Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part II)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
    Waar kan je die producten kopen ?
    En kan je een lijstje geven welke producten je gebruikt voor welk "probleem" ?
    Kan ik je een PM sturen?
    of mail me even op: wimcha@gmail.com

groetjes, Wim

Comment

• Heeft er iemand een HTC Touch2 gsm? Ben van plan die te kopen maar wil zeker weten dat hij volledig werkt op de Insignia.
      Opel Insignia OPC
      BMW X5 3.0i
      Caterham Super 7

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WhN Bekijk Berichten
        Heeft er iemand een HTC Touch2 gsm? Ben van plan die te kopen maar wil zeker weten dat hij volledig werkt op de Insignia.
        Racingboy heeft ne nieuwe HTC gsm, heb hem daarstraks vast gehad...
        Is het nieuwste modelletje, dus mssn even vragen aan hem als hij werkt in zijn Insignia?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d-s Bekijk Berichten
          Kan je dit niet instellen via de configuratietoets ?
          Wil ik eigenlijk ook wel weten .
          Als ik morgen een insignia moet doen zal ik er eens op letten .

Ik heb daarstraks een via de laptop met een insignia bezig geweest en dit opgezocht .
          Spijtig genoeg vondt ik ook niet via de programatie's of dit nu wel of niet gaat .
          Zal het één van dezer eens vragen op cursus .

Comment

Remmen piepen,groeven in de schijfremmen maar dealer weet nog niks van opel.
            Opel eye "zegt" dat ik op de autosnelweg maar 50/uur mag rijden en dit wel 25 keer op 100 km...
            Moet ik nog doorgaan ??
            Voor de rest rijdt hij fantastisch !
            wel had dat ook met een testmodel , totdat mijn oog viel op een voorliggend rijdende vrachtwagen , het rijden op het derde rijvak loste dat probleem op .

groetjes
            Erwin

Comment

• Voor dat van die groeven in de schijven (achteraan) is een buitendienstoplossing voor .
              Ik heb de nummer nu niet bij me maar zeg het maar tegen de dealer .

Voor dat van dat Opel eye zit het zo .

In Duitsland werkt dit perfect omdat ze daar het begin en het einde van een bepaalde snelheid altijd langs de weg hebben .

Vb : Hier gaan ze van zone 50 over naar zone 70 zonder het einde te laten zien van die zone 50
              Dus eigenlijk moet er eerst 50 met een streep door staan en dan pas het begin voor zone 70 .

Raar maar waar

Comment

Ik heb daarstraks een via de laptop met een insignia bezig geweest en dit opgezocht .
                Spijtig genoeg vondt ik ook niet via de programatie's of dit nu wel of niet gaat .
                Zal het één van dezer eens vragen op cursus .

Volgens mij kan speedlock niet meer (is hier en op het duitse forum al meerdere keren voorbij gekomen). Wat ik wel interessant vind is of er een speciale reden voor geweest is om dit van de Insignia te halen. Misschien kan je dat navragen ?

Comment

• is het mogelijk om een insignia te "leasen" als particulier (rechtstreeks van opel)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PiTTbuLL003 Bekijk Berichten
                    is het mogelijk om een insignia te "leasen" als particulier (rechtstreeks van opel)
                    en welk nut heeft dat ?
                    je hebt geen btw nr als particulier dus de btw kan je niet recupereren....

komt denk ik duurder uit dan je hem zou kopen .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vern Bekijk Berichten
                      Volgens mij kan speedlock niet meer (is hier en op het duitse forum al meerdere keren voorbij gekomen). Wat ik wel interessant vind is of er een speciale reden voor geweest is om dit van de Insignia te halen. Misschien kan je dat navragen ?
                      zal ik doen .
                      volgens mij heeft het met de veiligheid te maken ,als je crasht gaan de deuren mss niet altijd terug open .

geeft wel een veiliger gevoel maar er is toch altijd de knop om te vergrendelen voor wie dat wil.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erwinvo1964 Bekijk Berichten
                        wel had dat ook met een testmodel , totdat mijn oog viel op een voorliggend rijdende vrachtwagen , het rijden op het derde rijvak loste dat probleem op .

groetjes
                        Erwin
                        Er steekt al een nieuwe camera in en nog steeds niet opgelost.

Comment

Voor dat van die groeven in de schijven (achteraan) is een buitendienstoplossing voor .
                          Ik heb de nummer nu niet bij me maar zeg het maar tegen de dealer .

Voor dat van dat Opel eye zit het zo .

In Duitsland werkt dit perfect omdat ze daar het begin en het einde van een bepaalde snelheid altijd langs de weg hebben .

Vb : Hier gaan ze van zone 50 over naar zone 70 zonder het einde te laten zien van die zone 50
                          Dus eigenlijk moet er eerst 50 met een streep door staan en dan pas het begin voor zone 70 .

Raar maar waar
                          Op de autosnelweg geeft hij op één uur 25 keer aan dat ik daar maar 70 mag.
                          Geen verkeersbord tegengekomen met 70 km/u op...

Comment

Op de autosnelweg geeft hij op één uur 25 keer aan dat ik daar maar 70 mag.
                            Geen verkeersbord tegengekomen met 70 km/u op...
                            en uw eenheden staan toch juist in uw menu ?
                            via de hendel van de pinkers .

ik ken het nu ni direct van buiten maar er is daar ergens een menu met metrsch en nog iets .

Raar

normaal als hij het bord niet "leest" komt er - - - op .

Comment

en uw eenheden staan toch juist in uw menu ?
                              via de hendel van de pinkers .

ik ken het nu ni direct van buiten maar er is daar ergens een menu met metrsch en nog iets .

Raar

normaal als hij het bord niet "leest" komt er - - - op .
                              Dat staat uiteraard op metrisch.
                              Die leest borden waar er geen zijn.
                              Zelfs hier in Brasschaat op een baan waar je 50 mag geeft hij aan dat ik niet sneller mag dan 130...

Comment

Dat staat uiteraard op metrisch.
                                Die leest borden waar er geen zijn.
                                Zelfs hier in Brasschaat op een baan waar je 50 mag geeft hij aan dat ik niet sneller mag dan 130...

mmm zoekwerk ,programmatiefout?

In ieder geval terug binnen bij de dealer en hopen op een oplossing.

Zal morgen eens kijken of er nergens een schrijven van dit probleem is .

Comment

zal ik doen .
                                  volgens mij heeft het met de veiligheid te maken ,als je crasht gaan de deuren mss niet altijd terug open .

geeft wel een veiliger gevoel maar er is toch altijd de knop om te vergrendelen voor wie dat wil.
                                  Dat denk ik ook, dat Opel bewust voor veiligheid bij ongelukken heeft gekozen. Ik hoop het, dan heb ik tenminste een goed argument naar iemand die in een Kia Ceed rijdt die de helft van mijn Insignia kost en kan zeggen dat ie wel speedlock aan boord heeft. Aan de andere kant . . . een Kia Ceed . . .

Comment

• Nu 6 weken gereden (2500KM) met een Insignia ST 1.6 turbo, heb vanaf het begin trillingen op het stuur / gaspedaal bij 120 KM en hoger, ik zie het licht van de koplampen trillen op de voorganger. Kortom het lijkt wel of heel de auto trilt bij deze snelheid.

Heb ook sinds kort ook piepende remmen, weet eigenlijk niet of dit kwaad kan ?

Morgen terug naar de dealer met bovenstaande.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vern Bekijk Berichten
                                      Dat denk ik ook, dat Opel bewust voor veiligheid bij ongelukken heeft gekozen. Ik hoop het, dan heb ik tenminste een goed argument naar iemand die in een Kia Ceed rijdt die de helft van mijn Insignia kost en kan zeggen dat ie wel speedlock aan boord heeft. Aan de andere kant . . . een Kia Ceed . . .
                                      wel vreemd dat dan deze optie ineens wel op model 2010 corsa zit (en mischien wel ook iets vroeger) weet dit toevallig omdat m'n vrouwtje juist ne gele heeft gekocht , toen ik vroeg in de garage of in de insignia van btw inc+-43000 euro dit er ook inzat zij de verkoper dat deze functie geprogrammeerd kan worden ( met den tech2 dus), doch blijkbaar niet meer in de menu aanwezig is.

ik vind dat deze functie toch op een wagen van dit kaliber dat zulks een functie wel aanwezig mag zijn, vooral met al die gangsters die belgie nu kent ( dus zeer sarcastisch bedoeld hoor als je het nieuws nog maar durft opzetten hoor je tegenwoordig nog alleen maar geweld geweld geweld , voor de rest nixs meer , droevig hoe de maatschappij zich de laatste jaren ontplooit heeft , maar dat is voor in een ander forum dan maar , ben offtopic aan het geraken), wat veiligheid betreft is het simpel he zet centraal in de motorcompartiment een vloeistof sensor die als je sleutel op het kontakt zit automatisch deuren ontsluit als je in het water rijdt is het simpel ( trouwens een auto hoort op de weg , de meeste mensen gebruiken een boot voor het water),( dit gebeurd ook als je een ongeluk hebt als je deuren gesloten zijn ontsluiten die zich ook automatisch.

eigenlijk als het met een goedkoop corsaatje ( ivm een insignia dus ) kan, waarom dan niet in een dure insignia. maar het is zeer simpeler om opties uit een wagen te halen en te zeggen "nief model" , opties zijn veranderd (of nieuwe update , opties veranderd) dan in de software de fouten op te lossen , zoals die dvd800 ect die zoveel fouten geeft , doe dan wat andere doen , doe een gedeelte open source zodat meerdere mensen aan de source kunnen werken ( en mischien wel slimmere), ik durf er bijna 100% op te wedden dat heel de boel op een linux derivaat loopt ( je weet wel dat onfeilbaar systeem , grin) , open source bepaalde dingen en je mag er pap op zeggen dat de meeste bugs erop korte tijd eruit zijn en dat er zelfs nieuwe functies uitkomen ( zoals ondersteuning laatste ipod nano generatie, die volgens mij al opgelost kan zijn door de laatste kernel te gebruiken, het goed uitlezen van geheugensticks ect.).Ik denk dat als er 200.000 insignia's verkocht zijn er mischien toch wel een 1 % van hen programmeurs ( hobby of werk ) zijn on de de kopers 1% is dan 2000 mensen die elk een stukje kunnen bijbrengen, ( en ik denk nog meer daar deze insignia gedeeltelijk ook op de amerikaanse markt zit dacht ik ).

laez dat was het weeral , ik hoop van al die miseri gespaard te worden , normaal 1/06/2010 krijg ik mijnen st , dus nog ff wachten dus.

groetjes
                                      Erwin

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dennis99 Bekijk Berichten
                                        Nu 6 weken gereden (2500KM) met een Insignia ST 1.6 turbo, heb vanaf het begin trillingen op het stuur / gaspedaal bij 120 KM en hoger, ik zie het licht van de koplampen trillen op de voorganger. Kortom het lijkt wel of heel de auto trilt bij deze snelheid.

Heb ook sinds kort ook piepende remmen, weet eigenlijk niet of dit kwaad kan ?

Morgen terug naar de dealer met bovenstaande.
                                        oi, moest ik dit vanaf de eerste km hebben stond ie terug in de garage hoor , buiten rijden , probleem terug binnen rijden. een auto moet in orde zijn als deze afgeleverd wordt , er kunnen/mogen eventueel verborgen foutjes inzitten die je niet direct opmerkt maar zoiets kan niet hoor.Of je moest toevallig met je velg tegen de stoeprand gereden zijn waardoor er onbalans is.

groetjes
                                        Erwin

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erwinvo1964 Bekijk Berichten
                                          oi, moest ik dit vanaf de eerste km hebben stond ie terug in de garage hoor , buiten rijden , probleem terug binnen rijden. een auto moet in orde zijn als deze afgeleverd wordt , er kunnen/mogen eventueel verborgen foutjes inzitten die je niet direct opmerkt maar zoiets kan niet hoor.Of je moest toevallig met je velg tegen de stoeprand gereden zijn waardoor er onbalans is.

groetjes
                                          Erwin

Nee de velgen zijn onbeschadigd, snap ook niet waar de onbelans vandaan komt ?

Heb eigenlijk alleen maar korte stukjes gereden naar mijn werk, laatst wat langere stukken en toen viel het me echt op. Heb toen gelijk een afspraak gemaakt.

Comment

Working...
                                          X