Oorspronkelijk geplaatst door split-second
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia (Part II)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ziggy800 Bekijk BerichtenZou je eens kunnen kijken op de dvd van welk jaar/kwartaal de kaarten op de nieuwe dvd zijn?
Europe 2009/2010
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Patjenator Bekijk BerichtenIk heb ook geen goede ervaringen met Autoteam. Ik woon in Steenbergen en heb hem bij OPC Oosterhout gehaald.
Maar terug naar de dvd. Er beweert iemand op http://www.autoweek.nl/forum/read.php?4,3923820,page=36 ZoefZoef dat het hem gelukt is om te kopieren. Misschien aan hem eens vragen. Mij lijkt het onmogelijk maar.........
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenEr staat op DVD part No. 7 612 150 141 130
Europe 2009/2010
De oude waren 3-2007 (dvd800 versie 2008/2009).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenIk zie dat niet staan...
Hallo Allemaal,
Met erg veel interesse al jullie posten gelezen. Vonde het wel leuk om mijn Insignia aan jullie voor te stellen. Dat is er namelijk een die ik
nog niet zo veel voorbij heb zien komen, namelijk de 2.0 CDTI sportstourer met "slechts" 110pk in business edition.
Afgeleverd in week 28, dus lekker op vakantie ermee zodat alles uitgeprobeerd kon worden.
Het lease bedrag liet, buiten navi, niet veel ruimte meer voor leuke gadgets, dus op hoop van zegen dan maar.... ben namelijk niet echt een opel-fan.
Maarrrrrr... ben wel zeer positief verrast door deze auto. Oke oke , op de duitse autobahn ff afremmen, heuvel op, zal je toch echt even terug naar 5 moeten, maar dat is het dan ook wel. Trekt goed, zelfs met deze motor.
Heb er nu 7.500 km op zitten, en ben nog steeds tevreden. Komt natuurlijk ook door het ontbreken van gadgets als inklapbare spiegels en LED verlichting en zo... want wat er niet op zit kan ook niet irriteren of stuk gaan haha.
Zelfs de 17" business velgen vallen niet tegen.
Ik wordt alleen hoorndol van de belgische mevrouw, kan dat nou écht niet anders ?
Eigenlijk vindt ik het navi-systeem wel tegenvallen , vergeleken met een tomtom. Zeker voor een auto van ruim 37K.
Sja, en de verlichting in auto-stand....ik heb het vandaag maar eens uitgezet, beter voor de medeweggebruikers vindt ik.
De regensensor werkt trouwens uit de kunst, erg makkelijk hoor.
Overigens las ik ergens dat de Navteq-DVD niet te kopieren zou zijn, maar dat kan ik tegenspreken want ik heb 'm gekopieerd en in de auto
uitgeprobeerd...geen probleem.
Weet iemand trouwens of er zonneschermen bestaan voor de achterportieren ?
Iemand al ervaring met chiptunen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Patjenator Bekijk BerichtenBetere link http://www.autoweek.nl/forum/read.ph...69#msg-4113169
Hallo Allemaal,
Met erg veel interesse al jullie posten gelezen. Vonde het wel leuk om mijn Insignia aan jullie voor te stellen. Dat is er namelijk een die ik
nog niet zo veel voorbij heb zien komen, namelijk de 2.0 CDTI sportstourer met "slechts" 110pk in business edition.
Afgeleverd in week 28, dus lekker op vakantie ermee zodat alles uitgeprobeerd kon worden.
Het lease bedrag liet, buiten navi, niet veel ruimte meer voor leuke gadgets, dus op hoop van zegen dan maar.... ben namelijk niet echt een opel-fan.
Maarrrrrr... ben wel zeer positief verrast door deze auto. Oke oke , op de duitse autobahn ff afremmen, heuvel op, zal je toch echt even terug naar 5 moeten, maar dat is het dan ook wel. Trekt goed, zelfs met deze motor.
Heb er nu 7.500 km op zitten, en ben nog steeds tevreden. Komt natuurlijk ook door het ontbreken van gadgets als inklapbare spiegels en LED verlichting en zo... want wat er niet op zit kan ook niet irriteren of stuk gaan haha.
Zelfs de 17" business velgen vallen niet tegen.
Ik wordt alleen hoorndol van de belgische mevrouw, kan dat nou écht niet anders ?
Eigenlijk vindt ik het navi-systeem wel tegenvallen , vergeleken met een tomtom. Zeker voor een auto van ruim 37K.
Sja, en de verlichting in auto-stand....ik heb het vandaag maar eens uitgezet, beter voor de medeweggebruikers vindt ik.
De regensensor werkt trouwens uit de kunst, erg makkelijk hoor.
Overigens las ik ergens dat de Navteq-DVD niet te kopieren zou zijn, maar dat kan ik tegenspreken want ik heb 'm gekopieerd en in de auto
uitgeprobeerd...geen probleem.
Weet iemand trouwens of er zonneschermen bestaan voor de achterportieren ?
Iemand al ervaring met chiptunen ?
Comment
-
Vandaag m'n Insignia binnen gedaan, een Corsa als vervangwagen. Wat een aanpassing was dat weer
Eerste dat me opviel was dat een Corsa zijn deuren wel sluiten als je vertrokken bent, en bij de Insignia kan dit niet
Maar voor de rest mis ik mijn Insignia wel, het vermogen, de luxe, de wegligging, ...
Straks mag ik hem terug gaan halen, en wat zal ik weer blij zijn als hij in mijn bezit is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenIemand daar een account op om eens te vragen met welk programma hij dat gedaan heeft ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk BerichtenVandaag m'n Insignia binnen gedaan, een Corsa als vervangwagen. Wat een aanpassing was dat weer
Eerste dat me opviel was dat een Corsa zijn deuren wel sluiten als je vertrokken bent, en bij de Insignia kan dit niet
Maar voor de rest mis ik mijn Insignia wel, het vermogen, de luxe, de wegligging, ...
Straks mag ik hem terug gaan halen, en wat zal ik weer blij zijn als hij in mijn bezit is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenVanmiddag hebben ze geprobeerd van te Chiptunen.
is blijkbaar beveiligd.
Nieuwste 160pk modellen zijn nog niet te chippen.
Comment
-
Al iemand een vervanging kunnen vinden van de normale dagverlichting naar led?
Ik vind dat de accesoires maar traag op gang komen.
En gisteren auto binnen gedaan om de chromen baget te laten vervangen omdat die helemaal wit was uitgeslagen.En waar ik voor vreesde kwam uit.Een kras van minstens 7 cm op de deur aan de raam toen ik hem trug ging halen.Ikke de grote baas der bijgehaald en liet hem da zien.Hij zei,wij gaan da snel oplossen.We komen je auto morgen op het werk ophalen en wij werken dat bij,en brengen hem terug naar je werk.Awel ge ziet er niks meer van.Als da gene service is!!!!!!
Garage Barto in turnhout was da.Vind dat ook gezegd mag worden.Ni?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Patjenator Bekijk BerichtenHeb hem al 2 keer een mail gestuurd maar krijg geen antwoordt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenVanmiddag hebben ze geprobeerd van te Chiptunen.
is blijkbaar beveiligd.
Nieuwste 160pk modellen zijn nog niet te chippen.
Waarom chippen??? Koop dan een auto met een zwaardere motor als iemand zonodig meer vermogen uit zijn auto wil halen. Ik snap ook niet waarom mensen de logo's verwijderen van de auto. Schamen ze zich ervoor een lichtere auto te hebben??
Overigens, in Nederland zullen waarschijnlijk de garagehouders verplicht worden (op straffe van...?) om modificaties cq opvoeren van auto's door te geven aan de RDW. De RDW zal dan de kentekenhouder een "naslag" opleggen plus waarschijnlijk een forse boete. Leasingmaatschappijen zullen dit zonder meer door belasten aan de berijder met alle gevolgen van dien omdat ze een auto, die van de leasingmaatschappij is, zonder goedkeuring van de maatschappij veranderen...!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AlbertInsignia Bekijk BerichtenVolgens mij kun je met alcohol 120% de DVD kopieren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oasis Bekijk BerichtenHoi Pokkeke2,
Waarom chippen??? Koop dan een auto met een zwaardere motor als iemand zonodig meer vermogen uit zijn auto wil halen. Ik snap ook niet waarom mensen de logo's verwijderen van de auto. Schamen ze zich ervoor een lichtere auto te hebben??
Overigens, in Nederland zullen waarschijnlijk de garagehouders verplicht worden (op straffe van...?) om modificaties cq opvoeren van auto's door te geven aan de RDW. De RDW zal dan de kentekenhouder een "naslag" opleggen plus waarschijnlijk een forse boete. Leasingmaatschappijen zullen dit zonder meer door belasten aan de berijder met alle gevolgen van dien omdat ze een auto, die van de leasingmaatschappij is, zonder goedkeuring van de maatschappij veranderen...!
Mijn Sports Tourer 1.6T zuipt echt als een ketter. Als de dealer er niets aan wil/kan doen, overweeg ik sterk om hem te laten chippen. Meer PK's en koppel, minder brandstof verbruik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oasis Bekijk BerichtenHoi Pokkeke2,
Anders had ik de 190 pk wel gekocht...
Comment
-
Dit vond ik terug:
I have made 3 working copies of the latest version of gm navdisc 15906573. I followed all the different ideas on here with not much luck. I finally decided to try this easy meathod.
Nero 7, copy dvd, set book type to dvd-rom, write speed as slow as possible.
all settings at default except book type.
I used original disc to update nav unit, then removed original and inserted copy. has worked fine for a couple weeks now.
Comment
-
Hier enkele foto's (voor - na) van mijn herstelde velgen . Post enkel die van de velg linksvoor . Deze was het meest geraakt door mijn uitwijkmaneuvertje enkele weken geleden . Moet zeggen : Raats motorsport heeft goed werk geleverd , ik kan de herstelde velgen niet onderscheiden van nieuw . Foto van herstelde velg genomen op de wagen , band is vrijwel identiek gemonteerd ( zie bandschade ) . Deze velg is opgelast , gelijkgemaakt en herspoten . Prijs : 110 eurokes ( wel veel , maar een nieuwe kost het vijfvoudige ) . Voila , rij terug rond met een gave InsigniaBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door split-second Bekijk BerichtenDit vond ik terug:
I have made 3 working copies of the latest version of gm navdisc 15906573. I followed all the different ideas on here with not much luck. I finally decided to try this easy meathod.
Nero 7, copy dvd, set book type to dvd-rom, write speed as slow as possible.
all settings at default except book type.
I used original disc to update nav unit, then removed original and inserted copy. has worked fine for a couple weeks now.
1. De gm navdisc 15906573 is voor een: 2007 Terraza/Venture/H3/Montana/Uplander/Relay/97X Navigation Disc.
2. De post is reeds van 19-6-2007. Toen waren er nog geen Insignia's.
Kleine uitleg:
De dvd800 en de cd500 is voorzien van een settec Alpha ROm protectie. Zie www.settec.com
Het probleem van deze beveiliging is dat de dvd een digitale handtekening bevat. Deze is als "2e" laag meegedrukt met de dvd. Dus de Unit valideert de schijf. Doordat men dit doet is de schijf wel te kopieren. (Geen kopie protectie) Maar zal de unit zeggen dat het geen originele dvd is.
Er zijn nog 2 andere navigatie systemen in omloop met hetzelfde probleem. Dat is de volkswagen rns300 en de travelpilot E cd's van blaupunkt.
Ik ben al jaren bezig met het verzamelen en .....van navigatie cd's/dvd's en deze is vooralsnog onmogelijk te kopieren.
Misschien dat er iets komt wanneer de nieuwe Opel astra in omloop komt is een veel verkochte auto en daat komt de cd500 en de dvd800 ook in. Maar waarschijnlijk als het zover is zal de unit andere firmware (gehackte) moeten krijgen om dit probleem op te lossen.
Maar mocht het echt iemand gelukt zijn hoor ik het graag....
Comment
Comment