Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part II)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Rando Bekijk Berichten
    <<---- joepiedepoepie

Vandaag gebeld met de dealer.....daar is de auto 15 minuten geleden geleverd.
    Hij is 31 maart besteld dus dat is ong 8 weken....
    Nu word kenteken aangevraagd en de auto afleverklaar gemaakt....

Nog ff geduld dus voor mij ....en dan.......
    Mijn auto is ook 31 Maart besteld en wordt pas ein Juni geleverd... wat heb jij besteld?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KRSTF Bekijk Berichten
      Mijn auto is ook 31 Maart besteld en wordt pas ein Juni geleverd... wat heb jij besteld?
      Hier op 29 maart en vermoedelijke afleverdatum is nu week 26 (02 juli om precies te zijn).
      Was eerst week 22 dan 24 en nu sinds deze week dus 26. Verder nog geen uitleg van dealer gekregen, zelfs opel Belgium al aangeschreven en die zijn er ook (?) mee bezig. (heb toch al mailtje terug gehad voor meer info)
      De onze is een 160pk ecoflex cosmo ST

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nitrocious Bekijk Berichten
        Hier op 29 maart en vermoedelijke afleverdatum is nu week 26 (02 juli om precies te zijn).
        Was eerst week 22 dan 24 en nu sinds deze week dus 26. Verder nog geen uitleg van dealer gekregen, zelfs opel Belgium al aangeschreven en die zijn er ook (?) mee bezig. (heb toch al mailtje terug gehad voor meer info)
        De onze is een 160pk ecoflex cosmo ST

Hey... ja bij mij net hetzelfde... was eerst week 22 en nu 26... tja zal wel zo zijn en niets aan te doen...
        Last edited by ; 26/05/2010, 23:21.

Comment

Hey... ja bij mij net hetzelfde... was eerst week 22 en nu 26... tja zal wel zo zijn niet aan te doen...
          Hm, ik zou toch wel nog graag een reden krijgen. Momenteel is dit 4 weken langer en ik dacht dat de "opstartfase" toch al een tijdje voorbij was. Datum die ik gekregen heb was vermoedelijke, en wagen staat nog steeds op event 25.

Comment

Hm, ik zou toch wel nog graag een reden krijgen. Momenteel is dit 4 weken langer en ik dacht dat de "opstartfase" toch al een tijdje voorbij was. Datum die ik gekregen heb was vermoedelijke, en wagen staat nog steeds op event 25.
            Ik ben benieuwd... wil hem eigenlijk ASAP want ik rijd nu met een vervangwagen waar ik ziek van wordt. Citroen grand C4 Picasso pffffff en reed met BMW320d
            Versta je de frustratie...

Comment

Ik ben benieuwd... wil hem eigenlijk ASAP want ik rijd nu met een vervangwagen waar ik ziek van wordt. Citroen grand C4 Picasso pffffff en reed met BMW320d
              Versta het, iedereen wil zijn wagen asap, maar dat is niet mogelijk. Kan (met moeite) wel wachten, maar als ze bij bestelling zeggen dat de levertijd 8 tot 10 weken is, dan moeten ze dat ook hard kunnen maken. Eens ze met de levertijd gaan spelen, dan moeten ze mij toch wel een goede reden geven, maar ik vrees dat dit weer een utopie is.

Comment

Versta het, iedereen wil zijn wagen asap, maar dat is niet mogelijk. Kan (met moeite) wel wachten, maar als ze bij bestelling zeggen dat de levertijd 8 tot 10 weken is, dan moeten ze dat ook hard kunnen maken. Eens ze met de levertijd gaan spelen, dan moeten ze mij toch wel een goede reden geven, maar ik vrees dat dit weer een utopie is.
                Een Nederlandse collega had een 1.6T op 7 weken... die was midden Feb besteld en 1 week April geleverd. Versta het niet... ( en nee geen stock wagen want ook met toeters en bellen)

Comment

Een Nederlandse collega had een 1.6T op 7 weken... die was midden Feb besteld en 1 week April geleverd. Versta het niet... ( en nee geen stock wagen want ook met toeters en bellen)
                  Tja, ik begrijp je frustratie ... zit dit forum al een tijdje te volgen en het viel mij ook al op dat er genoeg mensen zijn die hun wagen wel binnen de voorziene tijd krijgen. 8 weken was fijn, maar was ook al blij met vooropgestelde max van 10 weken. 14 weken en nog geen zekerheid is een beetje te veel van het goeie.

Comment

Ik versta het nie...

Comment

Insignia ST Edition 130 pk Ecoflex
                      - Carbon Flash
                      - Business ambition pakket
                      - Mistlampen voor
                      - Donker getint glas op achterste zijramen en achterruit
                      - Trailerpakket voor de sleurhut
                      - 17 inch LM 7jx17
                      - DVD 800 upgrade

Comment

- Carbon Flash
                        - Mistlampen voor
                        - 17 inch LM 7jx17
                        - DVD 800 upgrade

Insignia ST Cosmo 160pk
                        -Technical grey
                        -Parkpilot (parkeersensoren vòòr en achter)
                        -Telefoonvoorbereiding met Bluetooth
                        -Radio DVD800 NAVI
                        -OPC Line Interior Pack
                        -Adaptive Forward Lighting
                        -Lederen bekleding 'Siena' zwart, geperforeerd
                        -19" Lichtmetalen velgen 8,5J x 19, 10-spaaks

Comment

- Carbon Flash
                          - Mistlampen voor
                          - 17 inch LM 7jx17
                          - DVD 800 upgrade

Ik zal mijn ogen goed openhouden de komende tijd in ons dorp.
                          Op de hoek van het Emopad met de laan van Tolkien staat ook een mooie zwarte.

Afgelopen weekend in Voeren (B) geweest en daar heb ik echt super veel insignia's gezien.
                          Sowieso zie ik ze dit jaar erg veel rijden. Is toch wel een verkoopsucces voor opel.
                          En ik moet zeggen dat ook na een jaar ik het nog steeds een erg mooie auto vind.

Comment

Insignia ST Cosmo 160pk
                            -Technical grey
                            -Parkpilot (parkeersensoren vòòr en achter)
                            -Telefoonvoorbereiding met Bluetooth
                            -Radio DVD800 NAVI
                            -OPC Line Interior Pack
                            -Adaptive Forward Lighting
                            -Lederen bekleding 'Siena' zwart, geperforeerd
                            -19" Lichtmetalen velgen 8,5J x 19, 10-spaaks

Zeer mooie uitvoering/samenstelling heb je....helaas was mijn leasebudget hiervoor niet toereikend ....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geldrop e.o. Bekijk Berichten
                              Ik zal mijn ogen goed openhouden de komende tijd in ons dorp.
                              Op de hoek van het Emopad met de laan van Tolkien staat ook een mooie zwarte.

Afgelopen weekend in Voeren (B) geweest en daar heb ik echt super veel insignia's gezien.
                              Sowieso zie ik ze dit jaar erg veel rijden. Is toch wel een verkoopsucces voor opel.
                              En ik moet zeggen dat ook na een jaar ik het nog steeds een erg mooie auto vind.

Tja geldrop is zo groot niet he ..
                              Misschien zie je 'm tegen die tijd wel staan bij Carsound

Comment

- Carbon Flash
                                - Mistlampen voor
                                - 17 inch LM 7jx17
                                - DVD 800 upgrade

Sportstourers lopen extra vertraging op, omdat de leverancier van de elektrische pompen van de achterdeur niet kan leveren... en het zou nog wel een poosje kunnen duren.

Er gaat geen wagen de band op waar niet alle onderdelen van voorradig zijn... dus als er bvb geen 20" velgen zijn , gaat hij niet in productie.

Een normale redenering zou zijn dat ze hem fabriceren en daarna de velgen monteren, maar dat doen ze niet...

Dus geduld...
                                Groeten, Koen

Kadett D 1.3SR Rood (1989)
                                Kadett E 1.6 GT Rood (1990)
                                Astra F 1.6i Break Blauw (2002)
                                Astra G 1.8i Break Automatic NJoy Zilver LPG (2003)
                                Insignia 2.0 CDTI 130pk Automatic Pommegranate Red (2010)

www.adoewa.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door koro Bekijk Berichten
                                  Sportstourers lopen extra vertraging op, omdat de leverancier van de elektrische pompen van de achterdeur niet kan leveren... en het zou nog wel een poosje kunnen duren.

Er gaat geen wagen de band op waar niet alle onderdelen van voorradig zijn... dus als er bvb geen 20" velgen zijn , gaat hij niet in productie.

Een normale redenering zou zijn dat ze hem fabriceren en daarna de velgen monteren, maar dat doen ze niet...

Dus geduld...
                                  Maar dat kunnen alleen de cosmo's zijn of diegene die deze optie genomen hebben. Een Edition heeft dit toch niet en die lopen ook vertraging op.

K

Comment

Tja geldrop is zo groot niet he ..
                                    Misschien zie je 'm tegen die tijd wel staan bij Carsound
                                    Als ik 'm zie ga ik vragen even te mogen luisteren. Het geluid in mijn insignia business is niet echt best. (lees: teleurstellend)
                                    Dat gaat in jouw auto een stuk beter zijn zo te lezen.

Comment

• Ik kon het niet laten in de week een X3 komt in men kont hangen , pushen , rustig relax naar rechter kant , ff cool kijken , goedendag ...
                                      mmm 3.0 diesel , ik herrinner mij 211 pk en bere koppel ergens .
                                      mooi erachter een paar ottokes voorbij , X3 planche op de gas , rijd mooi van me weg , ik kom terug bij , hij naar rechts ineens 130 km / uur ??? flitsers kijk links rechts niks , komt ie kont neuken wtf heb ik misdaan ? dus gewoon opel uitlachen ? ok
                                      ik minder vaart , naar 5 de sportknop in en van 160 pk naar 200 pk klaar voor actie.
                                      X3 komt mij voorbij en ik moet terug vaart maken , 5 de komt los en ik been terug bij , naar 6 de en linkse kant er los over .... ( ik weet het mag niet)
                                      terug aan kop en ottos voor ons , terug vrij baan en laat eens zien wat we kunnen insignia ...
                                      van kop af aan in 4 de reeds weg en doorgegaan tot 230 km/u , terug gas gelost en x3 laten bijkomen , feestje over en ineens had hij een heel stijve nek die alleen rechtdoor keek precies , bwwaa een bikke fun mag af en toe eens .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door T190 Bekijk Berichten
                                        Ik kon het niet laten in de week een X3 komt in men kont hangen , pushen , rustig relax naar rechter kant , ff cool kijken , goedendag ...
                                        mmm 3.0 diesel , ik herrinner mij 211 pk en bere koppel ergens .
                                        mooi erachter een paar ottokes voorbij , X3 planche op de gas , rijd mooi van me weg , ik kom terug bij , hij naar rechts ineens 130 km / uur ??? flitsers kijk links rechts niks , komt ie kont neuken wtf heb ik misdaan ? dus gewoon opel uitlachen ? ok
                                        ik minder vaart , naar 5 de sportknop in en van 160 pk naar 200 pk klaar voor actie.
                                        X3 komt mij voorbij en ik moet terug vaart maken , 5 de komt los en ik been terug bij , naar 6 de en linkse kant er los over .... ( ik weet het mag niet)
                                        terug aan kop en ottos voor ons , terug vrij baan en laat eens zien wat we kunnen insignia ...
                                        van kop af aan in 4 de reeds weg en doorgegaan tot 230 km/u , terug gas gelost en x3 laten bijkomen , feestje over en ineens had hij een heel stijve nek die alleen rechtdoor keek precies , bwwaa een bikke fun mag af en toe eens .

haha, die z'n ego heb je een flinke deuk gegeven

Comment

• passagierzetel niet elektrisch?

Hallo mensen,
                                          vandaag was het zover; even kunnen proeven van onze nieuwe lease....hij is uiteindelijk bij de dealer aangekomen....nu nog wachten op de nummerplaten via de leasemaatschappij

Ik mocht er al eens even in plaatsnemen. Wat me opviel is het volgende:
                                          Het is een cosmo met de optionele lederen sportstoelen met geperforeerd leder. De chauffeurstoel heeft ook ventilatie en memory (1en2) instellingen en de spiegels kantelen bij het achteruitrijden. Wat ik raar vind is het volgende:
                                          De passagierstoel is blijkbaar niet elektrisch te bedienen...naar voor en naar achter evenals hoger of lager; alles blijkt manueel met hendels.
                                          Weet iemand of dit normaal is? Bij onze vectra waren de twee stoelen volledig elektrisch te bedienen.
                                          Verder viel de transportschade enorm mee...op de rechter velg vooraan was een klein puntje ter grootte van 2 mm waar de lak wat beschadigd is...je moet er echt achter zoeken.

Nu maar hopen dat morgen de nummerplaten nog aankomen bij de dealer zodat hij effectief kan afgeleverd worden....

Comment

Working...
                                          X