Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part II)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door xan Bekijk Berichten
    Na z'on tuning maakt de auto dan ook z'on sportieve gromgeluid ? of blijft het bij hetzelfde geluid
    Binnenin het compartiment hoor je wel dat de motor iets zwaarder klinkt als je volle gas geeft, maar als je een sportief bromgeluid wil moet je een andere uitlaat plaatsen.

Comment

• Wanneer gaan ze die software problemen nu eens oplossen.
      1. Spiegels zakken niet naar de stoeprand in achteruit versnelling.
      2. Ramen werken niet zonder dat het contact aan staat.
      3. De deuren vergrendelen niet bij het wegrijden.
      4. De navigatie vind geen winkels en banken enz.....in de buurt van Gent.
      Voor alles wat je vraagt stuurt hij me naar Rijsel, 80 km verder.
      Last edited by Gixxer; 12/11/2009, 17:27.
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ikke2 Bekijk Berichten
        Ja, inderdaad. Ik heb dus een 13-polige stekker aan de trekhaak. Mijn fietsenrek heeft een 7-polige stekker. Er zit dus een verloopstuk tussen. Ik moet de volledige stekker eruit halen (dus incl verloop) en dan weet de wagen dat er niks meer achter hangt en dus de koffer terug in normale werking wordt gezet. Ontkoppel ik enkel de stekker van de zonder verloop, en nadien pas het verloop, dan werkt die koffer niet meer. Ge moet het maar weten ...

Ik heb net hetzelfde meegemaakt.
        Een half uurtje in de regen zitten aan en afkoppelen van aanhanger en fietsrek tot ik het gevonden had.
        Het is wel jammer dat de koffer niet automatisch opengaat als er iets op trekhaak zit.
        den borre

Int3x0r

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
          Ik heb net hetzelfde meegemaakt.
          Een half uurtje in de regen zitten aan en afkoppelen van aanhanger en fietsrek tot ik het gevonden had.
          Het is wel jammer dat de koffer niet automatisch opengaat als er iets op trekhaak zit.
          Wees blij want zo raakt je kofferdeksel niet beschadigd wanneer deze opent en er fietsen op het fietsenrek staan.
          1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
          2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Vandaag éérste letsel aan de auto, achterbumper beschadigd bij het achteruitrijden tegen een muurtje.
            De oorzaak is het falen van de parkeerhulp, deze gaf namelijk aan actief te zijn maar werkte niet waar nodig.
            Dat vertrouwen is dus geschonden .

Comment

• Ge zijt al de derde die hier zoiets komt posten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                Wanneer gaan ze die software problemen nu eens oplossen.
                1. Spiegels zakken niet naar de stoeprand in achteruit versnelling.
                2. Ramen werken niet zonder dat het contact aan staat.
                3. De deuren vergrendelen niet bij het wegrijden.
                4. De navigatie vind geen winkels en banken enz.....in de buurt van Gent.
                Voor alles wat je vraagt stuurt hij me naar Rijsel, 80 km verder.
                had gij nen vectra ervoor misschien,

spiegels die naar de stoeprand zakken heb je enkel als je elektrische zetel hebt

dat ramen ding vind ik ook minder

de vergrendeling heb je ook enkel als je het alarm heb van hen

de navigatie tja in gent hebben ze mss geen banken meer, LOL, en in rijsel zit al jou geld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door insignia-boy Bekijk Berichten

spiegels die naar de stoeprand zakken heb je enkel als je elektrische zetel hebt

de navigatie tja in gent hebben ze mss geen banken meer, LOL, en in rijsel zit al jou geld
                  Die vergrending heb je ook niet met een alarm. Ik heb alarm van Opel en die gaan niet op slot met het wegrijden
                  Opel Insignia OPC
                  BMW X5 3.0i
                  Caterham Super 7

Comment

• hallo

Weet iemand welk type halogeen lampje er in de gewone dagrijverlichting zit.(heb geen AFL met Xenon genomen)
                    Kan men dit ergens terugvinden in boekje?Of ergens anders

mvg mario

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mario100 Bekijk Berichten
                      hallo

Weet iemand welk type halogeen lampje er in de gewone dagrijverlichting zit.(heb geen AFL met Xenon genomen)
                      Kan men dit ergens terugvinden in boekje?Of ergens anders

mvg mario
                      Dag Mario ,
                      Is een gewoon 5W / 20 W gloeilampje met glazen voet .
                      Greetz,
                      Marc

Comment

• een vraagje voor diegenen met bi-xenon verlichting;

zijn jullie er echt tevreden over en zeer zeker opnieuw kiezen moesten jullie een nieuwe insignia kopen of is het een leuk gadget maar niet meer dan dat?

de reden is dat ik ook een insignia ga kopen maar nog twijfel tussen een jonge 2de hands of een nieuwe te bestellen met het autosalon.

Ik zou sowieso de edition versie nemen omdat ik de houtinleg en de pianolak totaal niet mooi vind. Ik zou absoluut ook de xenonverlichting nemen maar net die combinatie is tweedehands blijkbaar enorm moeilijk te vinden. Iedere insignia met xenon is ofwel de cosmo versie ofwel de sportversie ... maar blijkbaar zeeeer zeldzaam in de edition reeks...

waarschijnlijk ga ik dus op het autosalon een nieuwe insignia bestellen tenzij jullie van mening zijn dat de xenon niet echt een meerwaarde is want dan heb ik meer dan genoeg keus 2dehands

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jurgen_ Bekijk Berichten
                          een vraagje voor diegenen met bi-xenon verlichting;

zijn jullie er echt tevreden over en zeer zeker opnieuw kiezen moesten jullie een nieuwe insignia kopen of is het een leuk gadget maar niet meer dan dat?

de reden is dat ik ook een insignia ga kopen maar nog twijfel tussen een jonge 2de hands of een nieuwe te bestellen met het autosalon.

Ik zou sowieso de edition versie nemen omdat ik de houtinleg en de pianolak totaal niet mooi vind. Ik zou absoluut ook de xenonverlichting nemen maar net die combinatie is tweedehands blijkbaar enorm moeilijk te vinden. Iedere insignia met xenon is ofwel de cosmo versie ofwel de sportversie ... maar blijkbaar zeeeer zeldzaam in de edition reeks...

waarschijnlijk ga ik dus op het autosalon een nieuwe insignia bestellen tenzij jullie van mening zijn dat de xenon niet echt een meerwaarde is want dan heb ik meer dan genoeg keus 2dehands
                          ik ben 300% tevreden van mijn xenon. Zou zeker geen wagen meer moeten hebben zonder xenon. Maar dat is mijn mening.

ook het gadget (de dagrij LED-verlichting) geeft net dat iets meer aan de wagen.

Verder wil je geen cosmo of sport, maar vermoed dat je een cosmo of sport kan kopen in 2de hands (met xenon), en erna de inlegplaatjes kan wisselen ... Tenzij iemand me tegenspreekt?

conclusie: koopt u gewoon een nieuwe en zorg dat er genoeg korting mee gemoeid is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Marc 99 Bekijk Berichten
                            Dag Mario ,
                            Is een gewoon 5W / 20 W gloeilampje met glazen voet .
                            Greetz,
                            Marc
                            Kan men die zo verkrijgen in een autogarage of bv auto 5 zaak
                            De 20 staat die voor de brede van het socket want ik kan er niet goed aan uit .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door insignia-boy Bekijk Berichten

Bij een collega van me die zijn auto in Terneuzen gekocht heeft werkt dit wel allemaal.
                              Het is ook een Cosmo net als de mijne.
                              Het enige verschil dat we hebben is het kleur en dat ik het Infinity sound system erbij heb.
                              Andere software in Nederland?
                              den borre

Int3x0r

Comment

• @jurgen: heb je het hout en pianolak in het echt of in de folder gezien?
                                Ik vind ze in het echt nog best wel te pruimen namelijk.

Iets wat ik niet kan zeggen van de meerprijs van bi-xenon in Nederland.
                                Ik heb mij afgevraagd wat ik allemaal nog meer zou kunnen doen voor dat geld en dat is héél veel. Maar ik rijdt vrijwel alleen op bekende wegen en ca. 20.000 per jaar.
                                Overigens heb ik ooit wel mijn lampen gecheckt toen ik in mijn eigen auto (teon V50) stapte na eerst meegereden te hebben met een collega met bi-xenon (A6). Dat het veel licht scheelt is zonder twijfel maar het is mij die prijs niet waard gezien de manier waarop ik mijn auto gebruik.

Comment

• Vandaag bij daeler geweest om prijs te vragen om een verlagingset + spiolers alles ong 2500 €
                                  Dan vroeg ik ook inlichtingen over motertunning man man ik dacht dat hij een spook zag zeker niet doen want dan vervalt zeker de motergarantie maar... dat is dan weer absurd als irmscher met en motertunning voor de dag komt dan is het geen probbleem voor opel

Comment

• Zo de eerste 20000 km zitten erop (4 maanden oud) en wat een rijgenot. Kan niet wachten tot ik de 160000 bereikt heb. Dat is ongeveer nog 28 maanden. Dan mag ik eindelijk een nieuwe uit zoeken.

Maar ik zou toch geen Insignia meer nemen. Rijdt goed maar voor mij is de hele electronica een groot drama. Met name de radio en navigatie kan er maar niet aan wennen. Zo veel geld uitgegeven en zo slecht. 4 tot 5 uur per dag jezelf ergeren aan de radio is toch echt niet leuk meer. Ben bezig met een alternatief maar dat schijnt niet zo eenvoudig te zijn met de nieuwe insignia. Meeste functies zullen dan niet werken. Bedankt Opel hiervoor. Wat heb ik er een spijt van......maar ja dit weet je ook niet bij een proefrit.....niets tegen de dealers hoor die lossen alles goed op maar gewoon de auto op zich is heel jammer...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jurgen_ Bekijk Berichten
                                      een vraagje voor diegenen met bi-xenon verlichting;

Hoeveel wil je voor de mijne leggen?
                                      Aankoop 23/03/2009 en nog geen 9000km op de teller.

2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
                                      1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                      2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Mogelijk een vraagje die hier al is gepasseerd, maar vind het niet terug :
                                        moet ik iets instellen om een ipod nano (laatste nieuwe) aan te sluiten, want nu geeft
                                        het scherm gewoon de melding "toestel niet herkend".

Comment

• En McClane met de fiets dan?

Comment

Working...
                                          X