Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part II)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door rhart Bekijk Berichten
    Voor de meeste Nokia telefoons is het telefoonboek probleem op te lossen door hier : http://europe.nokia.com/get-support-...a-810/software de Nokia 810 Contact Download Application te downloaden en te installeren op je telefoon. Wanneer dit programma dan draait wordt het telefoonboek ook netjes getoond. Zelf getest met N95 maar moet ook voor de meeste andere telefoons werken.
    beste rhart,

Ik heb ook de N95 en nu, na het downloaden van 'jou' link, heb ik dus ook gewoon de beschikking over mijn telefoonboek. Helemaal top!

Iemand aanvullingen op deze lijst?

In groen de telefoons die werken.
    In paars de telefoons die gedeeltelijk werken.
    In rood de telefoons die niet werken.

Merk Type

Apple I-phone 2G
    Apple I-phone 3GS
    Blackberry Alle typen
    HTC G1
    HTC S740
    HTC Tytn met WM 6.5
    HTC Tytn II met WM 6.5
    HTC Tytn II met WM 6.1
    Nokia 2600c
    Nokia 3109c
    Nolia 3110c
    Nokia 5800 XM
    Nokia 6230i
    Nokia 6300
    Nokia 7210 supernova
    Nokia E52
    Nokia E75
    Nokia E71
    Nokia N95 (ná downloaden van bovengenoemd bestand!!)

Nokia 6120 (Geen telefoonboek)
    Nokia N73 (Geen telefoonboek)
    Nokia N82 (Geen telefoonboek)
    Nokia E60 (Geen telefoonboek)
    Nokia E65 (Geen telefoonboek)

Sony Ericsson C905
    Sony Ericsson K800
    Samsung J700V
    Samsung U900
    Samsung U600

Nokia N95 aangepast

Verzoek aan een ieder om de lijst compleet te kunnen maken met jullie ervaringen.
    Last edited by ; 02/10/2009, 14:57.

Comment

• Hoi

Nog mensen die met een Parrot werken in de auto?
      Werkt bij mij perfect, maar hij kopieert mijn numers van mijn gsm niet naar de parrot..

Weet iemand de oplossing?

Comment

• Iemand ook zo'n linkje voor mijn Samsung D900?

Comment

• Iemand een idee hoeveel deze grille en voor- en achterbumper kosten?

Last edited by McClane; 03/10/2009, 11:35.
          1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
          2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• 1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
            2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• De grille heb ik besteld, gaat nog wel even duren want staat in back-order. Prijs is €325.5
              Prijzen van de bumpers zal ik even opzoeken.
              Opel Insignia OPC
              BMW X5 3.0i
              Caterham Super 7

Comment

• Prijs voorbumper is €1000 en achterbumper is €945.5
                Zijn precies niet echt de goedkoopste
                En de prijzen zijn dan zonder de nodige grillekes enz
                Opel Insignia OPC
                BMW X5 3.0i
                Caterham Super 7

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rhart Bekijk Berichten
                  Voor de meeste Nokia telefoons is het telefoonboek probleem op te lossen door hier : http://europe.nokia.com/get-support-...a-810/software de Nokia 810 Contact Download Application te downloaden en te installeren op je telefoon. Wanneer dit programma dan draait wordt het telefoonboek ook netjes getoond. Zelf getest met N95 maar moet ook voor de meeste andere telefoons werken.
                  De Nokia N73 werkt met het stukje software van Nokia (Nokia_810_Contacts_Download_S60_3rd.sys) ook perfect...!
                  Het telefoonboek wordt zonder problemen in het display getoond.

Comment

• Heb de ST 2.0 CDTI 130pk Cosmo via ING lease en geen matten gekregen. Heb er zelf rubberen ingelegd, maar deze zijn niet verankerd. Niet ideal, maar heb vroeger al die discussies gehad: dealer zegt dat leasing ze moet bijbestellen, leasing zegt dat dealer ze moet meeleveren ...

Gisteren eens de topsnelheid getest: 204 km/h op de teller.

Comment

• Eindelijk is hij er... mijn Sports Tourer. 130pk, Metro, 13 spaaks 18" velgen, launch-pakket, beige interieur. Vrijdag gaan afhalen. Geen Xenon, Opel Eye, Park Expert, enz. Kwestie van budget onder controle te houden en zelf de wagen te rijden ipv gereden te worden. Bereden worden is nog iets anders, maar dat is een ander forum. Soit, hij rijdt fantastisch lekker en tot nu toe nog geen foutmeldingen (hout vasthouden). GPS werkt prima ondanks sommige omwegen, maar dat doet mijn Mio ook, zodus...
                      Ik heb echter ook het Trailerpack als optie genomen (denk ik toch), want hiervan vind ik niets terug dat ook maar enigzins een aanwijzijng is dat dit erop staat. Ook dealer wist geen raad.
                      Nu is mijn vraag aan jullie, heeft er iemand hier ervaring mee en hoe kan ik het merken dat het aanwezig is. Ok ik weet al wat er gaat gezegd worden: "Laad hem eens goed vol of hang er gewicht aan.", maar toch stel ik jullie die vraag. En ook wil ik graag weten of die niveauregeling enkel werkt met aanhangwagen of ook in "beladen koffer" toestand.
                      Alvast bedankt voor de reacties.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PietDeliet Bekijk Berichten
                        Ook dealer wist geen raad.
                        Rapen ze die tegenwoordig op van de straatstenen ?
                        Moet je nu echt niets maar dan niets meer weten over een wagen om het tot "Dealer" te schoppen ?
                        Echt triestig..... Verkopen die handel en de kous is af.....
                        Ze zouden beter in hun vrij tijd verschillende fora erop nalezen

Proficiat met de aankoop Piet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PietDeliet Bekijk Berichten
                          Eindelijk is hij er... mijn Sports Tourer. 130pk, Metro, 13 spaaks 18" velgen, launch-pakket, beige interieur. Vrijdag gaan afhalen. Geen Xenon, Opel Eye, Park Expert, enz. Kwestie van budget onder controle te houden en zelf de wagen te rijden ipv gereden te worden. Bereden worden is nog iets anders, maar dat is een ander forum. Soit, hij rijdt fantastisch lekker en tot nu toe nog geen foutmeldingen (hout vasthouden). GPS werkt prima ondanks sommige omwegen, maar dat doet mijn Mio ook, zodus...
                          Ik heb echter ook het Trailerpack als optie genomen (denk ik toch), want hiervan vind ik niets terug dat ook maar enigzins een aanwijzijng is dat dit erop staat. Ook dealer wist geen raad.
                          Nu is mijn vraag aan jullie, heeft er iemand hier ervaring mee en hoe kan ik het merken dat het aanwezig is. Ok ik weet al wat er gaat gezegd worden: "Laad hem eens goed vol of hang er gewicht aan.", maar toch stel ik jullie die vraag. En ook wil ik graag weten of die niveauregeling enkel werkt met aanhangwagen of ook in "beladen koffer" toestand.
                          Alvast bedankt voor de reacties.
                          Dat wil ik ook wel eens weten ivm trailer pack. Heb het ook en heb de caravan er achtergehangen. Op de keuring gewogen en op de kop 50 kg kogeldruk had ik. Maar dat de auto de hoogte automatisch zou hebben bijgeregeld, daar heb ik niets van gemerkt ... (?)

Comment

• Weer iets nieuw voor op de lijst, ik kom net mijn straat ingereden en ineens gaat de raam aan de passagierszijde spontaan 15cm naar beneden !
                            30seconden verder gaat ze nogmaals 10cm naar beneden, ik bedoel wtf ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door split-second Bekijk Berichten
                              Weer iets nieuw voor op de lijst, ik kom net mijn straat ingereden en ineens gaat de raam aan de passagierszijde spontaan 15cm naar beneden !
                              De geest van Adam Opel ??

Comment

• Zou kunnen maar ik ben het lachen nu al ver voorbij.
                                Morgenvroeg gaat de wagen binnen met de lange waslijst.
                                Als ze er 10% van opgelost krijgen zal ik al tevreden mogen zijn vrees ik.

Comment

Weer iets nieuw voor op de lijst, ik kom net mijn straat ingereden en ineens gaat de raam aan de passagierszijde spontaan 15cm naar beneden !
                                  De knopjes van de sleutel waren toevallig niet op één of ander manier ingedrukt of zaten misschien ergens tegen?

Comment

Zou kunnen maar ik ben het lachen nu al ver voorbij.
                                    Morgenvroeg gaat de wagen binnen met de lange waslijst.
                                    Als ze er 10% van opgelost krijgen zal ik al tevreden mogen zijn vrees ik.

hopelijk voor jou kunnen ze zelfs meer dan tien procent opgelost krijgen, ik zou het zo een beetje op mijn heupen van krijgenl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                                      De geest van Adam Opel ??

L O L

Comment

dat is nu de automatische ARCO (lol)

Comment

• Mijn wagen is eindelijk binnen, kan hem zaterdag gaan ophalen.
                                          Kan men mij op de lijst toeveoegen?
                                          2.0 aut Cosmo 5 deurs, Carbon black. Besteld 7 juni, zal afgehaald worden 10 oktober, 5 weken later of voorzien.

Comment

Working...
                                          X