Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part II)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door koro Bekijk Berichten
    Sportstourers lopen extra vertraging op, omdat de leverancier van de elektrische pompen van de achterdeur niet kan leveren... en het zou nog wel een poosje kunnen duren.
    Het staat er nu, het stond er vroeger al eens ... en ik kreeg vandaag eindelijk ook eens een ander antwoord van de dealer dan week 24 of 26.
    Heb dus ook bevestiging gekregen dat er inderdaad problemen zijn met de pompen. De achterstand is nu al opgelopen tot .... 5 weken
    Alle mensen die dus een ST in bestelling hebben staan met een elektrische achterklep (standaard op cosmo) hebben prijs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nitrocious Bekijk Berichten
      Het staat er nu, het stond er vroeger al eens ... en ik kreeg vandaag eindelijk ook eens een ander antwoord van de dealer dan week 24 of 26.
      Heb dus ook bevestiging gekregen dat er inderdaad problemen zijn met de pompen. De achterstand is nu al opgelopen tot .... 5 weken
      Alle mensen die dus een ST in bestelling hebben staan met een elektrische achterklep (standaard op cosmo) hebben prijs

dan heb ik geluk gehad , mijne staat nu op transport dus is door de mazen van het net geglipt .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d-s Bekijk Berichten
        dan heb ik geluk gehad , mijne staat nu op transport dus is door de mazen van het net geglipt .
        hm, heb jij mijn pomp gepikt ?!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nitrocious Bekijk Berichten
          hm, heb jij mijn pomp gepikt ?!

sorry

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichten
            Hallo mensen,
            vandaag was het zover; even kunnen proeven van onze nieuwe lease....hij is uiteindelijk bij de dealer aangekomen....nu nog wachten op de nummerplaten via de leasemaatschappij

Ik mocht er al eens even in plaatsnemen. Wat me opviel is het volgende:
            Het is een cosmo met de optionele lederen sportstoelen met geperforeerd leder. De chauffeurstoel heeft ook ventilatie en memory (1en2) instellingen en de spiegels kantelen bij het achteruitrijden. Wat ik raar vind is het volgende:
            De passagierstoel is blijkbaar niet elektrisch te bedienen...naar voor en naar achter evenals hoger of lager; alles blijkt manueel met hendels.
            Weet iemand of dit normaal is? Bij onze vectra waren de twee stoelen volledig elektrisch te bedienen.
            Verder viel de transportschade enorm mee...op de rechter velg vooraan was een klein puntje ter grootte van 2 mm waar de lak wat beschadigd is...je moet er echt achter zoeken.

Nu maar hopen dat morgen de nummerplaten nog aankomen bij de dealer zodat hij effectief kan afgeleverd worden....

het lijdensverhaal zet zich verder.....je raad het al....de auto is weer niet afgeleverd. Reden : geen nummerplaten

Mijn vrouw kreeg telefoon van de leasemaatschapij met de droge melding dat ze een " foutje" hadden gemaakt. De platen waren pas deze week aangevraagd....en niet met taxipost maar gewoon via de post...gevolg: de wachttijd kan zo nog wel een paar weekjes oplopen vooraleer die nummerplaten daar toekomen en hij geleverd kan worden.

De insignia is inmiddels door de garage netjes opgepoetst en in een hoekje weggezet.

Onze huidige leasewagen is inmiddels door de vorige leasemaatschappij verkocht aan mensen die we kennen. Volgens de firma waar m'n vrouw tewerkgesteld is moeten we maar verder rijden tot de andere geleverd wordt. prettige gedachte voor de nieuwe eigenaars

ps : genoeg gezaagd: kan er misschien eens iemand kijken of hij toevallig het antwoord weet ivm de sportzetels in m'n quote van gisteren? (hierboven overgenomen)

Comment

het lijdensverhaal zet zich verder.....je raad het al....de auto is weer niet afgeleverd. Reden : geen nummerplaten

Mijn vrouw kreeg telefoon van de leasemaatschapij met de droge melding dat ze een " foutje" hadden gemaakt. De platen waren pas deze week aangevraagd....en niet met taxipost maar gewoon via de post...gevolg: de wachttijd kan zo nog wel een paar weekjes oplopen vooraleer die nummerplaten daar toekomen en hij geleverd kan worden.
              Het verschil tussen post en taxipost is toch geen weken? Hooguit enkele dagen. Welke leasing maatschappij is dat?

Comment

De insignia is inmiddels door de garage netjes opgepoetst en in een hoekje weggezet.

Onze huidige leasewagen is inmiddels door de vorige leasemaatschappij verkocht aan mensen die we kennen. Volgens de firma waar m'n vrouw tewerkgesteld is moeten we maar verder rijden tot de andere geleverd wordt. prettige gedachte voor de nieuwe eigenaars

ps : genoeg gezaagd: kan er misschien eens iemand kijken of hij toevallig het antwoord weet ivm de sportzetels in m'n quote van gisteren? (hierboven overgenomen)

hoe dom is die lease maatschappij zeg .....

betreft die zetel : das normaal .

als je configurator doet staat er : bestuurderszetel 4 voudig electrisch verstelbaar .
                staat bij de optie leder geperforeerd
                van passagier wordt niet gesproken .

Comment

• Bij mij is van de passagierskant de hoogteregeling en lendesteun wel elektrisch, de rest (voor-achter en rug kantelen) manueel.
                  Last edited by WhN; 28/05/2010, 23:25.
                  Opel Insignia OPC
                  BMW X5 3.0i
                  Caterham Super 7

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door greuntesop Bekijk Berichten
                    Het verschil tussen post en taxipost is toch geen weken? Hooguit enkele dagen. Welke leasing maatschappij is dat?

het is Athlon. Dat is wat ze beweren....ik begrijp het ook niet hoor. Op die tijd ga ik de papieren te voet in Brussel halen en kruip ik naar Kontich om de platen daar af te halen

Ivm. met die zetel; misschien heb ik over het knopje van de hoogteregeling gekeken.
                    Ik zag een hendel vooraan; dezelfde hendel thv van de zit en het ronde joystickgeval voor de lendesteun....

Hopelijk hebben jullie gelijk met die enkele dagen langer wachten ipv. weken....nu we net een weekje vakantie hebben. Het doet zeer als je je speelgoed even mag zien en het daarna terug moet afgeven

Ik wens trouwens diegenen die langer moeten wachten ivm de gasveren van de elektrische achterklep veel moed en hoop dat hun langere wachten snel beloond wordt!

Comment

• Accessoires via eBay Vauxhall

Oorspronkelijk geplaatst door Swiss Bekijk Berichten
                      Gekocht op iebeej (ebay.co.uk, "roof bars Insignia").
                      Er zijn meerdere valabele aanbieders (daarmee bedoel ik: real-life Vauxhall-dealers) op Ebay. Zoek op minimum 95-96% klanttevredenheid.
                      Ik heb een proper pakketje ontvangen, inclusief een Opel-handleiding (in een taal of 15). Heb een paar weken geleden met mijn roof bars toevallig naast een Insignia op de parking gestaan die het ook had. Er zijn, afgezien van het minuscuul kleine logootje op de zijkant, géén verschilen.
                      Eén daarvan is Archiemoss. Echt GM spul. Ik heb daar dakdragers gekocht (scheelt € 85,00) en ST zonneschermen achter (scheelt € 55,00). Verzendkosten waren € 16,00. Al met al dus ongeveer € 125,00 goedkoper uit.

Comment

• Kan je de positie van het gaspedaal veranderen in een insignia? (dichter tegen de rem)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                          Kan je de positie van het gaspedaal veranderen in een insignia? (dichter tegen de rem)
                          origineel kan dit niet .
                          er zijn wel bedrijven die dit doen , aanpassing voor mindervalieden .

Maar dit zal zeker niet goedkoop zijn .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d-s Bekijk Berichten
                            origineel kan dit niet .
                            er zijn wel bedrijven die dit doen , aanpassing voor mindervalieden .

Maar dit zal zeker niet goedkoop zijn .

Heb een Opel Insignia als vervangauto momenteel.

Heb een 2liter diesel met 130pk, manueel geschakeld, touring.
                            Was erg aangenaam verrast toen ik de eerste keer een ritje maakte, mooie lineaire acceleratie, de auto is heel goed afgeveerd en stijf genoeg voor de bochtjes.
                            Zitpostitie is ook heel goed en de stuurverhouding is beter dan die van de range.

Eigenlijk vind ik het in veel opzichten een betere auto dan de range.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                              Heb een Opel Insignia als vervangauto momenteel.

Heb een 2liter diesel met 130pk, manueel geschakeld, touring.
                              Was erg aangenaam verrast toen ik de eerste keer een ritje maakte, mooie lineaire acceleratie, de auto is heel goed afgeveerd en stijf genoeg voor de bochtjes.
                              Zitpostitie is ook heel goed en de stuurverhouding is beter dan die van de range.

Eigenlijk vind ik het in veel opzichten een betere auto dan de range.

fijn om te horen

Comment

• Onderhoud

Zo, die van ons is ook de eerste keer binnen geweest om wat 'klachten' de wereld uit te helpen:

De banden hebben ze uitgebelanceerd, maar ik weet niet of dat zoveel geholpen heeft.

De klachten over de lichten (niet aangaan in tunnels, als het regent) werden afgewimpeld met een 'dat hebben we nog gehoord' en 'andere merken hebben dat ook niet'. Vooral dat laatste is zever, want dat kan dus wel.

We hadden ook gevraagd voor een update van het DVD systeem (enkele dagen geleden is hier gezegd dat er een update beschikbaar was). Maar daar wisten ze ook niets van...

Maar goed, we zullen wel zelf de lichten blijven aanzetten als het regent.

Comment

Zo, die van ons is ook de eerste keer binnen geweest om wat 'klachten' de wereld uit te helpen:

De banden hebben ze uitgebelanceerd, maar ik weet niet of dat zoveel geholpen heeft.

De klachten over de lichten (niet aangaan in tunnels, als het regent) werden afgewimpeld met een 'dat hebben we nog gehoord' en 'andere merken hebben dat ook niet'. Vooral dat laatste is zever, want dat kan dus wel.

We hadden ook gevraagd voor een update van het DVD systeem (enkele dagen geleden is hier gezegd dat er een update beschikbaar was). Maar daar wisten ze ook niets van...

Bizar, heb hier ook al eens gelezen dat er mensen zijn die vinden dat de automatische lichten te gevoelig zijn, te snel aanspringen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KRSTF Bekijk Berichten
                                    Bizar, heb hier ook al eens gelezen dat er mensen zijn die vinden dat de automatische lichten te gevoelig zijn, te snel aanspringen...
                                    Dat hebben we ook. De minste schaduw van een brug en ze springen aan. Maar als je een tunnel binnen rijdt duurt het erg lang (tot 15 - 20 seconden) eer ze aanspringen. Zal wel met het felle kunstlicht of zo te maken hebben, maar toch, bij andere auto's springt dat gewoon aan.

Jeroen.

Comment

De mijne is vorige week binnen geweest.
                                      Ze hebben daadwerkelijk een update voor de DVD800 gedaan.
                                      Dus die is er wel.

Comment

Bij de PSA-wagens gaan de lichten wel degelijk aan bij regenval als je wissers een tijdje actief zijn, dus het kan wel......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door V-zesserke Bekijk Berichten
                                          Bij de PSA-wagens gaan de lichten wel degelijk aan bij regenval als je wissers een tijdje actief zijn, dus het kan wel......
                                          Natuurlijk, mijn citroen van 6 jaar geleden deed dat al zonder problemen, en al de auto's die ik ondertussen heb gehad deden dat ook. Maar hier is dat een probleem

De uitleg in de garage was 'die module's praten niet met elkaar'. Volgens mij had ie iets verkeerds gerookt want dat is de grootste BS ooit. Zelfs in de handleiding van het AFL staat dat de lichten anders gaan staan als het regent...

Comment

Working...
                                          X