Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part II)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Morgen afhalen maar toch even naar garage geweest... Eindelijk

Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI Cosmo 160pk

- Adaptive Forward Lighting (AFL) incl. BiXenon en Grootlichtassistent
    - 19" Lichtmetalen velgen 8,5J x 19, 10-spaaks
    - Gold Pack Cosmo
    • [SP] Silver Pack Cosmo
    • [PH3G] Radio DVD800 NAVI, incl. MP3 speler met geïntegreerd
    navigatiesysteem met kleurenscherm, USB aansluiting, 2 GB geheugen en
    infotainment bedieningsknop op middenconsole (komt automatisch met
    elektronische handrem en navigatie DVD Europa)
    - Silver Pack Cosmo
    • [UD5] Parkpilot (parkeersensoren vòòr en achter)
    • [MP] Metaalkleur
    • [PHBJ] Telefoonvoorbereiding met Bluetooth en Radio CD400
    - Geperforeerd leder Siena, zwart
    - Technical grey metaalkleur
    - Lederen bekleding 'Siena' zwart, geperforeerd
    - OPC Line Interior Pack: OPC-line sportstuurwiel en versnellingspook,
    aluminium pedalen en verdonkerde dakhemel
    • Sportpedalen
    • De bekleding van het plafond is

• Leren stuurwiel sportstuur
    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KRSTF Bekijk Berichten
      Morgen afhalen maar toch even naar garage geweest... Eindelijk

- Gold Pack Cosmo
      • [SP] Silver Pack Cosmo
      - Silver Pack Cosmo
      • [MP] Metaalkleur
      • Sportpedalen
      Proficiat; ziet er een mooie combo uit!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KRSTF Bekijk Berichten
        Morgen afhalen maar toch even naar garage geweest... Eindelijk

- Gold Pack Cosmo
        • [SP] Silver Pack Cosmo
        - Silver Pack Cosmo
        • [MP] Metaalkleur
        • Sportpedalen
        waaw jij kan kiezen uit 2 radio's ??

typefoutje denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichten
          Knappe wagen....wat voor velgen zijn deze? Ze staan hem erg goed. Zijn deze 19"?
          Bedankt
          Lichtmetalen velg 8,5 J x 19" 5 spaken, bandmaat 245/40 R 19. Gegoten aluminium, afgewerkt met hoogwaardige multicoat-lak. Zo staat het in de brochure. Opleg 500 euro.

Comment

• Foutje dus my bad

Comment

• iemand een idee waar je een bagagedrager kunt kopen voor de insignia.
              ik weet het bij de dealer, maar deze zijn redelijk duur.
              toevallig niemand die eentje heeft kunnen kopen van een ander goedkoper merk.
              ik heb al verschillende winkels gedaan maar nog geen gevonden die passen op de insignia het gaat over de 5deurs. grtjs

Comment

• er heeft iemandhier ooit eens gepost dat hij vauxhall dakdragers via internet had gekocht en die waren merkelijk goedkoper en pasten perfect; origineel materiaal.

Weet wel niet meer wie het was. iemand?

Comment

• Voor de dakdragers: bericht 4310 p216
                  Opel Insignia OPC
                  BMW X5 3.0i
                  Caterham Super 7

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WhN Bekijk Berichten
                    Voor de dakdragers: bericht 4310 p216
                    thx. ben hiermee geholpen. eens kijken om te bestellen grtjs

Comment

• rustig op het forum

Het is opvallend rustig op het forum....iedereen aan het genieten van z'n limo op reis?

Bij ons na 1,5 maanden nog geen enkele klacht....het blijft genieten

Comment

• ik heb de mijne nu al van april.
                        en heb er 2keer mee naar de garage gemoeten. de eerste keer foute melding op boordcomp over de koeling.
                        na controle bleek er een sensor stuk. was direct gefixt
                        en dan da kleine ruitje aan de achterdeur kant chauffeur was nie water dicht.
                        het water liep er binnen.
                        ze hebben toen de hele ruit gedemonteerd en bleek er in de rubber die de ruit op z'n plaats houdt een knik in te zitten (fabriekagefout).
                        proper afgewerkt toen met silicone en ook geen last meer van.
                        1 nadeel van de auto is de koffer bekleding. die kan tegen niet veel de zijwanden van de bekleding komt los. nog iemand met dit probleem? 5deurs van mij
                        zodadelijk moet ik toch eens bij de dealer zijn en em eens vragen naar die bekleding te kijken.
                        voor de rest een super wagen. echt genieten

Comment

• 3 weken en 2000 km na de aflevering nog geen negatieve commentaar.
                          Nu ja, mijn Signum Sport ben ik toch nog niet helemaal vergeten. Had een wegligging die beter was dan die van mijn huidige Cosmo ST met Flex Ride.
                          Maar ben toch blij dat ik Opel trouw ben gebleven.
                          't Is een fantastische auto tout court.
                          Last edited by ; 17/07/2010, 23:27.

Comment

• Onrustig schakelen bij 6 traps AT

Heeft er nog iemand problemen met het onrustig schakelen bij een 6 traps automaat op de 2.0DTI van 130pk?
                            Groeten, Koen

Kadett D 1.3SR Rood (1989)
                            Kadett E 1.6 GT Rood (1990)
                            Astra F 1.6i Break Blauw (2002)
                            Astra G 1.8i Break Automatic NJoy Zilver LPG (2003)
                            Insignia 2.0 CDTI 130pk Automatic Pommegranate Red (2010)

www.adoewa.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door koro Bekijk Berichten
                              Heeft er nog iemand problemen met het onrustig schakelen bij een 6 traps automaat op de 2.0DTI van 130pk?
                              wat bedoel je met onrustig schakelen?

Comment

kzal 't u laten weten als ze de mijnen eindelijk geleverd krijgen(is dezelfde motor en kleur en AT) , besteld 19.03.2010 ben nog aan het wachten (k'moet wel eerlijk zijn heb een week later nog een dab bij laten plaatsen in de opties).

mischien een andere stomme vraag naar jullie toe , is het interessant de wagen bij levering een behandeling te laten geven zijnde polish en dubbel wax om een nog mooiere en dieper kleur te krijgen? zo ja , iemand ervaring met personen die dit goed doen ( omgeving borgerhout , zelf kan ik deze niet doen wegens mijn handicap (rolstoel is wat laag om aan het dak te geraken , en permanent rechtstaan kan ik niet meer) prijzen , produkten waarmee ze werken , moeten wel in orde zijn met btw daar ik recht heb op 6 % btw ipv 21% ( alez ja ik ga hier niet openlijk zwartwerk promoten he ), liefst ook iemand die eventueel dan de wagen kan afhalen.

groetjes
                                Erwin

ps : vermoedelijke levering ongeveer eind deze maand begin volgende maand.Had in het verleden iemand zien schrijven dat deze dit deed maar kan me niet meer herinneren wie , geheugen gelijk een zeef

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bereboot Bekijk Berichten
                                  wat bedoel je met onrustig schakelen?
                                  Als ik 90 rij en laat mijn gaspedaal los en zacht rem , dan schakeld hij even later een versnelling lager en schiet hij plots vooruit...
                                  Als ik manueel naar 120 ga dan gaat hij in 6de, ga ik van 100 naar 120 via cruisecontrol dan blijft hij in 5de versnelling.

Als ik heel sportief vertrek is er geen problem,maar als ik dit zachtjes aan doe dan schokt hij van hier tot ginder...
                                  De ene keer schakeld hij over op 2500 toeren de andere keer pas op 4000 toeren...
                                  Mijn vorige Astra AT wasop dat gebied perfect.. nu wel even anders met de elektronisch geregelde AT bak.... vernieuwen is niet altijd verbeteren.
                                  Groeten, Koen

Kadett D 1.3SR Rood (1989)
                                  Kadett E 1.6 GT Rood (1990)
                                  Astra F 1.6i Break Blauw (2002)
                                  Astra G 1.8i Break Automatic NJoy Zilver LPG (2003)
                                  Insignia 2.0 CDTI 130pk Automatic Pommegranate Red (2010)

www.adoewa.be

Comment

Als ik 90 rij en laat mijn gaspedaal los en zacht rem , dan schakeld hij even later een versnelling lager en schiet hij plots vooruit...
                                    Als ik manueel naar 120 ga dan gaat hij in 6de, ga ik van 100 naar 120 via cruisecontrol dan blijft hij in 5de versnelling.

Als ik heel sportief vertrek is er geen problem,maar als ik dit zachtjes aan doe dan schokt hij van hier tot ginder...
                                    De ene keer schakeld hij over op 2500 toeren de andere keer pas op 4000 toeren...
                                    Mijn vorige Astra AT wasop dat gebied perfect.. nu wel even anders met de elektronisch geregelde AT bak.... vernieuwen is niet altijd verbeteren.
                                    heb dit al eens gelezen op het forum.
                                    flexride?

( bij nazicht bleek het desbetreffende bericht van U te komen , sorry.....)
                                    Last edited by ; 19/07/2010, 13:20. Reden: berichtje gevonden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erwinvo1964 Bekijk Berichten
                                      kzal 't u laten weten als ze de mijnen eindelijk geleverd krijgen(is dezelfde motor en kleur en AT) , besteld 19.03.2010 ben nog aan het wachten (k'moet wel eerlijk zijn heb een week later nog een dab bij laten plaatsen in de opties).

mischien een andere stomme vraag naar jullie toe , is het interessant de wagen bij levering een behandeling te laten geven zijnde polish en dubbel wax om een nog mooiere en dieper kleur te krijgen? zo ja , iemand ervaring met personen die dit goed doen ( omgeving borgerhout , zelf kan ik deze niet doen wegens mijn handicap (rolstoel is wat laag om aan het dak te geraken , en permanent rechtstaan kan ik niet meer) prijzen , produkten waarmee ze werken , moeten wel in orde zijn met btw daar ik recht heb op 6 % btw ipv 21% ( alez ja ik ga hier niet openlijk zwartwerk promoten he ), liefst ook iemand die eventueel dan de wagen kan afhalen.

groetjes
                                      Erwin

ps : vermoedelijke levering ongeveer eind deze maand begin volgende maand.Had in het verleden iemand zien schrijven dat deze dit deed maar kan me niet meer herinneren wie , geheugen gelijk een zeef

Beste, je hebt PM.

Comment

• Welke simoniz

Kent er iemand een paar goede merken/types simoniz voor metalic-lak (maar die wel verkrijgbaar zijn in de gekende autoshops hier in BE (Hallfords, Auto5, oa....))?

M'n laatste type was van het merk Simoniz zelf, ok ze laat m'n Insi mooi blinken maar ik krijg toch moeilijk de rest-sluier weg (alleen na nogmaals wassen is die weg)

Ik denk toch dat er andere (betere?) produkten moeten bestaan.
                                        Last edited by ; 20/07/2010, 04:30.

Comment

• Hochwertige Pflegeprodukte für Fahrzeuge handgefertigt in der Schweiz. Wo befinden Sie sich? Finden Sie Swissvax in Ihrer Region.

Comment

Working...
                                          X