Oorspronkelijk geplaatst door JohnnyGazet
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia (Part II)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenKan je het adres van dat forum geven ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenIk moet morgen in Hoogstraten zijn.
Ik ga daar eens,bij Stoffelen geloof ik,informeren.
Dat is nog één van de weinige die niet bij GMAN zit in Antwerpen.
Wij worden gewoon gegijzeld door die mannen hier in Antwerpen...
Mij zien ze daar ook niet meer terug, sinds ze al de dealers in het antwerpse opkopen, is het zeer slecht geworden, vind ik persoonlijk.
Je wordt behandeld als een nr! Vroeger was dat anders hoor!
Heb al veel goede commentaren gehoord over Barto in Hoogstraten, en Stoffelen, dat is in Brecht, St-Leenaerts.Opel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport (sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenMisschien niet maar als je er 40 of 50.000 hebt en je moet i.p.v. alleen remblokken ook uw schijven vervangen,wie gaat dat betalen ? Want elke keer als je remblokken versleten zijn je schijven ook vervangen wordt wel een kostelijke grap...Het is iets dat niet kan dat na 2000 km je ACHTERSTE,notabene,schijven al precies 100.000 km achter de rug hebben. Die moet je bij normaal gebruik zelfs in heel het "leven" van die auto nooit vervangen. Opel MOET dat oplossen en niet op mijn kosten !Last edited by WhN; 12/01/2010, 12:46.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WhN Bekijk BerichtenMaar je kan toch nieuwe remschuiven en blokken van Opel krijgen. Iedereen die dat heeft kan er nieuwe krijgen. Wel alleen als je minder dan 30000km hebt.
Eerst moet het probleem opgelost worden.
Diegene die er al wel hebben gekregen mogen dat hier melden,dan kan ik terug naar GMAN gaan met het bewijs dat ze WEL worden vervangen...
Comment
-
Vandaag met de volgende problemen naar de garage geweest:
a) Groeven en ondertussen al sterk gegolfde achterste remschijven.
b) Zetelverwarming van bestuurderszetel die uitvalt.
c) Problemen met zoekfunctie in telefoonboek op alfabet.
d) Automatische kofferklep die ongewild terug sluit en zelfs enkele keren nog alleen manueel te openen was.
e) Krakend geluid komende van onder de motorkap bij het ontkoppelen bij koude motor.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
a) bekend probleem maar hebben me aangeraden te wachten omdat er al meermaals schijven vervangen zijn maar zonder resultaat, de schijven vertonen snel dezelfde symptomen. het zou aan de blokken liggen maar de nieuwe laten nog op zich wachten.
b) ook een bekend probleem, er zouden backorders zijn waardoor de stockage van de zetelmatten in het gedrang komt. deze zijn dus besteld en worden geplaatst wanneer deze er zijn.
c en d) worden dan ook gecontroleerd, waarschijnlijk volgens hun een herprogrammatie.
e) word ook op het moment dat hij binnen is uitgezocht.
Alles word opgelost, ze maakten er niet het minste probleem van.
maar ja of het ook daadwerkelijk zo zal zijn weten we pas na x aantal weken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Evy27 Bekijk BerichtenIk ben ook nog steeds zeer tevreden van onze wagen, ik zou hem zo meteen opnieuw kopen!
Het enige probleem is dat ik sinds gisteren voor de tweede maal (op 17000 km) weer de boodschap 'Roetfilter vol' op de display heb staan.
De eerste keer hebben ze dit in de garage moeten oplossen, ik kreeg hem niet proper gereden. Zal al maar een nieuwe afspraak maken, dit is best wel vervelend...
Voor de rest wel tevreden en vogende week wordt ruis in boxen van infinity opgelost.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenWerkt van geen kanten.
Is niet sneller warmer als anders.
Had het in mijn vectra GTS en heb geen enkele keer gevoeld dat het werkte.
Weggegooid geld.Zoals véél van de opties trouwens.Heb Opel eye en dat werkt ook van geen kanten.Parkeersensoren ook al niet.Allemaal weggegooid geld.Als jij een wasmachine koopt die niet proper wast en je reclameert daarvoor dan wordt ze hersteld of vervangen.
Bij Opel doen ze of hun neus bloedt en sturen ze je met een kluitje in het riet.
35.000 euro en ze laten U gewoon in de kou staan ! Na 2000 km,amper drie weken oud heb ik reeds gemeld dat de schijfremmen achteraan vol met groeven stonden.Spijtig mijnheer maar U heeft maar tot 1500 km garantie op versnellingsbak en remmen ! Schandalige praktijken om hun slecht product niet te moeten repareren.En ook dus waardeloze opties zoals Quickheat.
Da werkt van geen kanten en toch vragen ze daar meer dan 10.000 oude franken voor !
Sorry voor mijn ex-collega's op den opel,maar me zulke praktijken en service zal het daar rap failliet zijn.Moest ik geen personeelskorting krijgen dan koop ik nooit nog een Opel.
Alhoewel ik vind dat het een zalige auto is om mee te rijden !
Vind deze nergens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ironmangeorges Bekijk BerichtenIk heb eveneens de optie Quickheat maar staat daar normaal een aparte knop voor ?
Vind deze nergens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ironmangeorges Bekijk BerichtenRaar ik heb dit nog niet gehad "roetfilter kuisen" nu 15.000km en ook piepende remmen.
Voor de rest wel tevreden en vogende week wordt ruis in boxen van infinity opgelost.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Omdat mijn auto weg is voor reparatie van schade kan ik vanavond gebruik maken van een gloednieuwe 110pk insignia met pas 750km op de teller.
Ik ben erg benieuwd hoe een 110pk diesel bevalt ten opzicht van de 180pk benzine.
Over de 1.6t ben ik niet zo tevreden (understatement) dus ik ben erg benieuwd of ik na morgen wil ruilen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geldrop e.o. Bekijk BerichtenOmdat mijn auto weg is voor reparatie van schade kan ik vanavond gebruik maken van een gloednieuwe 110pk insignia met pas 750km op de teller.
Ik ben erg benieuwd hoe een 110pk diesel bevalt ten opzicht van de 180pk benzine.
Over de 1.6t ben ik niet zo tevreden (understatement) dus ik ben erg benieuwd of ik na morgen wil ruilen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geldrop e.o. Bekijk BerichtenOmdat mijn auto weg is voor reparatie van schade kan ik vanavond gebruik maken van een gloednieuwe 110pk insignia met pas 750km op de teller.
Over de 1.6t ben ik niet zo tevreden (understatement) dus ik ben erg benieuwd of ik na morgen wil ruilen.Oorspronkelijk geplaatst door Geff Bekijk BerichtenDie heeft in ieder geval meer koppel, maar je zal wat sneller moeten schakelen. En niet te vergeten het verbruik
Tomtom - opel navigatie: 1-0
De stem van de Tomtom is veel fijner en het gebruiksgemak met touchscreen is hoger.
Radio van DVD 800 - CDC 400: 1-0
De radio van de navigatie begint wel op een fatsoenlijk laag volume. Mijn radio (cdc400) begint op stand 1 al ongeveer op 60db te spelen. Als je net wakker bent is dat geen pretje..
Tenslotte heb ik normaal sportstoelen en in de leenauto gewone stoelen met leer. Voor mijn lange postuur zitten de sportstoelen beduidend beter. Ik kreeg gisteren last van mijn rug en dat heb ik normaal niet zo snel.
Als ze eens alle software goed krijgen in mijn auto is ie nog niet zo verkeerd heb ik gemerkt!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kijkesaan Bekijk Berichtenkent iemand een goede opelgarage in Gent? Er zijn een paar dealers hier, en ik heb geen zin om ze allemaal af te schuimen...
Garage Wim? Daar staat de eigenaar achter de balie en niet zoals bij velen één van de vele werknemers.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenGarage Wim? Daar staat de eigenaar achter de balie en niet zoals bij velen één van de vele werknemers.
Comment
-
Sportstourer 130pk ecoflex
Ik heb gisteren mijn Sportstourer cdti 130pk ecoflex opgehaald. In Nederland bekend als de uitvoering 'edition' met de volgende opties- business pakket
- DVD800
- mistlampen voor
- donkere ramen achter
- zij-airbags met gordel-signalering achter
- park expert
- lm-velgen 17inch 7-spaaks
- flex organizer pakket
- RVS beschermstrip laaddorpel
Was allemaal passen en meten in het leasebudget. Ik had graag nog AFL gehad, maar dat was met 1500 euro niet meer haalbaar.
Heb de auto bij onze bedrijfs-huisdealer in Groningen moeten ophalen, meteen dus al 250km gereden . . . . Ik kan nog geen echte indrukken geven over het rijgedrag. Ik zit dan nog teveel in de vergelijking met mijn vorige auto (Zafira) en wil eerst nog veel meer kilometers maken. Maar ongeveer 2000 toeren bij 150km/u is wel heel erg aangenaam
Bovendien had ik het onder het rijden veel te druk met het uitproberen van alle knoppen. Over de DVD800 heb ik nog praktische vragen:- is deze onafhankelijk te maken van het contact ? ik vind het nl. prettig om de radio aan te laten als ik de motor uitzet
- hoe stel je het maximum volume in bij het aanzetten van de radio ? kan dat nergens in de handleiding vinden
Ik heb nog pogingen gedaan om mijn iPhone 3G als iPod aan te sluiten. Van de 10 pogingen is dat 1 keer gelukt, heeft misschien te maken met de jailbreak. Ik koop wel een 2e handse iPod nano (3e generatie werkt toch probleemloos ??).
>>> edit: iPhone werkt prima (natuurlijk wel eerst iPod aanzetten . . .)
[ATTACH]69699[/ATTACH]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vern Bekijk BerichtenIk heb gisteren mijn Sportstourer cdti 130pk ecoflex opgehaald. In Nederland bekend als de uitvoering 'edition' met de volgende opties- business pakket
- DVD800
- mistlampen voor
- donkere ramen achter
- zij-airbags met gordel-signalering achter
- park expert
- lm-velgen 17inch 7-spaaks
- flex organizer pakket
- RVS beschermstrip laaddorpel
Was allemaal passen en meten in het leasebudget. Ik had graag nog AFL gehad, maar dat was met 1500 euro niet meer haalbaar.
Heb de auto bij onze bedrijfs-huisdealer in Groningen moeten ophalen, meteen dus al 250km gereden . . . . Ik kan nog geen echte indrukken geven over het rijgedrag. Ik zit dan nog teveel in de vergelijking met mijn vorige auto (Zafira) en wil eerst nog veel meer kilometers maken. Maar ongeveer 2000 toeren bij 150km/u is wel heel erg aangenaam
Bovendien had ik het onder het rijden veel te druk met het uitproberen van alle knoppen. Over de DVD800 heb ik nog praktische vragen:- is deze onafhankelijk te maken van het contact ? ik vind het nl. prettig om de radio aan te laten als ik de motor uitzet
- hoe stel je het maximum volume in bij het aanzetten van de radio ? kan dat nergens in de handleiding vinden
Ik heb nog pogingen gedaan om mijn iPhone 3G als iPod aan te sluiten. Van de 10 pogingen is dat 1 keer gelukt, heeft misschien te maken met de jailbreak. Ik koop wel een 2e handse iPod nano (3e generatie werkt toch probleemloos ??).
[ATTACH]69699[/ATTACH]2010 BMW 118d Edition Lifestyle 143pk
2010 BMW 520dA Touring Edition Sport 177pk (verkocht)
2012 BMW 320dA F30 ModernLine 184pk (verkocht)
2014 BMW 520XdA LCi F11 M-pack 184pk
http://www.fabrieksbanden.nl
http://www.originelevelgen.be
Comment
-
Ik heb helaas nog niet de tijd gevonden om te gaan testrijden met de Insignia - het was dit weekend ook erg druk in de garage dus het kwam allemaal niet goed uit. Vandaag moest ik wel mijn offerte indienen...
Nu zeggen bepaalde collega's hier dat ze al in een insignia gezeten hebben, en dat de motor enorm ruw en lawaaierig is.
Ik rij nu met een Touran (oude 2.0 TDI van VW), en ik vind dat die veel lawaai maakt. Mijn collega's zeggen nu dat die Insignia in mijn config (2.0 diesel, 130pk ECOFLEX) nóg meer lawaai maakt
Kan iemand dit bevestigen? Dat zou echt wel niet mogen eigenlijk...
Comment
Comment