Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part II)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door koro Bekijk Berichten
    Das eigenlijk een goede bijverdienste... ge moet gewoon een uurke vor de deur blijven wachten...

tis dat hé
    Ik hoop dat ik dat binnen een week of 2 ook mag zeggen .
    wachten duurt toch lang

Comment

• Insignia Treffen

Zouden we eens geen Insignia treffen kunnen houden...
      In Duitsland doen ze dat elk jaar...
      Desnoods samen met enkele dealers...
      Groeten, Koen

Kadett D 1.3SR Rood (1989)
      Kadett E 1.6 GT Rood (1990)
      Astra F 1.6i Break Blauw (2002)
      Astra G 1.8i Break Automatic NJoy Zilver LPG (2003)
      Insignia 2.0 CDTI 130pk Automatic Pommegranate Red (2010)

www.adoewa.be

Comment

Dat lijkt me een tof idee Koen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d-s Bekijk Berichten
          >wachten duurt toch lang
          Ah, ge weet het ... diene van ons staat nog steeds op status 25. Staat al in bestelling van 29 maart. Als ik nu al eens verandering in die status zou zien, 't zou al iets draaglijker zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nitrocious Bekijk Berichten
            Ah, ge weet het ... diene van ons staat nog steeds op status 25. Staat al in bestelling van 29 maart. Als ik nu al eens verandering in die status zou zien, 't zou al iets draaglijker zijn.

dan zou ik toch maar eens verder horen , de onze is besteld op 19 maart en staat op status 33 nu .

Comment

dan zou ik toch maar eens verder horen , de onze is besteld op 19 maart en staat op status 33 nu .

Ja, iedere week wil ik de status weten ... en altijd staat deze op 25. Lijkt wel standaard reply te worden
              Voor wanneer is jouw levering voorzien ? Bij ons is deze al opgeschoven naar 17 juni (vanaf de eerste week trouwens)

Comment

ik doe ook mee

Comment

ik ben er ook bij Koen, goed idee.
                  2010 BMW 118d Edition Lifestyle 143pk
                  2010 BMW 520dA Touring Edition Sport 177pk (verkocht)
                  2012 BMW 320dA F30 ModernLine 184pk (verkocht)
                  2014 BMW 520XdA LCi F11 M-pack 184pk

http://www.fabrieksbanden.nl
                  http://www.originelevelgen.be

Comment

Ja, iedere week wil ik de status weten ... en altijd staat deze op 25. Lijkt wel standaard reply te worden
                    Voor wanneer is jouw levering voorzien ? Bij ons is deze al opgeschoven naar 17 juni (vanaf de eerste week trouwens)

levering volgens channel21 is nog steeds 22 mei .
                    echter duurt het een dag of 4 voor hij werkelijk bij ons in de garage staat dus verwacht ik ergens eind mei .

allé hoop ik

Comment

• Enkel nieuwe kleuren voor 2010

Enkele kleurvariaties...
                      Bijgevoegde Bestanden
                      Groeten, Koen

Kadett D 1.3SR Rood (1989)
                      Kadett E 1.6 GT Rood (1990)
                      Astra F 1.6i Break Blauw (2002)
                      Astra G 1.8i Break Automatic NJoy Zilver LPG (2003)
                      Insignia 2.0 CDTI 130pk Automatic Pommegranate Red (2010)

www.adoewa.be

Comment

levering volgens channel21 is nog steeds 22 mei .
                        22 mei ?! Bij ons staat hij slechts 10 dagen later in bestelling en toch is de "verwachte" leveringsdatum bijna een maand later dan bij jou ?

Comment

22 mei ?! Bij ons staat hij slechts 10 dagen later in bestelling en toch is de "verwachte" leveringsdatum bijna een maand later dan bij jou ?
                          je moet eens vragen aan de verkoper of er nergens een fout in de bestelling staat ,ze kunnen dat on-line zien .

als dat zo is kan je nog lang wachten ,want dan blijft die gewoon staan als er geen reactie komt op die "fout".

De mijne staat wel op 22 mei maar dat wil niks zeggen ,ik hoop dat ik hem dees maand heb dan is dat goed voor mij .

Comment

je moet eens vragen aan de verkoper of er nergens een fout in de bestelling staat ,ze kunnen dat on-line zien .
                            Hm, da zou straf zijn hé. Maareh, die events volgen elkaar toch op ? Dus 25 (planning) komt na 21 (aanvraag zonder fouten). Of heb ik het hier compleet mis ?

Comment

Hm, da zou straf zijn hé. Maareh, die events volgen elkaar toch op ? Dus 25 (planning) komt na 21 (aanvraag zonder fouten). Of heb ik het hier compleet mis ?
                              hoe of wat die events juist willen zeggen weet ik niet .

maar het kan zijn dat je bepaalde optie's hebt gekozen die niet of juist wel moet gecombineerd worden met een andere optie .

rare uitleg maar soms gaat dat zo .

33 is productie ,de mijne staat er zo ook al 3 weken .

lang hé voor zo'n otoke in mekaar te steken .

al goed dat het wachten ooit beloond wordt met een pracht machien

Comment

Pfieuw, al 3 weken op 33 ? Dat het idd allemaal zo lang moet duren hé, maar zoals je zegt, de beloning is wel groot ... maar ja, 't blijft toch moeilijk, da wachten.
                                Zal voor alle zekerheid maar eens binnen springen ipv via de mail naar de status te vragen.

Comment

hoe of wat die events juist willen zeggen weet ik niet .

maar het kan zijn dat je bepaalde optie's hebt gekozen die niet of juist wel moet gecombineerd worden met een andere optie .

rare uitleg maar soms gaat dat zo .

Dat kan niet anders dat die perfect afgewerkt zal zijn

Comment

• serieus naar links afwijkt
                                    • bij het rijden vanaf 80 km/uur er aan de bestuurderszijde precies een ruit openstaat,
                                    • ik aan de rechter voorkant vanaf 2000 toeren precies geblazen wordt.
                                    • soms plankgas geef en niet vooruit geraak, service soon verschijnt op de boord computer

Heeft nog iemand de beschreven problemen?
                                    Of het nummer van de hoofdverdeler?
                                    Mijn garage krijgt dit probleem blijkbaar niet opgelost

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wilco1968 Bekijk Berichten
                                      Ik rij nu 3 mnd (20.000 km) in een ecoflex en vind het comfort gewoon slecht.De eerste tijd met winterbanden gereden en toen geen problemen gehad maar sins de zomerbanden (michelin primacy 225/55 R17) is het comfort ver te zoeken.
                                      Bandenspanning naar beneden gebracht maar dat gaf weinig effect.Denk wel dat de insignia's met IDS onderstel een stuk beter rijden in de tour stand.Erg jammer dat dit type band zo langzaam slijt want kijk uit naar het moment dat er andere banden onder gaan.
                                      Ik heb momenteel een ST EcoFlex met 18" Continental banden , zonder IDS en de wagen rijdt zeer comfortabel.

Bij mijn vorige wagen ( 407 SW ) werden vorig jaar de GoodYear banden vervangen door Michelins ( in Peugeot garage ) , en was het rijcomfort plots met de helft gedaald !!! Beenhard die Michelin's.

Comment

Onze ST is besteld op 16 maart en geleverd op 6 mei 2010. Zo te zien hebben we qua levertermijn veel geluk gehad .

Comment

• Algemene eerste indruk is positief , wel spijtig dat zaken zoals speedlock , coming-home en spiegels open/dicht tijdens het ont-/vergrendelen van de auto niet beschikbaar zijn , zelfs al is het een Cosmo.
                                          Ik heb bij het bestellen van de wagen daar niet bij stilgestaan, nam aan dat dit allemaal standaard was.

Comment

Working...
                                          X