Oorspronkelijk geplaatst door greuntesop
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia (Part II)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenDe mijne is vorige week binnen geweest.
Ze hebben daadwerkelijk een update voor de DVD800 gedaan.
Dus die is er wel.
Heb je soms een versienummer?
Hierbij enkele foto's van mijn huidige SW Versie.Groeten, Koen
Kadett D 1.3SR Rood (1989)
Kadett E 1.6 GT Rood (1990)
Astra F 1.6i Break Blauw (2002)
Astra G 1.8i Break Automatic NJoy Zilver LPG (2003)
Insignia 2.0 CDTI 130pk Automatic Pommegranate Red (2010)
www.adoewa.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenDe mijne is vorige week binnen geweest.
Ze hebben daadwerkelijk een update voor de DVD800 gedaan.
Dus die is er wel.Groeten, Koen
www.adoewa.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door koro Bekijk BerichtenWeet je soms ook wat de wijzigingen zijn?
Wat er veranderd is weet ik niet maar heb gezegd dat de radio soms geen DAB kon selecteren en de IPOD soms niet werd herkent.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door koro Bekijk BerichtenWeet je soms ook wat de wijzigingen zijn?
Comment
-
Comment
-
Comment
-
eindelijk geleverd....
Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichtenhet is Athlon. Dat is wat ze beweren....ik begrijp het ook niet hoor. Op die tijd ga ik de papieren te voet in Brussel halen en kruip ik naar Kontich om de platen daar af te halen
Ivm. met die zetel; misschien heb ik over het knopje van de hoogteregeling gekeken.
Ik zag een hendel vooraan; dezelfde hendel thv van de zit en het ronde joystickgeval voor de lendesteun....
Hopelijk hebben jullie gelijk met die enkele dagen langer wachten ipv. weken....nu we net een weekje vakantie hebben. Het doet zeer als je je speelgoed even mag zien en het daarna terug moet afgeven
Ik wens trouwens diegenen die langer moeten wachten ivm de gasveren van de elektrische achterklep veel moed en hoop dat hun langere wachten snel beloond wordt!
Hallo, vandaag waren de platen dan toch bij de dealer toegekomen en werd hij afgeleverd.
eerste bevindingen : de koffer is inderdaad kleiner dan onze vectra SW. (toch nog groot genoeg )
Het rijden valt enorm mee...de versnellingen zijn inderdaad groter zodat je niet te vroeg mag opschakelen. Toch herneemt hij al vlot van ongeveer 1500 tr/min.
De motorbrom valt al bij al mee en is enkel in de lagere versnellingen goed merkbaar.
In het begin was hij beenhard afgeveerd...even bandendruk nagekeken en ik wist waarom...3,5 bar rondom....afgelaten tot 2,5 en direct veel meer comfort. (18" velgen)
Geen kraakjes of piepjes te horen ; dus dik ok. De achterklep moet ik wel eens laten bijregelen...bij gesloten stand is de spleet links wat groter dan rechts.
Het panoramisch dak is ook een pro...ondanks het donker interieur toch veel licht.
Ivm de geventileerde zetel; die ventilatie werkt erg stil en zelfs op de hoogste stand vibreert er niks (misschien aangepast)....ofwel werkt het niet???
Het eerste werk dat ik gedaan heb toen ik ermee thuis kwam; Ik heb hem volledig met het machien in de wax gezet (collinite 915); de glans is nu veel dieper en de lak is nu goed beschermd. De kleur silverlake valt me 100% mee; het is trouwens de eerste ST die ik in die kleur heb gezien.
Overmorgen gaan we hem eens wat uitgebreider testen door een tripje te maken naar de ardennen.
Ik ben in elk geval ( tot hier toe) erg content
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk BerichtenHallo, vandaag waren de platen dan toch bij de dealer toegekomen en werd hij afgeleverd.
eerste bevindingen : de koffer is inderdaad kleiner dan onze vectra SW.
Het rijden valt enorm mee...de versnellingen zijn inderdaad groter zodat je niet te vroeg mag opschakelen. Toch herneemt hij al vlot van ongeveer 1500 tr/min.
De motorbrom valt al bij al mee en is enkel in de lagere versnellingen goed merkbaar.
In het begin was hij beenhard afgeveerd...even bandendruk nagekeken en ik wist waarom...3,5 bar rondom....afgelaten tot 2,5 en direct veel meer comfort.
Geen kraakjes of piepjes te horen ; dus dik ok. De achterklep moet ik wel eens laten bijregelen...bij gesloten stand is de spleet links groter dan rechts.
Het panoramisch dak is ook een pro...ondanks het donker interieur toch veel licht.
Overmorgen gaan we hem eens wat uitgebreider testen door een tripje te maken naar de ardennen.
Kleur valt enorm mee !
Zelfs héél goed !
Moest ik nu één bestellen zou deze kleur zeker in overweging genomen worden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenProficiat Wim !
Kleur valt enorm mee !
Zelfs héél goed !
Moest ik nu één bestellen zou deze kleur zeker in overweging genomen worden...
Bedankt Pol...in 't echt is de kleur iets donkerder dan op de foto.
De white diamond en de wax hebben de glans enorm opgehaald....
nog een fotooke of twee :
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk BerichtenBedankt Pol...in 't echt is de kleur iets donkerder dan op de foto.
De white diamond en de wax hebben de glans enorm opgehaald....
nog een fotooke :
Veel geluk ermee !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk BerichtenHallo, vandaag waren de platen dan toch bij de dealer toegekomen en werd hij afgeleverd.
eerste bevindingen : de koffer is inderdaad kleiner dan onze vectra SW. (toch nog groot genoeg )
In het begin was hij beenhard afgeveerd...even bandendruk nagekeken en ik wist waarom...3,5 bar rondom....afgelaten tot 2,5 en direct veel meer comfort. (18" velgen)
Geen kraakjes of piepjes te horen ; dus dik ok. De achterklep moet ik wel eens laten bijregelen...bij gesloten stand is de spleet links wat groter dan rechts.
Ivm de geventileerde zetel; die ventilatie werkt erg stil en zelfs op de hoogste stand vibreert er niks (misschien aangepast)....ofwel werkt het niet???
Het eerste werk dat ik gedaan heb toen ik ermee thuis kwam; Ik heb hem volledig met het machien in de wax gezet (collinite 915); de glans is nu veel dieper en de lak is nu goed beschermd. De kleur silverlake valt me 100% mee; het is trouwens de eerste ST die ik in die kleur heb gezien.
Ik vind dat motorbrom persoonlijk een pluspunt, heb dat liever dan die halve roffels die je tegenwoordig vaak hebt.
Comment
-
Ik vind het zelfs gevaarlijk 3,5 bar, totaal geen grip als het eens regent na een lange droogte.
K
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KRSTF Bekijk BerichtenIs de 3,5 bar niet de voorgeschreven bandenspanning bij de ecoflex versie?
Ik vind het zelfs gevaarlijk 3,5 bar, totaal geen grip als het eens regent na een lange droogte.
K
Die 3,5 bar is de voorgeschreven druk bij "ecoritten" niet het "ecoflexmodel". Als je in de deurstijl op het stickertje kijkt is de comfortdruk rond de 2,5 bar. Dit geeft ENORM verschil!
Die 3,5 bar zorgt dat je in een veringsloze bolderkar zit....met de slechte wegen hier in België verdwijnt al je comfort.....
nog wat foto's :
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk BerichtenDie 3,5 bar is de voorgeschreven druk bij "ecoritten" niet het "ecoflexmodel". Als je in de deurstijl op het stickertje kijkt is de comfortdruk rond de 2,5 bar. Dit geeft ENORM verschil!
Die 3,5 bar zorgt dat je in een veringsloze bolderkar zit....met de slechte wegen hier in België verdwijnt al je comfort.....
nog wat foto's :
Knap...Groeten, Koen
www.adoewa.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jurgen_ Bekijk BerichtenKnappe st ! Kleur staat hem goed. En je ziet ze idd niet veel rijden in deze kleur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenIs dan ook een nieuwe kleur die is toegevoegd aan het gamma.
idd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jurgen_ Bekijk BerichtenKnappe st ! Kleur staat hem goed. En je ziet ze idd niet veel rijden in deze kleur.
Op de foto lijkt die kleur op het silver lightening van vroeger...in ' t echt zit er totaal geen blauwe schijn in en is het iets donkerder.
Comment
Comment