Oorspronkelijk geplaatst door Predator
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia (Part II)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Don Bekijk BerichtenSinds de wagen terug is van onderhoud heb ik hetvolgende gemerkt: telkens wanneer ik de motor afzet, dan worden automatisch de deuren ontgrendeld (als de deuren niet vergrendeld zijn hoort je gewoon de klik dat hij ze toch probeert te ontgrendelen). Dus ik vermoed dat er een software update gebeurd is.
Iemand dit ook al gemerkt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chriske Bekijk Berichtenindentiek verhaal in mijn garage. Meerdere klanten met hetzelfde probleem. Ik heb het ontdekt op 15 oktober, en ben direkt langs geweest in de garage. In die zelfde week nog gecontacteerd geweest dat ik niet het enige geval was. Een drietal weken terug, ben ik opnieuw gecontacteerd door de garage met de mededeling dat ik mag binnen komen. Ze gaan de zetel eruit nemen, en een onderdeel vervangen (is reeds geleverd in de garage). Ik vermoed dat ze het volledige verwarmingselement gaan vervangen. Op 21 december ga ik binnen om dit te laten uitvoeren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rastar Bekijk BerichtenDe mijne is nu net binnen om dit probleem op te lossen. Zal laten weten of dit ook gelukt is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rastar Bekijk BerichtenHeb jij volledig elektrische zetels, waarbij je dan ook de memory optie hebt? Ik vraag mij af of dit ook op de gewone versie is (wel lederen zetels, maar niet volledig elektrisch).
De deuren sluiten niet vanzelf, maar ze gaan blijkbaar wel vanzelf open bij het stilleggen van de motor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Predator Bekijk BerichtenHallo Opelaars ;-)
Ik zit in het offertetraject voor een Insignia (lease). Het gaat om een Sports Tourer 1.6T in Cosmo uitvoering. Verder wil ik de CD500 Navi en het Infinity Sound Syteem als optie nemen.
Ik heb meteen een paar vragen voor de kenners hier:
- Hoelang is de levertijd momenteel ongeveer (in NL)?
- Ik las dat er twee typen antennes zijn. Iemand enig idee wat voor antenne er op bovengenoemde ST zal zitten? Zo'n vin of een gewone antenne?
- Ik heb een Ipod Classic van 160GB met ongeveer 12.000 tracks en enkele tientallen playlists. Gaat de Opel al die tracks en playlists herkennen als ik hem via de USB kabel aansluit?
Thanks!
1. Bij de grens moet je cd wisselen. Je kan maar 1 land op de harde schijf kwijt. Dus als je naar Italie gaat via duitsland, zwitserland moet je bij de grens 2 keer je navigatie systeem (schijf wisselen). En inlezen op de harde schijf. Dit duurt ongeveer 20 minuten is afhankelijk van de grote van het land.
2. Geluidskwaliteit is uitermate slecht. Ik heb ivm schade een huurauto meegekregen met een cd300 systeem dus zonder navigatie en deze was qua geluidskwaliteit 10 maal beter als de cd500. Ik heb nu een aangetekende klachten brief naar Opel gestuurd met de vraag hoe ze dit gaan oplossen. Als ik radio luister/Usb of cd dan moet ik hem op 63 zetten wil ik geluid hebben.
En zo kan ik nog uren door ratelen over de cd500.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lievenvw Bekijk Berichtenmaar een half uitsluitsel. In BE was de auto geleverd op 2 maand tijd. Ipod Classic 80GB met een 300tal albums en 10 tal playlists wordt vlot herkend. je kan gewoon browsen by album, artists, genres, playlists etc. Duurt ong 30 seconden om de ipod in te lezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Patjenator Bekijk BerichtenHet herkennen is geen probleem maar als tip NEEM GEEN CD500 SYSTEEM die heb ik ook en ik ben nu zo ver dat na 4maanden of de cd500 eruit of de auto gaat retour naar de lease. t. Wat een *$&% systeem is dit. Zal een aantal min puntjes noemen:
1. Bij de grens moet je cd wisselen. Je kan maar 1 land op de harde schijf kwijt. Dus als je naar Italie gaat via duitsland, zwitserland moet je bij de grens 2 keer je navigatie systeem (schijf wisselen). En inlezen op de harde schijf. Dit duurt ongeveer 20 minuten is afhankelijk van de grote van het land.
2. Geluidskwaliteit is uitermate slecht. Ik heb ivm schade een huurauto meegekregen met een cd300 systeem dus zonder navigatie en deze was qua geluidskwaliteit 10 maal beter als de cd500. Ik heb nu een aangetekende klachten brief naar Opel gestuurd met de vraag hoe ze dit gaan oplossen. Als ik radio luister/Usb of cd dan moet ik hem op 63 zetten wil ik geluid hebben.
En zo kan ik nog uren door ratelen over de cd500.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Predator Bekijk BerichtenBen bang dat de DVD-navi niet in het budget past. Ik vind navi zelf ook niet zo belangrijk; wil met name de navi omdat die nodig is om het infinity sound system te kunnen nemen. Dat vind ik veel belangrijker. Ik neem aan dat het geluid dan wel in orde is (en dat het dus niet aan de cd500 unit ligt dat jouw geluid niet goed is, maar eerder aan de speakers en/of het ontbreken van een extra versterker ).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door insigmaniac Bekijk BerichtenMijne moet nu zaterdag binnen voor zelfde probleem.
Is wel alleen verwarming die uitvalt van bestuurderszetel.
Wagen moet OPNIEUW binnen op 29 december voor ganse dag, om verder probleem te onderzoeken ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Patjenator Bekijk BerichtenDan inderdaad neem de infinity zal veel beter zijn. Dan zul je er geen last van hebben, denk ik.
Nog 1 vraag over: Wat is op dit moment ongeveer de levertijd voor NL?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jurgen_ Bekijk Berichtengisteren de insignia gaan halen.
Kan alleen maar bevestigen; geweldige bak
sportzetels zitten echt super. Goede zijdelingse steun!
alleen moet ik het instructieboekje er nog eens bijnemen want al die instellingen enzo.. pfffff
vele veilige kilometers toegewenst en succes met het doorworstelen van het instructieboekje ....2010 BMW 118d Edition Lifestyle 143pk
2010 BMW 520dA Touring Edition Sport 177pk (verkocht)
2012 BMW 320dA F30 ModernLine 184pk (verkocht)
2014 BMW 520XdA LCi F11 M-pack 184pk
http://www.fabrieksbanden.nl
http://www.originelevelgen.be
Comment
-
Eigenlijk heb ik weinig aan te merken op m'n black beauty op een puntje na: de laatste week duurt het ontzettend lang voordat de "lichtsensor" doorheeft dat het dag is, centraal scherm gaat van donker naar licht ......na lange tijd zie ik m'n navigatie weer (gaan de koplampen dus uit). Waarom?
Comment
-
Infinity Sound System
Iemand van de Insignia-owners hier die het Infinity Sound System heeft op zijn wagen?
Wat zijn jullie ervaringen daar mee?
Zijn aan het uitkijken voor een nieuwe Astra en wil die optie ook aanvinken,
maar vraag me af of het wel de moeite is...
GrtzOpel Astra J Sport - 1.4 Turbo
Comment
-
Ik heb nog volgende vraagjes: speelt het een rol welk soort ipod je koopt of zijn ze allemaal compatibel? Kan je bij al de ipods de verschillende mappen weergeven op het scherm?
EN volgend vraagje: als ik de wagen sluit dan hoor ik nog een hele tijd een lichte piep vooraan de wagen. Ik geloof dat dat hier al eens aan bod geweest is maar ik vind het niet dadelijk terug. Wat was dit 'gepiep'?
Bedankt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jurgen_ Bekijk BerichtenIk heb nog volgende vraagjes: speelt het een rol welk soort ipod je koopt of zijn ze allemaal compatibel? Kan je bij al de ipods de verschillende mappen weergeven op het scherm?
EN volgend vraagje: als ik de wagen sluit dan hoor ik nog een hele tijd een lichte piep vooraan de wagen. Ik geloof dat dat hier al eens aan bod geweest is maar ik vind het niet dadelijk terug. Wat was dit 'gepiep'?
Bedankt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jurgen_ Bekijk BerichtenBedankt patjenator.
Iemand een antwoord ivm de ipod? of mag je elk merk i-pod, mp3 speler,... enzo gebruiken?
Comment
-
Ecoflex
Zou graag een Sports Tourer aanschaffen met Ecoflex motor diesel 160 PK maar had graag nog wat bevindingen meegekregen.
Zijn er nadelen aan die Ecoflex motoren ?
Zijn er personen die hier reeds ervaring mee hebben ?
Moet de auto met een ecoflex motor vlugger op onderhoud naar de garage ?
Hoe zit het met het verbruik hiervan en met de prestaties ?
Dank bij voorbaat.
Comment
Comment