Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part II)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door lusto Bekijk Berichten
    Kan iemand mij de juiste bandenmaat eens opgeven van het 17" reservewiel aub
    Dus 225/......
    of 205/........

Mercikes
    Oorspronkelijk geplaatst door lusto Bekijk Berichten
    Mijn reservewiel heeft een Michelin Primacy HP met bandenmaat 225/55 -17, terwijl ik origineel rond rijd met 245/45 -18 Continental Sportcontact 3. Zoals eerder gemeld past deze niet onder de laadvloer en zijn er aan de zijkanten isomo blokken aangebracht, zodat de koffer minder diep wordt
    Uw bovenste laadvloer komt toch niet omhoog daardoor ? (ligt deze niet meer in de daarvoor voorziene uitsparingen aan de zijkanten ? (misschien anders in mijn Sports Tourer)
    Last edited by ; 28/10/2009, 19:04.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door split-second Bekijk Berichten
      Uw bovenste laadvloer komt toch niet omhoog daardoor ? (ligt deze niet meer in de daarvoor voorziene uitsparingen aan de zijkanten ? (misschien anders in mijn Sports Tourer)
      http://www.autocar.co.uk/contentImag...667356x236.jpg
      Ja, bij mij is het in een 4 deurs, hoe het in een ST zit dat weet ik natuurlijk niet hé..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mili Bekijk Berichten
        Ja ik ben heel tevreden. Ik heb geen ervaring met andere tuners maar ja het geeft een professionele indruk. Die mensen nemen deel aan races en hebben een 5 of 6 tal trofeeën met foto achter de toog staan. Vorige week donderdag hebben ze een filiaal in Parijs geopend.
        Tot nu heb ik geen foutmeldingen, mochten die er zijn had ik ze al moeten ontvangen.
        Hallo Mili
        Mag ik vragen wat dat kost

Comment

• Als je naar een bandencentrale was geweest was je voor de helft van de prijs geholpen geweest
          Opel hanteert woekerprijzen als het op banden aankomt (soms tot 200% duurder).
          Daar ben ik me inderdaad ook bewust van, vandaar mijn frustratie. De reden waarom ik voor vervanging naar de opel dealer ben gegaan staat ergens halfweg dit forum uitgelegd. Na een 6000tal km stond er een grote blaas op de band en volgens de garage was dit waarschijnlijk een garantiegeval. Indien het geen garantiegeval was, dan zou ik het aangeven aan de omnium verzekering als ongeval waardoor ik zowiezo niks zou moeten betalen. Toen puntje bij paaltje kwam, was het geen garantiegeval en bleek dat de verzekering (opel omnium verzekering) geen banden terugbetaald !

Is u garage niet gewoon naar een bandencentrale gereden? En dan gewoon dubbel en dik aan u gefactureerd?
          Héhé, stel je voor...

Het is zelfs zo dat ik nog 132euro korting gekregen heb...dus de normale prijs voor 1band inclusief vervanging bedraagd 694 euro!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tim R Bekijk Berichten
            Het is zelfs zo dat ik nog 132euro korting gekregen heb...dus de normale prijs voor 1band inclusief vervanging bedraagd 694 euro!
            Dit hou je toch niet voor mogelijk 700€ voor 1 band ?
            Man man man......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mili Bekijk Berichten
              Ik heb vorige week eens een bezoekje gebracht aan Auto Tune Heinz te Aalst. Het resultaat is: van 158 naar 196 Pk en van 381 naar 446 Nm. Ik moet zeggen: "Het eerste maal dat je je gaspedaal volledig in duwt is de verbazing niet slecht, van in de onderste toerentallen voel je de kracht die de wagen vooruit duwt, zelfs als je bij 200Km/Hr op je pedaal duwt voel je hem nog versnellen". Spijtig dat ik bij 217 mijn gas moest losen. Vroeger was de top 223 Km/uur op de digitale teller, nu: ??. Het verbruik daalde van 8,8 naar 8,5 l/100 Km bij een teoretisch gemiddelde van 140Km per uur, in de praktijk was het eigenlijk zoveel mogelijk aan een "constante" 170 met de cruise control. Voor deze die de wet vertegenwoordigen, de test was in Duitsland en ja ik heb mijn verzekering laten aanpassen.
              Mijn vraag is de volgende, ik rij 170 en mijn rpm staat op 2200 - 2300.
              Op hoeveel staat jou toerental aan 170 ?
              Last edited by ; 29/10/2009, 03:22.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door insignia-boy Bekijk Berichten

Dan draait je motor ralenti tegen 120 op de snelweg?
                2012 Opel Astra ST Ecoflex
                2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

Het toerental getuned of ongetuned is gelijk.
                  Tenzij je een andere versnellingsbak gaat leggen.

Nou vind ik 2200 toeren wel bijzonder laag eerlijk gezegd.
                  Zelfs 3200 toeren zou al bijzonder mooi zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xan Bekijk Berichten
                    Hallo Mili
                    Mag ik vragen wat dat kost
                    Volg deze link en klik in tuning door naar jou moter. Ik heb een mooi aanbod gekregen.

Oorspronkelijk geplaatst door insignia-boy Bekijk Berichten
                    Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichten

Oorspronkelijk geplaatst door geldrop e.o. Bekijk Berichten

Mijn moter draait + 2850 toeren. Mijn Signum 150 Pk draaide iets van de 2500 toeren, 2200 toeren is eerlijk gezegd wel heel bijzonder laag. Je hebt toch ook een Insinia insignia-boy? Welke moter heb jij dan?
                    Last edited by ; 29/10/2009, 16:09.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tim R Bekijk Berichten
                      Daar ben ik me inderdaad ook bewust van, vandaar mijn frustratie. De reden waarom ik voor vervanging naar de opel dealer ben gegaan staat ergens halfweg dit forum uitgelegd. Na een 6000tal km stond er een grote blaas op de band en volgens de garage was dit waarschijnlijk een garantiegeval. Indien het geen garantiegeval was, dan zou ik het aangeven aan de omnium verzekering als ongeval waardoor ik zowiezo niks zou moeten betalen. Toen puntje bij paaltje kwam, was het geen garantiegeval en bleek dat de verzekering (opel omnium verzekering) geen banden terugbetaald !

Héhé, stel je voor...

Ik ken de exacte maat niet maar een 19" van een A merk, kost iets rond de €250 à €275

Ik zou me dik in de zak gezet voelen.

Comment

• geleverd

hallo iedereen, mijne black beauthy is geleverd in de garage! natuurlijk vlug gaan kijken he en zo als ze zeggen wa staan die 20'' goed!!!
                        dat is hem 5 drs cosmo 2.0cdti 130pk carbon flash black
                        wie kan de lijst aanvullen?
                        BESTELD 19/09/09 GELEVERD 29/10/09 6 WEKEN VROEGER!!!!
                        alvast bedankt grt franky

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichten

Oorspronkelijk geplaatst door geldrop e.o. Bekijk Berichten

Oorspronkelijk geplaatst door Mili Bekijk Berichten
                          Volg deze link en klik in tuning door naar jou moter. Ik heb een mooi aanbod gekregen.

Mijn moter draait + 2850 toeren. Mijn Signum 150 Pk draaide iets van de 2500 toeren, 2200 toeren is eerlijk gezegd wel heel bijzonder laag. Je hebt toch ook een Insinia insignia-boy? Welke moter heb jij dan?

yo de mannen, iets wat te optimistisch geweest gisteren, vandaag effe weer gaan testen, dus mijn vectra was een 150kp en reed 170 aan 3000 rpm

Mijn insignia is een 160pk en aan 170 is dit 2700 rpm, gisteren was ik niet op mijn gemak omdat ik niet de goeie baan had genomen en moest mij meer concentreren op de baan dan op mijn toerental, vandaag heb ik die andere baan genomen op cruise control, was op mijn gemak en kon dit beter bekijken

vind dat mijn eerste versnelling iets wat luidruchtig is bij het optrekken, is dat mij en mijn verbeelding of hebben jullie dit ook ?

Comment

• Heerlijk zo'n diesel.
                            Mijn 1.6t doet ca. 2800 toeren bij 120km/h en dat vond ik al rustig in vergelijking met de 1.8 of een 2.0 van een ander merk die vlot boven de 3000 toeren komen.

Comment

vind dat mijn eerste versnelling iets wat luidruchtig is bij het optrekken, is dat mij en mijn verbeelding of hebben jullie dit ook ?
                              Jou en mijn moter zijn hetzelfde, blijkbaar is er een verschil tussen AT en MT qua toerental. Misschien van daar het meerverbruik.
                              Neen, ik vind niet dat ik een luidruchtige eerste versnelling heb. Bij het optrekken heb je sowieso iets meer motergeluid.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WhN Bekijk Berichten
                                Ik heb vandaag in mijne Insignia de OPC grille gemonteerd.
                                Ik zal morgen een paar fotos maken en laten zien. Ben wel super tevreden, vele mooier dan de gewone.
                                waiting...

Comment

• Te zien aan je avator ligt er nog iets moois te wachten!!

Comment

Mijn insignia is een 160pk en aan 170 is dit 2700 rpm
                                    zuiver arithmetisch zou je dan 220 bereiken bij amper 3500 t/m... flink !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door the Saint Bekijk Berichten
                                      waiting...
                                      Kweet het , heb nog niet veel tijd gehad, ik zal dit weekend wel er ene maken.
                                      Opel Insignia OPC
                                      BMW X5 3.0i
                                      Caterham Super 7

Comment

Kweet het , heb nog niet veel tijd gehad, ik zal dit weekend wel er ene maken.
                                        Mag ik vragen wat je betaald hebt voor die grill?
                                        Opel Insignia Sport 2.0 cdti 118kw

Opel Vectra GTS 1.9 cdti 88kw
                                        Opel Astra Coupé 1.8 92kw
                                        Opel Zafira 1.8 85kw
                                        VW Golf III GTI 16v 2.0 110kw
                                        Mazda 323F 1.6 66kw
                                        Mazda 323 1.7 diesel 42kw
                                        Opel Manta B 1.6 55kw

Comment

Ik heb vandaag in mijne Insignia de OPC grille gemonteerd.
                                          Ik zal morgen een paar fotos maken en laten zien. Ben wel super tevreden, vele mooier dan de gewone.
                                          Kun je dit makkelijk zelf doen of moet je dit laten doen.
                                          Ik wil het zelf nl. ook doen, plaats eens paar foto's aub.

Comment

Working...
                                          X