Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part II)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Deze morgen was ik aan het parkeren, de sensors deden hun werk.
    Toen ik het contact aflegde en de sleutels er af haalde bleven ze werken.
    Zelf met de deuren op slot hoorde je ze nog steeds piepen........?
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Silver Bullet Bekijk Berichten
      Vanmorgen opeens geen radio meer. Alles werkt nog (NAVI, Phone,...) behalve de radio. Geen enkel knopje om hem te bedienen reageert nog.

Iemand hier al hetzelfde voorgehad en eventueel een huis- tuin- en keukenmiddel om dit op te lossen? Of betekent dit weeral naar de garage voor een update/reset?

het enige wat ik wel eens voorheb is dat wanneer ik de auto start , er steeds een andere radiozender opstaat. Mijn radio staat dikwijls op q-music maar het gebeurt regelmatig dat, wanneer ik de auto start, de radio op een andere zender staat (meestel een regionale zender) de radio ndie niet reageert heb ik nog niet meegemaakt.

veronderstel dat dit idd een update zal zijn. Sommigen hun navi werkte af en toe niet meer en dat is oop verholpen met een update als ik me niet vergis

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jurgen_ Bekijk Berichten
        het enige wat ik wel eens voorheb is dat wanneer ik de auto start , er steeds een andere radiozender opstaat. Mijn radio staat dikwijls op q-music maar het gebeurt regelmatig dat, wanneer ik de auto start, de radio op een andere zender staat (meestel een regionale zender) de radio ndie niet reageert heb ik nog niet meegemaakt.

veronderstel dat dit idd een update zal zijn. Sommigen hun navi werkte af en toe niet meer en dat is oop verholpen met een update als ik me niet vergis
        Nee hoor dat is de AI van de auto die niet wil dat je je leven vergooit met Q
        Probeer het eens met een andere zender - je zal het wel zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Silver Bullet Bekijk Berichten
          Vanmorgen opeens geen radio meer. Alles werkt nog (NAVI, Phone,...) behalve de radio. Geen enkel knopje om hem te bedienen reageert nog.

Iemand hier al hetzelfde voorgehad en eventueel een huis- tuin- en keukenmiddel om dit op te lossen? Of betekent dit weeral naar de garage voor een update/reset?

1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
          2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk Berichten
            Nee hoor dat is de AI van de auto die niet wil dat je je leven vergooit met Q
            Probeer het eens met een andere zender - je zal het wel zien
            zou wel eens best kunnen ja. Maar hij is alweer genezen. Daarnet gestart en de radio doet het weer. Ik denk gewoon dat hij verliefd is op mijn MP3 speler (die lag thuis voor een keer). Het probleem van Alanus heb ik trouwens ook al eens voorgehad. Maar dat heb ik nadien nooit meer gehad.

Ik begin meer en meer te denken dat ik met "Christine" op pad ben. binnenkort in de krant: "man gewurgd met autogordel, dader onbekend"...

Comment

• Pas als je geen electronica problemen hebt dan moet je wantrouwen..

(Vroeger zei men dat je een tweedehands opel kadet moest laten staan als deze niet kraakte. Heb jaren "plezier" gehad van een betrouwbare en krakende kadet)

Comment

• thx McClane !

Comment

• Nieuw

Hallo allemaal,

Mijn naam is David
                  Ik ben nieuw hier en zaterdag heb ik ook mijn Opel Insignia.
                  Heb hier al een groot deel van de forum gelezen.
                  Maar als ik da hier zo lees zijn er precies wel veel problemen int begin?!
                  Het is een stockwagen dat ik gekocht heb en denk toch da de auto dan een volledige update krijgt voor hij afgeleverd wordt ?!
                  En moet je na een bepaald aantal kilometers opnieuw een update laten doen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                    Deze morgen was ik aan het parkeren, de sensors deden hun werk.
                    Toen ik het contact aflegde en de sleutels er af haalde bleven ze werken.
                    Zelf met de deuren op slot hoorde je ze nog steeds piepen........?
                    Het hetzelfde voorgehad. Hij is binnen geweest en toen hebben ze ne "softwareupdate" gedaan. "Sindsdien" niet meer voorgehad...

Maar die sindsdien is nog maar 3 weken of zo hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Boellie Bekijk Berichten
                      Hallo allemaal,

Mijn naam is David
                      Ik ben nieuw hier en zaterdag heb ik ook mijn Opel Insignia.
                      Heb hier al een groot deel van de forum gelezen.
                      Maar als ik da hier zo lees zijn er precies wel veel problemen int begin?!
                      Het is een stockwagen dat ik gekocht heb en denk toch da de auto dan een volledige update krijgt voor hij afgeleverd wordt ?!
                      En moet je na een bepaald aantal kilometers opnieuw een update laten doen ?
                      Krijgt GEEN volledige update.
                      Maar ik zou dat wel vragen aan de verkoper van je wagen.
                      Dan gaat hij dat zeker doen voor je die gaat afhalen.

Comment

• Wat bedoel je met volledige updates? Hij zal wel de "campagnes" krijgen die Opel voorgeschreven heeft. Zou nogal zot zijn om met een auto buiten te rijden en na 2 weken een brief te krijgen dat je nog 3 campagnes mist...
                        2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
                        2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
                        2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

• Ah ok,dank u!!
                          Heb naar de garage gebeld en ze hebben hem blijkbaar een volledige update gedaan zegt hij,dus we zullen zien.
                          Zaterdag om 9u mag ik hem gaan afhalen,kijk er naar uit !!

Comment

Ah ok,dank u!!
                            Heb naar de garage gebeld en ze hebben hem blijkbaar een volledige update gedaan zegt hij,dus we zullen zien.
                            Veel succes en plezier....

Comment

Ah ok,dank u!!
                              Nog 2 lange dagen dus Alvast veel plezier ermee!
                              2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
                              2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
                              2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door split-second Bekijk Berichten
                                Veel succes en plezier....
                                Mercikes !!

Comment

• OPCom versie voor Insignia

Weet er iemand of er al een OPCOM software versie uit is voor de Insignia?

Laatste versie is v1.39 denk ik...
                                  Groeten, Koen

Kadett D 1.3SR Rood (1989)
                                  Kadett E 1.6 GT Rood (1990)
                                  Astra F 1.6i Break Blauw (2002)
                                  Astra G 1.8i Break Automatic NJoy Zilver LPG (2003)
                                  Insignia 2.0 CDTI 130pk Automatic Pommegranate Red (2010)

www.adoewa.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door koro Bekijk Berichten
                                    Weet er iemand of er al een OPCOM software versie uit is voor de Insignia?

Laatste versie is v1.39 denk ik...
                                    Kan je die alleen gebruiken met een originele OPCOM ?
                                    Ik heb mijn apparaat op e-bay gekocht maar dit blijkt volgens de verdeler in NL een kloon te zijn.
                                    Dus ik kan de software niet veranderen of updaten volgens hem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door louisrr Bekijk Berichten
                                      Heeft er al iemand ervaring met chiptuning van de 1.6 turbo?

Niemand?

Comment

• Insignia is blijkbaar geen auto zonder problemen. Al pagina"s lang klachten, opmerkingen en problemen welke door updates, upgrades en nog eens updates 'verholpen' worden. Voor mij geen Opel, dank u.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RedFive Bekijk Berichten
                                          Insignia is blijkbaar geen auto zonder problemen. Al pagina"s lang klachten, opmerkingen en problemen welke door updates, upgrades en nog eens updates 'verholpen' worden. Voor mij geen Opel, dank u.
                                          Kijk voor de aardigheid eens op een forum van Audi, Mercedes of BMW...
                                          Je zal snel terug op dit forum zitten...
                                          Groeten, Koen

Kadett D 1.3SR Rood (1989)
                                          Kadett E 1.6 GT Rood (1990)
                                          Astra F 1.6i Break Blauw (2002)
                                          Astra G 1.8i Break Automatic NJoy Zilver LPG (2003)
                                          Insignia 2.0 CDTI 130pk Automatic Pommegranate Red (2010)

www.adoewa.be

Comment

Working...
                                          X