Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part II)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Chriske Bekijk Berichten
    Velen onder ons hebben dit meegemaakt. De laatste loodjes wegen het zwaarst.
    Maar het wachten wordt dubbel en dik beloond.

Veel succes ermee.

Dank u! Die extra week zal nog wel lukken

Comment

Hier kan ik mij volledig in terug vinden. Ik heb nu ook 33000 km na 14 maanden, en heb nog geen minuut spijt gehad, dat ik de Zafira voor de Insignia ingeruild heb. Ben er nog even zot van als dag 1.
      Heb er 20.00km erop zitten en is bijna 1 jaar oud en ik heb nog geen één enkel probleem gehad met mijn insignia.Ben zeer tevreden van mijn tuuteke.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Swiss Bekijk Berichten
        Voor zij die nog op zoek zijn naar dakdragers, een kleine tip.

Dus vorige week een setje besteld bij een officiële merkdealer van Vauxhall (uit de buurt van Liverpool, als ik me niet vergis) Je ziet geen verschil met de Opeldragers , ze zijn identiek behalve een klein griffioentje in plaats van het opel logo op de plastic zijkanten. Vandaag afgeleverd bij mij thuis, aangetekend, op factuur met BTW in, met garantie (dank u, Europa) en Europese handleiding (in 20 talen) voor omgerekend 117 Euro. Bijna 40% korting op de officiële prijs dus.
        Heb jij daar nog ergens gegevens van ( website ) ?

Ik moet er mij ook nog een paar aanschaffen voor eind juni ...

Comment

• Heb het even uitgetest en als je de auto opent zonder de deuren te openen na 2 minuten dan sluit hij automatisch terug. Heb ff filmpje geupload. Auto staat binnen en blijkbaar kan de HTC Desire het niet zo goed aan om in het donker te filmen -> zie paarse gloed.
          Op het laatste zie je de pinkers die de auto terug sluiten.

+ YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
          2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
          2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
          2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeterPan2840 Bekijk Berichten
            Koen,

Ik heb gisteren de hadleiding nog eens doorgenomen , maar ik kan nergens vinden waar ik de coming-home functie automatisch kan instellen, zodat de lichten een bepaalde tijd blijven branden na het verlaten van de wagen. De tijdsduur ervoor instellen kan ik wel.

Manueel kan ik de lichten 'forceren' om enige tijd te blijven branden door even aan de lichthendel te trekken, na het afzetten van het contact.

Mis ik ergens iets ? Het is namelijk mijn eerste Opel. Of moet men bij een Opel steeds eerst een manuele handeling doen, vooraleer deze iets 'automatisch' doet ? ( inklappen spiegels , coming home , ... )

Niettegenstaande deze details ben ik nog steeds zeer tevreden over de Insignia en heb tot nu toe nog geen enkel echt probleem vastgesteld.
            Ik heb de Edition uitvoering, en daar zit ook de coming home functie op.
            Bij mij is die ingesteld op 30 seconden.
            Nadat ik de sleutel uit het contact heb genomen, druk ik 1 maal op de ontgrendelingsknop van de afstandsbediening. De lichten gaan branden gedurende 30 seconden (of volgens de ingestelde tijd). Wanneer je de auto vroeger vergrendeld, worden de lichten direkt gedoofd. Bij het opnieuw ontgrendelen gaan de lichten weer branden.

Comment

• Koffer inhoud 5D met Infinity

Vandaag met het vrouwke deftig gaan winkelen, en heb moeten vaststellen dat de kofferruimte in de 5D met Infinity Sound bijzonder klein is...
              Groeten, Koen

Kadett D 1.3SR Rood (1989)
              Kadett E 1.6 GT Rood (1990)
              Astra F 1.6i Break Blauw (2002)
              Astra G 1.8i Break Automatic NJoy Zilver LPG (2003)
              Insignia 2.0 CDTI 130pk Automatic Pommegranate Red (2010)

www.adoewa.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door koro Bekijk Berichten
                Vandaag met het vrouwke deftig gaan winkelen, en heb moeten vaststellen dat de kofferruimte in de 5D met Infinity Sound bijzonder klein is...

Die subwoofer ligt toch verzonken achter het reservewiel (vanachter bekeken) onder de valse koffervloer dacht ik....of is dit alleen in de ST zo?

Comment

• Ja zit normaal waar je reservewiel zit.

Dan moet je toch goed gewinkeld hebben om de koffer vol te krijgen.

Comment

Nadat ik de sleutel uit het contact heb genomen, druk ik 1 maal op de ontgrendelingsknop van de afstandsbediening. De lichten gaan branden gedurende 30 seconden (of volgens de ingestelde tijd). Wanneer je de auto vroeger vergrendeld, worden de lichten direkt gedoofd. Bij het opnieuw ontgrendelen gaan de lichten weer branden.
                    Dat is ook een manier om dat te doen. Maar ik dacht dat je de auto moet stil leggen en voordat je de sleutel uit het contact heb genomen de hendel van de pinkers naar je toetrekken of weg duwen om de lichten effectief 20 seconden te laten branden, ookal sluit je de auto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichten
                      Die subwoofer ligt toch verzonken achter het reservewiel (vanachter bekeken) onder de valse koffervloer dacht ik....of is dit alleen in de ST zo?
                      Wim,

Vanonder heb he de ruimte voor het reservewiel, daarin zit een foam met de spuitbus en compressor.
                      Daarboven zit een foam van ongeveer 10cm dik met enkele vakken, achter die foam zit de subwoofer.
                      Daarboven ligt de laadvloer.

De afstand van de inlaaddorpel tot de laadvloer is maar ongeveer 10cm.
                      Dus 2 valiezen boven op elkaar zal niet lukken...
                      Groeten, Koen

www.adoewa.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk Berichten
                        Ja zit normaal waar je reservewiel zit.

500 liter bijeenwinkelen geeft veel opbergruimte in je portemonnee denk ik....

Ik dacht dat de koffer met of zonder subwoofer toch even groot was; ik bedoel dat de koffervloer even hoog ligt. Alleen speel je een beetje ruimte kwijt onder die verwijderbare vloer....
                        Last edited by ; 18/05/2010, 23:25.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk Berichten
                          Ja zit normaal waar je reservewiel zit.

Nee, de subwoofer zit boven de ruimte van het reservewiel...
                          Groeten, Koen

www.adoewa.be

Comment

• Ja maar dat maakt niet uit of je met Infinity zit of zonder. Koffer is even groot.
                            Opel Insignia OPC
                            BMW X5 3.0i
                            Caterham Super 7

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WhN Bekijk Berichten
                              Ja maar dat maakt niet uit of je met Infinity zit of zonder. Koffer is even groot.
                              Volgens mij niet... Dami heeft dezlfde als ik zonder Infinity en zijn koffer is ruim 10cm dieper..
                              Bijgevoegde Bestanden
                              Last edited by koro; 19/05/2010, 00:00. Reden: Foto
                              Groeten, Koen

www.adoewa.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door koro Bekijk Berichten
                                Volgens mij niet... Dami heeft dezlfde als ik zonder Infinity en zijn koffer is ruim 10cm dieper..

Bij de ST is dit niet zo dacht ik....de vloer ligt even hoog.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichten
                                  Bij de ST is dit niet zo dacht ik....de vloer ligt even hoog.
                                  Dat zou best kunnen Wim... Maar de laadvloer van een break ligt in het verlengde van de dorpel, wat logisch is...
                                  Groeten, Koen

www.adoewa.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door greuntesop Bekijk Berichten
                                    Dat is de niet-gedocumenteerde massage functie.
                                    Dacht al dat ik écht te dik was...

Ventilatie wel fijn in dit weertje...

Als de radio uitstaat trilt de binnenspiegel trouwens niet. Misschien toch maar iets aan de bas instellingen doen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk Berichten
                                      Dat is ook een manier om dat te doen. Maar ik dacht dat je de auto moet stil leggen en voordat je de sleutel uit het contact heb genomen de hendel van de pinkers naar je toetrekken of weg duwen om de lichten effectief 20 seconden te laten branden, ookal sluit je de auto.
                                      Welkomslicht (leaving home) is in te stellen via comfortinstellingen, Comming Home gaat niet automatisch maar manueel door idd sleutel uit contact te nemen, deur open te doen en bij het uitstappen de hendel van de pinkers even naar je toe te trekken (zoals groot licht seinen). De koplampen en het achteruitrijlicht blijven 20 of 30 seconden branden, ook na het vergrendelen van de auto. Staat denk ik uitgelegd in instructieboekje. Werd overgenomen van Vectra...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door insigmaniac Bekijk Berichten
                                        Had dit reeds gedacht...
                                        Iemand van op Vectra-C forum had zelfde probleem met hittewerende voorruit...
                                        Enige oplossing is externe antenne voor inforad gebruiken...
                                        Ten eerste bestaat er geen antenne voor dit model omdat ze achter alle ruiten werken.
                                        Je moet het toestel wel een minuutje of 2 de tijd geven om een satteliet te pakken te krijgen alvorens je gaat rijden. Zeker op plaatsen met hoogbouw of bij zware bewolking.
                                        Vervolgens staat er ook in de handleiding dat je bij een hittewerende voorruit het toestel aan de zijkant moet plaatsen en niet in het midden op het dashboard (zoals zovelen).
                                        Omdat de buitenste randen vrij zijn om gps en andere toestellen beter te laten werken.
                                        Mijn vorige had zelfs nog zo een blauwe hittewerende ruit en zelfs daar werkte hij perfekt.
                                        Hopelijk ben je hier een beetje mee geholpen. Grtz
                                        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gigiTR6 Bekijk Berichten
                                          Welkomslicht (leaving home) is in te stellen via comfortinstellingen, Comming Home gaat niet automatisch maar manueel door idd sleutel uit contact te nemen, deur open te doen en bij het uitstappen de hendel van de pinkers even naar je toe te trekken (zoals groot licht seinen). De koplampen en het achteruitrijlicht blijven 20 of 30 seconden branden, ook na het vergrendelen van de auto. Staat denk ik uitgelegd in instructieboekje. Werd overgenomen van Vectra...
                                          Inderdaad het staat er allemaal piekfijn in uitgelegd. Even de grootlichten naar je toetrekken en het werkt. Nu gaat men klagen dat dit niet automatisch gaat en op oudere forums(andere merken) klaagt men dat het wel automatisch gaat. Ik citeer - iedereen ziet mij ten alle tijden thuiskomen - de battery is niet meer 100% en die stomme lichten blijven maar stroom wegnemen enz....
                                          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Working...
                                          X