Oorspronkelijk geplaatst door insignia-boy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia (Part II)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
-
Oorspronkelijk geplaatst door geldrop e.o. Bekijk BerichtenVanochtend even in de gaten gehouden en mijn stoelverwarming van beide kanten blijft minimaal een kwartier aan. (Langer weet ik niet omdat ik toen op mijn werk aankwam)
@insigniaboy: mooie auto! die 19" velgen zijn nog altijd helemaal top!!1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk BerichtenAub een eigen topic aanmaken in 'Mijn Duitse auto'
Met foto's!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geldrop e.o. Bekijk BerichtenVanochtend even in de gaten gehouden en mijn stoelverwarming van beide kanten blijft minimaal een kwartier aan. (Langer weet ik niet omdat ik toen op mijn werk aankwam)Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenHier ook langer
En inderdaad, er zijn al enkele gevallen gekend. Volgende week komt er al een andere insignia binnen, en gaan ze meer kunnen zeggen over waar het probleem zich situeert.
Aan allen die zetelverwarming hebben, misschien toch maar eens uitproberen of die van jullie werkt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xan Bekijk BerichtenWaarom eindelijk , het is toch leuker om alles in een te maken zo hoef je niet altijd van pagina te veranderen en zo ziet iedereen alles en heb je vlugger reacties .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRB Bekijk BerichtenHeeft er iemand toevallig al een foto van de 17" alu velgen die gebruikt worden bij winterwielen ? (artikel 67 50 616)
Of is dit dezelfde 17" velg uit de standaard configurator ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chriske Bekijk BerichtenVandaag terug contact gehad met de garage. op 5november gaat hij voor een dag binnen om het probleem op te lossen. Mijn garage had vandaag al eens de dealers in de buurt en hun eigen hoofdvestiging gecontacteerd, om te luisteren of dit probleem al bij hen was opgedoken.
En inderdaad, er zijn al enkele gevallen gekend. Volgende week komt er al een andere insignia binnen, en gaan ze meer kunnen zeggen over waar het probleem zich situeert.
Aan allen die zetelverwarming hebben, misschien toch maar eens uitproberen of die van jullie werkt.
Comment
-
Besteld op 15/10/09 Opel insignia 5/d cosmo 130 PK ecoFLEX
Voor leasing zeer intressant ecoFLEX CO2 - bijdrage slechts 57,64€/maand
Gekozen voor kleur : Technical Grey
binnenbekleding ( Cosmo ) : Avenue / Morrcana zwart & afwerking Piano Black
extra opties
Gold Pack ( Fleet )
Pack Winter
JAV 5 dubbele spaken 8jx18'' + 245/45
Zonneschermen zijruiten AR
Snelle verwarming / Ontdooiing Quick Heat
Trekhaak inklapbaar & Trailer stability program
Ruimtebesparend reservewiel 17"
Besteld bij Leysen in Bree
Comment
-
Daarstraks achter een Insignia ST gereden op bochtige baantjes, op een bepaald moment remde de chauffeur van de Insignia nogal laat en bruusk in een bocht en plots begonnen de remlichten te knipperen. Wat gebeurt er dan? Noodremassistent ofzo? Precies wel een goede wegligging ook, zo'n Insignia
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenDaarstraks achter een Insignia ST gereden op bochtige baantjes, op een bepaald moment remde de chauffeur van de Insignia nogal laat en bruusk in een bocht en plots begonnen de remlichten te knipperen. Wat gebeurt er dan? Noodremassistent ofzo? Precies wel een goede wegligging ook, zo'n Insignia
Comment
-
hopelijk is het nu geluktBijgevoegde Bestanden
Comment
Comment