Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part II)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
    Volgens mij kan de dealer dit instellen.
    gaat niet, enkel als je de zetels hebt met meervoudige verstelling.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door koro Bekijk Berichten
      Het zijn de Polarg M-13 12V-21/5W
      P7812W

De dealer heeft ze geplaatst...

Te vinden op ebay...

Ik zal deze week nog enkele foto's nemen...
      en Koen, proficiat met je wagen.
      we moeten eens afspreken hé

groetjes

Comment

Het zijn de Polarg M-13 12V-21/5W
        P7812W
        De dealer heeft ze geplaatst...
        Te vinden op ebay...
        Ik zal deze week nog enkele foto's nemen...
        Hoi Koro, heb je ook de dimlichten vervangen?
        In eerdere berichten van je met Vern en Marc99 zie ik dat je belangstelling had voor de Philips BlueVision, of de MTEC's. Al een keuze gemaakt, of laat je het origineel zitten?

Oorspronkelijk geplaatst door Vern
        Ik heb nu ook dimlichten en dagrijlichten vervangen. Een duidelijk verschil met de standaard verlichting. Verwisselen is 100% meegevallen, totaal ongeveer 10 minuten werk. In de dimlichten zitten nu Mtec Superwhites, op zondag besteld bij xenonwhite.de en op dinsdag ontvangen. Dagrijlichten Polarg M13 via eBay, op zondag besteld en zaterdag ontvangen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martinos Bekijk Berichten
          Hoi Koro, heb je ook de dimlichten vervangen?
          In eerdere berichten van je met Vern en Marc99 zie ik dat je belangstelling had voor de Philips BlueVision, of de MTEC's. Al een keuze gemaakt, of laat je het origineel zitten?

[/i]
          Momenteel weet ik het nog niet...
          Ga nog wat afwachten...
          Eerst de rest, en dan zien we wel...
          Groeten, Koen

Kadett D 1.3SR Rood (1989)
          Kadett E 1.6 GT Rood (1990)
          Astra F 1.6i Break Blauw (2002)
          Astra G 1.8i Break Automatic NJoy Zilver LPG (2003)
          Insignia 2.0 CDTI 130pk Automatic Pommegranate Red (2010)

www.adoewa.be

Comment

Momenteel weet ik het nog niet...
            Ga nog wat afwachten...
            Eerst de rest, en dan zien we wel...
            Als ik dit forum en deze vergelijking bekijk, blijken de MTEC's Super White wel een heel mooi resultaat te geven.

Vern of Marc99, jullie hebben hier ervaring mee. Raden jullie aan om de standaard dimlichten te vervangen? En zo ja door welk type?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk Berichten
              Heb een 160 pk, geen ecoflex en als ik 120 rij in 6de heb ik exact 2000 toeren.
              Bij mij ook, 2000 toeren bij 120 km/u.
              Bij mij vorige GTS was dat ook.
              Opel Insignia Sport 2.0 cdti 118kw

Opel Vectra GTS 1.9 cdti 88kw
              Opel Astra Coupé 1.8 92kw
              Opel Zafira 1.8 85kw
              VW Golf III GTI 16v 2.0 110kw
              Mazda 323F 1.6 66kw
              Mazda 323 1.7 diesel 42kw
              Opel Manta B 1.6 55kw

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d-s Bekijk Berichten
                neen

ik heb het nog niet gevonden , zelfs niet door programmatie .
                Volgens de garage zou dit nog niet kunnen; waarschijnlijk komt dit in één der volgende updates van de software...

Comment

• MTec YES

Oorspronkelijk geplaatst door Martinos Bekijk Berichten
                  Als ik dit forum en deze vergelijking bekijk, blijken de MTEC's Super White wel een heel mooi resultaat te geven.

Vern of Marc99, jullie hebben hier ervaring mee. Raden jullie aan om de standaard dimlichten te vervangen? En zo ja door welk type?
                  Laat ik het zo zeggen: ik vind het jammer dat het al licht is als ik 's morgens om zes uur in de auto stap. Het was namelijk een schitterend gezicht toen het nog donker was. Komen aanlopen en de dimlichten schieten aan bij het openen op afstand ...

De MTec's superwhite zijn echt wit en het zicht is t.o.v. de standaard verlichting even goed, of beter. Kijk even voor wat foto's in post #3849. De moeite waard voor ongeveer 30 euro (set van twee) inclusief verzendkosten uit Duitsland.

Comment

• hoi, ik rijd nu ongeveer 6 weken met mijn ST 160 PK sport. Leuk om mee te rijden, heb weliswaar nog niet veel KMS omdat ik maar korte afstanden doe. Maar het lijkt me of de wagen nu al een beetje trager optrekt. Zou dit kunnen of is dit maar een gedacht, nu het een groot verschil was met mijn vorige en ik deze nu gewend ben. Volgens de dealer mag men bij warme motor, goed doortrekken, ook al van het begin en moet er geen rodatie gedaan worden? Iemand enige ervaring...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door p04260 Bekijk Berichten
                      hoi, ik rijd nu ongeveer 6 weken met mijn ST 160 PK sport. Leuk om mee te rijden, heb weliswaar nog niet veel KMS omdat ik maar korte afstanden doe. Maar het lijkt me of de wagen nu al een beetje trager optrekt. Zou dit kunnen of is dit maar een gedacht, nu het een groot verschil was met mijn vorige en ik deze nu gewend ben. Volgens de dealer mag men bij warme motor, goed doortrekken, ook al van het begin en moet er geen rodatie gedaan worden? Iemand enige ervaring...

of tot welk toerental mag ik max gaan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geff Bekijk Berichten
                        Bij mij ook, 2000 toeren bij 120 km/u.
                        Bij mij vorige GTS was dat ook.
                        Insignia ST Ecoflex 130pk (met box 160pk) 120 = 1750tpm in 6de, 2000tpm = 141km/u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vern Bekijk Berichten
                          Laat ik het zo zeggen: ik vind het jammer dat het al licht is als ik 's morgens om zes uur in de auto stap. Het was namelijk een schitterend gezicht toen het nog donker was. Komen aanlopen en de dimlichten schieten aan bij het openen op afstand ...

De MTec's superwhite zijn echt wit en het zicht is t.o.v. de standaard verlichting even goed, of beter. Kijk even voor wat foto's in post #3849. De moeite waard voor ongeveer 30 euro (set van twee) inclusief verzendkosten uit Duitsland.
                          Zou nu ook voor de MTEC superwhite's gaan . Het verschil tussen de standaard lampjes en de Philips Blue Visions die ik heb gestoken is wel merkbaar , maar (volgens mij) te miniem . Nog wel steeds zeer tevreden van de Polarg M13 lampjes
                          Niets met de lampjes te maken ... maar net terug van een 1500km toertje door Schotland . Op waanzinnige "single track roads" gereden (met hellingen tot 20%) en de Insignia geeft je echt rijplezier . Boven de 2000tr/min altijd plenty vermogen en het gaat soms sneller dan je verwacht (uitstekende onvermoeibare remmen ook ) . Verbruik verbazend laag (6.7l/100km) en het geeft dan ook niet dat de tankstations daar niet dik gezaaid zijn .

Comment

• Service menu DVD800

Ik vind niet meer terug hoe je in het service menu van de DVD800 geraakt.
                            Iemand een idee?
                            Groeten, Koen

www.adoewa.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Marc 99 Bekijk Berichten
                              Zou nu ook voor de MTEC superwhite's gaan . Het verschil tussen de standaard lampjes en de Philips Blue Visions die ik heb gestoken is wel merkbaar , maar (volgens mij) te miniem . Nog wel steeds zeer tevreden van de Polarg M13 lampjes
                              Niets met de lampjes te maken ... maar net terug van een 1500km toertje door Schotland . Op waanzinnige "single track roads" gereden (met hellingen tot 20%) en de Insignia geeft je echt rijplezier . Boven de 2000tr/min altijd plenty vermogen en het gaat soms sneller dan je verwacht (uitstekende onvermoeibare remmen ook ) . Verbruik verbazend laag (6.7l/100km) en het geeft dan ook niet dat de tankstations daar niet dik gezaaid zijn .

Fijn te horen dat hij het in Schotland goed deed. Wij gaan met onze leaseinsignia half augustus ook 14 dagen die kant op. Misschien een raar vraagje : Moet je een stuk van je koplampen afplakken om ginder links rond te rijden? (of is dit niet nodig met AFL?

groetjes, Wim

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichten
                                Fijn te horen dat hij het in Schotland goed deed. Wij gaan met onze leaseinsignia half augustus ook 14 dagen die kant op. Misschien een raar vraagje : Moet je een stuk van je koplampen afplakken om ginder links rond te rijden? (of is dit niet nodig met AFL?

groetjes, Wim
                                met de AFL kan je dat instellen, met de arm van de richtingaanwijzer een bepaalde handeling doen, zie in je instructieboekje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dami Bekijk Berichten
                                  met de AFL kan je dat instellen, met de arm van de richtingaanwijzer een bepaalde handeling doen, zie in je instructieboekje

Ok prima, goed om weten....ik heb nog geen insignia dus ook geen boekje....dat hij maar spoedig geleverd wordt

Comment

Ok prima, goed om weten....ik heb nog geen insignia dus ook geen boekje....dat hij maar spoedig geleverd wordt
                                    Ga je dan je naam veranderen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martinos Bekijk Berichten
                                      Ga je dan je naam veranderen?
                                      ik weet niet of insigniawim nog vrij is....en daarbij onze "eigen" autootje is nog steeds een corsa; de insignia is de leasewagen van m'n vrouw

Comment

ik weet niet of insigniawim nog vrij is....en daarbij onze "eigen" autootje is nog steeds een corsa; de insignia is de leasewagen van m'n vrouw
                                        Dus je laat je vrouw de 'duurdere wagen' betalen. Goed geregeld!

Comment

Ik vind niet meer terug hoe je in het service menu van de DVD800 geraakt.
                                          Iemand een idee?
                                          Gevonden...
                                          Groeten, Koen

www.adoewa.be

Comment

Working...
                                          X