Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part II)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Knopje blijkt voor de verkeersbordfunctie te zijn.
    Maar als je erop duwt gebeurd er niks.
    Straks nog eens goed bestuderen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JohnnyGazet Bekijk Berichten
      De mijne is binnen voor de updates (Geurts).Vervangwagen is een Meriva Ecoflex,leuk wagentje ,maar back to basic.
      Ok, en hoe heb je de wagen terug gekregen? Al iets gemerkt?
      Ben benieuwd voor volgende week
      2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
      2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
      2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk Berichten
        Ik heb die vorige week laten uitvoeren.
        Niks van gemerkt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk Berichten
          Van de software-updates zelf merk je niets.(Veelal preventief).
          Ik heb ook mijn lichten lager laten afstellen,ze zaten bij controle iets over de lijn (limiet voor verblinding) en dat zou nu beter moeten gaan.
          De werking van het grootlicht (te laat - te vroeg) zou moeten vervat zitten in de update( betere werking).
          Groeven in de achterste schijven worden veroorzaakt door de harde ,grotere deeltjes in de remblokken.En is voorlopig niets aan te doen.Heel veel auto's hebben dat blijkbaar.
          Wielen laten wisselen van voor naar achter ( sportieve rijder).
          Ik had 2 doffe vlekken van vogelpoep in mijn lak en die hebben ze er machinaal uitgepoetst.Mooie service noem ik dat.
          Enkel papiertje tekenen en weer karren maar!

Comment

• heeft iemand van jullie zijn insignia al laten verlagen?

Vind hem wat hoog op zijn poten staan met 18' en zeker me 20" velgen.

Ik heb op internet eens rondgekeken en vind voornamelijk veren terug die de auto 30 mm lager leggen. Ik veronderstel dat dit geen probleem is wat betreft wielkassen en toch wel een mooi verschil geeft met de standaardveren?

Comment

• He, he.

Vanmorgen eindelijk bericht gehad, nr.91 is aangekomen bij de dealer.
              Morgen even kijken en volgende week rijden.

Het lange wachten zit er bijna op!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jurgen_ Bekijk Berichten
                heeft iemand van jullie zijn insignia al laten verlagen?

Vind hem wat hoog op zijn poten staan met 18' en zeker me 20" velgen.

Ik heb op internet eens rondgekeken en vind voornamelijk veren terug die de auto 30 mm lager leggen. Ik veronderstel dat dit geen probleem is wat betreft wielkassen en toch wel een mooi verschil geeft met de standaardveren?
                Je moet hier eens kijken. Sommige zitten ook hier op het forum maar ik dacht deze niet.
                1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Geen mistlampen

Vandaag de wagen gaan bekijken.

Ziet er strak uit, maar wat hier al werd gemeld.....geen mistlampen.

De importeur heeft al een brief doen rondgaan, restitutie of plaatsen.
                  Maandag hoor ik meer, maar hoe dan ook ze komen er in!!!!

Comment

• In dit PDF bestand staat een lijst van Opel met telefoons die wel/gedeeltelijk/niet werken met de Insignia.

Met dank aan Ruben Reimering.

Iemand aanvullingen op deze lijst?

In groen de telefoons die werken.
                    In paars de telefoons die gedeeltelijk werken.
                    In rood de telefoons die niet werken.

Merk Type

Apple I-phone 2G
                    Apple I-phone 3GS
                    Blackberry Alle typen
                    HTC G1
                    HTC S740
                    HTC Tytn met WM 6.5
                    HTC Tytn II met WM 6.5
                    HTC Tytn II met WM 6.1
                    Nokia 2600c
                    Nokia 3109c
                    Nolia 3110c
                    Nokia 5800 XM

Nokia 6120 (Geen telefoonboek)
                    Nokia 6230i
                    Nokia 6300
                    Nokia 7210 supernova
                    Nokia E52
                    Nokia E75
                    Nokia E71

Nokia N73 (Geen telefoonboek)
                    Nokia N95 (Geen telefoonboek)
                    Nokia N82 (Geen telefoonboek)
                    Nokia E60 (Geen telefoonboek)
                    Nokia E65 (Geen telefoonboek)

Sony Ericsson C905
                    Sony Ericsson K800
                    Samsung J700V
                    Samsung U900
                    Samsung U600

Verzoek aan een ieder om de lijst compleet te kunnen maken met jullie ervaringen.
                    Last edited by ; 13/09/2009, 21:25.

Comment

• De mijne komt week 40 binnen,

zal er min of meer zo uitzien,

besteld op 12 augustus 2009

park pilot
                      park expert
                      afl
                      gps
                      19"
                      220 v achter voor mijn droogkast, micro en laptop
                      carbon black met piano black afwerking binnen
                      plus alle andere standaart opties bij de COSMO uitvoering

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door insignia-boy Bekijk Berichten
                        De mijne komt week 40 binnen,

zal er min of meer zo uitzien,

besteld op 12 augustus 2009

park pilot
                        park expert
                        afl
                        gps
                        19"
                        220 v achter voor mijn droogkast, micro en laptop
                        carbon black met piano black afwerking binnen
                        plus alle andere standaart opties bij de COSMO uitvoering
                        lol, droogkast micro en laptop. Ga je erin wonen misschien?

Comment

• dat is wat enkele vrienden gezegd hebben, toen ik zij dat ik 220 v had genomen, vond het een leuke reactie van hun,

ik wil enkel de laptop en draagbare tv voor mijn zoontje in de auto

Comment

• Na ca 7500 km zijn mijn remschijven krom. Zijn er meer mensen met dezelfde klacht?

Ik wil hierover met mijn dealer contact gaan opnemen maar dan is het goed om te weten of er meer mensen met deze klacht zijn of dat ik de enige ben.
                            Als er meerdere mensen zijn dan lijkt het op een fout. Als het exemplarisch is kan een nieuwe set schijven (of rechtslijpen) wellicht volstaan.

In het verleden heb ik dit nog nooit meegemaakt maar dit is ook de eerste auto met een electronische handrem en hill-hold.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geldrop e.o. Bekijk Berichten
                              Na ca 7500 km zijn mijn remschijven krom. Zijn er meer mensen met dezelfde klacht?

Ik wil hierover met mijn dealer contact gaan opnemen maar dan is het goed om te weten of er meer mensen met deze klacht zijn of dat ik de enige ben.
                              Als er meerdere mensen zijn dan lijkt het op een fout. Als het exemplarisch is kan een nieuwe set schijven (of rechtslijpen) wellicht volstaan.

In het verleden heb ik dit nog nooit meegemaakt maar dit is ook de eerste auto met een electronische handrem en hill-hold.
                              Hallo, de mijne gaat as vrijdag voor 4 nieuwe schijven en remblokken. De mijne heeft 10000 km gelopen en mijn stuur gaat een centimeter op en neer bij het remmen. De dealer schrok hier zelfs van toen ze afgelopen week een testritje hadden gemaakt. Dit omdat ik zei dat ook mijn wielen deden trillen bij het remmen. Wat trouwens wel grappig is dat ze mijn carpass gepakt hebben bij de dealer en opgevraagd hadden welke schijven ze nodig hadden kregen ze 3 types terug. Dus in de eerste serie hebben ze nogal eens van schijven gewisseld bij de fabricage.

Ook gaat hij voor de quality boost update, de losse zitting van de stoel, mijn chromen rand bij 1 achterdeur is scheef gemopnteerd, kraakje in het dashboard etc. etc. etc...ik heb nogal een lijstje...Ik krijg hem ook niet in 1 dag terug...haha.

Maar ben nog steeds super tevreden hoor....rijdt geweldig (nu ietsje minder maar..)
                              Last edited by ; 14/09/2009, 11:52.

Comment

• Bedankt voor je reactie. Ik ben dus niet de enige.
                                En de reactie is inderdaad heftig. Toen ik van 150 km/h terug naar 80 km/h moest schrok ik eerst nogal van de reacties in het stuur. Daarna lijkt het minder te zijn geworden maar nog altijd aanwezig. Die 1 cm herken ik dus wel.

Zijn er nog meer mensen met deze klacht??

Maar overal overheerst ook bij mij het positieve gevoel.
                                Nog altijd vind ik de insignia een bijzonder fijne auto!

Comment

• Winterbanden

Beste Insignia liefhebbers,

Voor diegene die op zoek zijn naar een set lichtmetalen velgen met winterbanden voor zijn Insignia en hun mooie 19 of 20 duims velgen willen sparen voor de komende winter het volgende:

Ik heb een gloednieuwe originele set lichtmetalen velg 8 J x 18, met de 7 dubbele spaken voorzien van eveneens gloednieuwe winterbanden merk Bridgestone met bandenmaat 235/45 R 18 te koop.

Info via PM.

m.vr.gr.
                                  2010 BMW 118d Edition Lifestyle 143pk
                                  2010 BMW 520dA Touring Edition Sport 177pk (verkocht)
                                  2012 BMW 320dA F30 ModernLine 184pk (verkocht)
                                  2014 BMW 520XdA LCi F11 M-pack 184pk

http://www.fabrieksbanden.nl
                                  http://www.originelevelgen.be

Comment

• Onderhoud Insignia

Het eerste onderhoud zit erop.
                                    Kostprijs : 156€

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chriske Bekijk Berichten
                                      Het eerste onderhoud zit erop.
                                      Kostprijs : 156€
                                      Amai al 30000km op de teller ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door split-second Bekijk Berichten
                                        Tis volgens mij een klein onderhoud op 15000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door split-second Bekijk Berichten
                                          Nee, 15000 km. Ik heb die discussie al meerdere malen gevoerd met de garage, maar ze blijven erbij dat het op 15000 is, terwijl de handleiding dit tegenspreekt. Nu, met mijn Zafira ging ik ook steeds na 15000 km. Misschien is het wel beter om dit te doen, gezien ik toch 30000 km per jaar rijd. Je weet maar nooit, beter voorkomen dan genezen. Ik heb hem al genoeg moeten missen dit jaar.

Comment

Working...
                                          X