Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part II)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
    Dat staat contractueel vastgesteld op de verkoopsovereenkomst.
    Mijne is ook besteld op personeel...

Ja ok als je echt doordramt mss wel maar dan zet ik mijzelf wel in een slechte positie als werknemer

ondertussen staat hij op status 42 shipped dus

dat die chauffeur maar gaas geeft

Comment

• dat die chauffeur maar gaas geeft [/quote]

...ook niet teveel, net vernomen dat de onze misschien toch volgende week niet geleverd wordt wegens transportschade

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichten

...ook niet teveel, net vernomen dat de onze misschien toch volgende week niet geleverd wordt wegens transportschade
        Dat is erg. Weet je wat er aan is?
        2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
        2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
        2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk Berichten
          Dat is erg. Weet je wat er aan is?
          Het zou nog meevallen : Er zou schade zijn aan één der velgen....meer wisten ze nog niet....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d-s Bekijk Berichten
            Ja ok als je echt doordramt mss wel maar dan zet ik mijzelf wel in een slechte positie als werknemer

ondertussen staat hij op status 42 shipped dus

dat die chauffeur maar gaas geeft
            Doordrammen ? Nee hoor,was geen enkel probleem,ze hebben het mij zelfs voorgesteld !
            Heb een hele maand met een Ford Focus gereden...

Comment

• Ipod 5th generation

Goed nieuws! Tot voor kort was het met de nieuwste Ipod niet mogelijk om hem aan te sluiten op de DVD 800. Na een software update vorige week werd mijn 5de generatie Ipod wel erkend en het werkt echt perfect! Hier zat ik al lang op te wachten....

Wij hebben overigens nog geen last gehad met onze insignia enkel 1 klein dingetje, de zetelverwarming aan de bestuurderskant werkte maar voor een paar minuuten. En dit was direct opgelost. Prachtige wagen trouwens!
              Last edited by ; 22/05/2010, 03:05.

Comment

• Op het duitse forum gelezen dat er een update CD beschikbaar is voor de DVD 800 . Deze update zou de bekende mankementjes verhelpen , zoals het af en toe uitvallen van het pinkergeluid , het niet kunnen uitzetten van de TMC , enz.. Zou te bestellen zijn voor iets van een 10 Euro . Iemand op het forum die hier iets meer over weet ?
                Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Marc 99 Bekijk Berichten
                  Op het duitse forum gelezen dat er een update CD beschikbaar is voor de DVD 800 . Deze update zou de bekende mankementjes verhelpen , zoals het af en toe uitvallen van het pinkergeluid , het niet kunnen uitzetten van de TMC , enz.. Zou te bestellen zijn voor iets van een 10 Euro . Iemand op het forum die hier iets meer over weet ?
                  Gaat me niet om die 10 euro...maar denk niet dat ik iets ga betalen voor wat gewoon garantie moet zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Marc 99 Bekijk Berichten
                    Op het duitse forum gelezen dat er een update CD beschikbaar is voor de DVD 800 . Deze update zou de bekende mankementjes verhelpen , zoals het af en toe uitvallen van het pinkergeluid , het niet kunnen uitzetten van de TMC , enz.. Zou te bestellen zijn voor iets van een 10 Euro . Iemand op het forum die hier iets meer over weet ?
                    Uw dealer heeft die DVD ook en die doet dat gratis.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk Berichten
                      De mogelijkheden van het navigatiescherm, gsm-mogelijkheden en instellingen, wel jammer dat ik achteraf pas gezien had dat het beeld niet recht is. Op Youtube ook in HD te bekijken.

+ YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                      Hallo
                      Kan jij bankautomaten vinden in jouw buurt via de gps?
                      De mijne stuurt me steeds 100 km verder naar Frankrijk.
                      Volgens de dealer zit deze functie voor Belgie er niet op wat ik toch maar raar vind.
                      grtz.
                      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Groeven In remschijven

Nog maar een 4000 km op de teller en ik zie achteraan al groeven in de remschijven (zowel links als rechts achteraan) ! Vooraan alles ok.

Nog iemand dit voorgehad?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gtest Bekijk Berichten
                          Nog maar een 4000 km op de teller en ik zie achteraan al groeven in de remschijven (zowel links als rechts achteraan) ! Vooraan alles ok.

Nog iemand dit voorgehad?
                          Kijk het forum maar eens na.
                          Vééééél bezitters hebben dit.
                          Uw dealer monteert gratis nieuwe schijven en remblokken.
                          Wel binnen komen voor er 30.000 km op de teller staat.

Comment

• Levertermijn Insignia

Misschien wel interessant voor de mensen die (langer) wachten op hun nieuwe Insignia :

Hallo,

für alle Wartenden und zukünftigen Besteller:

Die Kurzarbeit in Rüsselsheim in Form einer Vier-Tage-Woche ist ab sofort aufgehoben und es wird in einer Sechs-Tage-Woche von Montags bis Samstags produziert.
                            Die Werksferien sind um einen Tag nach hinten verlegt und beginnen am 25.07. statt 24.07.!
                            Wochenproduktion somit ab sofort ca. 9500 Stk. anstatt ca. 6500.
                            Letzten Endes auch begünstigt durch die sehr gute Gesamtentwicklung von Buick in USA.

Viele Grüße

Blijkbaar gaat de produktie vanaf heden sterk omhoog om aan de vraag te kunnen voldoen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                              Hallo
                              Kan jij bankautomaten vinden in jouw buurt via de gps?
                              De mijne stuurt me steeds 100 km verder naar Frankrijk.
                              Volgens de dealer zit deze functie voor Belgie er niet op wat ik toch maar raar vind.
                              grtz.

Juist even gecheckt en geeft me direct een automaat op 4km van m'n huis, dus bij mij werkt het wel.
                              2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
                              2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
                              2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

Uw dealer heeft die DVD ook en die doet dat gratis.
                                Dat klopt, bij mij is die update uitgevoerd door de dealer ( gratis )

Comment

• nog ff wachten

<<---- joepiedepoepie

Vandaag gebeld met de dealer.....daar is de auto 15 minuten geleden geleverd.
                                  Hij is 31 maart besteld dus dat is ong 8 weken....
                                  Nu word kenteken aangevraagd en de auto afleverklaar gemaakt....

Nog ff geduld dus voor mij ....en dan.......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rando Bekijk Berichten
                                    <<---- joepiedepoepie

Vandaag gebeld met de dealer.....daar is de auto 15 minuten geleden geleverd.
                                    Hij is 31 maart besteld dus dat is ong 8 weken....
                                    Nu word kenteken aangevraagd en de auto afleverklaar gemaakt....

Nog ff geduld dus voor mij ....en dan.......
                                    ... hopen dat je er niet te veel problemen mee hebt?
                                    I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

Kijk het forum maar eens na.
                                      Vééééél bezitters hebben dit.
                                      Uw dealer monteert gratis nieuwe schijven en remblokken.
                                      Wel binnen komen voor er 30.000 km op de teller staat.
                                      Ik denk niet dat je een sterk verhaal hebt als je na drie jaar en 30.000 km met je auto binnenkomt. Is ook niet geloofwaardig. In zo'n geval kunnen ze je gewoon de normale slijtagen aan de schijven in rekening brengen en krijg je slechts een korting op nieuwe schijven omdat blokken en schijven een slijtage-onderdeel zijn.

Mijn advies zou dus zijn niet zo lang te wachten en binnen het jaar binnen te gaan of dit te laten doen bij eerste reguliere beurt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geldrop e.o. Bekijk Berichten
                                        Ik denk niet dat je een sterk verhaal hebt als je na drie jaar en 30.000 km met je auto binnenkomt. Is ook niet geloofwaardig. In zo'n geval kunnen ze je gewoon de normale slijtagen aan de schijven in rekening brengen en krijg je slechts een korting op nieuwe schijven omdat blokken en schijven een slijtage-onderdeel zijn.

Mijn advies zou dus zijn niet zo lang te wachten en binnen het jaar binnen te gaan of dit te laten doen bij eerste reguliere beurt.
                                        Dat is hetgeen de dealer mij verteld heeft.
                                        Bij mij hebben ze die trouwens al vervangen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geldrop e.o. Bekijk Berichten

Als dit binnen uw 2jaar garantie (en niet 3jaar zoals hierboven vermeld) en onder de 30000km valt vervangen ze ze gratis.
                                          Ik had 20000km op de teller en zijn 2maand terug vervangen (had die groeven al vanaf dag 1)

Last edited by ; 26/05/2010, 18:47.

Comment

Working...
                                          X