Oorspronkelijk geplaatst door Patjenator
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia (Part II)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door hellas Bekijk BerichtenInderdaad, voor alle andere types zijn er recente versies beschikbaar. Even afwachten dus op de versie 2009-2010 voor de DVD800. 't Zal wel betalen worden denk ik.
Comment
-
Hello iedereen
Ben nieuw hier op het forum, maar volg de topic over de insignia al een tijdje.
Ik ben sinds maandag de bezitter van een insignia ST cdti 130pk cosmo met gold pack en AFL in de kleur Carbon Flash. Heb er 9 weken op moeten wachten.
Ik heb hem nog pas (1000km), maar ben toch wel tevreden.
Alleen heb ik een paar vraagjes:
1. Het probleem met de USB-stick.
Heb het al een paar keer zien voorbij komen, maar er is nog niet echt een oplossing gepost dacht ik.
Het probleem is als volgt; telkens wanneer ik de auto start begint hij te spelen van USB-stick, ook al had ik daarvoor de radio opstaan en ook telkens van het eerste liedje van de stick.
Mijn stick is kleiner dan 4GB en er staan maar 35 liedjes op, allemaal in mp3-formaat.
2. Is het mogelijk om te portieren automatisch te sluiten bij het wegrijden?
Heb al in het boekje gekeken en daar staat idd hoe het moet, alleen heb ik die opties niet in mijn menu.
3. De eerste dag kreeg ik de melding "SERVICE ESP". Auto een paar keer gestart en afgelegd, maar de melding bleef erop staan. De dag nadien (vandaag) is de melding verdwenen.
Heeft er iemand een verklaring/oplossing voor deze problemen?
Alvast bedankt en veel rijplezier.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bertvhs Bekijk Berichten3. De eerste dag kreeg ik de melding "SERVICE ESP". Auto een paar keer gestart en afgelegd, maar de melding bleef erop staan. De dag nadien (vandaag) is de melding verdwenen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bertvhs Bekijk BerichtenHello iedereen
Ik ben sinds maandag de bezitter van een insignia ST cdti 130pk cosmo met gold pack en AFL in de kleur Carbon Flash. Heb er 9 weken op moeten wachten.
Heb het al een paar keer zien voorbij komen, maar er is nog niet echt een oplossing gepost dacht ik.
Het probleem is als volgt; telkens wanneer ik de auto start begint hij te spelen van USB-stick, ook al had ik daarvoor de radio opstaan en ook telkens van het eerste liedje van de stick.
Mijn stick is kleiner dan 4GB en er staan maar 35 liedjes op, allemaal in mp3-formaat.
Heb al in het boekje gekeken en daar staat idd hoe het moet, alleen heb ik die opties niet in mijn menu.
3. De eerste dag kreeg ik de melding "SERVICE ESP". Auto een paar keer gestart en afgelegd, maar de melding bleef erop staan. De dag nadien (vandaag) is de melding verdwenen.
Alvast bedankt en veel rijplezier.
Waar staat het in het boekje van uw vraag 2 ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaVe bis Bekijk BerichtenZijn er nog die problemen hebben met de automatische achterklep van de ST in combinatie
met een trekhaak. Het nl zo dat indien ik mijn aanhanwagen aansluit op de wagen ik de
achterklep niet meer open krijg ( electrisch) , ook nadat de aanhangwagen terug is afgekoppeld ) De dealer heeft mij het volgende gezegd dat als ik de aanhangwagen electrisch aankoppel ik het contact moet laten opstaan ( ook zo voor het afkoppelen ) en de achterklep NIET mag opendoen. Lijkt mij niet al te logisch.Oorspronkelijk geplaatst door Mili Bekijk BerichtenKlopt, dit heb ik ook ondervonden bij het aankoppelen van de fietsdrager. Met mijn caravan had ik het niet, daar laat ik de motor draaien bij het aan- en afkoppelen. Dat je je klep niet mag openen als de caravan is aangekoppeld, dat betwijfel ik. Ik denk dat ik mijn klep heb geopend als hij was aangekoppeld en ik heb geen problemen ondervonden. Je kan het trouwens eens proberen en ons iets laten weten.
Nu weet ik ook waarom het met mijn caravan niet mis liep. Thanks for the information.
Ik loop niet naar de dealer maar ontkoppel de aarding van mijn batterij even en klaar is kees.Oorspronkelijk geplaatst door DaVe bis Bekijk BerichtenIk heb mijn klep proberen te openen toen mijn aanhangwagens was aangekopeld en
dat ging niet, ook niet meer nadat de aanhangwagen was afgekoppeld
Wat het ontkoppelen van de aarding ( van de batterij) betfreft ook dit heb ik geprobeerd maar
tevergeefs de achterklep ging electrisch niet meer open.
Wanneer je motor draait en dan de koffer wil openen moet je eerst nog eens op het knopje in de deur duwen.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bertvhs Bekijk BerichtenHello iedereen
...
Alvast bedankt en veel rijplezier.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GJB Bekijk BerichtenIk heb hier bij Opel Nederland ophef over gemaakt en heb de dvd 2009/2010 gratis ontvangen!
Vraagje GJB auto ook bestelt bij Autoteam ? Ophef gemaakt bij de dealer of bij Opel Nederland.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenStick eerst formateren en dan pas gebruiken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Patjenator Bekijk BerichtenHeeft geen effect bij mij.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
Comment
-
betreft deze van Sony (wel maar te benutten voor 1000 songs +/-4GB anders werkt het niet met de DVD 800)
en deze van Emtec
1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
Comment
-
Die van Emtec heb ik ook en werkt bij mij niet.
Al in alle mogelijke manieren geformateerd, zonder resultaat.
Stick werkt goed voor 3 dagen (of korter) en dan gooit hij alle nummers doorheen en in andere mappen, etc.....
Heb al 4 sticks van verschillende merken getest en geen enkele die fatsoenlijk werkt
Comment
-
En allemaal MP3 bestanden (geen andere) erop, niet meer dan 1000 songs, ongeveer 4GB.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Patjenator Bekijk BerichtenIk wist niet dat de dvd800 2009/2010 versie er reeds is.
Vraagje GJB auto ook bestelt bij Autoteam ? Ophef gemaakt bij de dealer of bij Opel Nederland.
Zal vanaf modeljaar 2010 zijn dan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door split-second Bekijk BerichtenDie van Emtec heb ik ook en werkt bij mij niet.
Al in alle mogelijke manieren geformateerd, zonder resultaat.
Stick werkt goed voor 3 dagen (of korter) en dan gooit hij alle nummers doorheen en in andere mappen, etc.....
Heb al 4 sticks van verschillende merken getest en geen enkele die fatsoenlijk werkt
Ook hij kampt met problemen.Dan weer herkend,dan weer niet.
Dan onthoudt hij de laatste positie dan begint hij weer van voor af aan enz...
Comment
-
Dit kan niet. Tijdens een rondje software update heb ik gevraagd deze functie te activeren en toen kreeg ik de melding dat dit niet kan. Dit ondanks mijn uitdrukkelijke verzoek en de opmerking dat dit voor mij zéér belangrijk is.
Deze zomer stond een artikel in de krant (Telegraaf) waarin stond dat de electronica van veel auto's direct na het te water raken niet meer werkt. Wellicht dat opel daarom de deuren niet automatisch sluit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenEn allemaal MP3 bestanden (geen andere) erop, niet meer dan 1000 songs, ongeveer 4GB.
Heb het al getest met 10 nummers in 2 mappen en met 800 nummers in 7 mappen, blijft hetzelfde.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door friemel Bekijk BerichtenZag van het weekend een fout op de kaart: een veldweg (niet meer dan een karrespoor) was aangeduid als een hoofdweg waardoor de navi je over deze weg stuurde. Echt niet.
http://maps.google.nl/?ie=UTF8&ll=51...09624&t=h&z=17 (Elzenbroekerweg).
Nieuwe kaarten die up to date zijn zouden echt wel gewenst zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ziggy800 Bekijk BerichtenHeb juist hetzelfde al meegemaakt. Kaarten zijn soms echt niet accuraat. Op andere momenten dan weer wel, maar het blijft een beetje onvoorspelbaar.
Nieuwe kaarten die up to date zijn zouden echt wel gewenst zijn.
Ik hoop dat de versie 2009-2010 dan toch wel wat betrouwbaar zal zijn....
Comment
Comment