Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part II)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk Berichten
    Ben gelukkig met mijn Insignia. Geen last van banden, flikkerend scherm of uitvallen van de electronica.

Nu mag ik volgende week donderdag een software update gaan doen. Ik hoop dat dan de problemen niet gaan beginnen, vooral dan met het uitvallen van de DVD800...
    Idem (ook happy)
    Mag nu donderdag al gaan,ben hem 24h kwijt daarvoor. Ik heb ook geen enkel softwareprobleem gehad,dus ben eens benieuwd wat het gaat geven (zou 9-voudige update zijn in functie van de opties).
    Last edited by ; 08/09/2009, 18:38.

Comment

• Update is bij mij vorige week gebeurd.
      Niks nieuw onder de zon...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JohnnyGazet Bekijk Berichten
        Idem (ook happy)
        Mag nu donderdag al gaan,ben hem 24h kwijt daarvoor. Ik heb ook geen enkel softwareprobleem gehad,dus ben eens benieuwd wat het gaat geven (zou 9-voudige update zijn in functie van de opties).
        Ben benieuwd wat voor vervangwagen ik ga krijgen.

Ivm dat knopje op de foto. Het onderste is om CC uit te schakelen en het bovenste lijkt me om het systeem dat meet als je op de baan blijft (tussen de lijnen) uit te schakelen. Zoiets kan je ook terug vinden op de middenconsole.
        2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
        2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
        2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steven_vdp Bekijk Berichten
          goed nieuws gehad vandaag!! tegen eind volgende week is mijn wagen zeker binnen,

maar ik heb wel een beetje het schijt aan dit forum, hier staan veel problemen op, en ik begrijp dat sommige mensen problemen hebben,maar ik vind ook dat sommige problemen hier niet thuis horen!! geef nu toe, geen enkele insignia is hier 2 jaar oud, dus nog in garantie, als er b.v iets mis is met de gps of banden en nog zo'n paar dingen dan moet je toch naar je dealer stappen, want er zelf aan prutsen in garantie is om problemen vragen
          een forum dient voor TIPS EN HINTS en nieuwigheden

over enkele weken was men hier bezig over het verbruik, je weet toch zelf als je een 160pk koopt dat hij zuipt, anders moet je een 1200 motor kopen met 60 pk,

na het lezen van veel van die berichten je kunt mess een nieuw tropic aanmaken met wanneer moet ik naar de dealer stappen met opel insignia!!
          Beste Steven,

mensen plaatsen deze problemen hier met de vraag of zij al dan niet de enige zijn (geval DVD800 en andere kinderfoutjes). Natuurlijk zijn deze problemen doorgegeven aan de dealer maar is het toch nuttig om te weten dat wanneer in geval van bepaalde problemen er een (tijdelijke) oplossing voor bestaat.

Verbruik van de wagen hangt dan ook veel meer af van de rijstijl van de bestuurder. Ik kan met mijn 2.0CDTI (110pk) ook een verbruik van 12l. laten optekenen.

Mvg.

ps: Ik ben nog steeds tevreden van mijn Insignia ST.
          1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
          2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

Ben benieuwd wat voor vervangwagen ik ga krijgen.

Ivm dat knopje op de foto. Het onderste is om CC uit te schakelen en het bovenste lijkt me om het systeem dat meet als je op de baan blijft (tussen de lijnen) uit te schakelen. Zoiets kan je ook terug vinden op de middenconsole.
            Dient daar niet voor.
            Als je erop drukt gebeurt er niks.
            Als ik in de middenconsole op de knop druk dan gebeurt er wel iets.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
              Dient daar niet voor.
              Als je erop drukt gebeurt er niks.
              Als ik in de middenconsole op de knop druk dan gebeurt er wel iets.
              Maar de icoontjes zijn dezelfde, toch?

Comment

Maar de icoontjes zijn dezelfde, toch?
                Helemaal niet !
                Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Ok, had te snel gekeken. Is het ook geen herhaling van het laatst gelezen verkeersbord?

Comment

Ok, had te snel gekeken. Is het ook geen herhaling van het laatst gelezen verkeersbord?
                    Wel,da zal ik morgen eens proberen se !

Comment

• Heb een probleempje met de automatische achterklep van mijn ST: bij het openen gebeurt het vaak dat hij eens open onmiddelljk weer gaat sluiten. Nog iemand geconfronteerd met dit ongemak ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geff Bekijk Berichten
                        De 150pk was een 16v en de 120/100pk een 8v motor.
                        Niet helemaal juist.... Er zijn diverse motoren geleverd in zowel de Vectra als de Astra die niet overeen kwam met erin hoorde te zitten.
                        Wij hadden een demo, een Opel Astra SW 1.9CDTI 120pk. Deze had de motorcode van de 150pk versie op t blok staan, dit stond ook in t boekje. Maar toch leverde de auto maar 120pk, de software kwam ook overeen met een 120pk versie....

Bij een tekort aan motoren wilde er nog wel eens geswitched worden volgensmij

Comment

• Jullie hebben beide gelijk, maar is zowiezo off topic....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 1.6Turbo Bekijk Berichten
                            Veel plezier met je Insignia.

Zijn bij jou inmiddels de mistlampen al ingebouwd ? Ik mag de mijne woensdag ophalen, maar heb geen enkel idee of de mistlampen dan al ingebouwd zijn, of dat ik er een keer voor terug moet komen.
                            Volgens de verkoper is het probleem bekend bij Opel, het zou om meerdere gevallen gaan. Na inventarisatie en bepaling van de vergoeding voor de dealer ( welke het herstel uitvoert ) zou men pas overgaan tot uitvoering van het herstel.
                            Zijn inmiddels ingebouwd, alleen er moet een geheel nieuwe kabelboom worden ingebouwd om ze te kunnen aansluiten en alles perfekt te laten werken, anders krijg je op andere zaken storing. Dit gebeurt over een aantal weken. de tijd daarvoor duurt 4 werkdagen !!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door h.broeders Bekijk Berichten
                              Zijn inmiddels ingebouwd, alleen er moet een geheel nieuwe kabelboom worden ingebouwd om ze te kunnen aansluiten en alles perfekt te laten werken, anders krijg je op andere zaken storing. Dit gebeurt over een aantal weken. de tijd daarvoor duurt 4 werkdagen !!!!!
                              Oeps, dat is wel een serieuze misser geweest in de fabriek. Weet ik in ieder geval wat me nog te wachten staat. Afgelopen maandag is de auto nog naar de spuiter geweest, voor het herstellen van transportschade aan de onderzijde van de voorbumper. Maar, vandaag mag ik dan eindelijk mijn Black Beauty ophalen .

Comment

• Waarschijnlijk moet je ganse motorruimte daarvoor uiteen.... Dat zal de reden zijn waarom dat zo lang duurt.
                                Duur foutje

Comment

Numer 102 van de lijst is vrijdag 4-9-09 afgeleverd. Geweldige auto boven alle verwachtingen !!! 7 maanden wachten is het waard geweest !!!
                                  Nokia N97 werkt perfect.
                                  H.broeders,

Zie je met de N97 ook het adresboek in het DVD800 display??
                                  Bij de meeste N-series werkt dat niet!!

Comment

Opvallend dat ze het alsnog inbouwen en niet pushen voor een restitutie van de optie prijs van de mistlampen op het aankoop bedrag. Hulde.

Comment

• Zou jij dat aanvaarden Friemel?

Comment

Ze hadden beter een nieuwe besteld dan heel dit werk uit te voeren.
                                        1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                        2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door friemel Bekijk Berichten
                                          Opvallend dat ze het alsnog inbouwen en niet pushen voor een restitutie van de optie prijs van de mistlampen op het aankoop bedrag. Hulde.
                                          Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                                          Zou jij dat aanvaarden Friemel?
                                          Liever dat dan de oplosiing die ze nu geven.

Comment

Working...
                                          X