Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part II)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bedankt Jongens,

Ik heb nu een zilver Astra Break.
    Dus ik wou eens iets anders.
    De metro kleur heb ik bijGMAN in Mortsel al gezien, maar zou hem toch ook eens in het rood willen zien..

@ Wim: Je mag de mijne altijd komen poetsen...

Koen
    Groeten, Koen

Kadett D 1.3SR Rood (1989)
    Kadett E 1.6 GT Rood (1990)
    Astra F 1.6i Break Blauw (2002)
    Astra G 1.8i Break Automatic NJoy Zilver LPG (2003)
    Insignia 2.0 CDTI 130pk Automatic Pommegranate Red (2010)

www.adoewa.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door koro Bekijk Berichten
      Bedankt Jongens,

De metro kleur heb ik bijGMAN in Mortsel al gezien, maar zou hem toch ook eens in het rood willen zien..

Koen
      De foto's van Dami komen aardig in de buurt.

edit: hij heeft onder zijn profiel een aantal foto's opgenomen die je kunt bekijken.

Comment

Bedankt Jongens,

Koen
        Wel Koen, er is zo een gezegde " wat je zelf doet, doe je beter" . Met enkele praktische tips en wat kwalitatieve produkten kom je al een heel eind

1e tip : Ga eens kijken op het forum van www.carclean.nl of volg eens een gratis dagcursus (detaildag) bij www.meguiars.be in Sint Katelijne Waver. Ik wed dat je daar een hoop zal opsteken.

groetjes, Wim

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geldrop e.o. Bekijk Berichten
          De foto's van Dami komen aardig in de buurt.

edit: hij heeft onder zijn profiel een aantal foto's opgenomen die je kunt bekijken.
          hoi

is wel met OPC-Line kit erond

groetjes..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dami Bekijk Berichten
            hoi

groetjes..
            Staat 'm goed!

Heb even wat foto's van mijn auto gezet bij mijn profiel zonder OPC-line, zonder LM (17" wieldop) maar wel een ST met dubbele pijp en sportstoelen.
            Geeft een aardige indruk van het interieur.
            Radio is een CDC400. Geluid hiervan is niet echt best overigens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geldrop e.o. Bekijk Berichten
              Staat 'm goed!

Heb even wat foto's van mijn auto gezet bij mijn profiel zonder OPC-line, zonder LM (17" wieldop) maar wel een ST met dubbele pijp en sportstoelen.
              Geeft een aardige indruk van het interieur.
              Radio is een CDC400. Geluid hiervan is niet echt best overigens.
              Is een erg mooie kleur; dit geldt ook voor die van Dami...mooie maar kwetsbare velgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dami Bekijk Berichten
                hoi

groetjes..
                Dami,

Inderdaad, geweldige auto...
                Groeten, Koen

www.adoewa.be

Comment

• Heeft er iemand ervaring met het Beige Siena leder i.v.m. het afgaan van bvb blauwe jeansbroeken bij het zweten?

Koen
                  Groeten, Koen

www.adoewa.be

Comment

Heeft er iemand ervaring met het Beige Siena leder i.v.m. het afgaan van bvb blauwe jeansbroeken bij het zweten?

Koen
                    Voor ik de mijne ging bestellen stond er bij garage Hens in lier één met beige leder.
                    Zag toen al dat het beige al een licht blauwe kleur kreeg van mensen die gewoon in de auto zaten met jeansbroek.
                    Geef mij toch maar het zwart leder, het beige is ook mooi maar veel kwetsbaarder.

Comment

Heeft er iemand ervaring met het Beige Siena leder i.v.m. het afgaan van bvb blauwe jeansbroeken bij het zweten?

Koen
                      Jeansbroeken geven altijd af op licht leder. Het is een kwestie van dat geregeld te reinigen met een geschikt produkt en daarna ( nog veel belangrijker) het leder te voeden met een produkt dat daar speciaal voor gemaakt is. Het geeft het leder terug zijn soepelheid door tot in de poriën te dringen. Het legt dan tevens een vuilafstotende laag met mooie satijnglans die het vervuilen sterk afremt.
                      In onze huidige vectra hebben we ook beige leder ( iets donkerder dan dat siena van de insignia) en dat is na 5 jaar nog steeds als nieuw. Toch hebben we voor de insignia zwart leder besteld omdat dat toch gemakkelijker netjes te houden is; zeker als je kinderen hebt

Comment

Koen
                        Ik heb het Siena beige leder, en ik vind het verkleuren door een jeansbroek al bij al meevallen. Ze zijn heel makkelijk in onderhoud, met een zeemvel en wat warm water. Geen producten zoals Ajax, Mr Propre. Te agressief voor het leder.
                        Last edited by ; 24/02/2010, 23:28.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chriske Bekijk Berichten
                          Ik heb het Siena beige leder, en ik vind het verkleuren dooe een jeansbroek al bij al meevallen. Ze zijn heel makkelijk in onderhoud, met een zeemvel en wat warm water. Geen producten zoals Ajax, Mr Propre. Te agressief voor het leder.
                          Inderdaad, produkten zoals Ajax en Mr. Propre zijn veel te agressief voor leder. Het zijn zware ontvetters die het leder uitdrogen zodat het na verloop van tijd zelfs kan barsten. Zeemvel en wat warm water kan nooit kwaad.

Comment

• Gisteren de auto binnengedaan voor het verhelpen van de alombekende "kwaaltjes". zetelmatten van de bestuurderszetel zijn vervangen, nieuwe schijven en remblokken vanachter, vernieuwde software en nu blijft hij daar nog wat logeren tot de bestelde sensor voor de elektrische kofferklep binnen is en deze kan worden vervangen.

Oorspronkelijk geplaatst door koro Bekijk Berichten
                            Heeft er iemand ervaring met het Beige Siena leder i.v.m. het afgaan van bvb blauwe jeansbroeken bij het zweten?Koen
                            Jeans geeft inderdaad af op het beige en daar hoef je niet voor te zweten maar vind dit goed te onderhouden, althans met het juiste produkt.
                            Zo heb ik een proffesioneel produkt voor leder, een klein scheutje hiervan in wat lauw water en het vliegt eraf.
                            Je moet natuurlijk bij de aankoop van beige seina wel de intentie hebben het regelmatig te reinigen, zie je dit niet zitten kies dan voor iets donkers .
                            Last edited by ; 25/02/2010, 00:15.

Comment

Ik heb het Siena beige leder, en ik vind het verkleuren door een jeansbroek al bij al meevallen. Ze zijn heel makkelijk in onderhoud, met een zeemvel en wat warm water. Geen producten zoals Ajax, Mr Propre. Te agressief voor het leder.
                              Gewoon een washandje met lauw water en een blok Sunlightzeep.
                              Is een neutrale zeep die je even over dat washandje wrijft,in ronddraaiende bewegingen over de zetels gaan en ze zijn weer als nieuw. Vééél goedkoper dan al die speciale producten en véééél effectiever !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                                Gewoon een washandje met lauw water en een blok Sunlightzeep.
                                Is een neutrale zeep die je even over dat washandje wrijft,in ronddraaiende bewegingen over de zetels gaan en ze zijn weer als nieuw. Vééél goedkoper dan al die speciale producten en véééél effectiever !
                                Bedankt voor de (goedkope) tip.

Comment

Bedankt voor de (goedkope) tip.

Mij heeft het niets gekost, het was één van de afgedwongen vereisten bij de levering .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chucky Bekijk Berichten
                                    Mij heeft het niets gekost, het was één van de afgedwongen vereisten bij de levering .
                                    Heb je écht een stuk Sunlightzeep afgedwongen bij de verkoop ?

Comment

• vermoedelijke leveringsdatum

Vandaag een mailtje gehad van de garage dat onze lease-insignia die vorige week werd besteld (wk7)
                                      vermoedelijk zal worden geleverd in wk 19 (half mei) :14 weken dus
                                      Dit bericht is in strijd met dat van Athlon; die beweren wk 21 : 16 weken

We zullen zien....

Comment

Koen
                                        Gebruik Meguiar's "Gold Class Leather Cleaner and Conditioner" en ben daar heel tevreden over.
                                        Heb dit ook nog in m'n vectra GTS op de sportstoelen gebruikt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door insigmaniac Bekijk Berichten
                                          Gebruik Meguiar's "Gold Class Leather Cleaner and Conditioner" en ben daar heel tevreden over.
                                          Heb dit ook nog in m'n vectra GTS op de sportstoelen gebruikt...
                                          yep, is inderdaad goei spul (en ruikt nog lekker ook...)

Comment

Working...
                                          X