Deze onfortuinlijke fransoos had minder geluk vorige donderdag minder geluk aan de werken in Kruishoutem ( E17) ... Hij reed 2 wagens voor me gelukkig aan trage snelheid ( er was file ) toen plots nogal wat vuurspetters vanonder de wagen tevoorschijn kwamen, het duurde zo een 200 a 300m voordat ie doorhad dat er iets loos was, bleek dat de volledige uitlaatlijn tot aan de motor was losgekomen en op de grond sleepte , gelukkig gebeurde dit net voor de versmalling en kon ie zich nog net links opzij tussen de kegels zwieren.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia (Part II)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtest Bekijk BerichtenKent er iemand een paar goede merken/types simoniz voor metalic-lak (maar die wel verkrijgbaar zijn in de gekende autoshops hier in BE (Hallfords, Auto5, oa....))?
M'n laatste type was van het merk Simoniz zelf, ok ze laat m'n Insi mooi blinken maar ik krijg toch moeilijk de rest-sluier weg (alleen na nogmaals wassen is die weg)
Ik denk toch dat er andere (betere?) produkten moeten bestaan.
www.riwax.be
koop deze bij Autovak in Kontich.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dami Bekijk Berichtenik gebruik producten van RIWAX, voor allerhande toepassingen te verkrijgen.
www.riwax.be
koop deze bij Autovak in Kontich.
Kontich is voor iemand van Brugge ook niet echt in de buurt hé.
Beste GTEST
Ik vrees als je een echt goed produkt zoekt ( een wax en polish in jou geval) dat je in de doe het zelf zaken niet echt het goed produkt kan vinden.
Surf eens naar de site van carclean....het is geen winkel in de buurt maar wel erg betrouwbaar met echte topprodukten. http://www.carclean.nl/ Ze sturen via TNT je produkten op. Ga zeker eens kijken op hun forum....een wereld zal open gaan!
Comment
-
-
AFL lichten
Ik heb er blijkbaar een nieuw probleem bij :
de laatste dagen zijn er meer en meer tegenliggers die hun grootlicht ontsteken bij naderen van m'n wagen.
Blijkbaar verblinden m'n AFL- Xenon's de anderen teveel !
De AFL-werking schijnt ok te zijn en ik krijg ook geen AFL-foutmeldingen.
Is dit normaal of is er toch iet verkeerd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk BerichtenEr zijn webshops genoeg met onderhoudsproducten. Meguiar is ook gekend.
Meguiars is goed....maar inmiddels zijn er goedkopere en betere op de markt. Meguiars is in België en de rest van Europa veel duurder dan in de VS.
Ik ben zelf ook met Meguiars begonnen. Om een voorbeeld te noemen : Poorboys World.
PB is ongeveer 30% goedkoper en voor de meeste produkten van vergelijkbare kwaliteit (of soms zelfs beter....).
lees er het forum maar eens op na; hier staan veel reviews van verschillende merken op vermeld. http://forum.carclean.nl/cc_forum.aspx
Pas op : werkt verslavend
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtest Bekijk BerichtenIk heb er blijkbaar een nieuw probleem bij :
de laatste dagen zijn er meer en meer tegenliggers die hun grootlicht ontsteken bij naderen van m'n wagen.
Blijkbaar verblinden m'n AFL- Xenon's de anderen teveel !
De AFL-werking schijnt ok te zijn en ik krijg ook geen AFL-foutmeldingen.
Is dit normaal of is er toch iet verkeerd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk BerichtenDeze onfortuinlijke fransoos had minder geluk vorige donderdag minder geluk aan de werken in Kruishoutem ( E17) ... Hij reed 2 wagens voor me gelukkig aan trage snelheid ( er was file ) toen plots nogal wat vuurspetters vanonder de wagen tevoorschijn kwamen, het duurde zo een 200 a 300m voordat ie doorhad dat er iets loos was, bleek dat de volledige uitlaatlijn tot aan de motor was losgekomen en op de grond sleepte , gelukkig gebeurde dit net voor de versmalling en kon ie zich nog net links opzij tussen de kegels zwieren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk BerichtenDeze onfortuinlijke fransoos had minder geluk vorige donderdag minder geluk aan de werken in Kruishoutem ( E17) ... Hij reed 2 wagens voor me gelukkig aan trage snelheid ( er was file ) toen plots nogal wat vuurspetters vanonder de wagen tevoorschijn kwamen, het duurde zo een 200 a 300m voordat ie doorhad dat er iets loos was, bleek dat de volledige uitlaatlijn tot aan de motor was losgekomen en op de grond sleepte , gelukkig gebeurde dit net voor de versmalling en kon ie zich nog net links opzij tussen de kegels zwieren.
man man man, Deutsche Gründlichkeit ????
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JohnnyGazet Bekijk BerichtenDe lichten bij de dealer iets lager laten afstellen(xenons stralen als een grootlicht ). Ik heb dat ook voorgehad en na de afstelling heb ik er geen last meer van.
In de garage stelden ze vandaag vast dat ze VEEEEEEL te hoog stonden, blijkbaar vergeten te regelen in 't fabriek zeiden ze!!!! (stonden op een afstand van 3meter ongeveer 10cm te hoog ingesteld)
Zal straks in de praktijk zien of ik nog "tegen"-flitsen krijg, lol ......
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichtenman man man, Deutsche Gründlichkeit ????
nee alle gekheid op een stokje ......dit zijn nu eenmaal dingen die kunnen gebeuren en met elk merk ( en niet met alleen maar auto's , ook andere apparaten ), arbeiders staan onder zo'n werkdruk dat als de ketting eens stilvalt ze ervan te profiteren om een booke of dergelijke te eten of iets anders bv een safke( alhoewel dit nu niet meer mag denk ik ) en dat er dan al eens een vijske of iets anders vergeten wordt is dan ook normaal.
doch zou niet mogen gebeuren, je moet maar de pech hebben zeg ik .
groetjes
ps : dat van die mercedes is dus echt gebeurd he , dit was geen grapke
Comment
-
Pas terug van zwitserland en mijn eerste probleem is opgedoken.Ik heb een 110pk en hij sputerd soms tussen de 1500 en 1800 toeren.Het is juist of dat ie zich verslikt en dan ineens zijne adem heeft terug gevonden.Na dat sputteren springt dieje turbo precies op en schiet ik naar voren.Het is niet van de soort diesel dat ik tank want het is enkel en alleen tussen die toeren dat dat voorkomt.Iemand dit al voorgehad?Heb der hier van op de site nog ni veel van gelezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pnoo Bekijk BerichtenPas terug van zwitserland en mijn eerste probleem is opgedoken.Ik heb een 110pk en hij sputerd soms tussen de 1500 en 1800 toeren.Het is juist of dat ie zich verslikt en dan ineens zijne adem heeft terug gevonden.Na dat sputteren springt dieje turbo precies op en schiet ik naar voren.Het is niet van de soort diesel dat ik tank want het is enkel en alleen tussen die toeren dat dat voorkomt.Iemand dit al voorgehad?Heb der hier van op de site nog ni veel van gelezen.
van welke maand is die ?
er bestaat een nieuwe software vanaf april .
probleem is gekend bij Opel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d-s Bekijk Berichtenvan welke maand is die ?
er bestaat een nieuwe software vanaf april .
probleem is gekend bij Opel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pnoo Bekijk BerichtenIs nu juist één jaar oud.Moet is gaan informeren bij de garage.Thanks
yep gewoon een software update laten doen van de motorelectronica .
probleem zal weg zijn dan
Comment
-
ipod touch 3g
Ik heb een probleem om mijn ipod touch 3g werkend te krijgen op de dvd 800 .
Het scherm laat wel mijn mappen zien met afspeellijsten en albums ,maar iets afspelen lukt niet .
heeft iemand zijn ipod 3g al werkend gekregen en/of is er softwareupdate beschikbaar ?
Verder super tevreden over mijn insignia sporttouer 20dti 130 pk AT opc line.
Alleen mij wezenloos geschrokken toen ik 3 weken geleden mijn voiture zag staan op een parking in Breda en er iemand mijn achterzijkant getoucheerd heeft met krassen opzij de koffer en de achterspoiler als gevolg en ge raad het nooit kosten voor opspuiten 560 euro en mijn franchise van omnium 555 euro .
Verder een minimale borduurschade op mijn rechter 20 inch velg rechts vooraan ( zelf gedaan bij het inrijden bij een parking ) .
eerst op vakentie naar italie en dan alles maar eens laten fixen ( toch al brute pech van een auto die maar 2 maand oud is ) .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JohnnyGazet Bekijk BerichtenIk draag ook veel Jeans. Ik heb mijn beige lederen zetels altijd schoongemaakt met quasi pure sunlight zeep( Dit was een tip van de chef-garage) op een doek,vochtig afvegen en nadrogen met een zachte doek. Deze zeep is niet agressief en voedt tevens het leder en ik moet zeggen,ik doe dit 1x /maand, dat werkt zeer goed ( zetels zien er nog uit als nieuw). Hij past dit al jaren toe op zijn oldtimer met witte bekleding(!).
Tip van verkoopster van Lederland.
Veeeeeel goedkoper dan de speciale producten en misschien wel veeeeeel effectiever !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk BerichtenKnappe wagen....wat voor velgen zijn deze? Ze staan hem erg goed. Zijn deze 19"?
Een setje met een zwarte achtergrond en een gepolijste of witte boord zou hier veel sjieker op staan !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erwinvo1964 Bekijk Berichtenkzal 't u laten weten als ze de mijnen eindelijk geleverd krijgen(is dezelfde motor en kleur en AT) , besteld 19.03.2010 ben nog aan het wachten (k'moet wel eerlijk zijn heb een week later nog een dab bij laten plaatsen in de opties).
mischien een andere stomme vraag naar jullie toe , is het interessant de wagen bij levering een behandeling te laten geven zijnde polish en dubbel wax om een nog mooiere en dieper kleur te krijgen? zo ja , iemand ervaring met personen die dit goed doen ( omgeving borgerhout , zelf kan ik deze niet doen wegens mijn handicap (rolstoel is wat laag om aan het dak te geraken , en permanent rechtstaan kan ik niet meer) prijzen , produkten waarmee ze werken , moeten wel in orde zijn met btw daar ik recht heb op 6 % btw ipv 21% ( alez ja ik ga hier niet openlijk zwartwerk promoten he ), liefst ook iemand die eventueel dan de wagen kan afhalen.
groetjes
Erwin
ps : vermoedelijke levering ongeveer eind deze maand begin volgende maand.Had in het verleden iemand zien schrijven dat deze dit deed maar kan me niet meer herinneren wie , geheugen gelijk een zeef
Comment
Comment