Oorspronkelijk geplaatst door corsawim
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia (Part II)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door insigmaniac Bekijk BerichtenHeb stick van Kingston (8GB) en heb ook probleem dat hij telkens bij eerste song start.
Melding onbekend apparaat krijg ik soms ook, en dan moet ik ook contact even afleggen of stick even in- en uit pluggen.
Alles door elkaar smijten doet hij bij mij niet.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arachna Bekijk Berichteninfinity system is zeker een aanrader. Heb testrit gemaakt met een sedan met normale boxen en vond het geluid ondermaats. Ik zet regelmatig het geluid een heel tandje luider. Ben dus blij dat ik voor het infitnity systeem ben gegaan en deze is meer dan voldoende in de ST. Verwacht wel geen geluidsniveau als een B&O of Bose in Audi. Maar kan er zeker mee door.
bij velen is het een kopie van een kopie van een kopie....
onder de mp3 file op het internet zitten grote kwalitatieve verschillen..
vertrek van een goede basis en je zal een mooie weergave hebben..
vertrek je van een slechte basis zal ook een goede ( dure ) instalatie daar weinig soelaas brengen en gewoon een slechte weergave versterken....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichten
Ik ben zonet terug van GMAN Mortsel van een proefrit (enkele uren) met een insignia CDTI 130pk en moet zeggen dat dit zeker niet tegenviel.
Momenteel leasen we nog een vectra break CDTI 150pk. De 130pk versie vind ik onderin zelfs soepeler dan de vectra. Vanaf 1500tr/min schiet hij uit de startblokken maar zelfs vanaf 1000 tr/min trekt hij zonder bokken netjes op De wagen die we ter beschikking kregen had nog geen 15000 km op de teller.. Is er geen verschil dan? Jawel. Op de autosnelweg in zesde versnelling van 80 naar 120 is hij wat trager. Vanaf 120km voel ik echter nog weinig verschil. De zesde is ook merkbaar langer gekozen dan bij de vectra; 1800tr/min bij 120 bij de insignia tov 2100 tr/min bij de vectra.
groetjes, Wim
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vern Bekijk BerichtenIk heb de 130pk ecoflex. Het is wat je wil. Ik heb altijd een redelijk vlotte rijstijl gehad en vind de 130pk tot de 1500tr/min enigszins mak. Daarna pakt ie'm goed op en heeft ie voor mij genoeg power. Moet er wel bijzeggen dat ik pas 2000km gereden heb, misschien moet de motor nog loskomen ? Bij vlot doortrekken rijdt je ongemerkt harder dan je denkt en laat je genoeg auto's achter je. En bij 150km/u rijdt ie heerlijk, denk iets van 2200 tr/min. Zou niet weten of 160pk veel beter rijdt, maar het lijkt me een vrij grote investering.
Zijn de eerste en tweede verhouding nu erg klein gekozen bij de ecoflex? Welk toerental geeft de schakelindicator ongeveer aan om op te schakelen?
bedankt.
Groetjes, Wim
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arachna Bekijk Berichteninfinity system is zeker een aanrader..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Papillon Bekijk BerichtenIs het eigenlijk goedkoper om een wagen langer te leasen dan bv 2 jaar?
Of blijft die maandelijkse betaling gelijk?
Reken het verschil eens uit op bijvoorbeeld: www.leaseplandirect.nl of www.directlease.nl.
Maar waarom zou je een auto maar twee jaar leasen; tenzij je aantal kilometers bepalend is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door louisrr Bekijk BerichtenHelemaal mee eens, must voor elke muziekliefhebber. Nadeel is dat als je achterin zit je nogal wat bas te verduren krijgt omdat de subwoofers in de hoedenplank zitten.
Ik zal het je hopelijk rond mei dit jaar kunnen medelen of dit een nadeel is
groetjes, Wim
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door louisrr Bekijk BerichtenNadeel is dat als je achterin zit je nogal wat bas te verduren krijgt omdat de subwoofers in de hoedenplank zitten.
Comment
-
Leuk en nuttig forum, ik heb al aardig wat rondgesnuffeld en opgestoken moet ik zeggen...
Deze week gaat mijn lease bestelling de deur uit:
Rekening houdend met het lease bedrag is het geworden:
Insignia ST Edition 130 pk Ecoflex
- Carbon Flash
- Business ambition pakket
- Mistlampen voor
- Donker getint glas op achterste zijramen en achterruit
- Trailerpakket voor de sleurhut
- 17 inch LM 7jx17
- DVD 800 upgrade
Qua audio heb ik nog wat over :
Rockford Fosgate p400-4 versterker + PEQ en rockford P1L112 subwoofer.
Dit in combinatie met een goeie set CDT speakers klinkt dat heel lekker kan ik je zeggen ..
Dit laat ik inbouwen hier in Geldrop zodra ik 'm heb.( Ben zelf niet zo inbouw technisch )
Kan niet wachten .....maar ik vrees dat ik nog geduld moet hebben ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Karucke Bekijk BerichtenLeds vandaag toegekomen met de post, ik zal straks enkele foto's nemen na plaatsing en er voor natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichtenproficiat; amai die audio installatie is een mond vol zeg
Dank je wel...
a ja.....klinkt technisch he ....en het klinkt goed , zat in mijn vorige opel ( Astra 2008 ) , kvond het zonde om te laten zitten .
Het is niet het zware werk maar klinkt super...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wilco1968 Bekijk BerichtenVandaag de auto opgehaald,een 130 ecoflex.Rijd prima maar ik irriteer me erg aan het geluid dat komt zodra je je gordel niet gelijk om doet .Weet iemand hoe je dat kan uitzetten ?
Alvast bedankt.
Comment
Comment