Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part II)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Geff Bekijk Berichten
    Vandaag een brief ontvangen van General Motors Belgium:

"Geachte heer,

Met de aankoop van een Opel Insignia...................hoge kwaliteits- en veiligheidsnormen.

Voortdurende kwaliteitscontroles hebben echter aangetoond dat de motor van uw Opel
    Insignia mogelijk inhoud of dat er een vreemd geluid in het uitlaatsysteem hoorbaar is. In
    het ergste kan dit leiden tot oververhitting van het roetfilter.

Om te kunnen garanderen dat uw Opel Insignia u ook in de toekomst betrouwbaar van
    dienst zal zijn, willen wij de motorregelmodule herprogrammeren met gemodificeerde software.

........................
    Met vriendelijke groet"

Nog eens binnen bij de dealer voor een update van een halfuur.
    Heeft er nog iemand deze brief ontvangen?
    Inderdaad heb deze ook aangekregen vandaag.En dat zou inderdaad kunnen kloppen wat ze schrijven want ik hoor altijd een hol geluid bij het optrekken.Ben benieuwd

Comment

"Geachte heer,

Met de aankoop van een Opel Insignia...................hoge kwaliteits- en veiligheidsnormen.

Voortdurende kwaliteitscontroles hebben echter aangetoond dat de motor van uw Opel
      Insignia mogelijk inhoud of dat er een vreemd geluid in het uitlaatsysteem hoorbaar is. In

Om te kunnen garanderen dat uw Opel Insignia u ook in de toekomst betrouwbaar van
      dienst zal zijn, willen wij de motorregelmodule herprogrammeren met gemodificeerde software.

........................
      Met vriendelijke groet"

Ik heb hem ook ontvangen. Ze gaan ineens ook nog andere software updates doen, en mijn voorruit vervangen. Deze week een impact van een steen gehad, en de ruit is beginnen scheuren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chriske Bekijk Berichten
        Ik heb hem ook ontvangen. Ze gaan ineens ook nog andere software updates doen, en mijn voorruit vervangen. Deze week een impact van een steen gehad, en de ruit is beginnen scheuren.
        Deze brief vandaag ook ontvangen, zal proberen dit weekend eens langs te gaan bij mijn dealer. Hou jullie op de hoogte.

Comment

• Pffff, wij hebben hier één vivaro die we gebruiken voor ons werk.

Hij is nu bijna drie jaar en we hebben al drie zo'n brieven gekregen, telkens over een ander mankement.

Ik vind dat toch allemaal een beetje vreemd.

De eerste brief ging over een kabelboom
          de tweede brief ging over een mogelijks probleem met de handrem.
          de derde brief gaat over een bodemplaat...

Comment

• Is er eigenlijk wel iets dat werkt zoals het hoort aan Opels?

Comment

• De terugroepakties

Comment

• Ik rij al 19 j opel en moet zeggen dat deze problemen bijna alle nieuwe wagens van de verschillende merken treffen, premium klasse ontsnapt ook niet. 15 jaar geleden waren er roestproblemen, nu steken er meer en meer elektronicaproblemen de kop op. Vooruitgang door techniek of hoe moet ik het verwoorden ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAMAROSA Bekijk Berichten
                  Ik rij al 19 j opel en moet zeggen dat deze problemen bijna alle nieuwe wagens van de verschillende merken treffen, premium klasse ontsnapt ook niet. 15 jaar geleden waren er roestproblemen, nu steken er meer en meer elektronicaproblemen de kop op. Vooruitgang door techniek of hoe moet ik het verwoorden ?

klopt, de collega's van m'n vrouw leasen bijna allemaal premiummerken (audi,mercedes , BMW,...) en zijn allemaal het laatste jaar al minstens één keer binnengeroepen voor een software update...bij de mercedes is trouwens het probleem nog niet opgelost (delphi-injectoren)

Ze zijn tenminste eerlijk en roepen ze terug.

Comment

• aangekomen

Oorspronkelijk geplaatst door gigiTR6 Bekijk Berichten
                    Hallo,

Ik heb 2 vraagjes:

1) Weet iemand of het mogelijk is om het DVD800 systeem door de dealer te laten programmeren zodat het ook "normale" DVD's kan afspelen? Op het DVD90-systeem van de Opel Vectra was dat wel mogelijk (maar bijna niet geweten).

2) blijft de led-dagverlichting altijd branden bij draaiende motor? Of alleen als de lichten op "auto" staan? Kan dit door de dealer geprogrammeerd worden (enkel branden als ze op automatisch staan of als de schakelaar in de eerste stand staat)? Ik zit 's avonds veel te wachten in de auto. Is lullig als je de motor even start om wat bij te verwarmen dat de hele wereld je ziet staan/zitten... Dan zijn er van die onnozelaars die denken dat je wegrijdt uit de parkeerplaats en dergelijke. Graag uitzetten dus... :-)

Na 4 Opel Vectra Breaks (laatste model) nu een Opel Insignia besteld: SportsTourer Cosmo 130pk Ecoflex met geventilleerde sportzetels in leder, AFL, Flexride, Gold Pack, trailer pack en piano black interieur. Kleur: Silver Lake
                    Net bericht van dealer. Insignia is aangekomen... Nu de papieren nog. Laat ons hopen dat ING even snel is met de registratie... Ongeduldig afwachten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichten
                      klopt, de collega's van m'n vrouw leasen bijna allemaal premiummerken (audi,mercedes , BMW,...) en zijn allemaal het laatste jaar al minstens één keer binnengeroepen voor een software update...bij de mercedes is trouwens het probleem nog niet opgelost (delphi-injectoren)

Ze zijn tenminste eerlijk en roepen ze terug.
                      En je krijgt zelfs een nieuwe auto in de plaats met 5000 euro aan opties bovenop !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door koro Bekijk Berichten
                        Lieven,

Vandaag eens een poging gedaan in de insignia van mijn neef.

HTC Diamond 2 word herkend door de display, maar ik krijg mijn namenlijst niet op de auto.
                        Ik krijg ook de melding niet op de telefoon om het telefoonboek over te zetten...
                        Met de telefoonvan mijn neef werkt de telefoonboek ook niet .

Het zou wel jammer zijn moest het niet werken...

Koen
                        Ligt in principe niet aan de carkit. Heb je na 30 seconden een prompt gekregen, UPH*** wants to receive data from your phone, ..." ?

Zit je nog met je originele ROM op je Diamond 2? HTC heeft enkele updates uitgebracht, onder andere bluetoothupdates, en een upgrade naar Windows Mobile 6.5 (moet je wel alles eens backuppen, je verliest je data). Je kan ook eens gaan zien op het XDA forum => http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=478

Windows Mobile is in principe compatible, het kan zijn dat er iets op je huidige rom de werking verstoord.

Welke telefoon heeft je neef?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gigiTR6 Bekijk Berichten
                          Net bericht van dealer. Insignia is aangekomen... Nu de papieren nog. Laat ons hopen dat ING even snel is met de registratie... Ongeduldig afwachten...
                          Hé, da's tof bijna net dezelfde zoals wij als lease besteld hebben ( enkel het trailer stabilty program niet) Heb je ook het panoramische dak gekozen?
                          Graag foto's als je hem in je bezit hebt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lievenvw Bekijk Berichten
                            Ligt in principe niet aan de carkit. Heb je na 30 seconden een prompt gekregen, UPH*** wants to receive data from your phone, ..." ?

Zit je nog met je originele ROM op je Diamond 2? HTC heeft enkele updates uitgebracht, onder andere bluetoothupdates, en een upgrade naar Windows Mobile 6.5 (moet je wel alles eens backuppen, je verliest je data). Je kan ook eens gaan zien op het XDA forum => http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=478

Windows Mobile is in principe compatible, het kan zijn dat er iets op je huidige rom de werking verstoord.

Welke telefoon heeft je neef?
                            Lieven,

Bedankt voor de reply...

De melding UPH*** wants to receive data from your phone, ... krijg ik niet.

Ik ben reeds overgegaan naar WM6.5.

Ik kan nog wel eens probeen om e bluetooth update van HTC installeren.

Ik weet niet meer welk merk van GSM mijn neef heeft.

Koen
                            Groeten, Koen

Kadett D 1.3SR Rood (1989)
                            Kadett E 1.6 GT Rood (1990)
                            Astra F 1.6i Break Blauw (2002)
                            Astra G 1.8i Break Automatic NJoy Zilver LPG (2003)
                            Insignia 2.0 CDTI 130pk Automatic Pommegranate Red (2010)

www.adoewa.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door koro Bekijk Berichten
                              Lieven,

Bedankt voor de reply...

De melding UPH*** wants to receive data from your phone, ... krijg ik niet.

Ik ben reeds overgegaan naar WM6.5.

Ik kan nog wel eens probeen om e bluetooth update van HTC installeren.

Ik weet niet meer welk merk van GSM mijn neef heeft.

Koen
                              Heb je de optie RSAP (Remote SIMM Access Profile) aan staan onder je bluetooth instellingen?

Comment

"Geachte heer,

........................
                                Met vriendelijke groet"

Brief ook binnengehad. Is voor mij brief nummer 2 en garagebezoek nummer 5. Begrijp me niet verkeerd ik ben nog steeds algemeen tevreden maar op gebied van electronica heeft hij al veel steken laten vallen (probleem Radio/Navi unit, wegevallen geluid richtingaanwijzers, water in brandstof melding, kapotte zetelverwarming)

Ik heb wel het bijkomend probleem dat mijn Insignia gechipt is. Iemand enig idee of dit gevolgen gaat hebben? In de brief staat namelijk in dat er een update van het motormanagement gaat gebeuren en laat dat nu juist hetgeen zijn dat ze bij chiptuning aanpassen...

Comment

• hallo, wie kan er mij het verschil geven in mm tussen en het gewone chassis en het verlaagd chassis vd sport uitvoering...met eventueel foto's. Volgens mij is er geen verschil te zien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Silver Bullet Bekijk Berichten
                                    Brief ook binnengehad. Is voor mij brief nummer 2 en garagebezoek nummer 5. Begrijp me niet verkeerd ik ben nog steeds algemeen tevreden maar op gebied van electronica heeft hij al veel steken laten vallen

same here, brief ook vandaag binnengekregen. Moet trouwens nogmaals teruggaan voor opel eye die al weken niet meer werkt. Al nieuwe geplaatst, maar nog steeds miserie. Voor de rest wel nog altijd 100% tevreden met de wagen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AlbertInsignia Bekijk Berichten
                                      Heb je de optie RSAP (Remote SIMM Access Profile) aan staan onder je bluetooth instellingen?
                                      Dat is essentieel want anders heeft UPH geen toegang tot de telefoongegevens.

Comment

• Personeelskorting Opel

Heren (of dames natuurlijk) Opel medewerkers,

Ik las een aantal pagina's terug dat door Opelmedewerkers met de personeelskorting ook in Duitsland de Irmscher onderdelen besteld kunnen worden.

Is er een bereidwillige medewerker die, uiteraard indien mogelijk en tegen vergoeding, met mij een keertje de grens over wil om een aantal verfraaiingen aan mijn bolide te laten aanbrengen?

Ik denk zelf aan o.a. gril, voorspoiler, verlagingsset.
                                        Info mag ook via PM.

Alvast bedankt.

Baarsje.
                                        2010 BMW 118d Edition Lifestyle 143pk
                                        2010 BMW 520dA Touring Edition Sport 177pk (verkocht)
                                        2012 BMW 320dA F30 ModernLine 184pk (verkocht)
                                        2014 BMW 520XdA LCi F11 M-pack 184pk

http://www.fabrieksbanden.nl
                                        http://www.originelevelgen.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Silver Bullet Bekijk Berichten
                                          Brief ook binnengehad. Is voor mij brief nummer 2 en garagebezoek nummer 5. Begrijp me niet verkeerd ik ben nog steeds algemeen tevreden maar op gebied van electronica heeft hij al veel steken laten vallen (probleem Radio/Navi unit, wegevallen geluid richtingaanwijzers, water in brandstof melding, kapotte zetelverwarming)

Ik heb wel het bijkomend probleem dat mijn Insignia gechipt is. Iemand enig idee of dit gevolgen gaat hebben? In de brief staat namelijk in dat er een update van het motormanagement gaat gebeuren en laat dat nu juist hetgeen zijn dat ze bij chiptuning aanpassen...
                                          Ik heb net hetzelfde probleem. De motor gaat terug geresset worden naar zijn originele waarden zoals bij aankoop. bij sommige tuners kan je gratis of tegen een kleine vergoeding je wagen terug tunen.
                                          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Working...
                                          X