Oorspronkelijk geplaatst door Patjenator
Bekijk Berichten
Volgende week gaat mijn ST Insignia 2.0 CDTI 130 Pk binnen voor volgende 'gebreken'
1.Stoel voel je bij iedere bocht een beetje verschuiven, bij controle blijkt nochtans niets los te zitten. Is het meest te voelen bij warme temperaturen (eigenaardig??..)
2. Al verschillende keren geen geluid bij richtingaanwijzers en TEVENS geen geluid op voorste afstandssensoren. Tot op vandaag gelukkig nog geen schade..
3. Bij het automatisch starten van de verlichting krijg ik de foutmelding 'Stadslicht links defekt'. Bij controle blijkt er niets mis mee.
Verouderde kaarten bij DVD 800.. Na enkele reisjes door Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Frankrijk is het zeer duidelijk dat de kaarten verouderd zijn, je rijdt soms 'van de weg, op ronde punten melding dat je de eerste uitrit moet nemen maar blijkt de tweede te zijn,...
Benieuwd of we (INSIGNIA KOPERS 2009) een gratis kaart update zullen krijgen?
Een Medion GPS uit de Aldi van 100 euro doet het beter dan de DVD 800, deze toont ook de flitspalen, niet onbelangrijk met deze wagen want je voelt niet dat je te snel gaat....
Maar... en dit is misschien het allerbelangrijkste: de wagen rijdt fantastisch! dus aan alle kopers, niet panikeren, als er een oplossing komt voor de kleine elektrische probleempjes dan kochten we allemaal een fantastische wagen!
EN ... voor die laatste quote: NEEN, ik werk NIET voor opel...
Comment