Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb geen contacts op mijn SIM kaart. Ik kan er eens een paar aanmaken op de SIM als je dat wil?
Lieven,
Nee dat is niet nodig... als je leest vanop een simkaart zal hij bvb 3 dezelfdenamengeven met Gsm, Home, Work.
Bijhet lezen van uit de telefoon zelf is het gemakkelijker en krijg je de volledige naam waarschijnlijk op het scherm...
ALVAST BEDANKT
Koen
Groeten, Koen
Kadett D 1.3SR Rood (1989) Kadett E 1.6 GT Rood (1990) Astra F 1.6i Break Blauw (2002) Astra G 1.8i Break Automatic NJoy Zilver LPG (2003) Insignia 2.0 CDTI 130pk Automatic Pommegranate Red (2010)
Goed nieuws van Opel Belgium...
De personeelskorting telt ook bij dealers in Duitsland of Nederland...
Dat scheelt dan al minstens 600€ op vier winterbanden met de 17" 13 spakige velgen...
Ook op Irmscher toebehoren...
Das een ritje naar Aken waard... deze zomer...
Koen
Groeten, Koen
Kadett D 1.3SR Rood (1989) Kadett E 1.6 GT Rood (1990) Astra F 1.6i Break Blauw (2002) Astra G 1.8i Break Automatic NJoy Zilver LPG (2003) Insignia 2.0 CDTI 130pk Automatic Pommegranate Red (2010)
centreerringen zijn altijd te vinden; als je iemand kent met een draaibank dan zijn ze zo gemaakt...
inderdaad ik er ga volgende maken op mijn werk.heb daar draaibank en freesmachine.zal wel eens foto's er van maken als ze af zijn , en ze op de site zetten
Nee dat is niet nodig... als je leest vanop een simkaart zal hij bvb 3 dezelfdenamengeven met Gsm, Home, Work.
Bijhet lezen van uit de telefoon zelf is het gemakkelijker en krijg je de volledige naam waarschijnlijk op het scherm...
ALVAST BEDANKT
Koen
bij een contact met meerde nrs, home, werk, gsm, etc verschijnen de nummers allemaal mooi onder 't contact. dus dat zit goed
Dat scheelt dan al minstens 600€ op vier winterbanden met de 17" 13 spakige velgen...
Koen
Leuk nieuws!
Maar wat gebeurt er nu met de personeelskorting nu waarschijnlijk GM A'pen sluit?
Mijn familielid was daar werknemer, maar is op prépensioen. Vervalt die of blijft het als voorheen.
Leuk nieuws!
Maar wat gebeurt er nu met de personeelskorting nu waarschijnlijk GM A'pen sluit?
Mijn familielid was daar werknemer, maar is op prépensioen. Vervalt die of blijft het als voorheen.
Ik vermoed dat dat geen verschil maakt...
Ik dacht me te herinneren dat de korting van GM kwam...
Zolang er elk jaar papieren blijven komen voor de ambassador korting is alles OK.
Koen
Groeten, Koen
bij een contact met meerde nrs, home, werk, gsm, etc verschijnen de nummers allemaal mooi onder 't contact. dus dat zit goed
Lieven,
Vandaag eens een poging gedaan in de insignia van mijn neef.
HTC Diamond 2 word herkend door de display, maar ik krijg mijn namenlijst niet op de auto.
Ik krijg ook de melding niet op de telefoon om het telefoonboek over te zetten...
Met de telefoonvan mijn neef werkt de telefoonboek ook niet .
Het zou wel jammer zijn moest het niet werken...
Koen
Groeten, Koen
Koen
Geef maar een seintje als het zover is want ik ben zeer zeker geïnteresseerd.
Vandaag een brief ontvangen van General Motors Belgium:
"Geachte heer,
Met de aankoop van een Opel Insignia...................hoge kwaliteits- en veiligheidsnormen.
Voortdurende kwaliteitscontroles hebben echter aangetoond dat de motor van uw Opel Insignia mogelijk inhoud of dat er een vreemd geluid in het uitlaatsysteem hoorbaar is. In het ergste kan dit leiden tot oververhitting van het roetfilter.
Om te kunnen garanderen dat uw Opel Insignia u ook in de toekomst betrouwbaar van dienst zal zijn, willen wij de motorregelmodule herprogrammeren met gemodificeerde software.
........................ Met vriendelijke groet"
Nog eens binnen bij de dealer voor een update van een halfuur.
Heeft er nog iemand deze brief ontvangen?
Opel Insignia Sport 2.0 cdti 118kw
Opel Vectra GTS 1.9 cdti 88kw Opel Astra Coupé 1.8 92kw Opel Zafira 1.8 85kw VW Golf III GTI 16v 2.0 110kw Mazda 323F 1.6 66kw Mazda 323 1.7 diesel 42kw Opel Manta B 1.6 55kw
Comment