Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part II)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door PeterPan2840 Bekijk Berichten
    Onze ST is besteld op 16 maart en geleverd op 6 mei 2010. Zo te zien hebben we qua levertermijn veel geluk gehad .
    'k Snap er nog de balle van ... Kan nie meer volgen hoe die planning ginder werkt. Diene van ons is ook nen ecoflex, cosmo uitvoering met een aantal opties .... en als die voorlopige datum klopt, dan is het 12 weken wachten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door koro Bekijk Berichten
      Weet er iemand of het geluidsniveau via USB aan te passen is...
      Als ik muziek via mijn iPod speel moet ik m'n volume bijna 3/4 openzetten, als ik dan per ongelijk overschakel naar radio ben je zo goed als doof...
      uw mp3 verhogen in DB dat ze allemaal gelijk zijn...
      kan met http://mp3gain.sourceforge.net/download.php
      bij mij is het gelukt, had er ook last van.

Comment

Algemene eerste indruk is positief , wel spijtig dat zaken zoals speedlock , coming-home en spiegels open/dicht tijdens het ont-/vergrendelen van de auto niet beschikbaar zijn , zelfs al is het een Cosmo.
        Ik heb bij het bestellen van de wagen daar niet bij stilgestaan, nam aan dat dit allemaal standaard was.
        Fijn om te horen dat hij met 18" wel comfortabel is.
        Vallen die gewijzigde versnellingsverhoudingen een beetje mee?
        Ivm met die ontbrekende functies op de cosmo die u vermeld, had de dealer ons nog verwittigd dat we dat speciaal seatpakket best bijnamen (oa. kantelende spiegels bij achteruitrijden)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nitrocious Bekijk Berichten
          'k Snap er nog de balle van ... Kan nie meer volgen hoe die planning ginder werkt. Diene van ons is ook nen ecoflex, cosmo uitvoering met een aantal opties .... en als die voorlopige datum klopt, dan is het 12 weken wachten
          Heb je toevallig het panoramisch dak als optie genomen? Daardoor is de wachttijd ongeveer 14 dagen langer....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichten
            Heb je toevallig het panoramisch dak als optie genomen? Daardoor is de wachttijd ongeveer 14 dagen langer....
            Nope, niet bijgenomen ... wel de bi-xenons, flexride, leder ...

Comment

Nope, niet bijgenomen ... wel de bi-xenons, flexride, leder ...
              Allemaal opties die zijn geld meer dan waard zijn. Geniet na bijna 1,5 jaar nog elke dag dat ik met de Insignia rijd.
              2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
              2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
              2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door p04260 Bekijk Berichten
                uw mp3 verhogen in DB dat ze allemaal gelijk zijn...
                kan met http://mp3gain.sourceforge.net/download.php
                bij mij is het gelukt, had er ook last van.
                Inderdaad, maar dan moet ik heel mijn collectie wijzigen...
                Ik werk met Mediamonkey en autoplaylists, dus telkens ik mijn Ipod connecteer gaat hij mijn afspeellijsten bijwerken volgens criteria die ik zelf ingeef.

Ik weet dat het gaat met iTunes, maar ik wil dit ergerlijk programma niet op mijn PC.
                Groeten, Koen

Kadett D 1.3SR Rood (1989)
                Kadett E 1.6 GT Rood (1990)
                Astra F 1.6i Break Blauw (2002)
                Astra G 1.8i Break Automatic NJoy Zilver LPG (2003)
                Insignia 2.0 CDTI 130pk Automatic Pommegranate Red (2010)

www.adoewa.be

Comment

Algemene eerste indruk is positief , wel spijtig dat zaken zoals speedlock , coming-home en spiegels open/dicht tijdens het ont-/vergrendelen van de auto niet beschikbaar zijn , zelfs al is het een Cosmo.
                  Ik heb bij het bestellen van de wagen daar niet bij stilgestaan, nam aan dat dit allemaal standaard was.
                  Coming home staat standaard op de Cosmo...
                  Groeten, Koen

Kadett D 1.3SR Rood (1989)
                  Kadett E 1.6 GT Rood (1990)
                  Astra F 1.6i Break Blauw (2002)
                  Astra G 1.8i Break Automatic NJoy Zilver LPG (2003)
                  Insignia 2.0 CDTI 130pk Automatic Pommegranate Red (2010)

www.adoewa.be

Comment

• Reclame forum?!

Negeren julie opzettelijk mijn posts om de insignia op te hemelen? De problemen die ik heb komen op nog andere fora voor.
                    Maar hed de indruk dat julie mij doodzwijgen.
                    Heb de indruk dat je op dit forum alleen positief moet zijn?!

Comment

• Ben je al eens bij je dealer geweest, en heb je op een NORMALE manier met die man gesproken. Vele zaken die je aanhaalt zijn bekend en kunnen op korte tijd opgelost worden.

Comment

• Iedereen schrijft toch wat hij/zij wilt op een forum zolang de regels ivm het forum gevolgd worden. Er zijn zeker problemen en dat is zo bij iedere wagen. De ene al wat meer dan de andere, je moet maar eens pech hebben en een maandag ochtend-auto hebben. Die problemen "zouden" door je dealer opgelost moeten worden.

Nu blijf ik er bij dat ik een geweldige wagen heb zonder al te veel problemen. Heb ook kraakjes gehad en dat hier ook ergens neer geschreven maar de dealer heeft dit netjes opgelost. Voor de rest (nog) geen problemen met mijn auto.

Meestal komen mensen op een forum terecht als ze problemen met iets hebben, maar blijkbaar zitten hier inderdaad veel Insignia fans, maar als die allemaal hun problemen doodzwijgen? Daar twijfel ik aan.

Comment

• Zoals ik reeds melde is mijn wagen nu reeds bijna 4 maand binnen bij de garage. Ik ben niet iemand die roept, nog arrogant is, wel assertief. Ik ben zelfs zo rustig dat ik na 3x opnieuw binnenbrengen en 4 maand later de hoofdealer heb verwittigd
                          Last edited by ; 17/05/2010, 17:45.

Comment

• Racingboy, welke dealer heb jij? Want ik ben er ook van overtuigd dat dit een goede en prachtige wagen is. Volgens mij ligt het zelfs aan de dealer, niet de wagen.

Comment

• Garage Geurts in Genk. Qwa verkoop niet zo goed, maar ken er een werknemer die altijd aan m'n wagen werk die zijn werk uitstekend doet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door apiebe Bekijk Berichten
                                Zoals ik reeds melde is mijn wagen nu reeds bijna 4 maand binnen bij de garage. Ik ben niet iemand die roept, nog arrogant is, wel assertief. Ik ben zelfs zo rustig dat ik na 3x opnieuw binnenbrengen en 4 maand later de hoofdealer heb verwittigd
                                Beste, we negeren je niet hoor...dit forum is natuurlijk voor een groot stuk bevolkt door insignarijders die(terecht) fier zijn op hun wagen. Toch worden er ook vele grotere en kleinere problemen gemeld. Dit is een goed punt omdat je zo kan nakijken of je wagen een abnormaal probleem heeft of een probleem dat wel eens meer voorkomt. Zo kan je meer gericht naar je dealer stappen en om een oplossing vragen. Toch heb ik de indruk dat door de vele (softwareupgrades) het aantal negatieve meldingen aan het minderen is. (prima) Ik begin in jou geval ook te vermoeden dat je een slechtere garage hebt die je niet goed wil (of kan) helpen. Als ik jou was ging ik inderdaad eens naar een andere dealer die misschien (wie weet...) je problemen wel oplost en opnieuw van jou een insignialiefhebber kan maken.

Veel suc6 en geef vooral de moed niet op!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichten
                                  Beste, we negeren je niet hoor...dit forum is natuurlijk voor een groot stuk bevolkt door insignarijders die(terecht) fier zijn op hun wagen. Toch worden er ook vele grotere en kleinere problemen gemeld. Dit is een goed punt omdat je zo kan nakijken of je wagen een abnormaal probleem heeft of een probleem dat wel eens meer voorkomt. Zo kan je meer gericht naar je dealer stappen en om een oplossing vragen. Toch heb ik de indruk dat door de vele (softwareupgrades) het aantal negatieve meldingen aan het minderen is. (prima) Ik begin in jou geval ook te vermoeden dat je een slechtere garage hebt die je niet goed wil (of kan) helpen. Als ik jou was ging ik inderdaad eens naar een andere dealer die misschien (wie weet...) je problemen wel oplost en opnieuw van jou een insignialiefhebber kan maken.

Veel suc6 en geef vooral de moed niet op!
                                  Ik moet zeer eerlijk zijn dat ik in het begin op een wolk leefde. Een pracht auto en een super moter, zelfs de slechts 110 pk bekoorden mij enorm. Nu vraag ik mij af of niemand een fenomeen van "ophoping van water in de deur" heeft zoals nog mensen...
                                  http://www.zibb.nl/app/6485162-64851..._Insignia.html

Comment

• Ontdek je Insignia (deel 1)

Volgens mij hoog genoteerd in de ergernis top 10 van Insignia-problemen/onvolkomenheden:
                                    Het niet automatisch sluiten van de portieren bij het wegrijden.

Nu, waar kwam ik vandaag stom toevallig achter?
                                    Ik sta weeral een keer te tanken en had de wagen niet afgesloten. Na het tanken stap ik terug in de wagen, trek de deur dicht en voor dat ik de sleutel in het contactslot steek druk ik, zonder er zelf van bewust te zijn, op de sleutel op "portier openen". Vervolgens gewoon gestart en weggereden. Na ca. 2 minuten vergrendelden zich alle portieren automatisch..... Met stomheid geslagen natuurlijk gestopt en nogmaals enkele malen uitgeprobeerd.

Conclusie van het verhaal: Volgens mij werkt het wel maar alleen als je voor het in het contactslot steken van de sleutel eenmaal op het portier openen knopje drukt....... Mij ontgaat alle logica hierachter. Zou hier een foutje in de programmering zitten??

Ik zou zeggen springt allen in de Insignia en uitproberen. Graag jullie ervaringen.....
                                    2010 BMW 118d Edition Lifestyle 143pk
                                    2010 BMW 520dA Touring Edition Sport 177pk (verkocht)
                                    2012 BMW 320dA F30 ModernLine 184pk (verkocht)
                                    2014 BMW 520XdA LCi F11 M-pack 184pk

http://www.fabrieksbanden.nl
                                    http://www.originelevelgen.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door apiebe Bekijk Berichten
                                      Negeren julie opzettelijk mijn posts om de insignia op te hemelen? De problemen die ik heb komen op nog andere fora voor.
                                      Maar hed de indruk dat julie mij doodzwijgen.
                                      Heb de indruk dat je op dit forum alleen positief moet zijn?!

http://www.zibb.nl/app/6485162-64851..._Insignia.html
                                      De liefde tussen mij en de Insignia is aardig over ...klacht op klacht ..sorry dat ik het weer zeg maar dit is de slechtse auto die ik in jaren heb meegemaakt .Garage doet z'n best maar zodra er weer iets is opgelost gaat het volgende alweer kapot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Baarsje Bekijk Berichten
                                        Volgens mij hoog genoteerd in de ergernis top 10 van Insignia-problemen/onvolkomenheden:
                                        Het niet automatisch sluiten van de portieren bij het wegrijden.

Nu, waar kwam ik vandaag stom toevallig achter?
                                        Ik sta weeral een keer te tanken en had de wagen niet afgesloten. Na het tanken stap ik terug in de wagen, trek de deur dicht en voor dat ik de sleutel in het contactslot steek druk ik, zonder er zelf van bewust te zijn, op de sleutel op "portier openen". Vervolgens gewoon gestart en weggereden. Na ca. 2 minuten vergrendelden zich alle portieren automatisch..... Met stomheid geslagen natuurlijk gestopt en nogmaals enkele malen uitgeprobeerd.

Conclusie van het verhaal: Volgens mij werkt het wel maar alleen als je voor het in het contactslot steken van de sleutel eenmaal op het portier openen knopje drukt....... Mij ontgaat alle logica hierachter. Zou hier een foutje in de programmering zitten??

Ik zou zeggen springt allen in de Insignia en uitproberen. Graag jullie ervaringen.....
                                        Hehe, dit is met de laatste update bij mij ook toegevoegd. Het is enkel een veiligheid als je per ongeluk je auto opent en binnen de x-aantal seconden je deur niet opent, dat hij ze automatisch terug sluit. Wel vreemd dat de computer niet registreert dat je dan aant rijden bent.

Comment

alle lap ik heb het ook aan mijn broek .
                                          de status is blijven hangen en de levering is met een maand op geschoven

volgens de verkoper te wijten aan de electrische achterkleppen waar ze niet mee kunnen volgen met toe te leveren.

tis te hopen dat ze wat rapper gaan zijn want anders zit ik zonder auto eind van de maand

damned

Comment

Working...
                                          X