Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part II)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Teo61 Bekijk Berichten
    Opel Insignia Sports Tourer Ecoflex 160 PK - Cosmo
    Moet één optie laten vallen van deze drie :
    - AFL
    - Flex Ride
    - Opel Eye

Welke zou ik best laten vallen ? (Ik denk Opel Eye) of welke zou ik zeker moeten nemen ?

Die rode gloed op het dashboard kan je die alleen krijgen met Flex Ride ?

Bedankt voor jullie reacties. Lijkt mij duidelijk Opel Eye laten vallen.
    Nogmaals bedankt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chriske Bekijk Berichten
      Mijn auto is vandaag binnen geweest voor het probleem met de zetelverwarming (bestuurderszetel). Na de middag kreeg ik telefoon dat de herstelling al uitgevoerd was.

Ze hebben de zetelmatten (onderdeel die zorgt voor de verwarming) van het zitgedeelte en de rugleuning vervangen. Heb de zetel al enkele malen getest en de verwarming springt niet meer uit na 1 à 2 minuten.

Heb ook eens gevraagd naar de nummer van herstelling, zoals hier al eens was gevraagd, maar die kon ze me jammer genoeg niet geven.

Belangrijkste is dat het probleem verholpen is.
      Vandaag ook binnen geweest voor de softwareupdate en zetelverwarming.
      Bij mij nog niet verholpen want moesten de zetelmatten bestellen en deze staan momenteel in backorder.
      Hopelijk ergens in januari terug binnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door split-second Bekijk Berichten
        Vandaag ook binnen geweest voor de softwareupdate en zetelverwarming.
        Bij mij nog niet verholpen want moesten de zetelmatten bestellen en deze staan momenteel in backorder.
        Hopelijk ergens in januari terug binnen.
        Heb ook enkele weken moeten wachten op de zetelmatten, door een backorder. Maar nu is het eindelijk opgelost.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chriske Bekijk Berichten
          Heb ook enkele weken moeten wachten op de zetelmatten, door een backorder. Maar nu is het eindelijk opgelost.
          Hoe word dit verholpen ?, moet de zetel er volledig uitgehaald worden en gedemonteerd ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chucky Bekijk Berichten
            Hoe word dit verholpen ?, moet de zetel er volledig uitgehaald worden en gedemonteerd ?
            De zetel is er uitgehaald geweest. Verder ken ik geen details, maar het was blijkbaar toch vrij snel uitgevoerd. Deze morgen begonnen, en deze middag al klaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Predator Bekijk Berichten
              Nogmaals dank!

Nog 1 vraag over: Wat is op dit moment ongeveer de levertijd voor NL?
              Mijne (ST 130pk ecoflex, met wat opties, NL) is derde week van oktober 2009 besteld en wordt 23 januari a.s. uitgeleverd. Zit wel een leasemaatschappij tussen die de laatste 2 maanden van het jaar geen leaseauto's inkopen. Begint nu wel erg lang te duren . . .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vern Bekijk Berichten
                Mijne (ST 130pk ecoflex, met wat opties, NL) is derde week van oktober 2009 besteld en wordt 23 januari a.s. uitgeleverd. Zit wel een leasemaatschappij tussen die de laatste 2 maanden van het jaar geen leaseauto's inkopen. Begint nu wel erg lang te duren . . .
                Inkopen doen ze nog wel aan het einde van het jaar: leveren niet.
                Kans is groot dat de bestelling één à twee weken is vertraagd door de tussenkomst. (was bij mij het geval)
                De levertijd is toch alleszins acceptabel lijkt me.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geldrop e.o. Bekijk Berichten
                  Ik heb deze velgen met Dunlop-winterbanden erop. Bij normaal weer zijn deze banden net als de originele banden op deze velg geen toppers op gripgebied. Maar zoals vandaag in de sneeuw doen ze het erg goed.
                  Ik heb oook de dunlop 3d winterbanden er nu op en ze rijden fantastisch.

Comment

• He heeft al iemand verschil gemerkt na de softwareupdate. De mijne moet terug voor een software update op het motor management ivm het inhouden (eventueel).

Hopelijk doen ze de rest dan ook.....

Comment

• Lawaai ??

Heb een testrit kunnen doen met een ST 2.0 diesel 160 PK.
                      Zeer leuke ervaring en een prima wagen .
                      Ik vond wel dat de motor precies nogal veel lawaai maakte.
                      Wat zijn jullie ervaringen inzake lawaai.
                      Ik zou wel de Ecoflex 160 PK - Cosmo willen aanschaffen dus niet de motor die in de wagen van de testrit zat. (Bestelling ga ik waarschijnlijk doen in januari).

Dank bij voorbaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geldrop e.o. Bekijk Berichten
                        Inkopen doen ze nog wel aan het einde van het jaar: leveren niet.
                        Kans is groot dat de bestelling één à twee weken is vertraagd door de tussenkomst. (was bij mij het geval)
                        De levertijd is toch alleszins acceptabel lijkt me.
                        Ja zoiets. In ieder geval duurt het aan het eind van het jaar langer dan bijvoorbeeld in het 2e kwartaal voordat je daadwerkelijk rijdt. Mag nog wel doorrijden in mijn Zafira, maar die gaat nu al over het contract heen.

Al met al drie maanden, dat is volgens mij langer dan gemiddeld. Eerste twee maanden zijn (met het dagelijks lurken aan alle forums over Insignia) redelijk snel gegaan. Maar deze laatste maand gaat zwaar worden . . .

Comment

• Vandaag weer problemen met automatische achterklep, het enige wat hij nog doet is in het slot gaan na manueel te openen en handmatig dicht te doen.
                          Voor de rest geen bediening via afstandsbediening en ook niet in het portier, ervoor meerdere keren gehad dat deze bij het openen dadelijk terug dicht ging ( was ik al gewend !!!).
                          Kan zeker niet met de kou te maken hebben want hij slaapt altijd binnen.
                          Toffe kwalen alsook de problemen met het uitvallen van de bestuurderszetelverwarming.

Spreekwoordelijke "emmer" begint te vullen !!

Comment

• zetelverwarming

Heb van m'n garage te horen gekregen dat de oplossing met de zetelmatten maar van tijdelijke duur is en door opel wordt afgeraden. Probleem zou na 4 a 5 weken terug de kop op steken.

Maar ondertussen zitten jullie wel warm en ik niet

Heb de indruk dat Opel de problemen gewoon niet de baas kan

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chucky Bekijk Berichten
                                Vandaag weer problemen met automatische achterklep, het enige wat hij nog doet is in het slot gaan na manueel te openen en handmatig dicht te doen.
                                Voor de rest geen bediening via afstandsbediening en ook niet in het portier, ervoor meerdere keren gehad dat deze bij het openen dadelijk terug dicht ging ( was ik al gewend !!!).
                                Kan zeker niet met de kou te maken hebben want hij slaapt altijd binnen.
                                Toffe kwalen alsook de problemen met het uitvallen van de bestuurderszetelverwarming.

Spreekwoordelijke "emmer" begint te vullen !!
                                Chucky,
                                Ik heb het hier al een tijdje niet meer gevolgd en weet dus niet als je met het volgende vertrouwd bent. Koppel de batterij aan 1 pool even af en daarna terug aan. Voor het terug dichtklappen van het deksel: dit was bij mij verdwenen na het instellen van de max hoogte en 3/4 knop, doe voor bijde gevallen het volgende: open de klep met je sleutel en druk terug op de sleutel als je de gewenste hoogte hebt berijkt om deze te stoppen. Druk daarna voor enkele seconden op de sluitknop van je achterklep tot je een piep hoort (goed luisteren). Nu zouden beide euvels moeten verdwenen zijn. Had je het al uitgevoerd, dan kan ik je ook niet verder helpen.
                                Hierbij voor alle lezers en hun familie prettige feestdagen en de beste wensen voor 2010, vooral voor deze die wat probleemjes kennen met hun auto: veel geluk.

Comment

• [/quote]die kennen we
                                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Gisteren in Sint-Truiden op de Grote Markt een Vauxhall Insignia zien staan.
                                    Met Britse platen trouwens.
                                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dami Bekijk Berichten
                                      die kennen we
                                      Kan het zijn dat ik u gisteren aan het tankstation bij de Opelgarage in Duffel gezien heb?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                        Kan het zijn dat ik u gisteren aan het tankstation bij de Opelgarage in Duffel gezien heb?
                                        inderdaad, dat was ik ja

Comment

Working...
                                        X