WM 6.1 HTC S740 Nokia 6300 Nokia E75 Nokia N73 (Geen telefoonboek) Nokia N95 (Geen telefoonboek) Sony Ericsson K800 Sony Ericsson C905
Betreffende de HTC S740: Ik had wel telefoonbook gegevens toegang maar niet toegang tot de bellijsten (ingaand, uitgaand, gemiste gesprekken) totdat ik op de telefoon remote sim access activeerde (RSAP).
Normaal is dat alleen nodig als de carkit zelf ook een telefoon is en dan gebruikt maakt van de sim in je losse toetsel. Kan dus zijn dat ik die keer niet lang genoeg gewacht heb tot alles gesynchroniseerd was en dus los staat van het activeren van de RSAP.
Merk Type Blackberry Alle typen HTC Tytn met WM 6.5 HTC Tytn II met WM 6.5 HTC Tytn II met WM 6.1 HTC S740 Nokia 2600c Nokia 3109c Nokia 6300 Nokia E75 Nokia N73 (Geen telefoonboek) Nokia N95 (Geen telefoonboek) Sony Ericsson K800 Sony Ericsson C905
Verzoek aan een ieder om de lijst compleet te kunnen maken met jullie ervaringen
Merk Type Blackberry Alle typen HTC Tytn met WM 6.5 HTC Tytn II met WM 6.5 HTC Tytn II met WM 6.1 HTC S740 Nokia 2600c Nokia 3109c Nokia 6230i Nokia 6300 Nokia E75 Nokia N73 (Geen telefoonboek) Nokia N95 (Geen telefoonboek) Sony Ericsson K800 Sony Ericsson C905 Samsung U900
Verzoek aan een ieder om de lijst compleet te kunnen maken met jullie ervaringen
Vandaag bevrijdend bericht gekregen vanwege de leasingmij: mijn auto is geleverd en kan woensdag 01/09 opgehaald worden (nr 99 in de lijst). Perfect zoals oorspronkelijk voorzien (eind augustus).
Heb trailer pack besteld en garage heeft bevestigd dat deze er integraal opzit (incl automatische niveauregeling - gelukkig want ben caravanner).
Jihaaa !!!
Al vier maanden voor het einde van vandaag hebben we ongeveer 275.000 klanten orders voor Opel-modellen, het cijfer voor het volledige jaar 2008 al overschreden. Dit is een grote prestatie voor ons en onze dealers", aldus Michael Klaus, marketing en sales director Duitsland, in gesprek met auto-motor-und-sport.de.
33 procent verhoging van de Opel-registraties
Opgenomen vorig jaar Opel aangegeven dat iets minder dan 273.000 in orders. Ook in de publiek toegankelijke nieuwe registraties, heeft volgens de Federal Motor onderdrukt. Tegen juni 2009 de Rüsselsheim geregistreerd 220.000 registraties - een stijging van 33 procent met dezelfde periode - en een marktaandeel van 9,2 procent. Opel Astra en de Opel Insignia zorgen voor succes
Zijn bijzonder opvallend, volgens Klaus, de nummers van particuliere orders die de "ruim overschreden tot een toename van ongeveer 115 procent van onze verwachtingen." Een belangrijke bijdrage tot de markt succes van het nieuwe vlaggenschip bar Opel Insignia. "Met al meer dan 140.000 orders van klanten in heel Europa, heeft de Insignia volledig voldaan aan onze verwachtingen."
In Bovendien genieten van de vijfdeurs Opel Astra Kort voor zijn verandering van het model is nog steeds veel vraag naar is. Klaus: "We hebben helaas alleen een extra zal produceren meer dan 5.000 in Bochum Opel Astra. Deze cijfers laten duidelijk zien hoe de vraag is Opel. En met de lancering van de nieuwe Opel Astra in de IAA 2009 Wij kijken uit naar de volgende succesvolle model van Opel. "
Jihaaa !!!
Merk Type Blackberry Alle typen HTC Tytn met WM 6.5 HTC Tytn II met WM 6.5 HTC Tytn II met WM 6.1 HTC S740 Nokia 7210 supernova Nokia 2600c Nokia 3109c Nokia 6230i Nokia 6300 Nokia E75 Nokia N73 (Geen telefoonboek) Nokia N95 (Geen telefoonboek) Sony Ericsson K800 Sony Ericsson C905 Samsung U900
Merk Type Blackberry Alle typen HTC Tytn met WM 6.5 HTC Tytn II met WM 6.5 HTC Tytn II met WM 6.1 HTC S740 Nokia 7210 supernova Nokia 2600c Nokia 3109c Nokia 6120 (Geen telefoonboek) Nokia 6230i Nokia 6300 Nokia E75 Nokia N73 (Geen telefoonboek) Nokia N95 (Geen telefoonboek) Sony Ericsson K800 Sony Ericsson C905 Samsung U900
Merk Type Blackberry Alle typen HTC Tytn met WM 6.5 HTC Tytn II met WM 6.5 HTC Tytn II met WM 6.1 HTC S740 Nokia 7210 supernova Nokia 2600c Nokia 3109c Nokia 6120 (Geen telefoonboek) Nokia 6230i Nokia 6300 Nokia E75 Nokia N73 (Geen telefoonboek) Nokia N95 (Geen telefoonboek) Sony Ericsson K800 Sony Ericsson C905 Samsung U900 Samsung U600
Merk Type Blackberry Alle typen HTC Tytn met WM 6.5 HTC Tytn II met WM 6.5 HTC Tytn II met WM 6.1 HTC S740 Nokia 7210 supernova Nokia 2600c Nokia 3109c Nokia 6120 (Geen telefoonboek) Nokia 6230i Nokia 6300 Nokia E75 Nokia N73 (Geen telefoonboek) Nokia N95 (Geen telefoonboek) Sony Ericsson K800 Sony Ericsson C905 Samsung J700V Samsung U900 Samsung U600
Merk Type
Apple I-phone Blackberry Alle typen HTC Tytn met WM 6.5 HTC Tytn II met WM 6.5 HTC Tytn II met WM 6.1 HTC S740 Nokia 7210 supernova Nokia 2600c Nokia 3109c Nokia 6120 (Geen telefoonboek) Nokia 6230i Nokia 6300 Nokia E75 Nokia N73 (Geen telefoonboek) Nokia N95 (Geen telefoonboek) Sony Ericsson K800 Sony Ericsson C905 Samsung J700V Samsung U900 Samsung U600
Comment