In het week-end een Samsung Corby gekocht. Nu toch al een paar dagen bezig met experimenteren en het lukte vrijwel direkt om contact te maken via Bluetooth. Echter ik kan alleen een gesprek opstarten via het entertainmentsysteem. Als er een oproep binnenkomt begint de Samsung te rinkelen maar blijft het stil via mijn boxen. Heeft er misschien iemand ervaring met dit fenomeen?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia (Part II)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ik heb vandaag in mijne Insignia de OPC grille gemonteerd.
Ik zal morgen een paar fotos maken en laten zien. Ben wel super tevreden, vele mooier dan de gewone.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk BerichtenDDK dacht wellicht dat die 'kleine 700eur' op uw totale 20% sloeg ipv op 2%
Comment
-
Spijtig dat dit moet gebeuren,
Oorspronkelijk geplaatst door steven_vdp Bekijk Berichtenik heb een vraagje, ik heb de 160 pk cosmo versie, met electrische koffer,
ik heb de kofferhoogte ingesteld en dit loopt prima, maar dan moet mijn garage wel open zijn, nu deze week kom ik in mijn garage, en ik druk per ongeluk op de knop om de koffer te openen, dus je kunt het al raden BAF , het kofferdeksel tegen de garagepoort een ferme kras erin, nu mijn vraag is het mogelijk om de automatische koffer uit de sleutel te halen?
het zou wel nog moeten werken met de knoppen binnenin de auto,
Comment
-
Vraagje aan mensen met een volwaardig reservewiel:
Ik heb begrepen dat dit een 17" stalen velg is.
Maar welke bandenmaat ligt erop ?
Ook een 245/45 R17 96W (Bridgestone Potenza) ?
Ik zou een reservewiel willen want vertrouw die reparatiekit niet.
Ik rij momenteel met de 18" Bridgestone Potenza 245/45 R18 96W en weet niet goed welke bandenmaat er in de koffer past daamee de vraag.
Comment
-
Chiptuning Heinz te Aalst
Ik heb vorige week eens een bezoekje gebracht aan Auto Tune Heinz te Aalst. Het resultaat is: van 158 naar 196 Pk en van 381 naar 446 Nm. Ik moet zeggen: "Het eerste maal dat je je gaspedaal volledig in duwt is de verbazing niet slecht, van in de onderste toerentallen voel je de kracht die de wagen vooruit duwt, zelfs als je bij 200Km/Hr op je pedaal duwt voel je hem nog versnellen". Spijtig dat ik bij 217 mijn gas moest losen. Vroeger was de top 223 Km/uur op de digitale teller, nu: ??. Het verbruik daalde van 8,8 naar 8,5 l/100 Km bij een teoretisch gemiddelde van 140Km per uur, in de praktijk was het eigenlijk zoveel mogelijk aan een "constante" 170 met de cruise control. Voor deze die de wet vertegenwoordigen, de test was in Duitsland en ja ik heb mijn verzekering laten aanpassen.
Comment
-
Ik heb ook 1 maand na aanschaf mijn mijn Insignia een volwaardig reservewiel aangeschaft. EN DAT WAS MAAR GOED OOK!! Had 1 maand geleden een lekke band, er zat een flinke spijker in. Dat reparatiesetje is dan natuurlijk helemaal niks. Er moest een nieuwe band op en DAN BEN JE AAN DE BEURT, KAN IK JE VERTELLEN!! Inkoop, zonder korting €502,00. De reserveband is een 17" velg met 225 band. Er zijn een paar dingen waar je dan rekening mee moet houden;
*Het reservewiel past NIET onder de mat in de kofferbak, erg jammer ligt nu los in de bak.
*Vergeet ook de krik niet!
*En natuurlijk de moersleutel (bij een slotmoer).
groeten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door peet neelen Bekijk Berichtenen DAN BEN JE AAN DE BEURT, KAN IK JE VERTELLEN!! Inkoop, zonder korting €502,00. De reserveband is een 17" velg met 225 band. Er zijn een paar dingen waar je dan rekening mee moet houden;
*Het reservewiel past NIET onder de mat in de kofferbak, erg jammer ligt nu los in de bak.
groeten.
Die 502€ was dat voor uw band alleen ?
Als ik bij Opel een 17" stalen velg en band (volgens hun 205 ipv 225) betaal ik:
Velg: € 103
Band: € 220 (is een gouden band denk ik ! )
Net terug van bandencentrale Donckers en lijkt allemaal niet zo simpel om een gepaste stalen velg te vinden, nu gaan ze opzoekwerk doen voor een velg einde reeks van een BMW3 met een 2de hands band op. (zou me zo'n 100-150€ kosten).
Uw reservewiel is dat een 225/45 ? Deze past net onder de laadvloer ? (die onderste vloer moet je laten vallen zeker).
grtjs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mili Bekijk BerichtenIk heb vorige week eens een bezoekje gebracht aan Auto Tune Heinz te Aalst. Het resultaat is: van 158 naar 196 Pk en van 358 naar 429 Nm. Ik moet zeggen: "Het eerste maal dat je je gaspedaal volledig in duwt is de verbazing niet slecht, van in de onderste toerentallen voel je de kracht die de wagen vooruit duwt, zelfs als je bij 200Km/Hr op je pedaal duwt voel je hem nog versnellen". Spijtig dat ik bij 217 mijn gas moest losen. Vroeger was de top 223 Km/uur op de digitale teller, nu: ??. Het verbruik daalde van 8,8 naar 8,5 l/100 Km bij een teoretisch gemiddelde van 140Km per uur, in de praktijk was het eigenlijk zoveel mogelijk aan een "constante" 170 met de cruise control. Voor deze die de wet vertegenwoordigen, de test was in Duitsland en ja ik heb mijn verzekering laten aanpassen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door split-second Bekijk BerichtenWelke originele bandenmaat heb jij dan ? (20" ? )
Die 502€ was dat voor uw band alleen ?
Als ik bij Opel een 17" stalen velg en band (volgens hun 205 ipv 225) betaal ik:
Velg: € 103
Band: € 220 (is een gouden band denk ik ! )
Net terug van bandencentrale Donckers en lijkt allemaal niet zo simpel om een gepaste stalen velg te vinden, nu gaan ze opzoekwerk doen voor een velg einde reeks van een BMW3 met een 2de hands band op. (zou me zo'n 100-150€ kosten).
Uw reservewiel is dat een 225/45 ? Deze past net onder de laadvloer ? (die onderste vloer moet je laten vallen zeker).
grtjs
Ik heb nu 19" velgen. Ik heb een 4-deurs dus maar een enkele laadvloer en daar past de reserveband wel in de uitsparing maar hij is te hoog. De €502,00 was alleen voor de band maar dat heb ik natuurlijk niet betaald. Ik was in totaal met al het werk toch nog €350,00 kwijt. En dat voor een lekke band............... Maarja wie een beetje schoon rond wilt rijden moet een beetje lijden denk ik dan maar.
Comment
-
Ik heb nu 19" velgen. Ik heb een 4-deurs dus maar een enkele laadvloer en daar past de reserveband wel in de uitsparing maar hij is te hoog. De €502,00 was alleen voor de band maar dat heb ik natuurlijk niet betaald. Ik was in totaal met al het werk toch nog €350,00 kwijt. En dat voor een lekke band............... Maarja wie een beetje schoon rond wilt rijden moet een beetje lijden denk ik dan maar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door split-second Bekijk BerichtenVraagje aan mensen met een volwaardig reservewiel:
Ik heb begrepen dat dit een 17" stalen velg is.
Maar welke bandenmaat ligt erop ?
Ook een 245/45 R17 96W (Bridgestone Potenza) ?
Ik zou een reservewiel willen want vertrouw die reparatiekit niet.
Ik rij momenteel met de 18" Bridgestone Potenza 245/45 R18 96W en weet niet goed welke bandenmaat er in de koffer past daamee de vraag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tim R Bekijk BerichtenIk heb voor een (1 stuk) nieuwe 19inch band + werk , 562euro betaald en dit bij de opel dealer. Ik vind het ronduit schandalig! Op de faktuur staat tevens dat men er 45min aan gewerkt heeft...bij de bandencentrale waar ik normaal ga vervangt men op deze tijd 4banden + uitlijnen van de assen.
Opel hanteert woekerprijzen als het op banden aankomt (soms tot 200% duurder).
Kan iemand mij de juiste bandenmaat eens opgeven van het 17" reservewiel aub
Dus 225/......
of 205/........
Mercikes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door split-second Bekijk BerichtenAls je naar een bandencentrale was geweest was je voor de helft van de prijs geholpen geweest
Opel hanteert woekerprijzen als het op banden aankomt (soms tot 200% duurder).
Dus 225/......
of 205/........
Mercikes
Groeten,
Peet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WhN Bekijk BerichtenEn ben je ook tevereden van de service dat ze daar hebben. Ben namelijk op zoek naar een goede chiptuner en alleen hun hebben een chip voor mijn motor. En krijg je ook geen foutmeldingen enz?
Tot nu heb ik geen foutmeldingen, mochten die er zijn had ik ze al moeten ontvangen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rastar Bekijk BerichtenMijn auto komt via Opel Meetjesland. Heb jij trouwens al iets meer info?
ik woon 1 km van HACK meetjesland, maar ik heb toch in de garage in tielt gekocht, reden, veel meer aandacht + mooiere prijzen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mili Bekijk BerichtenIk heb vorige week eens een bezoekje gebracht aan Auto Tune Heinz te Aalst. Het resultaat is: van 158 naar 196 Pk en van 381 naar 446 Nm. Ik moet zeggen: "Het eerste maal dat je je gaspedaal volledig in duwt is de verbazing niet slecht, van in de onderste toerentallen voel je de kracht die de wagen vooruit duwt, zelfs als je bij 200Km/Hr op je pedaal duwt voel je hem nog versnellen". Spijtig dat ik bij 217 mijn gas moest losen. Vroeger was de top 223 Km/uur op de digitale teller, nu: ??. Het verbruik daalde van 8,8 naar 8,5 l/100 Km bij een teoretisch gemiddelde van 140Km per uur, in de praktijk was het eigenlijk zoveel mogelijk aan een "constante" 170 met de cruise control. Voor deze die de wet vertegenwoordigen, de test was in Duitsland en ja ik heb mijn verzekering laten aanpassen.
dat moet nogal een bom zijn, als ik zie dat mijn 160 pk automaat al goed doortrekt, maar ik zie dat je verbruik toch tamelijk hoog ligt, ik zit nu met een goede 1000 km op 7.6l gemiddeld, en rij nog redelijk veel stad , en trek nog graag goed op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steven_vdp Bekijk Berichtendat moet nogal een bom zijn, als ik zie dat mijn 160 pk automaat al goed doortrekt, maar ik zie dat je verbruik toch tamelijk hoog ligt, ik zit nu met een goede 1000 km op 7.6l gemiddeld, en rij nog redelijk veel stad , en trek nog graag goed op
Comment
-
Dus 225/......
of 205/........
Mercikes [/quote]
Mijn reservewiel heeft een Michelin Primacy HP met bandenmaat 225/55 -17, terwijl ik origineel rond rijd met 245/45 -18 Continental Sportcontact 3. Zoals eerder gemeld past deze niet onder de laadvloer en zijn er aan de zijkanten isomo blokken aangebracht, zodat de koffer minder diep wordt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tim R Bekijk BerichtenIk heb voor een (1 stuk) nieuwe 19inch band + werk , 562euro betaald en dit bij de opel dealer. Ik vind het ronduit schandalig! Op de faktuur staat tevens dat men er 45min aan gewerkt heeft...bij de bandencentrale waar ik normaal ga vervangt men op deze tijd 4banden + uitlijnen van de assen.
Comment
Comment