Oorspronkelijk geplaatst door dami
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia (Part II)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marc 99 Bekijk BerichtenIs volgens mij niet toegelaten (en niet echt mijn smaak .. )
Heb ook een setje H7 Philips Blue Vision gekocht om de kleur van mijn dimlichten wat in overeenstemming te brengen . Wissel zou eenvoudig moeten zijn doch : volgens instructieboekje gewoon de lamphouder kwartslag draaien ( volgens mij eerst twee torx of zeskant inbus boutjes lossen ) en , bij de bestuurderskant , de vulbuis v/d ruitensproeiervloeistof lostrekken (anders geen plaats om lampje eruit te halen ) .Deze dingen staan niet de handleiding (of hier zou ook al een update van moeten zijn ) Zoek maar even op het net voor ik dingen stukmaak .... Ze maken het niet simpel bij GM
@ pnoo: De behuizingen van de dagrijlichten zijn zeer toegankelijk dus het wisselen zou geen problemen moeten geven. De bereikbaarheid van de dimlichten is (zoals Marc99 al aanhaalde) andere koek...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Silver Bullet Bekijk BerichtenHeb na het bekijken van je foto's ook de Polarg M13 lampjes besteld via eBay. Wat was bij jou de levertermijn? Ik ben ook wel benieuwd naar het geheel (inclusief de Philips Blue Vision lampen). Al enige vooruitgang geboekt bij het installeren van deze lampen?
@ pnoo: De behuizingen van de dagrijlichten zijn zeer toegankelijk dus het wisselen zou geen problemen moeten geven. De bereikbaarheid van de dimlichten is (zoals Marc99 al aanhaalde) andere koek...
Heb je ze samen met de Polarg M13 besteld op ebay?Groeten, Koen
Kadett D 1.3SR Rood (1989)
Kadett E 1.6 GT Rood (1990)
Astra F 1.6i Break Blauw (2002)
Astra G 1.8i Break Automatic NJoy Zilver LPG (2003)
Insignia 2.0 CDTI 130pk Automatic Pommegranate Red (2010)
www.adoewa.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door aLBa Bekijk BerichtenZijn er hier nog mensen wiens wagen met een 4tal weken is uitgesteld? Volgens mijn contract met GMAN mocht er slechts 2 weken verlengd worden.
Dit zorgt voor heel wat problemen voor mij.
deze had ik besteld net voor de drukte van het autosalon en zou gelever worden in week 8 (22ste februari).
Die levertermijn werdt verlengt tot week 18 eind april begin mei.
voor mij veel te lang en heb dan ook de wagen geanuleerd en me een insingia uit stock aangeschaft.
nu een astra is geen insignia maar het blijkt dat beide modellen achterstand heb in de assemblage. volgens de dealer lag het niet aan wat ik besteld had op de wagen maar eerder aan de massala drukte bij opel. ander kon hem geen reden bedenken zei hij.
toch veel sterkte bij het lange wachten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door koro Bekijk BerichtenZou je enkele foto's van voor en na willen posten als je de PhilipsBlue Vision hebt geplaatst?
Heb je ze samen met de Polarg M13 besteld op ebay?
Ga vanmiddag eens een poging doen om de Blue Visions te plaatsen ( foto's volgen als gelukt)
Comment
-
Eindelijk
Oorspronkelijk geplaatst door Rando Bekijk BerichtenLeuk en nuttig forum, ik heb al aardig wat rondgesnuffeld en opgestoken moet ik zeggen...
Deze week gaat mijn lease bestelling de deur uit:
Rekening houdend met het lease bedrag is het geworden:
Insignia ST Edition 130 pk Ecoflex
- Carbon Flash
- Business ambition pakket
- Mistlampen voor
- Donker getint glas op achterste zijramen en achterruit
- Trailerpakket voor de sleurhut
- 17 inch LM 7jx17
- DVD 800 upgrade
Qua audio heb ik nog wat over :
Rockford Fosgate p400-4 versterker + PEQ en rockford P1L112 subwoofer.
Dit in combinatie met een goeie set CDT speakers klinkt dat heel lekker kan ik je zeggen ..
Dit laat ik inbouwen hier in Geldrop zodra ik 'm heb.( Ben zelf niet zo inbouw technisch )
Kan niet wachten .....maar ik vrees dat ik nog geduld moet hebben ...
Comment
-
Blue Vision lampjes gestoken : resultaat ( bij daglicht) nauwelijks te onderscheiden . De foto's geven blijkbaar een beter resultaat dan "visueel" ( bestuurderskant Blue Vision , andere kant nog origineel) , waarschijnlijk door inval zonlicht .
Plaatsing : je moet wel degelijk de vulbuis lostrekken (foto) . Na het verwijderen van de afdekkapjes , beide torxboutjes ( T20) die de lamphouder vasthouden loszetten ( prutswerk , zeker voor de buitenste boutjes ) . Kwartslag draaien en de lamphouder komt vlot los . Hou jullie op de hoogte over de "nachtkwaliteit" van de Blue Visions
Comment
-
2.0 CDTI Manueel 6 DPF 160pk (117kW)
ID: PB759045
<H2 style="COLOR: #2f6f8a">Promotie pakket
U hebt het volgende promotie pakket (meerprijs: € 1.299,00) gekozen:
Launchpakket Sport
Bevat:Zicht- en lichtpakket (incl. Automatische dimmende binnenspiegel; Regensensor; Automatic Light Control (ALC)); Parkpilot; DVD800 NAVI Radio/CD/MP3 incl. geïntegreerd navigatiesysteem (incl. Elektronische handrem (incl. Hill Start Assist (HSA); 12V aansluiting voor); Infotainment bedieningsknop op middenconsole; DVD800 NAVI Radio/CD/MP3 incl. gëintegreerd navigatiesysteem (incl. Kleurendisplay 7"; 7 luidsprekers, premium; USB aansluiting; Grafisch info display)).
Kleur
Technical Grey (Dubbele metaalkleur)
Voor deze kleur betaalt u € 570,00.
Bekleding
Bekleding stof Ribbon, zwart
Voor deze bekleding betaalt u geen meerprijs. De bekleding bevat de volgende opties: Sportzetels vóór, Seat Comfort pakket 1, Actieve hoofdsteunen voor, 4 voudig verstelbaar, 3e hoofdsteun achter, verstelbaar, Middenarmsteun achter, met opbergvak, Verstelbare zitting bestuurderszetel, Verstelbare zitting passagierszetel
Opties en accessoires
De volgende optie(s) en/of accessoire(s) zijn voorzien: Bi-Xenon koplampen met Adaptive Forward Lighting (AFL) € 900,00Anti-Diefstalalarm € 350,00Ruimtebesparend reservewiel 17" € 40,00Lichtmetalen velgen 8Jx18" 'Design 3/F' , incl. 245/45 R18 96W HW4 banden€ 0,00Beschermmat voor kofferruimte € 102,00Totaal€ 1.392,00
</H2>
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door p04260 Bekijk Berichten
2.0 CDTI Manueel 6 DPF 160pk (117kW)
ID: PB759045
<H2 style="COLOR: #2f6f8a">Promotie pakket
U hebt het volgende promotie pakket (meerprijs: € 1.299,00) gekozen:
Launchpakket Sport
Bevat:Zicht- en lichtpakket (incl. Automatische dimmende binnenspiegel; Regensensor; Automatic Light Control (ALC)); Parkpilot; DVD800 NAVI Radio/CD/MP3 incl. geïntegreerd navigatiesysteem (incl. Elektronische handrem (incl. Hill Start Assist (HSA); 12V aansluiting voor); Infotainment bedieningsknop op middenconsole; DVD800 NAVI Radio/CD/MP3 incl. gëintegreerd navigatiesysteem (incl. Kleurendisplay 7"; 7 luidsprekers, premium; USB aansluiting; Grafisch info display)).
Kleur
Technical Grey (Dubbele metaalkleur)
Voor deze kleur betaalt u € 570,00.
Bekleding
Bekleding stof Ribbon, zwart
Voor deze bekleding betaalt u geen meerprijs. De bekleding bevat de volgende opties: Sportzetels vóór, Seat Comfort pakket 1, Actieve hoofdsteunen voor, 4 voudig verstelbaar, 3e hoofdsteun achter, verstelbaar, Middenarmsteun achter, met opbergvak, Verstelbare zitting bestuurderszetel, Verstelbare zitting passagierszetel
Opties en accessoires
De volgende optie(s) en/of accessoire(s) zijn voorzien: Bi-Xenon koplampen met Adaptive Forward Lighting (AFL) € 900,00Anti-Diefstalalarm € 350,00Ruimtebesparend reservewiel 17" € 40,00Lichtmetalen velgen 8Jx18" 'Design 3/F' , incl. 245/45 R18 96W HW4 banden€ 0,00Beschermmat voor kofferruimte € 102,00Totaal€ 1.392,00
</H2>
hij is nu 8 weken geleden besteld, maar nog geen teken van binnenkomst bij de dealer. Wat kan wachten toch ellendig lang duren
Comment
-
[quote=Zillertal;3935483]Oorspronkelijk geplaatst door Zillertal Bekijk Berichten
Een vraagje : Als ik mijn telefoonboek raadpleeg en ik kies bv GHI, dan kom ik steeds terecht vooraan, met de A dus !
Gelijk welke letters ik neem kom ik steeds vooraan in de telefoonboek.
Is dit normaal ?
Auto moet volgende week terug binnen en dan ga ik het opnieuw vermelden.
Comment
-
Insignia vraagjes
Gisteren mijn nieuwe schicht gaan ophalen bij de dealer, man wat een beauty...
Insignia Sports Tourer Cosmo 2.0CDTI Ecoflex 130pk
Kleur: Silver Lake
Opties:
* Goldpack (DVD800 navi, bluetooth, parkpilot)
* Trailerpack (wegklapbare trekhaak + niveuaregeling + TSP)
* zwarte lederen geventileerde sportzetels
* AFL Xenons
Besteld met standaard 17" velgen, geleverd met 18" dubbelspaaks velgen (???)
Blijkbaar heeft dit te maken met de optiecombinaties, vind hier echter niets van terug in de prijslijst of de carconfig van Opel.
En nu de vraagjes:
1) Bij de comfortinstellingen in het config-menu kan ik enkel de sterkte van de waarschuwingstonen en deurvergrendeling instellen. Het neerklappen van de spiegels bij achteruitrijden en het automatisch inklappen van de spiegels kan ik niet kiezen. Moet dit vrijgegeven worden door de dealer? Ik heb (standaard) elektrisch inklapbare spiegels.
2) met de afstandsbediening kan ik wel de ramen openen en sluiten maar de spiegels niet inklappen. Met de Vectra kon ik (door te blijven duwen op sluiten) dit wel. Is dit ergens een instelling bij de dealer?
3) Volgens de handleiding zou ik via de centrale boordcomputer gegevens moeten kunnen oproepen in verband met motortemperatuur, kompas en batterijspanning... Fait divers maar ik kan ze niet vinden... Is dit motorafhankelijk??
4) automatische niveauregeling: ik heb het trailerpack genomen omdat hierin automatische niveauregeling zat. Ik vind over de werking er van niets terug in het instructieboekje. Kan ik controleren of het er wel op zit??
Iemand ideetjes? Hartelijk dank!!
Van zodra ik kan post ik enkele foto's... Thanks a lot!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gigiTR6 Bekijk BerichtenGisteren mijn nieuwe schicht gaan ophalen bij de dealer, man wat een beauty...
Insignia Sports Tourer Cosmo 2.0CDTI Ecoflex 130pk
Kleur: Silver Lake
Opties:
* Goldpack (DVD800 navi, bluetooth, parkpilot)
* Trailerpack (wegklapbare trekhaak + niveuaregeling + TSP)
* zwarte lederen geventileerde sportzetels
* AFL Xenons
Besteld met standaard 17" velgen, geleverd met 18" dubbelspaaks velgen (???)
Blijkbaar heeft dit te maken met de optiecombinaties, vind hier echter niets van terug in de prijslijst of de carconfig van Opel.
En nu de vraagjes:
1) Bij de comfortinstellingen in het config-menu kan ik enkel de sterkte van de waarschuwingstonen en deurvergrendeling instellen. Het neerklappen van de spiegels bij achteruitrijden en het automatisch inklappen van de spiegels kan ik niet kiezen. Moet dit vrijgegeven worden door de dealer? Ik heb (standaard) elektrisch inklapbare spiegels.
2) met de afstandsbediening kan ik wel de ramen openen en sluiten maar de spiegels niet inklappen. Met de Vectra kon ik (door te blijven duwen op sluiten) dit wel. Is dit ergens een instelling bij de dealer?
3) Volgens de handleiding zou ik via de centrale boordcomputer gegevens moeten kunnen oproepen in verband met motortemperatuur, kompas en batterijspanning... Fait divers maar ik kan ze niet vinden... Is dit motorafhankelijk??
4) automatische niveauregeling: ik heb het trailerpack genomen omdat hierin automatische niveauregeling zat. Ik vind over de werking er van niets terug in het instructieboekje. Kan ik controleren of het er wel op zit??
1&2, zover ik 't begrepen heb op dit forum, elektrisch inklapbare speigels gaan alleen automatisch als je ook zetels/sleutel met geheugen hebt. anders moet je zelf op't knopke drukken op't dashboard voor je uitstapt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gigiTR6 Bekijk Berichten
En nu de vraagjes:
Het neerklappen van de spiegels kan je ook alleen maar hebben met volledig electrische spiegels.
Ik heb de gegevens van het motorgegevens al eens gezien in een OPC, maar ik kan deze in mijn auto niet raadplegen. Hiermee bedoel ik dan de motortemperatuur, olietemperatuur, ...
Ze hadden dit op voorhand moeten zeggen, zeker nu de auto al een jaar uit is. Of toch duidelijker moeten weergeven op site of in de handleiding.
Comment
-
Daarnet nog wat vakantiefoto's aan het bekijken geweest. Daarbij kwam ik deze ook tegen.
Last edited by McClane; 23/03/2010, 13:32.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Even moeten kijken maar toch gevonden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk BerichtenEven moeten kijken maar toch gevonden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door aLBa Bekijk BerichtenZijn er hier nog mensen wiens wagen met een 4tal weken is uitgesteld? Volgens mijn contract met GMAN mocht er slechts 2 weken verlengd worden.
Dit zorgt voor heel wat problemen voor mij.
Je krijgt een vervangwagen tot de uwe geleverd wordt.
Comment
-
En toen werd het stil...
Vanmorgen opeens geen radio meer. Alles werkt nog (NAVI, Phone,...) behalve de radio. Geen enkel knopje om hem te bedienen reageert nog.
Iemand hier al hetzelfde voorgehad en eventueel een huis- tuin- en keukenmiddel om dit op te lossen? Of betekent dit weeral naar de garage voor een update/reset?
Comment
Comment