Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part II)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• levering wagen 113

Wagen 113 is vandaag perfect op datum geleverd bij de garage...
    Nu nog even w8en tot alle papieren en de nummerplaten binnen zijn...

Weet iemand of je kan scrollen in het menu in verschillende mappen met muziek op je usb stick?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door soren Bekijk Berichten
      Wagen 113 is vandaag perfect op datum geleverd bij de garage...
      Nu nog even w8en tot alle papieren en de nummerplaten binnen zijn...

Weet iemand of je kan scrollen in het menu in verschillende mappen met muziek op je usb stick?
      yep dat gaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rpr1 Bekijk Berichten
        Vandaag was het zover. Navteq kwam met een update voor het huidige kaartensysteem in onze auto (kaartversie 2007 in een auto van juni 2009)
        Ik "mag" de update aanschaffen voor de "actie prijs" van € 199 exl verzending.

Nou, aan me nooit niet. Ik heb de dealer en Opel Nederland inmiddels gemaild dat zij met een oplossing dienen te komen. Mocht iemand resultaat halen bij zijn/haar dealer of bij Opel Nederland in een soortgelijke situatie dan hoor/lees ik het graag. Andersom laat ik natuurlijk het verloop van mijn actie weten. Anders moeten we de krachten maar bundelen......

Ronald

mooie update

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door insignia-boy Bekijk Berichten
          mooie update
          Ik zeg krachten bundelen. De software is nogmaals wel beschikbaar. Kijk maar bij de andere Opel systemen. Die hebben wel nieuwere kaarten. Bijvoorbeelde de cd70. En dan de Benelux versie is van Q4-2008. (2009-2010).

This medium contains a digital road map database for the CARiN- and VDODayton navigation compatible systems.
          The medium can be used in `product' target-systems, for the "CARiN on PC" application, and for CARSiM.

Tool :4.0.08
          Date :2009-02-24
          Operator :charlotte.stevens-diederik
          CD number :20087
          Medium :Master CD
          Navigation databases:
          .../prod/ntq/cpr/eur/bnl/bnl_hw_ntq_ntq_08Q4_20090223s/bnl_hw_ntq_ntq_08Q4_20090223s.cpr
          Type :non C-IQ
          Event Texts :carinet16s2048.20080318
          TPD Database :Not available
          IBA Database :Not available
          CARINSYS File :Not available

Ik ben het er ook niet mee eens ik heb de cd500 en heb voor 500 euro cd's aangeschaft. En ze zijn allemaal super oud ????

Comment

• Dan stel ik voor dat iemand een standaard brief maakt waarbij we dan zelf onze naam en chassis nummer kunnen aanpassen en deze aan Opel Be of Opel NL sturen

Comment

• nr 108 gisteren in garage geleverd!! dondedag gaan ophalen!!

ben dan ook al eens gaan kijken, en ik moet zeggen dat hij er prachtig uitziet op zijn 20 inch velgen, ook de punten die ik hier gelezen heb zoals mistlichten enzo.. zijn in orde,

heb dan ook een de DVD bekeken voor het navi 800
              en op mijn DVD staat 2009 - 2010

dus zijn ze zeker verkrijgbaar

Comment

• Hier evneens kaartgegevens van maart 2007

dvd2-GM-MID_C_2009_EUR v8

DT-Title: GM Mid EUR MY9.5

Project-Number: P_GM_MID_MY9.5
                Project-Info: GM Mid EUR MY9.5

Worm: dvd2-GM-MID_C_2009_EUR v8

F2 NAV-Server: DI_SWNAVI7.4 C1P5
                Boot-Reg.:
                Default-Sprache:

Sprachen: english dutch french german finnish italian danish polish norwegian portuguese spanish slovak turkish hungarian swedish czech
                OB-Voice: - keine -
                Nav-Data (knit): DVD-Link_N12I10M8/nav2-GMMY9.5_EUR_2007.03_CCP_LG12/v4
                Map-Data (knit): DVD-Link_N12I10M8/map2-GMMY9.5_EUR_CCP_2007.03_MK8/v3

Nav-Data (unknit): DVD-Parts_N12I10M8/nav2-NT_ACL_2007.03_p46_exp03_NG12/v2
                Nav-Data (unknit): DVD-Parts_N12I10M8/nav2-NT_GRC_2007.03_p46_exp02_NG12/v4
                Nav-Data (unknit): DVD-Parts_N12I10M8/nav2-NT_ITA_2007.03_p46_exp04_NG12/v4
                Nav-Data (unknit): DVD-Parts_N12I10M8/nav2-NT_SCA_2007.03_p46_exp04_NG12/v5
                Nav-Data (unknit): DVD-Parts_N12I10M8/nav2-NT_DEU_2007.03_p46_exp02_NG12/v4
                Nav-Data (unknit): DVD-Parts_N12I10M8/nav2-NT_EAD_2007.03_p46_exp03_NG12/v2
                Nav-Data (unknit): DVD-Parts_N12I10M8/nav2-NT_FRA_2007.03_p46_exp03_NG12/v2
                Nav-Data (unknit): DVD-Parts_N12I10M8/nav2-NT_GBR_IRL_2007.03_p46_v2_exp01_NG12/v2
                Nav-Data (unknit): DVD-Parts_N12I10M8/nav2-NT_IBE_2007.03_p46_exp04_NG12/v3
                Nav-Data (unknit): DVD-Parts_N12I10M8/nav2-NT_MEU_2007.03_p46_exp03_NG12/v3
                Nav-Data (unknit): DVD-Parts_N12I10M8/nav2-NT_POL_2007.03_p46_exp02_NG12/v3
                Nav-Data (unknit): DVD-Parts_N12I10M8/nav2-NT_BNL_2007.03_p46_exp05_NG12/v3

RF-Data: DVD-Link_N12I10M8/tgx2-EUR_2008.03_TL12/v5

TMC (CCP): 409ff-5.3 a01ff-2.0 601ff-2.1a 817ff-6.1 d01ff-6.00 f30ff-6.1 c07ff-3.1 301ff-0 e17ff-2.1 501ff-2.1 225ff-2.41 617ff-1.42 909ff-8 e33ff-2.0 f49ff-2.0
                TMC (IRP): 409ff-5.3 a01ff-2.0
                TMC (IRP): 501ff-2.1
                TMC (IRP): 617ff-1.42 909ff-8 e33ff-2.0 f49ff-2.0
                TMC (IRP): d01ff-6.00
                TMC (IRP): f30ff-6.1
                TMC (IRP): c07ff-3.1
                TMC (IRP): e17ff-2.1
                TMC (IRP): 225ff-2.41
                TMC (IRP): 601ff-2.1a 817ff-6.1

C-Date: 02.12.08 (11)
                I-Date: 02.12.08 (18 )

Comp: SCCS-Vers 02.12.08 11:11
                Img: SCCS-Vers 2.6 11-28-08
                1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• @thomas20vt: je hebt een mailtje terug.

In het algemeen is mijn auto soepeler geworden na de update al is het bokken rond de 2500 toeren niet helemaal weg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steven_vdp Bekijk Berichten

heb dan ook een de DVD bekeken voor het navi 800
                    en op mijn DVD staat 2009 - 2010

dus zijn ze zeker verkrijgbaar
                    Ja dat weten we al.
                    Op de cover staat 2009-2010.
                    Steek uw DVD maar eens in uw pc en bekijk het TXT bestand maar eens.
                    Daar zal je zien dat de kaarten van uw DVD 2009-2010 dateren van MAART 2008 ! (03-2008 )
                    Last edited by ; 22/09/2009, 11:58.

Comment

• Wat een commotie allemaal voor die kaarten.
                      Ik ben nog niet verloren gereden en ben altijd terug thuis geraakt...
                      Was vroeger zonder GPS ook al zo en nu mét ondervind ik geen verandering.
                      Heb enkel meer plaats in het handschoenkastje.

BTW.

Gisteren een uurtje op de E313 gereden en wel 5 trailers met Insignia's tegengekomen.
                      Er was er zelfs ééntje bij met twee OPC's in het mooie OPC-blauw !
                      Ben benieuwd voor wie die zijn,iemand van dit forum misschien ???
                      Dan moeten we zeker een M&G organiseren !

Comment

• Lag er toen al een A2 in Nederland of een E19 in België; of kent de navi deze wegen nog niet??

Dit is toch wel erg oud materiaal!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geldrop e.o. Bekijk Berichten
                          Lag er toen al een A2 in Nederland of een E19 in België; of kent de navi deze wegen nog niet??

Dit is toch wel erg oud materiaal!!
                          Daarom moeten we de krachten bundelen.....en eisen voor beter up to date kaartmateriaal...

Comment

• 2 opmerkingen :

1. de navigatie werkt zonder problemen ook al is ze "oud" ... enige is dat ze me af en toe alternatieve route opstuurt die soms langer is en ...

2. door zo'n route te pakken geflitst ben - blijkbaar 50-zone en niet beseft. ik weet dat niet het juiste forum onderdeel is maar vind hier niet zo direct iets over terug bij "search". Welke redenen kan ik inroepen om de snelheidsovertreding te betwisten? Postnummer dat vermeld is, klopt niet ... zou dat lukken?

Om op punt 1 terug te komen ja iedereen samen iets regelen voor een deftige up-to-date DVD met kaarten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk Berichten
                              2 opmerkingen :

2. door zo'n route te pakken geflitst ben - blijkbaar 50-zone en niet beseft. ik weet dat niet het juiste forum onderdeel is maar vind hier niet zo direct iets over terug bij "search". Welke redenen kan ik inroepen om de snelheidsovertreding te betwisten? Postnummer dat vermeld is, klopt niet ... zou dat lukken?

Om op punt 1 terug te komen ja iedereen samen iets regelen voor een deftige up-to-date DVD met kaarten
                              Verloren moeite volgens mij, verkeerd gestuurd door uw GPS, gaat de rechter volgens mij niet als argument beschouwen.
                              Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door split-second Bekijk Berichten
                                Ja dat weten we al.
                                Op de cover staat 2009-2010.
                                Steek uw DVD maar eens in uw pc en bekijk het TXT bestand maar eens.
                                Daar zal je zien dat de kaarten van uw DVD 2009-2010 dateren van MAART 2008 ! (03-2008 )

ok als ik mijn wagen donderdag mag ophalen zal ik dit eens nakijken,
                                het was wel op de dvd zelf dat er 2009-2010 stond niet op het doosje!!

maar ik kan dit ook gemakkelijk zien zonder deze schijf in mijn pc te stoppen, ik woon in een nieuwe straat , die straat is officeel geopend op 4 jan 2009, mijn tomtom die van 4 kwartaal 2008 is vind mijn straat nog niet,
                                dus als ik donderdag van de garage kom kan ik hem meteen even instellen meent hij mijn straat niet dan ben ik nog in de garage en kan ik dan nog uitleg vragen!!
                                Last edited by ; 22/09/2009, 13:29.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steven_vdp Bekijk Berichten
                                  ok als ik mijn wagen donderdag mag ophalen zal ik dit eens nakijken,
                                  het was wel op de dvd zelf dat er 2009-2010 stond niet op het doosje!!

maar ik kan dit ook gemakkelijk zien zonder deze schijf in mijn pc te stoppen, ik woon in een nieuwe straat , die straat is officeel geopend op 4 jan 2009, mijn tomtom die van 4 kwartaal 2008 is vind mijn straat nog niet,
                                  dus als ik donderdag van de garage kom kan ik hem meteen even instellen meent hij mijn straat niet dan ben ik nog in de garage en kan ik dan nog uitleg vragen!!
                                  Zou je eens kunnen kijken of je straat bestaat op www.navteq.nl ik denk dat hij daar ook nog niet bestaat dan is deze straat echt te nieuw. Dat navigatie achter loopt is duidelijk. TomTom heeft ook de nieuwste kaarten niet beschikbaar. Het is moeilijk om bijvoorbeeld 1 maand achter te lopen.

Bij veel systemen vinden er 2 maal per jaar een update plaats. Ook bij Opel de Cd70 en dvd90 bijvoorbeeld. Die worden dan aangeduid als 2008 en 2008-2.

Dus maw helemaal up to date is onmogelijk maar 2 jaar oude kaarten is triest.

Comment

• @patjenator,

yep mijn straat staat erop, dus zijn ze wel up to date of zoals je zegd 1a2 maanden achter, maar toch redelijk snel vind ik!!

Comment

• Navigatie

[quote=steven_vdp;3636768]@patjenator,

Navigatie.

Werkt wel goed, verouderde kaarten.... ja het zal best wel maar de jongste wegen sinds vorig jaar in onze regio,staan op de laatste dvd 2009-2010.

Hiervoor Laguna gereden met een dvd systeem van Carminat. ( 3d )

Dit was een superrr navigatiesysteem, hierbij is het systeem van Navteq al flink verouderd.

Als we dan toch gaan schrijven, dan kunnen ze beter het Carminat systeem van Renault er op zetten.

Zijn ze in ieder geval echt bij de tijd en samenwerken doen ze toch al met de bedrijfswagens.

Comment

• oude kaarten

Oorspronkelijk geplaatst door insignia-boy Bekijk Berichten
                                        mooie update
                                        hallo, mijn insignia zaterdag besteld ! ik vertelde de verkoper over die oude kaarten de mijne zal van lichting
                                        2010 zijn en normaal met nieuwe kaarten zijn, dus afwachten he!!!!
                                        en inderdaad er rijden er rond met kaarten van 2006..,????
                                        hopelijk worden die vlug aangepast!!!!
                                        grt franky

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door franky.l Bekijk Berichten
                                          hallo, mijn insignia zaterdag besteld ! ik vertelde de verkoper over die oude kaarten de mijne zal van lichting
                                          2010 zijn en normaal met nieuwe kaarten zijn, dus afwachten he!!!!
                                          en inderdaad er rijden er rond met kaarten van 2006..,????
                                          hopelijk worden die vlug aangepast!!!!
                                          grt franky
                                          Mijn wagen is ook van productiejaar 2010.
                                          Daar zitten dus kaarten 2009/2010 bij.

Comment

Working...
                                          X