Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia (Part II)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door egeltje Bekijk BerichtenIemand enig idee of de slotbouten van IRMSCHER steviger en betrouwbaarder zijn dan die van OPEL zelf?? Ik heb een setje van OPEL gehad maar na 2 maal gebruiken sloegen ze al door, kreeg wel nieuwe van OPEL. Maar toen ontdekte ik iets wat me geen goed gevoel geeft, beide sets hebben verschillende slotnummers maar toch passen ze perfect op elkaar Als dit dus bij alle sets is dan kunnen we dus eigelijk gewoon mekaars velgen gaan jatten
Iemand die dus een meer betrouwbaar merk kent mag me dat altijd laten weten, enig idee wat zo'n setje van IRMSCHER kost?
50.82€ BTW incl.Groeten, Koen
Kadett D 1.3SR Rood (1989)
Kadett E 1.6 GT Rood (1990)
Astra F 1.6i Break Blauw (2002)
Astra G 1.8i Break Automatic NJoy Zilver LPG (2003)
Insignia 2.0 CDTI 130pk Automatic Pommegranate Red (2010)
www.adoewa.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d-s Bekijk Berichten
Ik ben ook op zoek naar een foto van 17 50 013.
Zijn wintervelgen en banden idem als 67 50 618 maar de ET maat scheelt 2mm.
Error 400- Bad Request. Vielen Dank für Ihr Interesse an Opel. Es tut uns leid, aber die von Ihnen gesuchte Seite konnte nicht gefunden werden.
335€ / stuk
En rond september is het meestal 4 voor de prijs van 3.Last edited by koro; 17/04/2010, 22:16.Groeten, Koen
www.adoewa.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door koro Bekijk BerichtenBedankt d-s...
Error 400- Bad Request. Vielen Dank für Ihr Interesse an Opel. Es tut uns leid, aber die von Ihnen gesuchte Seite konnte nicht gefunden werden.
335€ / stuk
En rond september is het meestal 4 voor de prijs van 3.
Eens rondkijken bij de andere modellen dan zoals Astra J of mss is er verschil tussen 4/5 deurs en tourer ????
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door koro Bekijk BerichtenBedankt d-s...
335€ / stuk
En rond september is het meestal 4 voor de prijs van 3.
das die foto op diezelfde site die jij geeft ....
Btw wel opletten met die prijs ,Duitsland is iets goedkoper door de btw .
Als je die velg hier gaat bestellen gaat die duurder uitkomen ,als je die nummer hier al kan krijgen ....
Comment
-
ik heb momenteel 500 KM met mijn ST Sport 160 PK. Ik denk dat ik een geluid hoor vd aircopomp. Fluit een klein beetje maar niet continu. Als ik de airco uitzet, hoor ik niets meer? Nog Insignia rijders met dit euvel en hoe hebben ze het opgelost. Of is het misschien normaal? Bedankt voor enige reactie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d-s Bekijk Berichtenhttp://www.opel.de/comp/accessories/...b=3&cont=0I_35
das die foto op diezelfde site die jij geeft ....
Btw wel opletten met die prijs ,Duitsland is iets goedkoper door de btw .
Als je die velg hier gaat bestellen gaat die duurder uitkomen ,als je die nummer hier al kan krijgen ....
BLZ 2 bij OPC NeuBijgevoegde BestandenLast edited by koro; 17/04/2010, 01:41.Groeten, Koen
www.adoewa.be
Comment
-
Comfortinstellingen
Ik probeerde eens om de achteruitkijkspiegels zo te programmeren zodat ze iet naar beneden gaan bij het achteruitrijden. Nu blijkt dat ik die mogelijheid niet kan vinden in de comfortinstellingen.
Iemand raad?
ps : heb alles geprobeerd volgens de handleiding
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door p04260 Bekijk Berichtenik heb momenteel 500 KM met mijn ST Sport 160 PK. Ik denk dat ik een geluid hoor vd aircopomp. Fluit een klein beetje maar niet continu. Als ik de airco uitzet, hoor ik niets meer? Nog Insignia rijders met dit euvel en hoe hebben ze het opgelost. Of is het misschien normaal? Bedankt voor enige reactie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door f.v Bekijk BerichtenPolleke,
Hoe doe je dit juist?
Auto wassen met een sopje en daarna nog eens over gaan met proper water en wat simonis of mag alles tesamen? Of doe je de simonis in het water waar je je auto mee afzeemt?
Dank bij voorbaat.
f.v
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtest Bekijk BerichtenIk probeerde eens om de achteruitkijkspiegels zo te programmeren zodat ze iet naar beneden gaan bij het achteruitrijden. Nu blijkt dat ik die mogelijheid niet kan vinden in de comfortinstellingen.
Iemand raad?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtest Bekijk BerichtenIk probeerde eens om de achteruitkijkspiegels zo te programmeren zodat ze iet naar beneden gaan bij het achteruitrijden. Nu blijkt dat ik die mogelijheid niet kan vinden in de comfortinstellingen.
Iemand raad?
dit kan idd enkel als je optie 8 voudig electrische stoelen hebt .
er zijn soms nog van die snufjes die de één wel heeft en de andere niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door koro Bekijk Berichten
Hoe ik dat weet? Omdat ik het ze gevraagd heb, ik wàs namelijk ook geïnteresseerd (zie eerder in deze draad). Ze wisten me echter beleefd per mail te melden dat het voorlopig niét voor de 2.0 CDTI zal zijn, en dat ze er zelfs op dit moment nog geen zicht op hebben wanneer wel. Dus dat wil zeggen de komende maanden zeker niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door p04260 Bekijk Berichtenik heb momenteel 500 KM met mijn ST Sport 160 PK. Ik denk dat ik een geluid hoor vd aircopomp. Fluit een klein beetje maar niet continu. Als ik de airco uitzet, hoor ik niets meer? Nog Insignia rijders met dit euvel en hoe hebben ze het opgelost. Of is het misschien normaal? Bedankt voor enige reactie
Ga er binnenkort terug laten naar kijken, maar ik denk dat ze het niet kunnen oplossen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lusto Bekijk BerichtenDe mijne is er vorig jaar al eens voor binnen geweest. Ze hebben toen een motortje in de verwarming vervangen en er goed wat klodden vet aangesmeerd. In eerste instantie leek het euvel opgelost te zijn, maar na enkele dagen was het geluid er terug. Het heeft volgens mij met de aanjagersnelheid te maken (wws stand 1, maar ben niet 100% zeker omdat ik hem altijd op automaat zet. Als ge het geluid hoort en veranderd de temperatuur is het weg.
Ga er binnenkort terug laten naar kijken, maar ik denk dat ze het niet kunnen oplossen.
bedankt voor de info. Is niet dringend maar toch bij de dealer eens naar laten kijken.
Comment
-
ben een tweede keer naar de garage gegaan vandaag en na het verplaatsen van de voorste wielen naar achter en omgekeerd was ik van het trillend stuur af.
daarna viel me wel meer het trillen in het gas en ontkoppeling op, de motor is inderdaad wel wat brommerig maar denk dat dat normaal is, de wagen waarmee ik had testgereden had dit ook.
Comment
-
onderhoud
ik ben sinds een jaar in het bezit van een insignia 130 PK (5D-edition) en de wagen is stilaan toe aan zijn eerste onderhoud (21.000km). Heeft er iemand een idee wat de kostprijs gaat zijn voor het onderhoud. Het is de eerste maal dat ik een Opel heb en ken dus geen prijzen van Opel en zeker niet van de Insignia. Iemand resent zijn onderhoud laten doen met een soortgelijk model en km's?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door f.v Bekijk BerichtenPolleke,
Hoe doe je dit juist?
Auto wassen met een sopje en daarna nog eens over gaan met proper water en wat simonis of mag alles tesamen? Of doe je de simonis in het water waar je je auto mee afzeemt?
Dank bij voorbaat.
f.v
Eerst de auto afspuiten zodat het loshangend vuil en zand eraf zijn.
Dan met een microvezeldoek je wagen gewoon wassen zoals anders.
Afspoelen en afzemen.
Klaar !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d-s Bekijk BerichtenElke velg is perfect uit te balanceren ,je moet alleen goed gereedschap hebben en er mee kunnen werken .
Comment
Comment