Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ok, en hoe heb je de wagen terug gekregen? Al iets gemerkt?
Ben benieuwd voor volgende week
Van de software-updates zelf merk je niets.(Veelal preventief).
Ik heb ook mijn lichten lager laten afstellen,ze zaten bij controle iets over de lijn (limiet voor verblinding) en dat zou nu beter moeten gaan.
De werking van het grootlicht (te laat - te vroeg) zou moeten vervat zitten in de update( betere werking).
Groeven in de achterste schijven worden veroorzaakt door de harde ,grotere deeltjes in de remblokken.En is voorlopig niets aan te doen.Heel veel auto's hebben dat blijkbaar.
Wielen laten wisselen van voor naar achter ( sportieve rijder).
Ik had 2 doffe vlekken van vogelpoep in mijn lak en die hebben ze er machinaal uitgepoetst.Mooie service noem ik dat.
Enkel papiertje tekenen en weer karren maar!
heeft iemand van jullie zijn insignia al laten verlagen?
Vind hem wat hoog op zijn poten staan met 18' en zeker me 20" velgen.
Ik heb op internet eens rondgekeken en vind voornamelijk veren terug die de auto 30 mm lager leggen. Ik veronderstel dat dit geen probleem is wat betreft wielkassen en toch wel een mooi verschil geeft met de standaardveren?
heeft iemand van jullie zijn insignia al laten verlagen?
Vind hem wat hoog op zijn poten staan met 18' en zeker me 20" velgen.
Ik heb op internet eens rondgekeken en vind voornamelijk veren terug die de auto 30 mm lager leggen. Ik veronderstel dat dit geen probleem is wat betreft wielkassen en toch wel een mooi verschil geeft met de standaardveren?
Je moet hier eens kijken. Sommige zitten ook hier op het forum maar ik dacht deze niet.
In dit PDF bestand staat een lijst van Opel met telefoons die wel/gedeeltelijk/niet werken met de Insignia.
Met dank aan Ruben Reimering.
Iemand aanvullingen op deze lijst?
In groen de telefoons die werken.
In paars de telefoons die gedeeltelijk werken.
In rood de telefoons die niet werken.
Merk Type
Apple I-phone 2G
Apple I-phone 3GS
Blackberry Alle typen
HTC G1
HTC S740
HTC Tytn met WM 6.5
HTC Tytn II met WM 6.5
HTC Tytn II met WM 6.1
Nokia 2600c
Nokia 3109c
Nolia 3110c
Nokia 5800 XM Nokia 6120 (Geen telefoonboek) Nokia 6230i
Nokia 6300
Nokia 7210 supernova
Nokia E52
Nokia E75
Nokia E71 Nokia N73 (Geen telefoonboek)
Nokia N95 (Geen telefoonboek)
Nokia N82 (Geen telefoonboek)
Nokia E60 (Geen telefoonboek)
Nokia E65 (Geen telefoonboek)
Sony Ericsson C905
Sony Ericsson K800
Samsung J700V
Samsung U900
Samsung U600
Verzoek aan een ieder om de lijst compleet te kunnen maken met jullie ervaringen.
park pilot
park expert
afl
gps
19"
220 v achter voor mijn droogkast, micro en laptop
carbon black met piano black afwerking binnen
plus alle andere standaart opties bij de COSMO uitvoering
park pilot
park expert
afl
gps
19"
220 v achter voor mijn droogkast, micro en laptop
carbon black met piano black afwerking binnen
plus alle andere standaart opties bij de COSMO uitvoering
lol, droogkast micro en laptop. Ga je erin wonen misschien?
Na ca 7500 km zijn mijn remschijven krom. Zijn er meer mensen met dezelfde klacht?
Ik wil hierover met mijn dealer contact gaan opnemen maar dan is het goed om te weten of er meer mensen met deze klacht zijn of dat ik de enige ben.
Als er meerdere mensen zijn dan lijkt het op een fout. Als het exemplarisch is kan een nieuwe set schijven (of rechtslijpen) wellicht volstaan.
In het verleden heb ik dit nog nooit meegemaakt maar dit is ook de eerste auto met een electronische handrem en hill-hold.
Na ca 7500 km zijn mijn remschijven krom. Zijn er meer mensen met dezelfde klacht?
Ik wil hierover met mijn dealer contact gaan opnemen maar dan is het goed om te weten of er meer mensen met deze klacht zijn of dat ik de enige ben.
Als er meerdere mensen zijn dan lijkt het op een fout. Als het exemplarisch is kan een nieuwe set schijven (of rechtslijpen) wellicht volstaan.
In het verleden heb ik dit nog nooit meegemaakt maar dit is ook de eerste auto met een electronische handrem en hill-hold.
Hallo, de mijne gaat as vrijdag voor 4 nieuwe schijven en remblokken. De mijne heeft 10000 km gelopen en mijn stuur gaat een centimeter op en neer bij het remmen. De dealer schrok hier zelfs van toen ze afgelopen week een testritje hadden gemaakt. Dit omdat ik zei dat ook mijn wielen deden trillen bij het remmen. Wat trouwens wel grappig is dat ze mijn carpass gepakt hebben bij de dealer en opgevraagd hadden welke schijven ze nodig hadden kregen ze 3 types terug. Dus in de eerste serie hebben ze nogal eens van schijven gewisseld bij de fabricage.
Ook gaat hij voor de quality boost update, de losse zitting van de stoel, mijn chromen rand bij 1 achterdeur is scheef gemopnteerd, kraakje in het dashboard etc. etc. etc...ik heb nogal een lijstje...Ik krijg hem ook niet in 1 dag terug...haha.
Maar ben nog steeds super tevreden hoor....rijdt geweldig (nu ietsje minder maar..)
Bedankt voor je reactie. Ik ben dus niet de enige.
En de reactie is inderdaad heftig. Toen ik van 150 km/h terug naar 80 km/h moest schrok ik eerst nogal van de reacties in het stuur. Daarna lijkt het minder te zijn geworden maar nog altijd aanwezig. Die 1 cm herken ik dus wel.
Zijn er nog meer mensen met deze klacht??
Maar overal overheerst ook bij mij het positieve gevoel.
Nog altijd vind ik de insignia een bijzonder fijne auto!
Voor diegene die op zoek zijn naar een set lichtmetalen velgen met winterbanden voor zijn Insignia en hun mooie 19 of 20 duims velgen willen sparen voor de komende winter het volgende:
Ik heb een gloednieuwe originele set lichtmetalen velg 8 J x 18, met de 7 dubbele spaken voorzien van eveneens gloednieuwe winterbanden merk Bridgestone met bandenmaat 235/45 R 18 te koop.
Info via PM.
m.vr.gr.
2010 BMW 118d Edition Lifestyle 143pk 2010 BMW 520dA Touring Edition Sport 177pk (verkocht)
2012 BMW 320dA F30 ModernLine 184pk (verkocht)
2014 BMW 520XdA LCi F11 M-pack 184pk
Nee, 15000 km. Ik heb die discussie al meerdere malen gevoerd met de garage, maar ze blijven erbij dat het op 15000 is, terwijl de handleiding dit tegenspreekt. Nu, met mijn Zafira ging ik ook steeds na 15000 km. Misschien is het wel beter om dit te doen, gezien ik toch 30000 km per jaar rijd. Je weet maar nooit, beter voorkomen dan genezen. Ik heb hem al genoeg moeten missen dit jaar.
Comment