Bij de meeste tuners is dat gratis.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia (Part II)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door AlbertInsignia Bekijk BerichtenHeb je de optie RSAP (Remote SIMM Access Profile) aan staan onder je bluetooth instellingen?
Ik ga nog even wachten tot ik mijn eigen Insignia heb, dan kan ik rustig wat dingen proberen...Groeten, Koen
Kadett D 1.3SR Rood (1989)
Kadett E 1.6 GT Rood (1990)
Astra F 1.6i Break Blauw (2002)
Astra G 1.8i Break Automatic NJoy Zilver LPG (2003)
Insignia 2.0 CDTI 130pk Automatic Pommegranate Red (2010)
www.adoewa.be
Comment
-
hallo.
ik had me eerst de nieuwe astra besteld maar omdat deze kwa levertermijn echt uitliep (tot 5maand totaal) heb ik me een insignia 5deurs 1.6 edition gekocht (stockwagen)
deze heeft als extra optie gps navi 800 en parpilot met de 18inch velgskes.
maar ik graak nie uit aan de standaard optie's.
er staat nacht dag sensor bij maar wat is da juist voor iets??
vindt geen uitleg in de brochure.
nu zaterdag kan ik de wagen afhalen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peter SL Bekijk Berichtenhallo.
ik had me eerst de nieuwe astra besteld maar omdat deze kwa levertermijn echt uitliep (tot 5maand totaal) heb ik me een insignia 5deurs 1.6 edition gekocht (stockwagen)
Ik vermoed dat je met die nacht-dagsensor bedoelt : automatische onsteking van de lichten. Van zodra een bepaalde duisterheid is bereikt gaan automatisch je lichten aan. Dit gebeurt ook als je bijvoorbeeld een tunnel inrijdt.
Wat het ook kan zijn ( maar dit is niet standaard op de edition)is dat je een polychromatische binnenspiegel en linker buitenspiegel hebt. Als het donker wordt en iemand rijdt met licht achter je, dan worden deze twee spiegels verdonkerd zodat je minder verblind wordt.
In elk geval veel rijplezier gewenst!
groetjes, Wim
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk BerichtenHallo Peter,
Ik vermoed dat je met die nacht-dagsensor bedoelt : automatische onsteking van de lichten. Van zodra een bepaalde duisterheid is bereikt gaan automatisch je lichten aan. Dit gebeurt ook als je bijvoorbeeld een tunnel inrijdt.
Wat het ook kan zijn ( maar dit is niet standaard op de edition)is dat je een polychromatische binnenspiegel en linker buitenspiegel hebt. Als het donker wordt en iemand rijdt met licht achter je, dan worden deze twee spiegels verdonkerd zodat je minder verblind wordt.
In elk geval veel rijplezier gewenst!
groetjes, Wim
Comment
-
[quote=Peter SL;3926098]hallo.
nu zaterdag kan ik de wagen afhalen[/quote
Peter,
Bedoel je de 1.6 van 115pk ? Zo ja, laat eens weten hoe die presteert in de Insignia want ik heb nog niet veel test gelezen met die motorisatie en ben wel benieuwd !
Proficiat met de aankoop !
Comment
-
Heb vanmorgen Insignia naar garage gedaan om zetelmat bestuurder te laten vervangen, en schijnbaar gaan ze eveneens 3 update's uitvoeren:
Update ivm roetfilter (Rondschrijven van vorige week)
Update ivm uitvallen infotainment (heb dit nog maar 1x voorgehad op 11maand tijd)
En nog een update, maar ben al vergeten waarvoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peter SL Bekijk Berichtenhallo.
Comment
-
Ik heb ook vrijdag verschillende updates gekregen bij mijn eerste onderhoud. Die van de roetfilter en nog een ander waar je wel verschil bij merkt.
Als je in 3, 4 of 5de versnelling staat en je duwt de koppeling in, dan valt hij niet helemaal terug maar blijft hij 1 tot 2 seconden hangen op ongeveer 1800 toeren. In het begin even raar, maar blijkt toch dat dit leuker schakeld, of toch vlotter rijdt voor mij.
Ook sluit de auto nu wel als je hem opent en na 20 seconden niets mee doet. Dit werkte voorheen niet, ofwel had ik de instelling niet juist staan.
Comment
-
Deze morgend de wagen binnen gebracht ivm :
DVD800 infotainment update omdat mijn iPod Nano v5 niet werkt.
Vervanging zetelmattenverwarming (al defect sinds november '09)
Update ivm de roetfilter (brief)
Vervanging remschijf en blokken ivm groef in remschijf. (zachtere remblokken)
Daarnet de wagen terug gaan halen :
Update DVD800 is gebeurt maar iPod wordt nog steeds niet herkend.
Zetelmatten mogen ze, sinds deze week, niet meer vervangen, in mei komen er nieuwe en meer betrouwbare. (mensen die afgelopen maand nieuwe hebben laten steken zijn voor 80% allemaal al terug defect).
Update roetfilter is gebeurt....
Beide remschijven en remblokken achteraan vervangen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door louisrr Bekijk BerichtenNa 14000 km krijg ik constant de melding "olie verversen". Laten doen of gewoon de reset knop indrukken?
Ik heb de mijne gereset toen ik hem ging afhalen in april vorig jaar. Met nog 1 maand te rijden (wordt hij 1 jaar) zit ik nu op 13% resterend, dus kan kloppen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door insigmaniac Bekijk BerichtenVanmorgen Insignia terug gaan halen in garage;
Verwarmingsmat bestuurderszetel vervangen
Er is nochtans een schrijven rondgegaan naar alle dealers van Opel (GM) dat ze de verwarmingsmatten niet meer mogen vervangen onder garantie. Wachten tot mei voor een nieuw type...
Strange
Comment
-
Vandaag toen ik van de parking van de Makro in Deurne reed met mijn achterwiel in een put op de rijbaan gesukkeld. Resultaat een stuk uit mijn velg en mijn band kapot. Bij Donckers een nieuwe laten monteren voor net geen 300 euro
Weet er soms iemand of ik de schade kan verhalen op de wegbeheerder ?
En wie is dat dan voor de August van de Wielelei in Deurne ?
Met velg bij zit ik al gauw aan 700 euro schade.
Deed ferm zeer om een dure band met slechts 14.000 km te zien weggooien...
Alvast bedankt voor de reacties !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenVandaag toen ik van de parking van de Makro in Deurne reed met mijn achterwiel in een put op de rijbaan gesukkeld. Resultaat een stuk uit mijn velg en mijn band kapot. Bij Donckers een nieuwe laten monteren voor net geen 300 euro
Foto's gaan nemen van het slechte wegdek (put) en uw schade en daarmee een pv laten maken bij de politie.
Collega heeft dit ook gedaan, weet alleen niet of het iets gaat uithalen. Tijd zal dit uitwijzen maar het proberen zeker waard
Comment
-
Bij mij heeft er ene een kras met een sleutel gezet over heel de lengte van mijn auto. Heel de linkse kant kan gespoten worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KaruckeLeds vandaag toegekomen met de post, ik zal straks enkele foto's nemen na plaatsing en er voor natuurlijk.Oorspronkelijk geplaatst door pnoo Bekijk Berichtenben zeer benieuwd met je leds kan niet wachten om het resultaat te zien
Overigens lijkt het erop dat er nu wel een LED is die de bestaande DRL (dag rij licht) kan vervangen: http://www.autobulbsdirect.co.uk/ABD...DGE-WHITE.html
Omdat deze 12V en 21/5W is, zou er naar mijn idee ook geen melding in het dasboard moeten komen te staan.
Het commentaar wat een koper van deze LED-lamp geeft is: "Excellent product. A truly replacement for 7443 21/5W wedge bulb." Of deze koper in Insignia rijdt staat er helaas niet bij.
Ziet er in ieder geval veel belovend uit.
Mocht iemand hier ervaring mee hebben, of deze gaan bestellen, zien we hier graag het resultaat!
En hier een afbeelding van de LED-lamp:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door split-second Bekijk BerichtenDus bij u hebben ze de verwarmingsmat wel vervangen ???
Er is nochtans een schrijven rondgegaan naar alle dealers van Opel (GM) dat ze de verwarmingsmatten niet meer mogen vervangen onder garantie. Wachten tot mei voor een nieuw type...
Strange
Afspraak maken duurde gewoon wat langer, omdat wagen ganse dag beschikbaar moest zijn in garage...
Gisteren enkele keren getest, en valt niet meer uit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenVandaag toen ik van de parking van de Makro in Deurne reed met mijn achterwiel in een put op de rijbaan gesukkeld. Resultaat een stuk uit mijn velg en mijn band kapot. Bij Donckers een nieuwe laten monteren voor net geen 300 euro
Veel suc6.
Comment
Comment