Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part II)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Patjenator Bekijk Berichten
    Zo mijn auto vandaag naar de garage geweest en weer flink gefrustreerd naar huis gekomen:

(km stand 11000 auto is van 30 juni)

Wat hebben ze nagekeken/opgelost.
    1. Complete software update uitgevoerd (nog niets gemerkt ?. Geen extra opties ofzo)
    2. Usb begint altijd bij nummer 1. (Eigenschap niet te verhelpen)
    3. Navigatie volgens het boekje (ik heb de cd500) zou 1 GB moeten zijn. Had geconcludeerd dat dit 661 mb was ipv 1 GB. Maar dat klopt is maar 661 MB. (niet te verhelpen is standaard zo. Mooie afronding van Opel) Nu zullen jullie denken wat is het probleem. Maar dit wilt zeggen dat je met de cd500 altijd maar 1 land kan laden. Dus net als vroeger met de tomtom bij de grens moet ik de harde schijf wissen en een nieuw land inladen. Dit duurt ongeveer 10 tot 20 minuten. Leuk iedere grens overgang zo. Als antwoordt krijg je dan dat ik de dvd800 had moeten nemen. Ik zeg dus jullie hebben mij geadviseerd hebben en gezegd dat dit mogelijk zou zijn. Het extra geld de 1400 euro was het niet waard om de dvd te nemen en nu gebruiken ze dit als reden..... Hier werd ik dus even witheet van. Dus mijn conclusie is een tomtom hd aanschaffen. Goedkoper en betere up to date kaarten.
    4. De losse zitting van mijn stoel. Ze hebben geen idee hoe dit op te lossen ?
    5. Chromen rand rond de raamlijsten zit bij 1 deur scheef. Conclusie is dat de gehele deur scheef gemonteerd zit. Maar hij zit zo scheef dat ze eerst aan Opel Nederland moeten vragen hoe en wat recht te zetten ?????
    6. Olie lampje gaat wel eens branden. Oplossing van de garage is stoppen en peilen en dan kijken of het wel echt zo is ? Mijn vraag is dan waarom zit er een lampje in dan ?????
    7. Uitvallen park assist en knipperlicht geluid. Als dit gebeurt accu pool even los halen. Ik gevraagd of dit een tijdelijke oplossing was maar ze hebben geen oplossing is een bekent probleem. Er stond een Insignia b ij de dealer die achter schade had. Die had ook het piepje niet gehoord zei de monteur. Ben dus niet de enige ?
    8. Piepje als men de deur open doet met de sleutel erin. Is een eigenschap niet op te lossen.
    9. Rijden op slot schijnt nu iets voor te zijn. Er was een monteur die er iets meer vanaf wist en ging dit uitzoeken. Dus misschien binnenkort meer nieuws.
    10. Schijven groeven achter. Wordt niet vervangen Opel heeft nog geen oplossing hiervoor. Ze werken eraan wordt er verteld. Maar is een zeer bekent probleem.
    11. Mp3 geluid zachter als radio. (Is eigenschap niet aan te passen.) Voor de gehele navigatie en radio unit heb ik voorgesteld om een dvd90 in te bouwen. Maar dit was natuurlijk niet mogelijk. Jammergenoeg. Wacht wel op de aftermarket systemen. Er is er reeds 1 in omloop. http://cgi.ebay.de/OPEL-INSIGNIA-GPS-DVD-NAVIGATION-RADIO-DASHBOARDIS_W0QQitemZ350236197544QQcmdZViewItemQQp tZCE_Auto_Hi_Fi_Autoradios?hash=item518bb442a8&_tr ksid=p3286.c0.m14#ht_5205wt_941
    12. trekhaak storing zou opgelost moeten zijn.
    13. Nieuwe schijven en remblokken voor. (Deze zijn ook vervangen. Ze waren zo krom dat ze niet meer te vlakken waren).
    EN hij ging alleen terug voor 4 terugroep dingen. Controleren waterdichtheid updaten software en nog 2 dingetjes die ik niet weet. Conclusie auto kwijt van 08.00 uur tot 18.00 uur en ze zijn nog niet klaar. Vervolg afspraak is as vrijdag 25 september............ Dus wordt vervolgd....

Volgende week gaat mijn ST Insignia 2.0 CDTI 130 Pk binnen voor volgende 'gebreken'

1.Stoel voel je bij iedere bocht een beetje verschuiven, bij controle blijkt nochtans niets los te zitten. Is het meest te voelen bij warme temperaturen (eigenaardig??..)
    2. Al verschillende keren geen geluid bij richtingaanwijzers en TEVENS geen geluid op voorste afstandssensoren. Tot op vandaag gelukkig nog geen schade..
    3. Bij het automatisch starten van de verlichting krijg ik de foutmelding 'Stadslicht links defekt'. Bij controle blijkt er niets mis mee.

Verouderde kaarten bij DVD 800.. Na enkele reisjes door Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Frankrijk is het zeer duidelijk dat de kaarten verouderd zijn, je rijdt soms 'van de weg, op ronde punten melding dat je de eerste uitrit moet nemen maar blijkt de tweede te zijn,...
    Benieuwd of we (INSIGNIA KOPERS 2009) een gratis kaart update zullen krijgen?
    Een Medion GPS uit de Aldi van 100 euro doet het beter dan de DVD 800, deze toont ook de flitspalen, niet onbelangrijk met deze wagen want je voelt niet dat je te snel gaat....

Maar... en dit is misschien het allerbelangrijkste: de wagen rijdt fantastisch! dus aan alle kopers, niet panikeren, als er een oplossing komt voor de kleine elektrische probleempjes dan kochten we allemaal een fantastische wagen!

EN ... voor die laatste quote: NEEN, ik werk NIET voor opel...
    Last edited by ; 19/09/2009, 00:52. Reden: Ben geen opel werknemer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vlaamsinsigniake Bekijk Berichten
      Volgende week gaat mijn ST Insignia 2.0 CDTI 130 Pk binnen voor volgende 'gebreken'

1.Stoel voel je bij iedere bocht een beetje verschuiven, bij controle blijkt nochtans niets los te zitten. Is het meest te voelen bij warme temperaturen (eigenaardig??..)
      2. Al verschillende keren geen geluid bij richtingaanwijzers en TEVENS geen geluid op voorste afstandssensoren. Tot op vandaag gelukkig nog geen schade..
      3. Bij het automatisch starten van de verlichting krijg ik de foutmelding 'Stadslicht links defekt'. Bij controle blijkt er niets mis mee.

Verouderde kaarten bij DVD 800.. Na enkele reisjes door Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Frankrijk is het zeer duidelijk dat de kaarten verouderd zijn, je rijdt soms 'van de weg, op ronde punten melding dat je de eerste uitrit moet nemen maar blijkt de tweede te zijn,...
      Benieuwd of we (INSIGNIA KOPERS 2009) een gratis kaart update zullen krijgen?
      Een Medion GPS uit de Aldi van 100 euro doet het beter dan de DVD 800, deze toont ook de flitspalen, niet onbelangrijk met deze wagen want je voelt niet dat je te snel gaat....

Maar... en dit is misschien het allerbelangrijkste: de wagen rijdt fantastisch! dus aan alle kopers, niet panikeren, als er een oplossing komt voor de kleine elektrische probleempjes dan kochten we allemaal een fantastische wagen!

EN ... voor die laatste quote: NEEN, ik werk NIET voor opel...
      Stoel is ook hier dus nog steeds een probleem.
      Blijkbaar zou de stang die de aandrijving van de hoogteregeling bestuurt,te kampen hebben met enige speling.Zoveel zelfs dat die verschuift bij het betere bochtenwerk.
      Indien uw dealer een oplossing zou vinden mag je die hier altijd posten !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xtratec Bekijk Berichten
        Had jij geen powerbox erop zitten? Ik zou de reden niet ver zoeken.
        Klopt inderdaad, maar leg mij het verband hiermee eens uit........
        Over die powerbox het volgende: die zit al niet meer er op vanaf een kilometer of 4000. Heb ik tijdens mijn vakantie in Italië er afgehaald voordat hij daar de garage in moest naar aanleiding van een (eenmalige) storing in het reinigingsproces van de roetfilter. Toen was het blok in elk geval niet vuil. Nu op 12000 km wilde ik de powerbox weer terugplaatsen en constateerde ik dit......
        Ik vraag me af of hier de oorzaak in zit.
        2010 BMW 118d Edition Lifestyle 143pk
        2010 BMW 520dA Touring Edition Sport 177pk (verkocht)
        2012 BMW 320dA F30 ModernLine 184pk (verkocht)
        2014 BMW 520XdA LCi F11 M-pack 184pk

http://www.fabrieksbanden.nl
        http://www.originelevelgen.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Executive Bekijk Berichten
          Vandaag eindelijk de wagen gehaald.

Super!!!!!!!
          Morgen de de diverse mogelijkheden in de computer bekijken e.d. en foto's zullen snel volgen.

De mistlampen zijn nog niet geplaatst.
          Wordt waarschijnlijk volgende week.
          Volgens de dealer geeft de importeur hier 1,5 uur arbeidstijd voor om ze te monteren.

Nieuwe kabelboom en vier dagen garage, zoals eerder aangegeven?????
          Proficiat Executive, eindelijk kun je gaan genieten..........schitterende kleur, staat hem heel goed!!!!!
          2010 BMW 118d Edition Lifestyle 143pk
          2010 BMW 520dA Touring Edition Sport 177pk (verkocht)
          2012 BMW 320dA F30 ModernLine 184pk (verkocht)
          2014 BMW 520XdA LCi F11 M-pack 184pk

http://www.fabrieksbanden.nl
          http://www.originelevelgen.be

Comment

Reeds geprobeerd werkt niet. Ook niet met Nero, Roxio, dvd duplicator, cdmanipulator etc. Al veel geprobeerd . Maar nog niet gevonden.
            Al eens geprobeerd met Handbrake? Vroeger gratis op het internet. De moeite om het te proberen.
            Last edited by ; 19/09/2009, 13:16.

Comment

Lekker kontje toch...
              Mét een kromme nummerplaat?

Mvg,
              =================
              2016 Skoda Octavia RS

Comment

• bij mij begint na knap 2000km de nodige plastic te kraken, nee niet rondom de DVD800 maar de deurhandgrepen als je de deur dicht trekt, ook de armsteun op de middenconsole kraakt. En bij het rijden hoor ik ook al eens wat.....potjandorie had toch een kale BMW/Mercedes/Audi moeten leasen?

Het is allemaal begonnen na een ritje naar parijs, of op dat stuk autoweg tussen luik - charleroi, zoiets het slechste stuk autoweg dat ik ken, alles los gerammeld heeft?

T'is effe een ferme domper want zo is het een fraaie bak (even afgezien dat opel dus nog eens aan de 1.6T moet sleutelen).
                Last edited by ; 19/09/2009, 12:52.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door friemel Bekijk Berichten
                  bij mij begint na knap 2000km de nodige plastic te kraken, nee niet rondom de DVD800 maar de deurhandgrepen als je de deur dicht, ook de armsteun op de middenconsole kraakt wel. En bij het rijden hoor ik ook al eens wat.....potjandorie had toch een kale BMW/Mercedis/Audi moeten leasen?

Het is allemaal begonnen na een ritje naar parijs, of dat stuk autoweg tussen luik - charleroi, zoiets het slechste stuk autoweg dat ik ken, of dat alles los gerammeld heeft?

T'is effe een ferme domper want zo is het een fraaie bak (even afgezien dat opel dus nog eens aan de 1.6T moet sleutelen).
                  Denk jij dat een BMW/Mercedes/Audi geen rammeltje heeft ???
                  Yeah right...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                    Yeah right...
                    Ik hoop het.....zelfs de 3 jaar oude peugeot 407 huurauto die ik een maand of twee gereden heb voordat de insignia geleverd werd kraakte niet.....

Comment

Reeds geprobeerd werkt niet. Ook niet met Nero, Roxio, dvd duplicator, cdmanipulator etc. Al veel geprobeerd . Maar nog niet gevonden.
                      Oorspronkelijk geplaatst door Mili Bekijk Berichten
                      Al eens geprobeerd met Handbrake? Vroeger gratis op het internet. De moeite om het te proberen.
                      Na mijn tip met handbrake dacht ik: ik zal het zelf maar eens proberen.
                      Het resultaat? De DVD Europa staat op mijn HD, het zou me dus verwonderen mocht ik ze niet op een DVD kunnen branden. Het zijn geen 4 Gb, dit moet dus lukken zonder handbrake. Dit heb ik gedaan zonder mijn anti virus uit te schakelen. Bij dezen waar het niet lukt, zet dan eens je anti virus uit tijdens het kopiëren.
                      O ja, nog iets. Ik heb het met het gewoon VISTA standaard burning programma gedaan, komt trouwens van Nero dacht ik.
                      De versie van mijn DVD is:
                      dvd2-GM-MID_C_2009_EUR v8
                      DT-Title: GM Mid EUR MY9.5
                      Project-Number: P_GM_MID_MY9.5
                      Project-Info: GM Mid EUR MY9.5
                      Worm: dvd2-GM-MID_C_2009_EUR v8
                      F2 NAV-Server: DI_SWNAVI7.4 C1P5
                      Boot-Reg.:
                      Default-Sprache:
                      Sprachen: english dutch french german finnish italian danish polish norwegian portuguese spanish slovak turkish hungarian swedish czech
                      OB-Voice: - keine -
                      Nav-Data (knit): DVD-Link_N12I10M8/nav2-GMMY9.5_EUR_2007.03_CCP_LG12/v4
                      Map-Data (knit): DVD-Link_N12I10M8/map2-GMMY9.5_EUR_CCP_2007.03_MK8/v3
                      Nav-Data (unknit): DVD-Parts_N12I10M8/nav2-NT_ACL_2007.03_p46_exp03_NG12/v2
                      Nav-Data (unknit): DVD-Parts_N12I10M8/nav2-NT_GRC_2007.03_p46_exp02_NG12/v4
                      Nav-Data (unknit): DVD-Parts_N12I10M8/nav2-NT_ITA_2007.03_p46_exp04_NG12/v4
                      Nav-Data (unknit): DVD-Parts_N12I10M8/nav2-NT_SCA_2007.03_p46_exp04_NG12/v5
                      Nav-Data (unknit): DVD-Parts_N12I10M8/nav2-NT_DEU_2007.03_p46_exp02_NG12/v4
                      Nav-Data (unknit): DVD-Parts_N12I10M8/nav2-NT_EAD_2007.03_p46_exp03_NG12/v2
                      Nav-Data (unknit): DVD-Parts_N12I10M8/nav2-NT_FRA_2007.03_p46_exp03_NG12/v2
                      Nav-Data (unknit): DVD-Parts_N12I10M8/nav2-NT_GBR_IRL_2007.03_p46_v2_exp01_NG12/v2
                      Nav-Data (unknit): DVD-Parts_N12I10M8/nav2-NT_IBE_2007.03_p46_exp04_NG12/v3
                      Nav-Data (unknit): DVD-Parts_N12I10M8/nav2-NT_MEU_2007.03_p46_exp03_NG12/v3
                      Nav-Data (unknit): DVD-Parts_N12I10M8/nav2-NT_POL_2007.03_p46_exp02_NG12/v3
                      Nav-Data (unknit): DVD-Parts_N12I10M8/nav2-NT_BNL_2007.03_p46_exp05_NG12/v3
                      RF-Data: DVD-Link_N12I10M8/tgx2-EUR_2008.03_TL12/v5
                      TMC (CCP): 409ff-5.3 a01ff-2.0 601ff-2.1a 817ff-6.1 d01ff-6.00 f30ff-6.1 c07ff-3.1 301ff-0 e17ff-2.1 501ff-2.1 225ff-2.41 617ff-1.42 909ff-8 e33ff-2.0 f49ff-2.0
                      TMC (IRP): 409ff-5.3 a01ff-2.0
                      TMC (IRP): 501ff-2.1
                      TMC (IRP): 617ff-1.42 909ff-8 e33ff-2.0 f49ff-2.0
                      TMC (IRP): d01ff-6.00
                      TMC (IRP): f30ff-6.1
                      TMC (IRP): c07ff-3.1
                      TMC (IRP): e17ff-2.1
                      TMC (IRP): 225ff-2.41
                      TMC (IRP): 601ff-2.1a 817ff-6.1
                      C-Date: 02.12.08 (11)
                      I-Date: 02.12.08 (1
                      Comp: SCCS-Vers 02.12.08 11:11
                      Img: SCCS-Vers 2.6 11-28-08

Ik wil nu geen DVD verkwisten en het op een schijfje branden, tenzij er mij iemand zegt dat dat het punt is en niet lukt, dan wil ik het wel proberen. Zeg nu niet het lukt niet om me een kl… af te trekken, dat zou onsportief zijn hé.
                      Reacties zijn welkom.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mili Bekijk Berichten
                        Het resultaat? De DVD Europa staat op mijn HD, het zou me dus verwonderen mocht ik ze niet op een DVD kunnen branden. Het zijn geen 4 Gb, dit moet dus lukken zonder handbrake. Dit heb ik gedaan zonder mijn anti virus uit te schakelen. Bij dezen waar het niet lukt, zet dan eens je anti virus uit tijdens het kopiëren.
                        O ja, nog iets. Ik heb het met het gewoon VISTA standaard burning programma gedaan, komt trouwens van Nero dacht ik.

Ik wil nu geen DVD verkwisten en het op een schijfje branden, tenzij er mij iemand zegt dat dat het punt is en niet lukt, dan wil ik het wel proberen. Zeg nu niet het lukt niet om me een kl… af te trekken, dat zou onsportief zijn hé.
                        Reacties zijn welkom.

Het inlezen van de DVD op een PC is geen probleem, het dan op een lege DVD branden ook niet, in elke PC ter wereld kun je die kopie lezen.....maar stop die eens in een DVD800......

Punt is dat de DVD via de Alpha-ROM beveiliging een fysiek kenmerk heeft meegekregen tijdens het persen van de DVD en de firmware van de DVD800 navigatie gaat na of dat fysiek kenmerk er nog is. Tijdens het kopieren gaat dat verloren. ergo, de DVD800 weigert de DVD.

daar zit dus de clou.
                        Last edited by ; 19/09/2009, 14:25.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk Berichten
                          Mét een kromme nummerplaat?

Mvg,
                          Had ik gezien bij aflevering die is dan ook reeds vervangen en anders gemonteerd

Comment

Het inlezen van de DVD op een PC is geen probleem, het dan op een lege DVD branden ook niet, in elke PC ter wereld kun je die kopie lezen.....maar stop die eens in een DVD800......

Punt is dat de DVD via de Alpha-ROM beveiliging een fysiek kenmerk heeft meegekregen tijdens het persen van de DVD en de firmware van de DVD800 navigatie gaat na of dat fysiek kenmerk er nog is. Tijdens het kopieren gaat dat verloren. ergo, de DVD800 weigert de DVD.

daar zit dus de clou.
                            Oorspronkelijk geplaatst door Mili Bekijk Berichten
                            De versie van mijn DVD is:
                            dvd2-GM-MID_C_2009_EUR v8
                            DT-Title: GM Mid EUR MY9.5
                            Project-Number: P_GM_MID_MY9.5
                            Project-Info: GM Mid EUR MY9.5
                            Worm: dvd2-GM-MID_C_2009_EUR v8
                            F2 NAV-Server: DI_SWNAVI7.4 C1P5
                            Boot-Reg.:
                            Default-Sprache:
                            Sprachen: english dutch french german finnish italian danish polish norwegian portuguese spanish slovak turkish hungarian swedish czech
                            OB-Voice: - keine -
                            Nav-Data (knit): DVD-Link_N12I10M8/nav2-GMMY9.5_EUR_2007.03_CCP_LG12/v4
                            Map-Data (knit): DVD-Link_N12I10M8/map2-GMMY9.5_EUR_CCP_2007.03_MK8/v3
                            Nav-Data (unknit): DVD-Parts_N12I10M8/nav2-NT_ACL_2007.03_p46_exp03_NG12/v2
                            Nav-Data (unknit): DVD-Parts_N12I10M8/nav2-NT_GRC_2007.03_p46_exp02_NG12/v4
                            Nav-Data (unknit): DVD-Parts_N12I10M8/nav2-NT_ITA_2007.03_p46_exp04_NG12/v4
                            Nav-Data (unknit): DVD-Parts_N12I10M8/nav2-NT_SCA_2007.03_p46_exp04_NG12/v5
                            Nav-Data (unknit): DVD-Parts_N12I10M8/nav2-NT_DEU_2007.03_p46_exp02_NG12/v4
                            Nav-Data (unknit): DVD-Parts_N12I10M8/nav2-NT_EAD_2007.03_p46_exp03_NG12/v2
                            Nav-Data (unknit): DVD-Parts_N12I10M8/nav2-NT_FRA_2007.03_p46_exp03_NG12/v2
                            Nav-Data (unknit): DVD-Parts_N12I10M8/nav2-NT_GBR_IRL_2007.03_p46_v2_exp01_NG12/v2
                            Nav-Data (unknit): DVD-Parts_N12I10M8/nav2-NT_IBE_2007.03_p46_exp04_NG12/v3
                            Nav-Data (unknit): DVD-Parts_N12I10M8/nav2-NT_MEU_2007.03_p46_exp03_NG12/v3
                            Nav-Data (unknit): DVD-Parts_N12I10M8/nav2-NT_POL_2007.03_p46_exp02_NG12/v3
                            Nav-Data (unknit): DVD-Parts_N12I10M8/nav2-NT_BNL_2007.03_p46_exp05_NG12/v3
                            RF-Data: DVD-Link_N12I10M8/tgx2-EUR_2008.03_TL12/v5
                            TMC (CCP): 409ff-5.3 a01ff-2.0 601ff-2.1a 817ff-6.1 d01ff-6.00 f30ff-6.1 c07ff-3.1 301ff-0 e17ff-2.1 501ff-2.1 225ff-2.41 617ff-1.42 909ff-8 e33ff-2.0 f49ff-2.0
                            TMC (IRP): 409ff-5.3 a01ff-2.0
                            TMC (IRP): 501ff-2.1
                            TMC (IRP): 617ff-1.42 909ff-8 e33ff-2.0 f49ff-2.0
                            TMC (IRP): d01ff-6.00
                            TMC (IRP): f30ff-6.1
                            TMC (IRP): c07ff-3.1
                            TMC (IRP): e17ff-2.1
                            TMC (IRP): 225ff-2.41
                            TMC (IRP): 601ff-2.1a 817ff-6.1
                            C-Date: 02.12.08 (11)
                            I-Date: 02.12.08 (1
                            Comp: SCCS-Vers 02.12.08 11:11
                            Img: SCCS-Vers 2.6 11-28-08

Reacties zijn welkom.
                            Heren dit klopt. Je kunt zelfs de images van de navigatie dvd en alle cd's reeds downloaden van Internet (torrent, Ftd etc) en deze zul je dan ook kunnen branden. Dan zul je inderdaad zien dat zelfs de pc de dvd zal lezen. Maar wat friemel al zegt. De dvd800 zal hem niet herkennen. We zullen moeten wachten tot er een gehackte firmware voor de dvd800 is. (Mocht deze ooit komen). Ik heb reeds 10 tallen dvd's geprobeert te branden. Je zult ook zien dat de cd500. (Vanbinnen in de software een identieke dvd lezer heeft. Dit is helemaal geen cd dit zijn ook dvd-roms).

Dus proficiat Opel. DIt hebben ze nu NOG gewonnen.

Comment

Wat is daar zo balachelijk aan friemel. U bent erg taktvol, dat kan hier iedereen lezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mili Bekijk Berichten
                                Wat is daar zo balachelijk aan friemel. U bent erg taktvol, dat kan hier iedereen lezen.
                                Dat is jouw interpretatie, dat zit in jou hoofd, ik wil niemand belachelijk maken.

Ik sluit enkel lachend aan op de laatste paragraaf van

Ik wil nu geen DVD verkwisten en het op een schijfje branden, tenzij er mij iemand zegt dat dat het punt is en niet lukt, dan wil ik het wel proberen.
                                dat daar juist de clou van het verhaal zit.

Ik beweer het niet maar ik zou net zo goed hetzelfde van jou kunnen zeggen: voor de niet welwillende zou je de opening van jou posting idem ditto kunnen opvatten als ' wat zeuren jullie nu, ik kan het kopieren'.

Een te meer blijkt maar weer hoe snel de nuance verloren gaat in geschreven teksten.

Met vriendelijke groet en allerhoogste achting,

Friemel..
                                Last edited by ; 19/09/2009, 16:15.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                                  Yeah right...
                                  Zo goed als niks maar daar moet ook voor worden betaald.

Comment

• Parkeersensoren en Park Expert / Nokia E90 / USB stick

Ook ik had vandaag een probleem met de sensoren en de parkassist.
                                    Beide instrumenten werkten niet meer (geen aanduiding van storing in paneel, geen brandende led lampjes op het dashboard, geen geluid)

Dankzij dit forum gezien dat het loskoppelen van een accupool zou kunnen helpen.

En inderdaad alles doet het weer...... bedankt voor het posten.
                                    Bij het volgende garagebezoek maar even kijken of er inmiddels al een update voorhanden is.

Mijn tweede item is het feit dat mijn Nokia E 90 af en toe niet meer werkt met de blue tooth verbinding. Als oorzaak geeft het systeem aan dat het geheugen van het telefoonboek vol is. Het betreft een zakelijke telefoon met ongeveer 2000 contacten, die ieder meerdere nummers hebben. Kennelijk kan het systeem dat niet aan, iemand nog een oplossing behalve het aanschaffen van een andere telefoon en/of verwijderen van contacten?

Het derde item betreft het afspelen via de USB stick. Al veelvuldig hier besproken, ik noem echter nog maar eens dat je met een stick tot 4 GB geen problemen hebt. Deze begint gewoon weer bij het nummer waar het was gebleven met spelen. Daarvoor had ik een 8 GB stick, die telkens bij nr 1 begon.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rpr1 Bekijk Berichten
                                      Ook ik had vandaag een probleem met de sensoren en de parkassist.
                                      Beide instrumenten werkten niet meer (geen aanduiding van storing in paneel, geen brandende led lampjes op het dashboard, geen geluid)

Dankzij dit forum gezien dat het loskoppelen van een accupool zou kunnen helpen.

En inderdaad alles doet het weer...... bedankt voor het posten.
                                      Bij het volgende garagebezoek maar even kijken of er inmiddels al een update voorhanden is.

Mijn tweede item is het feit dat mijn Nokia E 90 af en toe niet meer werkt met de blue tooth verbinding. Als oorzaak geeft het systeem aan dat het geheugen van het telefoonboek vol is. Het betreft een zakelijke telefoon met ongeveer 2000 contacten, die ieder meerdere nummers hebben. Kennelijk kan het systeem dat niet aan, iemand nog een oplossing behalve het aanschaffen van een andere telefoon en/of verwijderen van contacten?

Het derde item betreft het afspelen via de USB stick. Al veelvuldig hier besproken, ik noem echter nog maar eens dat je met een stick tot 4 GB geen problemen hebt. Deze begint gewoon weer bij het nummer waar het was gebleven met spelen. Daarvoor had ik een 8 GB stick, die telkens bij nr 1 begon.
                                      Is een eigenschap wordt misschien in de toekomst aangepast. Dit wordt door Opel Nederland gezegd over de usb stick.

Gisteren software update gehad. Mijn parkeersensoren vandaag weer uitgevallen. Nou niet uitgevallen de piep was wederom foetsie. Ik zal er mee moeten leven denk ik. Ok zal ik goed over de schouder blijven kijken bij het parkeren.

Comment

• nieuwe wagen

hallo, ik zit al enige tijd op de forum! vandaag eindelijk mijn insignia besteld.
                                        wie kan de lijst aanvullen ?
                                        IK DENK NR 104: insignia 5 dr cosmo 2.0 cdti 130pk carbon flasch black.
                                        besteld 19/ 09/09 en leveringsdatum 15/ 12/09.
                                        DUS NU MAAR AFTELLEN HE!!!!
                                        alvast bedankt en grt aan iedereen
                                        franky,

Comment

• parasietgeluiden

Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                                          Yeah right...
                                          euh...bij mijn vorige audi = 3.5 jaar en 350000km geen kraakje..mijn huidige 4 maand en 30000km geen kraakje..misschien moet het zich nog allemaal een beetje zetten...als het blijft duren...tja is heel vervelend...

Comment

Working...
                                          X