Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part II)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door peet neelen Bekijk Berichten
    Hallo allemaal,

Ik rij nu zo'n 9maanden in mijn Insignia 1.6t en ben eigenlijk best tevreden (op wat kleine dingetjes na dan).
    Nu heb ik een vraagje, ik heb een Nokia N95 en de bleutooth verbinding is er wel alleen zie ik mijn telefoonboek niet. Nu heb ik op dit forum gelezen dat dat te verhelpen is met een programmaatje voor de Nokia. Dit heb ik nu gedownload op mijn pc. Weet iemand hoe ik nu verder moet handelen om dit programaatje op mijn Nokia te installeren en te laten "draaien"?

Alvast bedankt weer,

groeten,
    Peet
    Je moet dat gedownloade programma op je telefoon zetten (in je telefoongeheugen of een geheugenkaart, maakt niet uit) en dan via de verkenner van je telefoon naar dat bestandje gaan en die activeren, dan installeert het zichzelf op een locatie die jij wil.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door split-second Bekijk Berichten
      Alé lap, het volgende probleem duikt op en de lijst wordt maar groter en groter
      Zetelverwarming springt nu ook ineens uit na 1 à 2 minuten.
      Mensen die dit al hebben gehad, wat is er juist vervangen ivm dit probleem ?
      Het is maar als ze in de garage weer van toeten of blazen weten
      Oorspronkelijk geplaatst door wildeg Bekijk Berichten
      Heb zelfde probleem. Garage heeft meerdere klanten met dit probleem. Kunnen de vaststelling doen via hun controlesoftware. Opel heeft echter nog geen officiële oplossing waardoor ze nog niet kunnen oplossen binnen garantie.
      Werd er bij andere al oplossing geboden en dewelke?
      indentiek verhaal in mijn garage. Meerdere klanten met hetzelfde probleem. Ik heb het ontdekt op 15 oktober, en ben direkt langs geweest in de garage. In die zelfde week nog gecontacteerd geweest dat ik niet het enige geval was. Een drietal weken terug, ben ik opnieuw gecontacteerd door de garage met de mededeling dat ik mag binnen komen. Ze gaan de zetel eruit nemen, en een onderdeel vervangen (is reeds geleverd in de garage). Ik vermoed dat ze het volledige verwarmingselement gaan vervangen. Op 21 december ga ik binnen om dit te laten uitvoeren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chriske Bekijk Berichten
        indentiek verhaal in mijn garage. Meerdere klanten met hetzelfde probleem. Ik heb het ontdekt op 15 oktober, en ben direkt langs geweest in de garage. In die zelfde week nog gecontacteerd geweest dat ik niet het enige geval was. Een drietal weken terug, ben ik opnieuw gecontacteerd door de garage met de mededeling dat ik mag binnen komen. Ze gaan de zetel eruit nemen, en een onderdeel vervangen (is reeds geleverd in de garage). Ik vermoed dat ze het volledige verwarmingselement gaan vervangen. Op 21 december ga ik binnen om dit te laten uitvoeren.
        Mijne moet nu zaterdag binnen voor zelfde probleem.
        Is wel alleen verwarming die uitvalt van bestuurderszetel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door insigmaniac Bekijk Berichten
          Bij mij ook alleen de bestuurderszetel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door insigmaniac Bekijk Berichten
            bij mij ook. Kan je zaterdag dan het nummer navragen dat zij gekregen hebben om de herstelling onder garantie uit te voeren? Dan kunnen we hiermee naar onze garage en dan moeten ze het maar zelf uitzoeken. alvast bedankt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wildeg Bekijk Berichten
              bij mij ook. Kan je zaterdag dan het nummer navragen dat zij gekregen hebben om de herstelling onder garantie uit te voeren? Dan kunnen we hiermee naar onze garage en dan moeten ze het maar zelf uitzoeken. alvast bedankt
              Idd een nummer zou handig zijn

Comment

Bij mij ook alleen de bestuurderszetel.
                Hier van't zelfde, bestuurdersstoel met verwarming in stand 1( minst warm).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chucky Bekijk Berichten
                  Hier van't zelfde, bestuurdersstoel met verwarming in stand 1( minst warm).
                  Op stand 1 blokje blijft hij bij mij precies aan. Bij 2 en 3 blokjes gaat hij uit na 1minuut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gtske Bekijk Berichten
                    Klopt alleen als de lichten aan zijn worden de koplampsproeiers ingeschakeld, en dan nog, niet iedere keer als je je voorruit proper maakt, worden ook de koplampsproeiers gebruikt. Ik dacht dat het 1 op 3 was...
                    heb gisteren nog eens geprobeerd, werkt dus wel maar je moet hendel blijven naar je toe trekken.
                    deed dit normaal met korte bewegingen.

Comment

Op stand 1 blokje blijft hij bij mij precies aan. Bij 2 en 3 blokjes gaat hij uit na 1minuut.
                      ook zetelverwarming uitgetest, geen problemen tot hiertoe bij mij.

Comment

• Hallo Opelaars ;-)

Ik zit in het offertetraject voor een Insignia (lease). Het gaat om een Sports Tourer 1.6T in Cosmo uitvoering. Verder wil ik de CD500 Navi en het Infinity Sound Syteem als optie nemen.

Ik heb meteen een paar vragen voor de kenners hier:

- Hoelang is de levertijd momenteel ongeveer (in NL)?

- Ik las dat er twee typen antennes zijn. Iemand enig idee wat voor antenne er op bovengenoemde ST zal zitten? Zo'n vin of een gewone antenne?

- Ik heb een Ipod Classic van 160GB met ongeveer 12.000 tracks en enkele tientallen playlists. Gaat de Opel al die tracks en playlists herkennen als ik hem via de USB kabel aansluit?

Thanks!
                        Last edited by ; 09/12/2009, 15:06.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Predator Bekijk Berichten
                          - Ik las dat er twee typen antennes zijn. Iemand enig idee wat voor antenne er op bovengenoemde ST zal zitten? Zo'n vin of een gewone antenne?
                          Het type antenne is afhankelijk van de aanwezigheid van het navigatiesysteem.

Haaievin : met navigatiesysteem
                          Gewone antenne : zonder navigatiesysteem

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chriske Bekijk Berichten
                            Het type antenne is afhankelijk van de aanwezigheid van het navigatiesysteem.

Haaievin : met navigatiesysteem
                            Gewone antenne : zonder navigatiesysteem

Dank u Chriske.

Ik zag in de car configurator bij de omschrijving van de dvd-navigatie inderdaad de 'shark fin'.
                            Bij de cd-navi staat die er echter niet bij, dus ik ben niet helemaal zeker. Is er misschien iemand met een Sports Tourer met Cosmo en CD500 navigatie die kan bevestigen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Predator Bekijk Berichten
                              Dank u Chriske.

Ik zag in de car configurator bij de omschrijving van de dvd-navigatie inderdaad de 'shark fin'.
                              Bij de cd-navi staat die er echter niet bij, dus ik ben niet helemaal zeker. Is er misschien iemand met een Sports Tourer met Cosmo en CD500 navigatie die kan bevestigen?
                              Dat systeem zal hier in België niet al te veel voorkomen.
                              1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                              2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Dit is mijn insignia met CDC400 radio (geen navi) en ik heb een sharkfin:

Wist niet dat je ze ook zonder sharkfin hebt..
                                Zoek anders even op autotrack.nl of mobile.de naar een auto in vergelijkbare config.
                                Last edited by ; 10/12/2009, 09:15.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geldrop e.o. Bekijk Berichten
                                  Dit is mijn insignia met CDC400 radio (geen navi) en ik heb een sharkfin:

Wist niet dat je ze ook zonder sharkfin hebt..
                                  Zoek anders even op autotrack.nl of mobile.de naar een auto in vergelijkbare config.
                                  Thanks!

Vooralsnog geen foto kunnen vinden van een ST met gewone antenne, dus waarschijnlijk hebben ze (bijna) allemaal een vin, zeker met navi. Die zorg is dus weggenomen.

Misschien kan nog iemand uitsluitsel geven over mijn twee andere vragen?

- Hoelang is de levertijd momenteel ongeveer (in NL)?

- Ik heb een Ipod Classic van 160GB met ongeveer 12.000 tracks en enkele tientallen playlists. Gaat de Opel al die tracks en playlists herkennen als ik hem via de USB kabel aansluit?

Comment

• Gisteren aan het rijden en plots, KLIK..... al mijn deuren dicht
                                    Elke week duikt er iets nieuw op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geldrop e.o. Bekijk Berichten

Wist niet dat je ze ook zonder sharkfin hebt.
                                      Ik heb de CD300 en een gewone antenne. In de garage vertelde ze mij dat je de gewone antenne hebt, indien je niet het navigatiesysteem neemt.
                                      Insignia 4.JPG
                                      Dit is de gewone antenne.

Comment

• Sinds de wagen terug is van onderhoud heb ik hetvolgende gemerkt: telkens wanneer ik de motor afzet, dan worden automatisch de deuren ontgrendeld (als de deuren niet vergrendeld zijn hoort je gewoon de klik dat hij ze toch probeert te ontgrendelen). Dus ik vermoed dat er een software update gebeurd is.
                                        Iemand dit ook al gemerkt?

Comment

• eco flex

Wat zijn de bevindingen van mensen die rijden met een Sports Tourer met ecoflex motor (diesel) 160 PK of 130 PK ? Rijden deze ecoflex motoren even vlot als gewone ?

Comment

Working...
                                          X