Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part II)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichten
    Vandaag een mailtje gehad van de garage dat onze lease-insignia die vorige week werd besteld (wk7)
    vermoedelijk zal worden geleverd in wk 19 (half mei) :14 weken dus
    Dit bericht is in strijd met dat van Athlon; die beweren wk 21 : 16 weken

We zullen zien....

Ik heb mijn Insignia ST 25 januari besteld en zou medio april afgeleverd worden, maandag
    telefoontje gehad van de dealer dat ik hem 26 februari kan ophalen.

Is dus 4 weken levertijd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dennis99 Bekijk Berichten
      Ik heb mijn Insignia ST 25 januari besteld en zou medio april afgeleverd worden, maandag

Is dus 4 weken levertijd

ik heb mijne ST besteld op 30/01 , maar heb nog altijd niets gehoord.
      eind maart, begin april zeiden ze...

Comment

Is dus 4 weken levertijd
        Je zou blij moeten zijn!

Comment

• dat duurt gwoonlijk 2 weken eer ze de papieren in orde hebben bij athlon , nummerplaat aanvragen , verzekering enz enz

Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichten
          Vandaag een mailtje gehad van de garage dat onze lease-insignia die vorige week werd besteld (wk7)
          vermoedelijk zal worden geleverd in wk 19 (half mei) :14 weken dus
          Dit bericht is in strijd met dat van Athlon; die beweren wk 21 : 16 weken

We zullen zien....

Comment

• Toch even mijn ervaringen posten met mijne sports tourer Sport 130pk versie

Van 8/2009 tot 12/2009 nooit problemen gehad, altijd supertevreden buiten het feit dat ie toch wel iets meer verbruikt als aangegeven maar soit das bij elke wagen denk ik dan maar...
            Zo rond de jaarwisseling zijn de problemen begonnen met het uitvallen van parkeersensoren en geluid van de pinkers.

Begin februari heb ik een vrije dag en besluit ik hem toch maar eens te laten nakijken.
            Ik vraag ook of ze de automatische grootlichten uit kunnen uitschakelen. "Geen probleem" zegge ze in de garage." We brengen dat in orde." Bij het afhalen kreeg ik te horen dat ze een softwareupdate hebben gedaan en dat ze de automatische grootlichten hebben uitgeschakeld. Ikke supercontent natuurlijk... TOT ik er terug mee begon te rijden...

De stand van zaken na 2 weken rijden (nu dus):
            - geluid parkeersensoren en pinkers: NIET OPGELOST
            - automatische grootlichten: NOG STEEDS AAN
            - cruise control: WERKT NIET MEER sinds herstelling
            - remlichten: WERKEN ENKEL BIJ ZEER HARD INDUWEN PEDAAL sinds herstelling
            - loslaten handrem: ENKEL BIJ ZEER HARD INDRUKKEN REMPEDAAL sinds herstelling

Maw, niks opgelost en ik krijg er nog 3 problemen bij sinds de "herstelling"... Vooral de remlichten baren mij zorgen, ik rij als het ware rond zonder remlichten want deze werken enkel als ik bruusk moet remmen (gisteren ontdekt na een ritje waar mij broer achter mij reed). Maandag ga kan ik langs voor de remlichten, voor de rest heb ik een latere afspraak.

Tof he... Als er mensen zijn die ook één of meerdere problemen hebben (hadden) en waarbij dit opgelost is laat aub iets weten.

Binnenkort dus een 2de poging in de garage... Ik houd jullie op de hoogte.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J84 Bekijk Berichten
              Toch even mijn ervaringen posten met mijne sports tourer Sport 130pk versie

Van 8/2009 tot 12/2009 nooit problemen gehad, altijd supertevreden buiten het feit dat ie toch wel iets meer verbruikt als aangegeven maar soit das bij elke wagen denk ik dan maar...
              Zo rond de jaarwisseling zijn de problemen begonnen met het uitvallen van parkeersensoren en geluid van de pinkers.

Begin februari heb ik een vrije dag en besluit ik hem toch maar eens te laten nakijken.
              Ik vraag ook of ze de automatische grootlichten uit kunnen uitschakelen. "Geen probleem" zegge ze in de garage." We brengen dat in orde." Bij het afhalen kreeg ik te horen dat ze een softwareupdate hebben gedaan en dat ze de automatische grootlichten hebben uitgeschakeld. Ikke supercontent natuurlijk... TOT ik er terug mee begon te rijden...

Maw, niks opgelost en ik krijg er nog 3 problemen bij sinds de "herstelling"... Vooral de remlichten baren mij zorgen, ik rij als het ware rond zonder remlichten want deze werken enkel als ik bruusk moet remmen (gisteren ontdekt na een ritje waar mij broer achter mij reed). Maandag ga kan ik langs voor de remlichten, voor de rest heb ik een latere afspraak.

Tof he... Als er mensen zijn die ook één of meerdere problemen hebben (hadden) en waarbij dit opgelost is laat aub iets weten.

Die drie laatste zaken zijn hier al aan bod gekomen. Daar is zeker een oplossing voor.
              Alleen weet ik niet meer welke... Best even een aantal pagina's terugscrollen of wachten tot er iemand aanlogt die het wel weet

Comment

• Tijdens de softwareupdate is er een fout geslopen bij het inlezen van de stand van het rempedaal met als gevolg dat je de rem bijna tot het uiterste moet indrukken vooralleer de remlichten aangaan, dit is natuurlijk gekoppeld aan uw cruisecontrol.

Heb het zelf ook voorgehad na een update en er direct mee teruggereden, op 15minuutjes was het opgelost. (inlezen stand rempedaal)

Comment

Klopt 't wat X37 me verteld heeft? Bij Volvo wilden ze je Insigi zelfs niet overnemen, bij een eventuele aankoop van een nieuwe wagen daar?

Mvg,
                  =================
                  2016 Skoda Octavia RS

Comment

Het uitvallen van de pinkers en sensoren heb ik ook al voorgehad. Enkele keren het contact aan en uit leggen bracht geen soelaas. de volgende morgen ging alles weer behalve het signaal als je hem in achteruit legt en sindsdien werkt ook de home coming functie niet meer. Na het uitlezen van de software kwamen er geen foutmeldingen aan het licht.
                    Met andere woorden, het werkt nog steeds niet.
                    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• OPC Velgen 20inch

Hallo

Ik biedt , zoals eerder gezegd mijn velgen van mijn insignia aan , de 20inch versie OPC
                      Slechts 3800km op te teller...
                      Ik ben ook bereid om deze te ruilen tegen een kleiner exemplaar , zonder opleg...
                      Mocht er iemand intresse hebben
                      stuur me gerust een mailtje
                      thomas@debockverschooris.be

Bedankt !
                      Thomas

Comment

Is dus 4 weken levertijd

Vrijdag dus mijn Insignia ST 1.6 turbo Edition opgehaald, was benieuwd of de meeste zaken die ze in de recensies van de auto schreven kloppen.

Auto:
                        De auto rijd bijzonder relaxt moet ik zeggen, hij rijd als een 'normale' auto als je het gaspedaal niet te diep intrapt en als je wat vlotter wilt rijden gaat hij er echt wel van door (lees + 2500 toeren). Van het nerveuze gedrag van de motor heb ik niks gemerkt. Is een kwestie van met je vestand rijden denk ik maar, als je in zijn één teveel gas geeft spinnen de wielen wel snel dus dat is wel herkenbaar in de vele verhalen die ik heb gelezen. Met het business pakket is het een zeer complete auto.

DVD800:

Ipod nano 4e generatie aangesloten en werkt probleemloos, dus niet alleen 1 t/m 3 generatie werkt. Dus bij wie het niet werkt gewoon de software laten updaten door de dealer. geluid is ok en is sterk afhankelijk van de kwaliteit van de MP3. Verwacht geen concertzaal in de auto, daar moet je het infinity systeem voor kiezen denk ik.

Iphone 3G:

Werkt perfect via Bluetooth incl contacten oproepen etc, gewoon bluetooth aanzetten op je telefoon, pincode intoetsen. en als je in de auto zit zijn ze automatische weer gekoppeld.
                        Zelfs als mijn Iphone thuis ligt en mijn auto voor het huis staat kan ik nog bellen in de auto , de Iphone koppelen als Ipod via usb werkt bij mij niet

USB stick:

Werkt prima, gaat verder met het nummer waar hij was gebleven ook al heeft het contact uit gestaan

Wat ik niet heb gevonden is het stoppen van het afspelen van een nummer, dus gewoon de 'stop' knop, druk nu maar gewoon 'mute' in
                        Last edited by ; 28/02/2010, 13:25.

Comment

USB stick:

Wat ik niet heb gevonden is het stoppen van het afspelen van een nummer, dus gewoon de 'stop' knop, druk nu maar gewoon 'mute' in
                          Die is er gewoonweg niet en dat heeft me eigenlijk al van de eerste dag verbaasd. Je kunt alleen mute gebruiken, maar dan gaat je liedje gewoon verder. Da's soms een beetje vreemd. Een alternatief is even op de audioknop op het stuur drukken (dat hij naar radio gaat) en dan pas op mute. Dan kun je na de mute en audiobronwissel terug verder met het liedje waar je gestopt was.

Of is er toch ergens een stopknop te vinden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door thomasdb Bekijk Berichten
                            Hallo

Ik biedt , zoals eerder gezegd mijn velgen van mijn insignia aan , de 20inch versie OPC
                            Slechts 3800km op te teller...
                            Ik ben ook bereid om deze te ruilen tegen een kleiner exemplaar , zonder opleg...
                            Mocht er iemand intresse hebben
                            stuur me gerust een mailtje
                            thomas@debockverschooris.be

Bedankt !
                            Thomas
                            zet het anders bij aanbod ook eens

Comment

DVD800:

Ipod nano 4e generatie aangesloten en werkt probleemloos, dus niet alleen 1 t/m 3 generatie werkt. Dus bij wie het niet werkt gewoon de software laten updaten door de dealer. geluid is ok en is sterk afhankelijk van de kwaliteit van de MP3. Verwacht geen concertzaal in de auto, daar moet je het infinity systeem voor kiezen denk ik.
                              Ben eens benieuwd of de 5de generatie ook zou werken bij u. (bij mij dus niet)

Hij ziet hem wel als een iPod audio-apparaat maar ondersteund hem niet

Comment

• Handleiding

Heeft er soms iemand de handleiding van de Insignia in het Nederlands in pdf?

Koen
                                Groeten, Koen

Kadett D 1.3SR Rood (1989)
                                Kadett E 1.6 GT Rood (1990)
                                Astra F 1.6i Break Blauw (2002)
                                Astra G 1.8i Break Automatic NJoy Zilver LPG (2003)
                                Insignia 2.0 CDTI 130pk Automatic Pommegranate Red (2010)

www.adoewa.be

Comment

• 15 maart mag hij binnen voor het vervangen van mijn verwarmingsmatten, probleem met iPod en groef in de achterste remschijf.

The saga continues.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door split-second Bekijk Berichten
                                    15 maart mag hij binnen voor het vervangen van mijn verwarmingsmatten, probleem met iPod en groef in de achterste remschijf.

The saga continues.....
                                    De mijne mag 17 maart binnen voor de groeven in de achterste remschijven. Voor de rest, hout vasthouden, geen problemen. Mijn ST is bijna één jaar jong, wat vliegt de tijd snel. Ik hoop dat Opel de "kinderziektes" bij sommige wagens opgelost krijgt want de Insignia is echt een zalige wagen.

Comment

• Antenne

Weet er iemand of de haaievin antenne ook in de kleur van de wagen is?

Koen
                                      Groeten, Koen

Kadett D 1.3SR Rood (1989)
                                      Kadett E 1.6 GT Rood (1990)
                                      Astra F 1.6i Break Blauw (2002)
                                      Astra G 1.8i Break Automatic NJoy Zilver LPG (2003)
                                      Insignia 2.0 CDTI 130pk Automatic Pommegranate Red (2010)

www.adoewa.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door koro Bekijk Berichten
                                        Weet er iemand of de haaievin antenne ook in de kleur van de wagen is?

Koen
                                        Volgens mij is die altijd zwart

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wilco1968 Bekijk Berichten
                                          Volgens mij is die altijd zwart
                                          donkergrijs, als ik me niet vergis...

Comment

Working...
                                          X