Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
welke prijzen hanteert hij zoal om een velg te herstellen?
Prijs is afhankelijk van beschadiging.
Heb de eerste keer 90 euro betaald voor 2 velgen, en de tweede keer 70 euro voor 2 velgen.
Was elke keer borduurschade.
Prijs is afhankelijk van beschadiging.
Heb de eerste keer 90 euro betaald voor 2 velgen, en de tweede keer 70 euro voor 2 velgen.
Was elke keer borduurschade.
Bedankt, ik zit namelijk met twee velgen van m'n corsa die borduurschade hebben opgelopen toen m'n vader nog eigenaar was. Het zijn 14" velgen. Ik zal er eens langs rijden om een offerte. Ik leg elke winter toch stalen velgen met winterbanden; da's dan de ideale moment om de andere te laten herstellen.
Prijs is afhankelijk van beschadiging.
Heb de eerste keer 90 euro betaald voor 2 velgen, en de tweede keer 70 euro voor 2 velgen.
Was elke keer borduurschade.
enkele dagen geleden een kleine olie lek opgemerkt onder de motor.
Ik zie wel niet van waar het komt, iemand ook al een probleem gehad, wagen is iets meer dan een jaar oud en juist mee op reis geweest naar de bergen (italie).
Het is niet ter hoogte van de olie stop en ook niet aan de cardanmoffen.
Het is meer halverwege tussen de olie stop en het rechtse voorwiel.
Prijs is afhankelijk van beschadiging.
Heb de eerste keer 90 euro betaald voor 2 velgen, en de tweede keer 70 euro voor 2 velgen.
Was elke keer borduurschade.
dat valt mee ( als het de correcte kleur is)
mss dat ik mijn 20ers laat verdichten van de winter ......
enkele dagen geleden een kleine olie lek opgemerkt onder de motor.
Ik zie wel niet van waar het komt, iemand ook al een probleem gehad, wagen is iets meer dan een jaar oud en juist mee op reis geweest naar de bergen (italie).
Het is niet ter hoogte van de olie stop en ook niet aan de cardanmoffen.
Het is meer halverwege tussen de olie stop en het rechtse voorwiel.
groeten
koen
Misschien komt het van hoger naar beneden gelopen....best toch eens langs de garage rijden ...dan ben je gerust.
Prijs is afhankelijk van beschadiging.
Heb de eerste keer 90 euro betaald voor 2 velgen, en de tweede keer 70 euro voor 2 velgen.
Was elke keer borduurschade.
heb maar één probleem, heb geen reservevelg.
heeft er iemand één op overschot, mag een gewone stalen velg zijn, zeg me jullie prijs
groot voordeel is dat de binnenkanten ook glanzen dan en dus veel makkelijker kuisen .
wel kostelijk ,das het enige nadeel
Ik heb er twee (20 inch) met beschadiging (wie niet) en dat kost ook geld.
Je rijdt dan wel met iets exclusief !
Zal eens gaan informeren voor de winter,dan moeten toch de andere velgen erop.
Maar ik denk dat volgend voorjaar mijn Insignia met mooie velgen te bewonderen zal zijn !
Ik heb bij mijn tweede aangifte WEL franchise en geen verzekering omhoog,dat is de juiste formule.Is wel in omnium en niet in BA.
Eerste keer ben ikzelf tegen een paaltje gereden met het achteruit rijden en de parkeersensoren die niet werkten. 2000 euro kosten en de verzekering heeft alles vergoed.
2 dagen later heeft op de parking van de GB iemand mijn bumper en gardeboe meegepakt.
Weer aangegeven en nu wel franchise van dik 600 euro.
hmmmm... dit is het voorstel dat ik kreeg , er staat inderdaad iets van een eerste keer 0 euro maar er wordt met geen woord gerept van een franchise bij tweede schadegeval.
ik doe er een beeleke bij ;-)
wel had ik me laten vertellen dat bij een pertetotal in de eerste drie jaar je gewoon een nieuwe wagen zou krijgen, dit was een van de redenen dat ik naar opel verzekering overstap
Polleke , die sub van pioneer ... heb je daar wat meer info over ?
hoe is die bvb aangesloten ?
of ligt de bekabeling er van de infiniti?
wel blijkbaar is het zo als je geen infinity hebt heb je ook geen kabelboom die tot in de laadruimte gaat , je moet dan via een high-low adapter en aftakking via de achterste luidspreker(s) draden gaan trekken tot in de laadruimte
dit blijkt me een serieuze job te zijn ( heb er foto's van gezien , wagen was gewoon afgebroken ) die als je ze moet laten uitvoeren veel geld kost , je kan dan wel kiezen wat je neemt voor apparatuur.
ikzelf zou dan eerder opteren voor een infinity systeem met een bijkomende sub en phase shifter zodat je de bas lekker naar voor kan trekken.die kan je parallel over de infinity sub zetten.
Comment