Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part II)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Geen zin om heel het topic af te zoeken naar een antwoord

Er zouder 2 nieuwe kleuren uitkomen voor de Insignia? Kan iemand mij vertellen over welke kleuren het zou gaan, geïllustreerd met foto's?

tnx op voorhand!

Comment

• Voor modeljaar 2010 (reeds in produktie) is er een nieuwe soort zwart inderdaad.

Comment

• Een collega is zwaar geïnteresseerd in de Sports Tourer en zou ze is willen zien, vandaar. Op de cc geven ze maar een waardeloos beeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
          Voor modeljaar 2010 (reeds in produktie) is er een nieuwe soort zwart inderdaad.
          Die andere is volgens mij Silver Lake. Is (in ieder geval in Nederland) de opvolger van Silver Lightning en schijnt iets donkerder te zijn. In het echt nog niet te (of ge)zien. Wel een staal bij de Opel dealer, maar dat was voor mij niet genoeg om daarvoor te durven kiezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door split-second Bekijk Berichten
            Idd jij hebt een versteviging aan de hiel, ik heb gewoon dunne matjes waar ik met mijn hiel bijna doorzit
            Er zijn ook mensen bij die velours matjes hebben gehad van hun dealer, ik snap dat toch allemaal niet hoor.
            3000km verder en de mijne zijn eraan. Morgen naar de dealer en nieuwe eisen. Wtf, amper 3000km en ze zijn er aan. Had een A6 met 340.000km en daar zaten de originele matten nog in !!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dami Bekijk Berichten
              hier een foto van mijn matten
              Dit waren de mijne op 4000 km. Nu zit ik er bijna door. Er ligt sowieso nog een extra mat uit den Aldi onder.

1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
              2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                Dit waren de mijne op 4000 km. Nu zit ik er bijna door. Er ligt sowieso nog een extra mat uit den Aldi onder.

Die rommel heb ik dus ook.
                Kzal eens kijken of die van mijn vectra passen.
                Dat is degelijke kwaliteit,na een jaar nog als nieuw !
                Die kon je zelfs vastklikken.
                De achterste liggen maar wat rond te slingeren en liggen nooit op hun plaats dus nooit waar ze voor dienen eigenlijk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                  Die rommel heb ik dus ook.
                  Kzal eens kijken of die van mijn vectra passen.
                  Dat is degelijke kwaliteit,na een jaar nog als nieuw !
                  Die kon je zelfs vastklikken.
                  De achterste liggen maar wat rond te slingeren en liggen nooit op hun plaats dus nooit waar ze voor dienen eigenlijk...
                  Same here, en ik herinner mij nu iets van toen ik in de showroom stond.

Ik vroeg aan de verkoper: "vloermatten zitten hier niet in?" of zoiet (er lag karton of ander bescherming), en hij zei "ja want de wagens worden zonder mat geleverd, maar wij zorgen ervoor dat er matten inkomen" of iet in die trend... Zou het kunne dat het daar mee te maken heeft?

Comment

hoi McClane

kan je die matten vastklikken?
                    zoniet dan denk ik dat dit niet originele van opel zijn.

Comment

• Die heb ik ook en zijn thans vastklikbaar, er staat zelfs een label in van GM opel insignia .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dami Bekijk Berichten
                        hoi McClane

kan je die matten vastklikken?
                        zoniet dan denk ik dat dit niet originele van opel zijn.
                        De bovenste mat wel die er onder niet want die heb ik bij levering van de wagen gaan kopen in de Aldi omdat de matten van Opel niet meer voorradig waren. Na een paar weken heb ik die bovenste schotelvod gekregen.
                        1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                        2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

De bovenste mat wel die er onder niet want die heb ik bij levering van de wagen gaan kopen in de Aldi omdat de matten van Opel niet meer voorradig waren. Na een paar weken heb ik die bovenste schotelvod gekregen.
                          Er zijn 2 soorten mattensets leverbaar voor de insignia de zogenaamde normale en de luxe. In de luxe staat Insignia gedrukt en in de gewone. (Kijk de foto's hierboven). Ik heb bij aflevering geeist dat ze de velours met Insignia logo zouden leveren. Dit grapje kost overigens voor de dealer maar liefst iets van 25 euro extra ?

Maar ik kan al die lease bedrijven ook wel begrijpen dat ze al die insignia's voorzien van die goedkope matjes om de kosten te drukken.

Dus gewoon naar de dealer en die andere matjes eisen. Die zijn ook velours en voorzien van opdruk. De mijne liggen er al 13000 km in en nog als nieuw.

Comment

• Die velours matjes (met opdruk)waren voorzien voor de Cosmo-uitvoering.Die andere (geribd) voor de andere uitvoeringen.Ik heb ze nog alletwee gekregen omdat bij aflevering de velours uit voorraad waren(+/-2 weken later).Ik heb ze net als McClane dubbel liggen en de geribde zijn ongeveer naar de vaantjes ( velours onaangetast) na 17000 km. Achteraan liggen die kl-tematjes inderdaad overal behalve waar ze moeten liggen.In mijn Zafira had ik van die 3D-kuipmatten liggen en daar lagen de originele matten in.Dat was ideaal:ze lagen vast wegens juist passend en alle vuil werd opgevangen (kuipvorm).Voor de Insignia zijn ze blijkbaar nog niet voorradig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JohnnyGazet Bekijk Berichten
                              Die velours matjes (met opdruk)waren voorzien voor de Cosmo-uitvoering.
                              u absolutely sure???? zo ja, dan kank wa meer druk achter mijne dealer zetten. Tis een schande voor zo'n wagen met zo'n kwaliteit van matjes uit te rusten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JohnnyGazet Bekijk Berichten
                                Die velours matjes (met opdruk)waren voorzien voor de Cosmo-uitvoering.Die andere (geribd) voor de andere uitvoeringen.Ik heb ze nog alletwee gekregen omdat bij aflevering de velours uit voorraad waren(+/-2 weken later).Ik heb ze net als McClane dubbel liggen en de geribde zijn ongeveer naar de vaantjes ( velours onaangetast) na 17000 km. Achteraan liggen die kl-tematjes inderdaad overal behalve waar ze moeten liggen.In mijn Zafira had ik van die 3D-kuipmatten liggen en daar lagen de originele matten in.Dat was ideaal:ze lagen vast wegens juist passend en alle vuil werd opgevangen (kuipvorm).Voor de Insignia zijn ze blijkbaar nog niet voorradig.
                                Ik heb een cosmo en dus voddematjes.
                                Ben vandaag bij de dealer geweest en woensdag weet ik meer.
                                Ik EIS andere en betere ! Heb ik ze duidelijk gemaakt...

Comment

• Hier ook Cosmo en voddematten.
                                  Kan er misschien iemand een foto posten van die velours matten en de matten met Insignia ingeborduurd.
                                  Kan ik die aan mijn dealer laten zien.

Comment

• ik heb ook een cosmo wagen met die matten met INSIGNIA erop, erg goede matten moet ik zeggen, maar dit MOET je vragen VOOR dat je handtekening zet, achteraf komen telt NIET, dit zijn toch allemaal dingen die je op voorhand met de dealer moet afspreken! of vergis ik mij? dit zijn nu dingen waar ik aan denk voor ik betaal

Comment

• Ik weet niet hoe het nu is, maar toen ik de mijne ging uitzoeken stond er in de (NL)configurator duidelijk dat je de matten erbij moest kopen. Je had de keuze uit duurdere velours (volgens mij 69 euro) of een goedkopere soort.

Aangezien de meeste leasebedrijven standaard volgens afspraken matten eisen heeft mijn dealer dat mede voor zichzelf handig opgelost: ik heb er goede matten bijgekregen, maar dan wel met de naam van de dealer in de bestuurdersmat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steven_vdp Bekijk Berichten
                                        ik heb ook een cosmo wagen met die matten met INSIGNIA erop, erg goede matten moet ik zeggen, maar dit MOET je vragen VOOR dat je handtekening zet, achteraf komen telt NIET, dit zijn toch allemaal dingen die je op voorhand met de dealer moet afspreken! of vergis ik mij? dit zijn nu dingen waar ik aan denk voor ik betaal
                                        Er staat "wettelijke uitrusting inclusief vloermatten" 90 euro.
                                        Hoe kan je dan weten dat er 2 verschillende kwaliteiten bestaan ?
                                        Ik ging er gewoon van uit dat ik dezelfde kwaliteit ging krijgen toen ik vorig jaar mijn vectra heb gekocht.Enfin,de dealer heeft de matten gezien en vond dus ook dat het niet kon.
                                        Volgende woensdag moet ik binnen voor een nieuw onderstel voor mijn stoel en wat softwareproblemen.Dan gingen ze meer weten over die matten ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door split-second Bekijk Berichten
                                          Hier ook Cosmo en voddematten.
                                          Kan er misschien iemand een foto posten van die velours matten en de matten met Insignia ingeborduurd.
                                          Kan ik die aan mijn dealer laten zien.
                                          Ik heb nergens om hoeven vragen en ook niet extra hoeven te betalen. Ik heb de Cosmo uitvoering, ms toch modelbepalend?

Foto's net even vlug gemaakt, hoop dat het een beetje is te zien..
                                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                          X