Oorspronkelijk geplaatst door corsawim
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia (Part II)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
flexride
Waarde landgenoten .
Mijn Insignia sports tourer is sinds vorige week besteld .
Nu twijfel ik echter om het flexride packet nog bij te bestellen (kan nog tot status 32).
Ik heb de 20" en erbij genomen op een cosmo uitvoering .
Wat zou ik doen ? flexride er bij nemen (duurder maar beter ) of zelf lager leggen met een verenkit alleen (130 euro)
Mijn twijfel gaat over het feit hoeveel cm hij echt lager ligt met die flex ride.
Wie weet dit of kan mij hier een foto van tonen ?
Bij ons op het werk staat er wel een witte met 20" ers en die ligt redelijk mooi zonder flexride .
Echter passeer ik elke dag ergens waar een zwarte staat met 20"ers en die ligt echt niet mooi ,veel te hoog .
Wie kan me dit verklaren?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d-s Bekijk BerichtenWaarde landgenoten .
Mijn Insignia sports tourer is sinds vorige week besteld .
Nu twijfel ik echter om het flexride packet nog bij te bestellen (kan nog tot status 32).
Ik heb de 20" en erbij genomen op een cosmo uitvoering .
Wat zou ik doen ? flexride er bij nemen (duurder maar beter ) of zelf lager leggen met een verenkit alleen (130 euro)
Mijn twijfel gaat over het feit hoeveel cm hij echt lager ligt met die flex ride.
Wie weet dit of kan mij hier een foto van tonen ?
Bij ons op het werk staat er wel een witte met 20" ers en die ligt redelijk mooi zonder flexride .
Echter passeer ik elke dag ergens waar een zwarte staat met 20"ers en die ligt echt niet mooi ,veel te hoog .
Wie kan me dit verklaren?
De demping van de vering wordt aangepast en niet de hoogte.
Maar geen flexride met 20 inch en nog verlagen ??
Jij hebt toch nog een goede rug hoop ik...Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenIk heb flexride met 20 duimers en volgens mij ligt die niet lager.
De demping van de vering wordt aangepast en niet de hoogte.
Maar geen flexride met 20 inch en nog verlagen ??
Jij hebt toch nog een goede rug hoop ik...
alleen ''sport" uitvoering heeft standaard verlaging en flexride.
Vering van "Cosmo" of "Edition" veranderd niet met optie flexride.
Is zoals polleke2 al schreef alleen demping die "aanpasbaar"is.
Heb op mijn Cosmo verlaging van H&R, en dan moet je weldegelijk inleveren op comfort.
Bij 20 duimers, verlaging + flexride-stand "sport', ligt wagen keihard...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenIk heb flexride met 20 duimers en volgens mij ligt die niet lager.
De demping van de vering wordt aangepast en niet de hoogte.
Maar geen flexride met 20 inch en nog verlagen ??
Jij hebt toch nog een goede rug hoop ik...
Is die op de foto van U ?
Dan ligt die idd niet lager ,de mijne gaat ook zo zijn (technical grey met de 20")
Ik wil niet hebben dat ik tussen de band en de wielkast nog mijn rugzak kan steken ?
Ik twijfel gewoon omdat ik 2 insignia's weet met dezelfde set up maar een nader uitzicht .
deze van mijn baas ligt mooi zonder flexride :
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d-s Bekijk BerichtenIk heb tot hier toe een goede rug ja
Misschien een foto van je auto ?
Ik wil niet hebben dat ik tussen de band en de wielkast nog mijn rugzak kan steken ?
Ik twijfel gewoon omdat ik 2 insignia's weet met dezelfde set up maar een nader uitzicht .
deze van mijn baas ligt mooi zonder flexride :
http://go.gman.be/images/occasies/25441/DSC02388.JPG
Eerlijk gezegd snap ik niet waarom je zo'n comfortabele auto wil verharden=lees verlagen ?
Ik weet dat het er mooier uitziet maar dat zou ik er nu niet voor overhebben.
Ik heb mijn GTS na amper één jaar en 18.000 km net verkocht omdat die zo hard als een steen was. Maar ja,ieder zijn meug zeker anders reden we allemaal met dezelfde auto rond !
En eigenlijk doen we dat ook !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenFoto van de mijne staat in mijn vorige reply.
Eerlijk gezegd snap ik niet waarom je zo'n comfortabele auto wil verharden=lees verlagen ?
Ik weet dat het er mooier uitziet maar dat zou ik er nu niet voor overhebben.
Ik heb mijn GTS na amper één jaar en 18.000 km net verkocht omdat die zo hard als een steen was. Maar ja,ieder zijn meug zeker anders reden we allemaal met dezelfde auto rond !
En eigenlijk doen we dat ook !!!
Als jij zegt dat je flexride hebt ,ga ik het niet bij bestellen omdat hij niet zakt er mee .
Een veren kit apart kost iets van een 130 euro .
Desnoods steek ik de veren van de sport versie .
Speelt geen rol voor mij ik werk toch in een Opel garage .
Btw ferm voiture
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d-s Bekijk BerichtenIk zou het idd enkel doen voor de looks ja..
Als jij zegt dat je flexride hebt ,ga ik het niet bij bestellen omdat hij niet zakt er mee .
Een veren kit apart kost iets van een 130 euro .
Desnoods steek ik de veren van de sport versie .
Speelt geen rol voor mij ik werk toch in een Opel garage .
Btw ferm voiture
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenZou maar erg zijn dat je dat niet vond...
Nog 8 lange weken wachten ..
Comment
-
Ik lees hier veel over problemen en zo voort met de electronica .
De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat wij er in de garage eigenlijk heel weinig hebben die klagen over hun insignia.
Dit tegenover de introductie van de Vectra-c over een paar jaar ,dat was een ramp.
Veel klanten van ons zijn zéér tevreden over de Insignia ,mss enkelen die een paar problemen hebben maar dit in mijn ogen een beetje opblazen.
In alle geval hoop ik dat ik ook super tevreden ga zijn .
De vele proefritten die ik er al mee gedaan heb stellen mij toch al gerust .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d-s Bekijk BerichtenIk lees hier veel over problemen en zo voort met de electronica .
De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat wij er in de garage eigenlijk heel weinig hebben die klagen over hun insignia.
Dit tegenover de introductie van de Vectra-c over een paar jaar ,dat was een ramp.
Veel klanten van ons zijn zéér tevreden over de Insignia ,mss enkelen die een paar problemen hebben maar dit in mijn ogen een beetje opblazen.
In alle geval hoop ik dat ik ook super tevreden ga zijn .
De vele proefritten die ik er al mee gedaan heb stellen mij toch al gerust .
Groeten, Koen
Kadett D 1.3SR Rood (1989)
Kadett E 1.6 GT Rood (1990)
Astra F 1.6i Break Blauw (2002)
Astra G 1.8i Break Automatic NJoy Zilver LPG (2003)
Insignia 2.0 CDTI 130pk Automatic Pommegranate Red (2010)
www.adoewa.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d-s Bekijk BerichtenIk heb tot hier toe een goede rug ja
Is die op de foto van U ?
Dan ligt die idd niet lager ,de mijne gaat ook zo zijn (technical grey met de 20")
Ik wil niet hebben dat ik tussen de band en de wielkast nog mijn rugzak kan steken ?
Ik twijfel gewoon omdat ik 2 insignia's weet met dezelfde set up maar een nader uitzicht .
deze van mijn baas ligt mooi zonder flexride :
http://go.gman.be/images/occasies/25441/DSC02388.JPG
Als het deze is , dan heeft die een opc-linekit ,wat misschien verklaard waarom die lager ligt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk BerichtenIs dat die witte gestaan heeft bij Gman Verbeeck en waar momenteel Alex Gaspar mee rijdt?
lekkere auto zenne
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d-s Bekijk Berichtenyep dat is hem .
lekkere auto zenne
Werk je bij Gman?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Boellie Bekijk BerichtenHallo ff een vraagje,
De kleur van mijn Insignia is zwart,
is het normaal als je hem kuist dat je allemaal krasjes ziet ?
of is het normaal dat je dat sowieso harder ziet op zwart ?
Je ziet dit inderdaad beter op donkere dan op lichtere kleuren. Er bestaan wel erg goede produkten waardoor je deze krasjes kan verwijderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk BerichtenInderdaad en met opc line-kit. Door die wagen wilden we een witte leasen; wat helaas niet mocht van de leasemaatschappij.
Werk je bij Gman?
jij ook mss ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk BerichtenDie kringvormige krasjes noemt men swirls. Ik vermoed dat je je wagen wast met een spons of hem regelmatig door een carwash ( lees kraswash ) rijdt. Je wast je wagen beter met een microvezelhandschoen en met de twee-emmermethode. De eerste emmer met shampoo en lauw water en de tweede emmer met zuiver water. Vooraleer je je microvezelhandschoen na een stuk reinigen terug in je emmer met shampoo steekt; spoel je deze eerst even uit in de emmer met zuiver water. Het volledig vermijden van die swirls is onmogelijk want ze onstaan ook door zand dat tijdens het rijden over je auto vliegt.
Je ziet dit inderdaad beter op donkere dan op lichtere kleuren. Er bestaan wel erg goede produkten waardoor je deze krasjes kan verwijderen.
Tis den eerste keer dat ik hem kuis,heb hem namelijk nog niet lang.
Dus het heeft dan ook niks mee te maken dat je hem al lang hebt of niet,na een eertse keer kuisen kan dit al gebeuren dan ??
Hij stond dan ook onder een licht dan zie je het waarschijnlijk nog harder .
Bedankt voor de informatie !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d-s Bekijk Berichtenyep Gman Mechelen .
jij ook mss ?
Ik ben als het ware opgevoed tussen de Opels.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Boellie Bekijk BerichtenOk dank u,ik kuis hem idd gewoon met spons en zeemvel ,maar nu weet ik wat ik moet gaan halen. Carwash doe ik zeker niet,heb te veel respect voor mijn auto.
Tis den eerste keer dat ik hem kuis,heb hem namelijk nog niet lang.
Dus het heeft dan ook niks mee te maken dat je hem al lang hebt of niet,na een eertse keer kuisen kan dit al gebeuren dan ??
Hij stond dan ook onder een licht dan zie je het waarschijnlijk nog harder .
Bedankt voor de informatie !!
Lees ook eens op het volgende forum : http://forum.carclean.nl/cc_forum.aspx
Daar vind je ook veel info
groetjes!
Comment
Comment