Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part II)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door insignia-boy Bekijk Berichten
    heb nog enkele foto's genomen van de twee samen,

afscheid van de ééne en welkom aan de andere,

Mijn indruk van de Insignia,

- Wel die rijd stug en lekker hard
    - De zetels zitten beter dan de vectra, betere steun aan de zijkanten
    - Lekker stil in de auto, mss iets stillen dan de vectra
    - De 19" staan hem goed en heeft een goed baanligging
    - Stuurt scherper dan de vectra
    - Completere GPS
    - Leuke infotainment, heel compleet
    - Afl is niet te doen,
    verlicht supergoed op de baan
    die verlichting in de bochten is super
    ook die waar je stil staat bij het indraaien in straten
    groot lichten zijn sterker dan die van de vectra
    - Park expert werk heel goed, leuke hebbe dingetje
    - Boordcomputer is lekker uitgebreid

Voor de rest hou ik jullie nog op de hoogte de komende dagen, en er volgt nog een update van foto's
    En als nadeel tegenover de Vectra : de kleinere kofferuimte en krappere zitruimte achterin.
    1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
    2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Aub een eigen topic aanmaken in 'Mijn Duitse auto'
      Met foto's!

Comment

• Vanochtend even in de gaten gehouden en mijn stoelverwarming van beide kanten blijft minimaal een kwartier aan. (Langer weet ik niet omdat ik toen op mijn werk aankwam)

@insigniaboy: mooie auto! die 19" velgen zijn nog altijd helemaal top!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geldrop e.o. Bekijk Berichten
          Vanochtend even in de gaten gehouden en mijn stoelverwarming van beide kanten blijft minimaal een kwartier aan. (Langer weet ik niet omdat ik toen op mijn werk aankwam)

@insigniaboy: mooie auto! die 19" velgen zijn nog altijd helemaal top!!
          Hier ook langer
          1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
          2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Ik vertrek nu naar mijn dealer om m'n splinternieuwe Insignia Sports Tourer af te halen... later komen dus uiteraard de foto's...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
              Aub een eigen topic aanmaken in 'Mijn Duitse auto'
              Met foto's!
              Waarom eindelijk , het is toch leuker om alles in een te maken zo hoef je niet altijd van pagina te veranderen en zo ziet iedereen alles en heb je vlugger reacties .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geldrop e.o. Bekijk Berichten
                Vanochtend even in de gaten gehouden en mijn stoelverwarming van beide kanten blijft minimaal een kwartier aan. (Langer weet ik niet omdat ik toen op mijn werk aankwam)
                Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                Hier ook langer
                Vandaag terug contact gehad met de garage. op 5november gaat hij voor een dag binnen om het probleem op te lossen. Mijn garage had vandaag al eens de dealers in de buurt en hun eigen hoofdvestiging gecontacteerd, om te luisteren of dit probleem al bij hen was opgedoken.

En inderdaad, er zijn al enkele gevallen gekend. Volgende week komt er al een andere insignia binnen, en gaan ze meer kunnen zeggen over waar het probleem zich situeert.

Aan allen die zetelverwarming hebben, misschien toch maar eens uitproberen of die van jullie werkt.

Comment

• Hmm, heb nog een min puntje van de insignia,

de kofferverlichting, één lampje aan het plafond,
                  amaai ze hadden er ook twee meer in de koffer zelf kunnen zetten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xan Bekijk Berichten
                    Waarom eindelijk , het is toch leuker om alles in een te maken zo hoef je niet altijd van pagina te veranderen en zo ziet iedereen alles en heb je vlugger reacties .
                    Omdat dit het topic is van de Opel Insignia en niet van uw Opel Insignia.

Comment

• Heeft er iemand toevallig al een foto van de 17" alu velgen die gebruikt worden bij winterwielen ? (artikel 67 50 616)
                      Of is dit dezelfde 17" velg uit de standaard configurator ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRB Bekijk Berichten
                        Heeft er iemand toevallig al een foto van de 17" alu velgen die gebruikt worden bij winterwielen ? (artikel 67 50 616)
                        Of is dit dezelfde 17" velg uit de standaard configurator ?
                        Is volgens mij dezelfde. Ik heb de 18" winterwielen besteld omdat ik de 17" in de wielkast niet "vullend" genoeg vond. Kwestie van smaak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chriske Bekijk Berichten
                          Vandaag terug contact gehad met de garage. op 5november gaat hij voor een dag binnen om het probleem op te lossen. Mijn garage had vandaag al eens de dealers in de buurt en hun eigen hoofdvestiging gecontacteerd, om te luisteren of dit probleem al bij hen was opgedoken.

En inderdaad, er zijn al enkele gevallen gekend. Volgende week komt er al een andere insignia binnen, en gaan ze meer kunnen zeggen over waar het probleem zich situeert.

Aan allen die zetelverwarming hebben, misschien toch maar eens uitproberen of die van jullie werkt.
                          mijn zetelverwarming blijft opstaan

Comment

• Besteld op 15/10/09 Opel insignia 5/d cosmo 130 PK ecoFLEX

Voor leasing zeer intressant ecoFLEX CO2 - bijdrage slechts 57,64€/maand

Gekozen voor kleur : Technical Grey
                            binnenbekleding ( Cosmo ) : Avenue / Morrcana zwart & afwerking Piano Black
                            extra opties
                            Gold Pack ( Fleet )
                            Pack Winter
                            JAV 5 dubbele spaken 8jx18'' + 245/45
                            Zonneschermen zijruiten AR
                            Snelle verwarming / Ontdooiing Quick Heat
                            Trekhaak inklapbaar & Trailer stability program
                            Ruimtebesparend reservewiel 17"

Besteld bij Leysen in Bree

Comment

• Daarstraks achter een Insignia ST gereden op bochtige baantjes, op een bepaald moment remde de chauffeur van de Insignia nogal laat en bruusk in een bocht en plots begonnen de remlichten te knipperen. Wat gebeurt er dan? Noodremassistent ofzo? Precies wel een goede wegligging ook, zo'n Insignia

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                Daarstraks achter een Insignia ST gereden op bochtige baantjes, op een bepaald moment remde de chauffeur van de Insignia nogal laat en bruusk in een bocht en plots begonnen de remlichten te knipperen. Wat gebeurt er dan? Noodremassistent ofzo? Precies wel een goede wegligging ook, zo'n Insignia
                                Ik denk dat dit juist gebeurt om de achterliggers te waarschuwen dat er bruusk geremd wordt. Net zoals bij sommige andere merken, waar de 4 knipperlichten aangaan bij een bruusk remmaneuver.

Comment

• Inderdaad

De Vectra's hadden dat ook al hoor.

Comment

• 2009/IMG_0059.JPG

Zonet de pinkeromlijsting aangebracht

Comment

• Het lukt me niet om een foto op het forum te plaatsen

Comment

• Zonet een gat in mijn hoofd, was de koffer aan het inladen en zonder iets te doen ging die ineens terug toe.............. BAM !!!!
                                        Het gezond verstand dat ik nog had is nu ook verdwenen

Comment

Working...
                                        X